Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт дорожього покриття по вул. Полковника Ганжі, від перехрестя з вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна до буд. №16 у м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області
Очікувана вартість
3 917 808,00 UAH
UA-2020-03-13-001325-c d89db148c6ec404f96788042de358cf9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Когутяк Інна Володимирівна

+380433522537 innakogutyak@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тульчинська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04051141
Вебсайт: http://tulchynska.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вулиця Миколи Леонтовича, 1
Контактна особа: Когутяк Інна Володимирівна
+380433522537
innakogutyak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 30 березня 2020 15:30
Очікувана вартість: 3 917 808,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 178,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожього покриття по вул. Полковника Ганжі, від перехрестя з вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна до буд. №16 у м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, місто Тульчин, вулиця Полковника Ганжі,від перехрестя з вулицею Воїна-афганця Олександра Подоляна до буд. №16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт дорожього покриття по вул. Полковника Ганжі, від перехрестя з вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна до буд. №16 у м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області Пiсляоплата 20 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 березня 2020 15:59
Електронний цифровий підпис
13 березня 2020 15:55
Тендерна документація.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-13-001325-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Шляхбудматеріали, Код ЄДРПОУ:13333602
Дата подання: 04 травня 2020 13:32
Оскарження рішення Замовника щодо кваліфікації Учасника - переможця
До Антимонопольного комітету України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45, (044) 251-62-40, 62-66 slg@amcu.gov.ua Суб‘єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Шляхбудматеріали»; Місцезнаходження: вул. О. Кобилянської, 4, м.Вінниця,21010; Ідентифікаційний код юридичної особи: 13333602; тел. 0432 66 12 75; e-mail: fapdsi@gmail.com Замовник рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Тульчинська міська рада; Місцезнаходження: вул. Миколи Леонтовича, 1, м.Тульчин, Вінницька область, 23600; Ідентифікаційний код юридичної особи: 04051141; тел. 04335 222 41 ; e-mail: radatulchin@gmail.com Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-03-13-001325-c Конкретна назва предмета закупівлі: «Капітальний ремонт дорожього покриття по вул. Полковника Ганжі, від перехрестя з вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна до буд. №16 у м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередачі, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» Дата оголошення про намір укласти договір- 24.04.2020 року СКАРГА Замовником було оголошено 13.03.2020 року закупівлю UA-2020-03-13-001325-c за процедурою відкритих торгів робіт : «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Полковника Ганжі, від перехрестя з вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна до буд.№ 16 у м.Тульчин Тульчинського району Вінницької області, очікувана вартість 3 917 808 UAH. Критерії вибору переможця 100% ціна. Інформація щодо цієї закупівлі номер UA-2020-03-13-001325-c розміщена за адресою в мережі Інтернет :https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-13-001325-c. Протокол розкриття тендерних пропозицій сформовано та оприлюднено ЕСЗ автоматично 30.03.2020 року, всього 5 учасників. Розглядаючи пропозиції в порядку черговості за критерієм найнижчої ціни : 1) ФОП ГЕВОРГЯН АКОБ АНАНІКОВИЧ , запропонував найнижчу ціну 3 100 000,00 UAH з ПДВ , проте його пропозиція була відхилена Замовником 02.04.2020 року, у зв’язку з відсутністю завантажених цим учасником документів взагалі, і цим учасником скарга не подавалась у встановлений законом строк, 2) ТОВ «Шляхбудматеріали» запропонувало 3 330 722,10 UAH з ПДВ. І) 07 квітня 2020 року Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Шляхбудматеріали», яке оформлено протоколом засідання тендерного комітету № 35. Підставами відхилення зазначено п.