Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування газового обладнання котельні (внутрішньобудинкові системи газопостачання))
Очікувана вартість
53 380,00 UAH
UA-2020-03-13-001454-c f90959bebab14a65b5ff61a96bb64188
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Ольга Сергеевна

+8044 3096625 o.nazarova@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "ЦОЗ" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Назарова Ольга Сергеевна
+8044 3096625
o.nazarova@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 13:13
Очікувана вартість: 53 380,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 266,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


для клінічної лікарні на залізничному транспорті м. Одеса
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування газового обладнання котельні (внутрішньобудинкові системи газопостачання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги, згідно цього Договору, здійснюються Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в розділі XV цього Договору за Актом та на підставі виставленого рахунку-фактури: - з правом відстрочення платежу 30(тридцять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної ; (Умова зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). - протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Послуг Замовником. (Умова зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 14:58
Перелік змін котельня Одеса.docx
20 березня 2020 14:58
ТД котельня Одеса - нова редакція.docx
13 березня 2020 16:50
проект Договор обслуговування котельні.doc
20 березня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 14:58
Перелік змін котельня Одеса.docx
20 березня 2020 14:58
ТД котельня Одеса - нова редакція.docx
13 березня 2020 16:50
ТД котельня Одеса.docx
13 березня 2020 16:50
проект Договор обслуговування котельні.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвіл Держпраці
Дата подання: 16 березня 2020 12:22
Дата відповіді: 19 березня 2020 13:12
Доброго дня! Відповідно до Постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р. "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки": 17. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. 4. Технологічне устатковання та його елементи магістральних газопроводів, нафтопроводів, продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів), систем газопостачання природного та зрідженого газу суб’єктам господарювання та до населених пунктів, систем промислового та міжпромислового збору нафти і газу, об’єктів нафтогазовидобувної промисловості, а також газовикористовуюче обладнання потужністю понад 0,1 МВт. У вимогах тендерної документації зазначено: наявністю Дозволів ГУ Держпраці: на виконання робіт підвищеної небезпеки з налагодження, ремонту, технічного обслуговування устаткування підвищеної небезпеки (технологічне устаткування, лінійні частини та їх елементи системи газопостачання природним газом). Вимагаємо прибрати з тендерної документації фразу "лінійні частини", адже це суперечить Постанові КМУ №1107 від 26.10.2011р. "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки", та викласти цю вимогу наступним чином: на виконання робіт підвищеної небезпеки з налагодження, ремонту, технічного обслуговування устаткування підвищеної небезпеки (технологічне устаткування та його елементи системи газопостачання природним газом)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження опрацьовуються. У разі, якщо профільні фахівці Замовника нададуть інформацію щодо внесення відповідних змін, нова редакція тендерної документації буде опублікована відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Заключення договору
Дата подання: 20 березня 2020 09:19
Дата відповіді: 24 березня 2020 16:20
Доброго дня ! Поясніть будь ласка якщо Виконавець стає переможцем закупівлі чи обов*якова фізична присутність Виконавця в м. Київ для підписання Договору? Чи Договор з необхідними оригіналами документів можна надати по місцю виконання послуг в Одесі?
Відповідь: Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Переможець надає замовнику документи на поштову адресу, зазначену в пiдпунктi 2.2. пункту 2 розділу «Загальні положення» тендерної документації.
Кількість робіт
Дата подання: 20 березня 2020 09:37
Дата відповіді: 24 березня 2020 16:23
В Додатку 3 вказано Перелік робіт та не вказана кількість робіт п. 3 поз с 1 по 10 - вказано що кількість згідно графіка. А в п.3 поз 11, 12 вказана кількість робіт. Просимо Замовника вказати кількість робіт по п. 3 поз. 1 -10 згідно Додатка 1 (тендерна пропозиція) та Додаток 4 (Додаток 1 до Договору - спеціфікація) чи опублікуйте графік проведення робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ШРП -Технічний огляд – 2 раза на місяць
ШРП - Настройка та регулювання – 1 раз у 2 місяца
ШРП — Зупинка та пуск обладнання при необхідності регулювання - 1 раз у сезон
ШРП — поточний ремонт обладнання – при необхідності
Відключаючі пристрої - технічне обслуговування – 1 раз на місяць
Ввідний газопровод - технічний огляд з - 1 раз на місяць
Внутрішній газопровід до пальників котла Е-1,0-0,9 - технічне обслуговування - 1 раз на місяць
Внутрішній газопровід до пальників котла Е-1,0-0,9 - технічний огляд – 2 раза на місяць
Внутрішній газопровід до пальників котла Е-1,0-0,9 — усунення витоків газу на з’єднаннях арматури та газопроводів – 1 раз на тиждень
Перевірка болтових та різьбових з’єднань - 1 раз на тиждень
Котел Е-1,0-0,9 — регулювання та перевірка автоматики безпеки спалювання газу в пальниках - 1 раз на місяць.
Приміщення котельні - перевірка спрацювання сигналізатору загазованності Варта 1-03 з одним датчиком СН - 1 раз на місяць
Виконання аварійних заявок
Дата подання: 20 березня 2020 09:49
Дата відповіді: 24 березня 2020 16:24
Добрий день. Просимо пояснити як будуть виконуватись роботи по аварійним заявкам, далі порядок їх оплати. В наданому проекті Договору цей вид робіт непередбачений
Відповідь: У разі відключення автоматики безпеки котла, представники "Виконавця", прибувають на котельню лікарні протягом 2-3 годин, після отримання ними заявки від «Замовника».
Дані послуги входять в технічне обслуговування.
Оцінка тендерної пропозиції
Дата подання: 20 березня 2020 10:16
Дата відповіді: 24 березня 2020 16:25
По опису оцінкі тендерної пропозиції п.1 роз,ясніть будь ласка : Учасник звільнений від сплати ПДВ чи повинен вказати предмет закупівлі з ПДВ так як предмет закупівлі підлягає ПДВ ? чи не вказувати ціну з ПДВ?
Відповідь: Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Учасники у тендерній пропозиції зазначають ціну за одиницю послуги з ПДВ (без ПДВ у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ згідно з чинним законодавством України, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ).
Ціна пропозиції повинна враховувати усі податки, збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно предмету закупівлі
ПДВ
Дата подання: 20 березня 2020 10:43
Дата відповіді: 24 березня 2020 16:25
Добридень. Очікувана вартість робіт вказана з ознакою ПДВ. Чи буде розглядати Замовник пропозиції учасника у кого немає ПДВ
Відповідь: Учасником в тендерній пропозицій та під час проведення аукціону зазначається ціна з урахуванням ставки відповідного податку, платником якого є учасник на період дії тендерної пропозиції. Ціна, запропонована Учасником за результатами аукціону, є остаточною та не підлягає коригуванню в бік збільшення під час укладання договору (в тому числі – на ставку відповідного податку, платником якого є учасник).
У разі, якщо учасник є платником податку за нульовою ставкою (або операції, пов’язані з наданням предмету закупівлі, підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою/звільнені від оподаткування) зазначається ціна з приміткою «без ПДВ»
Тип автоматики
Дата подання: 21 березня 2020 14:57
Дата відповіді: 24 березня 2020 16:25
В Додатку 3 Технічні вимоги вказані тип котла, тип сигналізатора. Прошу вказати тип автоматики котла
Відповідь: Тип автоматики - БАУ-ТП-1 «Альфа-М» ХХІ котлі серії Е
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМУНПРОМГАЗ" 39 090,00
UAH з ПДВ
24 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплопрофі" 36 000,00
UAH з ПДВ
24 999,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТОМЕНЕРГОСПЕЦЗАХИСТ" 51 990,00
UAH з ПДВ
51 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2020 09:54
Електронний підпис
31 березня 2020 16:17
Електронний підпис
31 березня 2020 16:04
Відомості по ст 9.pdf
31 березня 2020 16:01
КПГ не банкрут).pdf
31 березня 2020 16:00
юр особа не корупційна).pdf
31 березня 2020 15:58
Відсутніст підстав ст 17).pdf
31 березня 2020 15:55
Довкілля.pdf
31 березня 2020 15:52
Гарантія про дозвіл).pdf
31 березня 2020 15:52
Дозв.pdf
31 березня 2020 13:52
Незастосування санкцій).pdf
31 березня 2020 13:48
витяг.pdf
31 березня 2020 13:48
довiдказ Дежреестру.pdf
31 березня 2020 13:47
Держрег2.pdf
31 березня 2020 13:47
Держрег1.pdf
31 березня 2020 13:36
Довідка по ст 50).pdf
31 березня 2020 13:29
Працівники.pdf
31 березня 2020 13:28
Лист НУ ОМА.pdf
31 березня 2020 13:27
Лист ОЗЛ.pdf
31 березня 2020 13:22
Наказ 2стр.pdf
31 березня 2020 13:22
протокол з перекладом.pdf
31 березня 2020 13:21
Проект Договору.pdf
31 березня 2020 13:18
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 15:45
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:44
Довідка ДПС.pdf
09 квітня 2020 10:43
Електронний підпис
09 квітня 2020 10:41
Довідка МВС.pdf
31 березня 2020 17:09
Електронний підпис
31 березня 2020 17:02
Кваліфікаційна частина.pdf
31 березня 2020 17:02
Технічна частина.pdf
31 березня 2020 17:02
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

