Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття з елементами благоустрою по вул. Козацька у м. Лозова Харківської області
Очікувана вартість
21 956 695,20 UAH
UA-2020-03-13-001527-b d7153c5a60054f6691ba2864ad98d673
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оридорога Тетяна

+380574522015 uzhkgb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛА
Код ЄДРПОУ: 22682313
Місцезнаходження: 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, місто Лозова Харківської області
Контактна особа: Оридорога Тетяна
+380574522015
uzhkgb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2020 13:00
Початок аукціону: 30 березня 2020 12:05
Очікувана вартість: 21 956 695,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 329 350,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється за кошти державного та місцевого бюджетів згідно технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття з елементами благоустрою по вул. Козацька у м. Лозова Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів до 30% від вартості річного обсягу робіт (постанова КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»). Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців (90 днів) після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну недовикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами Джерело фінансування: кошти державного бюджету та кошти місцевого бюджету Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт, протягом 30 робочих днів; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 14:38
18.03.2020 ТД_ вул. Козацька (нова редакція).doc
18 березня 2020 14:38
18.03.2020 Перелік змін вул. Козацька.docx
13 березня 2020 11:53
ТД_ вул. Козацька.doc
18 березня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 14:38
18.03.2020 ТД_ вул. Козацька (нова редакція).doc
18 березня 2020 14:38
18.03.2020 Перелік змін вул. Козацька.docx
13 березня 2020 11:53
ТД_ вул. Козацька.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 20 130 991,40
UAH з ПДВ
20 130 991,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКТ"" 21 393 530,40
UAH з ПДВ
21 064 179,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" 21 737 128,10
UAH з ПДВ
21 393 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 09:02
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:38
Електронний підпис
10 квітня 2020 11:20
Електронний підпис
10 квітня 2020 11:18
Копія Статуту.pdf
10 квітня 2020 11:18
Копія ліцензії.pdf
27 березня 2020 16:25
Електронний підпис
27 березня 2020 16:22
3.10. Статут.pdf
27 березня 2020 16:22
3.1. Проект договору.pdf
27 березня 2020 16:22
0.1. Реєстр документів.pdf
27 березня 2020 16:22
2.5.2. Копія форми 1ДФ.pdf
27 березня 2020 16:22
1.1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 березня 2020 10:57
1.rar

Публічні документи

27 березня 2020 10:00
Електронний підпис
27 березня 2020 09:58
30 тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2020 09:58
28 технічне завдання.pdf
27 березня 2020 09:58
25 копія ліцензії.pdf
27 березня 2020 09:58
15 проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКТ""

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Переможець 20 130 991,40
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 11:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
20 130 991,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 14:53
Додаткова 8 до договору 175.pdf укладений
28 грудня 2022 14:53
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:28
Додаткова угода 7 до договору 175.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:27
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:02
додаткова угода 6 до договору 175 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:01
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:55
Додаткова 5 до договору 175 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:55
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 15:42
Додаткова 4 до договору 175 (1).pdf зміни до договору
02 листопада 2020 15:42
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 09:09
Додаткова 3 до договору 175 (1).pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 09:09
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 10:56
Додаткова 2 до договору 175 (1).pdf зміни до договору
07 вересня 2020 10:55
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2020 09:39
Додаткова 1 до Договору 175 (1).pdf зміни до договору
11 червня 2020 09:38
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 09:43
Договір 175.pdf укладений
29 квітня 2020 09:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти у новій редакції Додаток 2 - Календарний графік виконання Робіт, Додаток 3 - Договірна ціна № 2, а також реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. розділу 3. Ціна договору, пункт 4.1, 4.2 розділу 4. Порядок здійснення оплати, Додаток 3 «Договірна ціна № 2», Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» розділу 17. Договірна документація викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з додатковим фінансуванням у 2020 році внести зміни у договір, виклавши у новій редакції Додаток 2 "Календарний графік виконання робіт" та Додаток 3 "Договірна ціна № 2".
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з додатковим фінансуванням у 2020 році внести зміни у договір, виклавши у новій редакції Додаток 2 "Календарний графік виконання робіт" та Додаток 3 "Договірна ціна № 2".
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з додатковим фінансуванням у 2020 році, внести зміни у договір та викласти у новій редакції п. 3.1 розділу 3 Ціна договору.