п.4 п.1 ст.30 Закону - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 1) Учасник ТОВ «Шляхбудматеріали» надав лише копію Атестату на асфальтобетонний завод без додатку до нього , що суперечить вимогам до тендерної документації, оскільки Замовник вимагав у своїй тендерній документації копію Атестату виробництва на асфальтобетонний завод з додатком до нього. Вважаю така підстава порушує законні інтереси учасників та є дискримінаційною, оскільки Атестат на асфальтобетонний завод може видаватися як у формі , яка передбачає Додаток , так і у формі , який не передбачає Додатку. Можна припустити , що така вимога прописана під конкретного учасника. ТОВ «Шляхбудматеріалів» надано Атестат на асфальтобетонний завод, форма якого не передбачає наявності будь-якого Додатку, і який є належним та допустимим як за формою так і за змістом, що вимагається законодавством. В силу вимог ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вимога надати Атестат з додатком, коли формою Атестата може бути не передбачено такого додатку взагалі, вся необхідна інформація зазначається у самому Атестаті, яку у даному випадку Замовник використав як підставу відхилити нашу пропозицію має ознаки дискримінаційної. 2) Замовник зазначив, що відповідно вимог до тендерної документації, Учасник повинен надати інформацію про реєстрацію, як платника податку на додану вартість: копію витягу з реєстру платників ПДВ або свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, а ТОВ «Шляхбудматеріали» такої інформації не надав. Зазначена вимога є протиправною, оскільки відповідно до ч. 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформація про реєстрацію, як платника податку на додану вартість, учасника є відкритою та міститься у відкритих реєстрах, Відповідно до пункту 183.13 статті 183 розділу V Кодексу з метою постійного забезпечення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб інформацією Державна податкова служба України щоденно оприлюднює на єдиному державному реєстраційному веб-порталі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та власному офіційному веб-сайті: дані з Реєстру із зазначенням найменування або прізвища, імені та по батькові платника ПДВ, дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника ПДВ; інформацію про осіб, реєстрацію яких як платників ПДВ анульовано, із зазначенням індивідуальних податкових номерів, дати анулювання, причин та підстав для анулювання реєстрації. Інформація оприлюднюється із зазначенням дати оприлюднення і дати оновлення інформації, що передбачає також п.7.1. Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, яке затверджено наказом Мінфіну України від 14.11.2014 року № 1130 та затверджено в Міністерстві юстиції України 17.11.2014 року за № 1456/26233 (далі-Положення). 3) Замовник визнає, що ТОВ «Шляхбудматеріали» надало довідку з банку «Укрсиббанк» про відсутність(наявність) заборгованості за кредитами, проте зазначає, що вона є нечитабельною, а тому вважає, що не надав такого документу. Проте не можна погодиться з такою логікою Замовника, адже ТОВ «Шляхбудматеріали» двічі завантажувало цю довідку, яка є в оригіналі у учасника, проте не може нести відповідальності за роботу системи в мережі Інтернету та коректність зображення. Цю довідку можна оглянути і вона є , її бачать інші учасники, проте , чомусь не бачить Замовник. Окрім цього слід звернути увагу також на вимоги ч.2 ст.17 Закону «Про публчні закупівлі» , якими визначено, що Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Про заборгованість за кредитами мова не йде взагалі. Доказів, що ТОВ «Шляхбудматеріали» має заборгованість із сплати податків і зборів (обовязкових платежів) не має, як і доказів заборгованості за кредитами чи наявністю кредитів. В силу ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Тобто якщо для Замовника нечитабельна довідка «Укрсиббанку», то він мав право звенутися до цього же банку і отримати безпосередньо від них підтвердження інформації. І лише у разі отримання достовірної інформації про невідповідність або зазначення недостовірної інформації Замовник міг відхилити тендерну пропозицію. Відповідно до ч.6 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Розглядаючи в порядку черговості нашу пропозицію як найніжчу за критеріїми ціни , адже ми запропоновули 3 330 722,10 UAH з ПДВ, Замовник протиправно відхилив нашу пропозицію, щоб тільки не визначати нас Переможцем. ІІ) 24.04.2020 року Замовник визначив переможця цієї закупівлі та оголосив про намір укласти договір з Переможцем ФОП Аветісян Армен Аветикович. Рішення оформлено протоколом засідання тендерної комісії № 41 від 24.04.2020 року. Переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір. Вважаю, що пропозиція ФОП Аветісян Армена Аветиковича не відповідає вищезазначеним критеріям для визначення його переможцем. Запропонована ним ціна за умовами критерія відбору є найвищою. Щодо відповідності критеріям та умовам визначеним у тендерній документації Замовника цього Переможця слід звернути увагу на наступне: Замовник зазначив згідно розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону»: Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник надає у складі тендерної пропозиції відповідно до ст. 16 Закону: Документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, форму власності матеріально-технічної бази та/або правові підстави користування майном (надати договір купівлі-продажу, оренди, надання послуг, свідоцтво про право власності, або інші документи на всю вказану техніку). Зазначені документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції їх термін дії повинен бути не менший ніж до 31 грудня 2020 року; 1. ФОП Аветісян А.