31 березня 2020 11:47
Статут.pdf
31 березня 2020 11:47
Санкции.pdf
31 березня 2020 11:47
Наказ на директора.PDF
31 березня 2020 11:47
Ліцензія.PDF
31 березня 2020 11:47
Лист-згода додаток 5.pdf
31 березня 2020 11:47
Довідка Ст17.pdf
31 березня 2020 11:47
Довідка про довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СМП ТОВ "КОМУНПРОМГАЗ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплопрофі"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТОМЕНЕРГОСПЕЦЗАХИСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМУНПРОМГАЗ"
#20951772
Відхилено 24 900,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 19:02
Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплопрофі"
#42626226
Переможець 24 999,60
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 19:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 19:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Теплопрофі"
#42626226
24 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 07:52
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 13:13
Дод угода 1 (20%) до ЦОЗ_ТН-227 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:13
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 19:03
Договір ЦОЗ_ТН-227.pdf укладений
28 квітня 2020 19:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.12.3. Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 (двадцять) відсотків від суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році, у зв’язку з чим Сторони домовились: 1.1.. Сторони домовились внести зміни до п.12.1. Договору та викласти його в наступній редакції: « 12.1.Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до «31» березня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань згідно цього Договору ». 1.2. Сторони домовились внести зміни до п.5.1. Договору та викласти його в наступній редакції: « 5.1. Валютою Договору є національна валюта України - гривня. Загальна вартість цього Договору складає:29 999,50грн. (Двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яностодев’ять гривень 50 копійок), у тому числі ПДВ: 4 999,92 грн. (Чотири тисячідев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень, 92 копійки).
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН-227
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 9 374,82
UAH (в тому числі ПДВ 1 562,47 UAH)