Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція – 6 найменувань Pharmaceutical products – 6 name (Кальцію фолінат (Calcium folinate)* ін’єкції: 10 мг/мл, 50 мл у флаконі, Кальцію фолінат (Calcium folinate)* ін’єкції: 10 мг/мл, 10 мл у флаконі, Іринотекан (Irinotecan)* ін’єкції: 20 мг/мл по 25 мл у флаконі, Іринотекан (Irinotecan)* ін’єкції: 20 мг/мл по 5 мл у флаконі, Оксаліплатин (Oxaliplatin)* ін’єкції: 5 мг/мл по 20 мл у флаконі, Паклітаксел (Paclitaxel)* концентрат для розчину для інфузій: 6мг/мл 25 мл у флаконі)
Pharmaceutical products – 6 name
Очікувана вартість
20 017 016,90 UAH
UA-2020-03-13-001395-c 44739fbb8e2a417c9a93305ea4238c51
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соловар Олена Михайлівна

044-259-70-57 YURISTNIR@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Національний інститут раку
Код ЄДРПОУ: 02011976
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська область обл., Київ, м. Київ, вул.. Ломоносова, 33/43
Контактна особа: Соловар Олена Михайлівна
044-259-70-57
YURISTNIR@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: National cancer institute
National ID: 02011976
Contact point: Solovar Olena
044-259-70-57
YURISTNIR@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 березня 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 17:30
Початок аукціону: 21 квітня 2020 13:14
Очікувана вартість: 20 017 016,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 170,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 600510.5 UAH
Publication date: 13 березня 2020 16:20
Enquiries until: 03 квітня 2020 17:30
Complaints submission until: до 09 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 квітня 2020 17:30

Information

Estimated total value: 20 017 017 UAH including VAT
Minimal lowering step: 200 170 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Джерело фінансцвання державний бюджет України
Calcium folinate 10 мг/мл, 50 мл, Calcium folinate 10 мг/мл, 10 мл, Irinotecan 20 мг/мл по 25 мл, Irinotecan 20 мг/мл по 5 мл , Oxaliplatin 5 мг/мл по 20 мл, Paclitaxel 6мг/мл 25 мл.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 флак
Кальцію фолінат (Calcium folinate) ін’єкції: 10 мг/мл, 50 мл у флаконі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, Київ, Ломоносова 33/43
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Calcium folinate
ATC: V03AF03

Calcium folinate
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 15 грудня 2020
5000 флак
Кальцію фолінат (Calcium folinate) ін’єкції: 10 мг/мл, 10 мл у флаконі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, Київ, Ломоносова 33/43
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Calcium folinate
ATC: V03AF03

Calcium folinate
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 15 грудня 2020
400 флак
Іринотекан (Irinotecan) ін’єкції: 20 мг/мл по 25 мл у флаконі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, Київ, Ломоносова 33/43
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Irinotecan
ATC: L01XX19

Irinotecan
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 15 грудня 2020
100 флак
Іринотекан (Irinotecan) ін’єкції: 20 мг/мл по 5 мл у флаконі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, Київ, Ломоносова 33/43
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Irinotecan
ATC: L01XX19

Irinotecan
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 15 грудня 2020
1000 флак
Оксаліплатин (Oxaliplatin) ін’єкції: 5 мг/мл по 20 мл у флаконі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, Київ, Ломоносова 33/43
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Oxaliplatin
ATC: L01AX03

Oxaliplatin
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 15 грудня 2020
4470 флак
Паклітаксел (Paclitaxel) концентрат для розчину для інфузій: 6мг/мл 25 мл у флаконі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська область, Київ, Ломоносова 33/43
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Paclitaxel
ATC: L01CD01

Paclitaxel
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 15 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно договору Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 16:25
Зміни всім зацікавленим особам.doc
06 квітня 2020 16:25
Тендерна документація(нова редакція).docx
06 квітня 2020 16:25
протокол № 57.pdf
02 квітня 2020 19:28
Тендерна документація(нова редакція).docx
02 квітня 2020 19:28
протокол № 56.4.pdf
02 квітня 2020 19:28
Зміни всім зацікавленим особам.doc
13 березня 2020 16:17
Тендерна документація.docx
06 квітня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 19:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 16:25
Зміни всім зацікавленим особам.doc
06 квітня 2020 11:22
Зміни всім зацікавленим особам.doc
06 квітня 2020 16:25
Тендерна документація(нова редакція).docx
06 квітня 2020 11:22
Тендерна документація (нова редакція).doc
06 квітня 2020 16:25
протокол № 57.pdf
06 квітня 2020 11:22
протокол № 57.pdf
02 квітня 2020 19:28
Тендерна документація(нова редакція).docx
02 квітня 2020 19:28
протокол № 56.4.pdf
02 квітня 2020 19:28
Зміни всім зацікавленим особам.doc
13 березня 2020 16:17
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-28-000046 ● 9f5555bb506e412189f491ec093ee7ee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2020-03-13-001395-c 13.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-05 12:55:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі фармацевтичної продукції –
6 найменувань Pharmaceutical products – 6 name (Кальцію фолінат (Calcium folinate)* ін’єкції: 10 мг/мл, 50 мл у флаконі, Кальцію фолінат (Calcium folinate)* ін’єкції: 10 мг/мл, 10 мл у флаконі, Іринотекан (Irinotecan)* ін’єкції: 20 мг/мл по 25 мл у флаконі, Іринотекан (Irinotecan)* ін’єкції: 20 мг/мл по 5 мл у флаконі, Оксаліплатин (Oxaliplatin)* ін’єкції: 5 мг/мл по 20 мл у флаконі, Паклітаксел (Paclitaxel)* концентрат для розчину для інфузій: 6мг/мл 25 мл у флаконі) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-13-001395-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-11 12:07:17