А.(далі - Учасник) у складі своєї тендерної пропозиції було подано файл «Довідка про МТБ» в якому міститься скан-копія Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 1 від 23 березня якого року не зазначено (далі – Довідка). У зазначеній довідці Учасник повідомляє про наявність у нього котка HAMM DV 6K (п.7 Довідки), який залучено на підставі Договору про надання послуг № 2 від 01.03.2020 року із ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод». На підтвердження поданої інформації Учасником був завантажений файл «договір надання послуг ВАЗ» в якому містяться скан-копії Договору про надання послуг № 2 від 01.03.2020 року із ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод», а також свідоцтва про реєстрацію техніки зазначеної у цьому договорі. Хочемо звернути увагу, що у зазначеному договорі відсутні відомості щодо надання послуг котка , саме котком HAMM DV 6K (див. п.1 Предмет договору), про наявність якого стверджує Учасник у поданій Довідці, з чого можна зробити висновок що Учасник не підтвердив наявність у нього котка HAMM DV 6K про який йдеться у Довідці. 2. Учасник у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 1 від 23 березня невідомо якого року, повідомляє про наявність у нього Гудронатора ЛЕВ 183131 (п.12 Довідки), на підтвердження наявності якого у складі Тендерної пропозиції завантажений файл «договір надання послуг ВАЗ» в якому містяться скан-копії Договору про надання послуг № 2 від 01.03.2020 року із ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод», а також свідоцтва про реєстрацію техніки зазначеної у цьому договорі. Серед усіх скан-копій свідоцтв, наявні скан-копія свідоцтва №СХМ281250 про реєстрацію загального причіпу, пр-легковий –В – проте жодних відомостей у свідоцтві про те що даний транспортний засіб являється гудронатором – немає, з чого можна зробити висновок що Учасник не підтвердив наявність у нього Гудронатора ЛЕВ 183131 про який йдеться у Довідці. Таким чином підстави, які зазначені Замовником, є такими , що не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», їх підхід занадто формалізований та вимоги носять дискримінаційний підхід, чим порушено право ТОВ «Шляхбудматеріали» на визнання Переможцем цієї закупівлі, оскільки за умовами цієї процедури закупівлі ціна, яка запропонована нами, є нижчою, а наша пропозиція відхилена з надуманих підстав. Пропозиція переможця є найвищою та прийнята у супереч кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. Оскільки відповідно до ч.11 ст.18 закону України « Про публічні закупівлі» орган оскарження за результатами розгляду скарги, у разі встановлення факту порушення процедури закупівлі, приймає обґрунтоване рішення, у якому зазначаються у тому числі зобов’язання усунення замовником порушення процедури закупівлі та/або відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника, вважаю можливим відновлення процедури закупівлі з моменту розгляду нашої пропозиції і на підставі викладеного ПРОШУ : зобов’язати Замовника повністю скасувати своє рішення, яке оформлено протоколом засідання тендерного комітету Тульчинської міської ради № 41 від 24.04.2020 року та № 35 від 07.04.2020 року та відновити процедуру закупівлі з моменту розгляду нашої пропозиції та визнати Переможцем закупівлі UA-2020-03-13-001325-c учасника ТОВ «Шляхбудматеріали». 04 травня 2020 року Директор ТОВ «Шляхбудматеріали» П.А.Рибак
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 травня 2020 09:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування рішення (Протокол № 41 від 24.04.2020 року) про відхилення тендерної пропозиції, поданої на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Капітальний ремонт дорожього покриття по вул. Полковника Ганжі, від перехрестя з вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна до буд. №16 у м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області»- код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015:45230000-8Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (далі по тексту цього протоколу – документація) та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених ч. 2 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту цього протоколу – Закон).
Дата виконання рішення замовником: 10 червня 2020 10:39