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. розділу 3. Ціна договору викласти у новій редакції: «3.1. Ціна Робіт (сума Договору) розрахована на підставі проектно-кошторисної документації, відповідно до Договірної ціни № 1, яка є додатком 1 до Договору, та становить: Ціна Робіт без ПДВ: 16 775 826,17 грн. (Шістнадцять мільйонів сімсот сімдесят п'ять тисяч вісімсот двадцять шість гривень 17 копійок). ПДВ (20 %): 3 355 165,23 грн. (Три мільйони триста п'ятдесят п'ять тисяч сто шістдесят п'ять грн. 23 коп. ). Ціна Робіт з ПДВ: 20 130 991,40 грн. (Двадцять мільйонів сто тридцять тисяч дев'ятсот дев'яносто одна грн. 40 коп.). У 2020 році зобов’язання за договором мають бути виконані на загальну суму 8 031 679,43 грн. (Вісім мільйонів тридцять одна тисяча шістсот сімдесят дев’ять гривень 43 коп.), в тому числі ПДВ – 1 338 613,24 грн. (Один мільйон триста тридцять вісім тисяч шістсот тринадцять гривень 24 коп. ). У 2021 році зобов’язання за договором мають бути виконані на загальну суму 12 099 311,97 грн. (Дванадцять мільйонів дев’яносто дев’ять тисяч триста одинадцять гривень 97 коп.), в тому числі ПДВ – 2 016 551,99 грн. Два мільйони шістнадцять тисяч п'ятсот п'ятдесят одна гривня 99 коп. ). Фінансування робіт буде здійснюватися у порядку, визначеному за домовленістю Сторін. Вартість робіт враховує усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно передбачених п. 1.1. цього Договору робіт». 1.2 Пункт 4.1, 4.2 розділу 4. Порядок здійснення оплати Договору в наступній редакції: «4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником на підставі норм постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 р. «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та п. 19 постанови КМУ № 1764 від 27.12.2001 р. попередньої оплати (авансу) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі 30 (тридцяти)% від вартості робіт, що фінансуються за рахунок коштів субвенції з державного бюджету, спрямованих на реконструкцію, капітальний та поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Харківської області у 2020 році, та становить 2 409 503,83 грн. (Два мільйони чотириста дев’ять тисяч п’ятсот три грн. 83 коп.), в тому числі ПДВ – 401 583,97 грн. (Чотириста одна тисяча п’ятсот вісімдесят три грн. 97 коп.) на строк не більше 90 календарних днів. 4.2. Порядок оплати здійснюється шляхом перерахування грошових коштів у сумі становить 2 409 503,83 грн. (Два мільйони чотириста дев’ять тисяч п’ятсот три грн. 83 коп.), в тому числі ПДВ – 401 583,97 грн. (Чотириста одна тисяча п’ятсот вісімдесят три грн. 97 коп.) на строк не більше 90 календарних днів. на розрахунковий рахунок UA978201720355329117100701980 в Державній казначейській службі України у м. Київ, МФО 820172 та грошових коштів у сумі 5 622 175,60 грн. (п’ять мільйонів шістсот двадцять дві тисячі сто сімдесят п’ять гривень 60 коп.), в тому числі ПДВ – 937 029,27 грн. (Дев’ятсот тридцять сім тисяч двадцять дев’ять гривень 27 копійок.) на розрахунковий рахунок UA043065000000026009300002543 в АТ АБ «РАДАБАНК» м. Дніпро МФО 306500. У 2021 році оплата за виконані роботи буде здійснена в межах фактичних бюджетних призначень на зазначені цілі. Використаний аванс (попередня оплата) погашається на підставі акту виконаних робіт форми КБ-2в (довідки КБ-3), підписаного уповноваженими представниками Сторін. Підрядник зобов’язується, згідно Постанови КМУ, використати одержаний аванс (попередню оплату) на придбання необхідних для виконання робіт будівельних матеріалів, виробів та паливно-мастильних матеріалів протягом 3-х місяців після одержання авансу (попередньої оплати). По закінченню 3-х місячного терміну, невикористані суми авансу (попередньої оплати) повертаються Замовнику.» Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт», Додаток 3 «Договірна ціна № 2» розділу 17. Договірна документація викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Пункт 1.2. Розділу 1. Предмет Договору викласти у наступній редакції: «1.2. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 жовтня 2022 року. Терміни виконання Робіт визначаються календарним графіком виконання Робіт, що є невід’ємною частиною договору (додаток 2).». 1.2. Викласти п. 