Щодо розрахунку та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі

Національний інститут раку (надалі – Замовник) відповідно до запиту Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України від 05.06.2020 надає наступні пояснення.
Замовником 13.03.2020 була розпочато процедуру закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція – 6 найменувань Pharmaceutical products – 6 name (Кальцію фолінат (Calcium folinate)* ін’єкції: 10 мг/мл, 50 мл у флаконі, Кальцію фолінат (Calcium folinate)* ін’єкції: 10 мг/мл, 10 мл у флаконі, Іринотекан (Irinotecan)* ін’єкції: 20 мг/мл по 25 мл у флаконі, Іринотекан (Irinotecan)* ін’єкції: 20 мг/мл по 5 мл у флаконі, Оксаліплатин (Oxaliplatin)* ін’єкції: 5 мг/мл по 20 мл у флаконі, Паклітаксел (Paclitaxel)* концентрат для розчину для інфузій: 6мг/мл 25 мл у флаконі) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-13-001395-c) (далі – закупівля)
Починаючи із 19.04.2020 р. публічні закупівлі проводяться за новою редакцією Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі - Закон) з урахуванням норм Закону України від 19.09.2019 № 114-IX, «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» (далі Закон -114-ІХ).
Відповідно до частини п’ятої розділу десятого прикінцевих та перехідних положень Закону № 114-ІХ визначено, що процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Слід відмітити, що згідно діючих норм Закону до 19.04.2020 планування закупівель здійснюється відповідно до частини першої статті 4 Закону де нормативно закріплено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Замовником здійснено планування закупівлі відповідно до норм Закону.
Станом на 13.03.2020 Замовник не мав передбачених законних підстав скористатись нормами вже нової редакції Закону 114-ІХ, де згідно частини четвертої статті 4 замовнику надано можливість проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб'єктів господарювання, що могло б слугувати вивченню ринкової ціни на товар.
А від так, Замовник визначав очікувану ціну закупівлі товару з урахуванням здійснених закупівель у попередні періоди та/чи аналізу цін на аналогічний товар за закупівлями, що здійснені іншими замовниками з використанням електронної системи закупівель.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-18 09:36:16

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі фармацевтичної продукції (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-13-001395-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), з наступних питань:
1. Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, публічним акціонерним товариством «ДАК «ЛІКИ УКРАЇНИ».
2. У разі укладання договору, причини його неоприлюденння на вебпорталі Уповноваженого органу.
3 Чи приймалося рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-24 21:05:58

Щодо укладення договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів «ДАК «ЛІКИ УКРАЇНИ»

Національний інститут раку (надалі – Замовник) відповідно до запиту Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України від 18.06.2020 надає пояснення.
Щодо питання 1.
З Учасником, який визначений переможцем торгів, ПАТ «ДАК «Ліки України» не укладено договір про закупівлю.
Щодо питання 3.
Замовником не приймалось рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-06-26 13:45:52