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в новій редакції: «3.1. Ціна Робіт (сума Договору) розрахована на підставі проектно-кошторисної документації, відповідно до Договірної ціни № 1, яка є додатком 1 до Договору, та становить: Ціна Робіт без ПДВ: 16 775 826,17 грн. (шістнадцять мільйонів сімсот сімдесят п’ять тисяч вісімсот двадцять шість грн. 17 коп.). ПДВ (20 %): 3 355 165,23 грн. (три мільйона триста п’ятдесят п’ять тисяч сто шістдесят п’ять грн. 23 коп.). ) Ціна Робіт з ПДВ: 20 130 991,40 грн.(двадцять мільйонів сто тридцять тисяч дев’ятсот дев’яносто одна грн. 40 коп.). У 2020 році зобов’язання за договором мають бути виконані на загальну суму 8 031 679,43 грн. (вісім мільйонів тридцять одна тисяча шістсот сімдесят дев ять грн. 43 коп.), в тому числі ПДВ - 1 338 613,24 грн. (один мільйон триста тридцять вісім тисяч шістсот тринадцять грн. 24 коп..). У 2021 році зобов’язання за договором мають бути виконані на загальну суму 0,00 грн. (нуль грн. нуль коп..), в тому числі ПДВ - 0,00 грн. (нуль грн. нуль коп.). У 2022 році зобов’язання за договором мають бути виконані на загальну суму 12 099 311,97 грн. (дванадцять мільйонів дев’яносто дев’ять тисяч чотириста шістдесят сім грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ - 2 016 552,00 грн. (два мільйони шістнадцять тисяч п ятсот п’ятдесят дві грн. 00 коп.). Фінансування робіт буде здійснюватися у порядку, визначеному за домовленістю Сторін. Вартість робіт враховує усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно передбачених п. 1.1. цього Договору робіт.» 1 .3. Пункт 6 2. розділу 6. Строки виконання робіт викласти у наступній редакції. «6.2. Підрядник розпочинає виконання робіт протягом 3 (трьох) календарних днів з дня виконання Замовником зобов’язань щодо передачі проектно-кошторисної та дозвільної документації, і зобов’язується завершити виконання робіт: - запланованих згідно Календарного графіку (плану) на 2020 рік - не пізніше 30 листопада 2020 року; - запланованих згідно Календарного графіку (плану) на 2021 рік - не пізніше 31 жовтня 2021 року; - запланованих згідно Календарного графіку (плану) на 2022 рік - не пізніше 31 жовтня 2022 року». 1.4. Пункт 15.1. розділу 15. Строк дії договору викласти у наступній редакції: «15.1. Договір набирає чинності з дати підписання та діє до 31 жовтня 2022 року, а у частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 1.5. Розділ 17. Договірна документація доповнити новим Додатком 1 - Договірна ціна № 1, Додаток 2 - Календарний графік виконання Робіт викласти в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 28 грудня 2022
Сума оплати за договором: 8 031 679,43
UAH (в тому числі ПДВ 1 338 613,23 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з форс-мажорними обставинами, а саме: військовою агресією Російської Федерації проти України на всій території України, що стало підставою введення воєнного стану 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Украйні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 року № 2102-ІХ, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 року строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 року № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-ІХ, що також продовжено з 05 години 30 хвилин 25.04.2022 року строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.2022 року № 259/2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 року № 2212-ІХ, що також продовжено з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 17.05.2022 року № 341/2022, затвердженого Законом України від 22.05.2022 року № 2263-ІХ, що також продовжено з 05 години 30 хвилин 23.08.2022 року строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 12.08.2022 року № 573/2022, затвердженого Законом України від 15.08.2022 № 2500-ІХ, що також продовжено з 05 години 30 хвилин 21.11.2022 року строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 07.11.2022 року №757/2022, затвердженого Законом України від 22.05.2022 року № 2738-IX, керуючись листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1 про засвідчення форс-мажорних обставин, які унеможливлюють виконання своїх зобов’язань за Договором, Сторони вирішили: припинити дію Договору № 175 від 28.04.2020 року за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття з елементами благоустрою по вул. Козацька у м. Лозова Харківської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), шляхом його розірвання.