Щодо процедури ID UA-2020-03-13-001395-c

Національним інститутом раку (надалі – Замовник) отримано лист
звернення/вимогу від спільного українсько-естонського підприємство у
формі товариства з обмеженою відповідальністю «Оптіма –Фарм ЛТД», що є
учасником закупівлі: ID UA-2020-03-13-001395-c.
Просимо врахувати зазначений лист-звернення/вимогу при формуванні
висновку про результати моніторингу закупівлі.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Національний інститут раку (надалі – Замовник) за результатами розгляду Висновку Державної аудиторської служби України моніторингу закупівлі UA-2020-03-13-001395-c (ID моніторингуUA-M-2020-05-28-000046) надає наступні пояснення. Результатами моніторингу установлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, зокрема. Замовник у тендерній документації не передбачив необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, чим порушено норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону (у редакції від 08.02.2020). Зазначається, що умовами тендерної документації передбачалось обов’язкова вимога щодо наявності учасників ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності. Даною закупівлею передбачено придбання фармацевтичної продукції, а саме лікарських засобів. Для реалізації даного виду товару необхідна Ліцензія на оптово-роздрібну торгівлю лікарськими засобами. Слід відмітити, що оптова та роздрібна реалізація лікарських засобів регулюється законами України, «Про захист прав споживачів», «Про ліцензування видів господарської діяльності», «Основи законодавства про охорону здоров’я в Україні», «Про лікарські засоби», постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 р. № 929 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)». Нормами зазначених законодавчих та нормативних актів передбачено умови, які повинен дотримувати Ліцензіат в частині виробництва, зберігання і транспортування ліків у т.ч., що стосуються знищення або утилізації лікарських засобів, що здійснюється із застосуванням норм захисту довкілля. Таким чином, Замовник в спосіб обов’язкового надання учасниками Ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності передбачив, що саме у такий спосіб Учасник підтвердить дотримання норм законодавства із захисту довкілля. Учасники закупівлі у своїх тендерних пропозиціях надали Ліцензію на оптово-роздрібну торгівлю лікарськими засобами чим і підтвердили дотримання вищезазначених норм. На виконання висновку ДАСУ Замовник у тендерній документації встановлює чіткі вимоги щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі. Щодо укладання договору з переможцем торгів повідомляється наступне. Як зазначалось у відповіді Замовника від 24.06.2020, що опублікованого у електронній системі закупівель Договір з приватним акціонерним товариством «ДАК «Ліки України», який визначений переможцем торгів, неукладений. На сьогодні Замовником розглядається лист від 24.06.2020 №496 спільного українсько-естонського підприємство у формі ТОВ «Оптіма –Фарм ЛТД», скан-копія якого оприлюднена у системі електронних закупівель 26.06.2020.

2020-07-06 18:32:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 квітня 2020
UA-2020-03-13-001395-c44739fbb8e2a417c9a93305ea4238c51
Найменування: Національний інститут раку
Код ЄДРПОУ: 02011976
Місцезнаходження: 03022, Україна, Київська область обл., Київ, м. Київ, вул.. Ломоносова, 33/43
Учасник Документи Рішення
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПАТ "ДАК "ЛІКИ УКРАЇНИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 18:17
Електронний підпис
29 квітня 2020 18:17
Електронний підпис
29 квітня 2020 18:09
Довідка ст.17.pdf
22 квітня 2020 13:59
Електронний підпис
22 квітня 2020 13:59
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:17
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:17
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:00
Тендерна пропозиція.pdf
13 квітня 2020 16:00
Актавис +Медис+Мистарл.pdf
13 квітня 2020 16:00
Гарантійний лист.pdf
13 квітня 2020 16:00
5_ОКСАЛИПЛАТІН 100 мг.pdf
13 квітня 2020 16:00
6_ПАКЛІВІСТА 150мг.pdf
13 квітня 2020 16:00
Копія Статуту.pdf
13 квітня 2020 16:00
Проект Договору.pdf
13 квітня 2020 16:00
Виписка+Витяг.pdf
13 квітня 2020 16:00
Strakhova_harantiia_LU_0104_1_2020_1395_s.pdf
13 квітня 2020 16:00
Instruktsiia.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

ПАТ "ДАК "ЛІКИ УКРАЇНИ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "ДАК "ЛІКИ УКРАЇНИ" 19 753 730,00
UAH з ПДВ
19 753 730,00
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 20 007 954,00
UAH з ПДВ
20 007 954,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 18:17
Електронний підпис
29 квітня 2020 18:17
Електронний підпис
29 квітня 2020 18:09
Довідка ст.17.pdf
22 квітня 2020 13:59
Електронний підпис
22 квітня 2020 13:59
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:17
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:17
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:00
Тендерна пропозиція.pdf
13 квітня 2020 16:00
Актавис +Медис+Мистарл.pdf
13 квітня 2020 16:00
Гарантійний лист.pdf
13 квітня 2020 16:00
5_ОКСАЛИПЛАТІН 100 мг.pdf
13 квітня 2020 16:00
6_ПАКЛІВІСТА 150мг.pdf
13 квітня 2020 16:00
Копія Статуту.pdf
13 квітня 2020 16:00
Проект Договору.pdf
13 квітня 2020 16:00
Виписка+Витяг.pdf
13 квітня 2020 16:00
Strakhova_harantiia_LU_0104_1_2020_1395_s.pdf
13 квітня 2020 16:00
Instruktsiia.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "ДАК "ЛІКИ УКРАЇНИ"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "ДАК "ЛІКИ УКРАЇНИ"
#20078889
Переможець 19 753 730,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 13:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "ДАК "ЛІКИ УКРАЇНИ"
#20078889
19 753 730,00
UAH з ПДВ
Документи