Документи подані скаржником

04 травня 2020 13:32
Скарга
04 травня 2020 13:32
Довідка про МТБ.pdf
04 травня 2020 13:32
Скарга.docx
04 травня 2020 13:32
Платіжне доручення.pdf
04 травня 2020 13:32
35.Довідка Укрсиббанк.pdf

Документи подані замовником

18 травня 2020 12:19
Пояснення
18 травня 2020 12:19
АМКУ.docx
10 червня 2020 10:38
Лист-відповідь АМКУ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-29-000007 ● e957262d9b584afba15058a955c49933
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2020 12:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
29.04.2020 №19
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.04.2020 №19
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2020-03-13-001325-с 13.03.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-04 15:27:38

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Полковника Ганжі, від перехрестя з вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна до буд. №16 у м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-13-001325-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник тендеру фізична особа підприємець Аветісян Армен Аветикович, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 24 квітня 2020 року №41), обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації:
- пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині накладення електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію.

Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-05 16:41:43

Відповідь на запит

На Ваш запит від 04.05.2020 року тендерний комітет Тульчинської міської ради повідомляє, що рішенням тендерного комітету № 24 від 13.03.2020 року було затверджено тендерну документацію по предмету закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Полковника Ганжі, від перехрестя з вул. Воїна-афганця Олександра Подоляна до буд. №16 у м. Тульчин, Тульчинського району, Вінницької області» та оголошено закупівлю робіт.
Відповідно до вимог тендерної документації: - пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації», розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації», тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений ЕЦП/КЕП уповноваженої особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію. Файл накладеного електронного цифрового підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Тендерна пропозиція Учасника ФОП Аветісяна Армена Аветиковича завантажена в електронну систему закупівель 27.03.2020 року та містить накладену електронну печатку.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-07 17:31:24

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ



07.05.2020 Вінниця № 22

Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі

Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-03-13-001325-c. b1 в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-13-001325-c (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 29 квітня 2020 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області від 29 квітня 2020 року №19 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.



Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Здійснені заходи щодо усунення виявленого порушення .

2020-06-10 16:31:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником порушення усунуто.

2020-06-11 15:00:11

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГЕВОРГЯН АКОБ АНАНІКОВИЧ 3 400 000,00
UAH з ПДВ
3 100 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ Шляхбудматеріали 3 591 900,00
UAH з ПДВ
3 330 722,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНДОР" 3 529 500,00
UAH з ПДВ
3 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Яковлева Ганна Володимирівна 3 370 000,00
UAH з ПДВ
3 370 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприемець Аветісян Армен Аветикович 3 839 071,65
UAH з ПДВ
3 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2020 13:21
sign.p7s
27 березня 2020 13:19
36.Реєстр документів.pdf
27 березня 2020 13:19
35.Довідка Укрсиббанк.pdf
26 березня 2020 23:00
sign.p7s
26 березня 2020 22:55
31.Статут.pdf
26 березня 2020 22:55
30.КБ2КБ3 ПВР Листопад 2.pdf
26 березня 2020 22:55
29.КБ2КБ3 ПВР Листопад.pdf
26 березня 2020 22:55
28.КБ2КБ3 ПВР Жовтень 3.pdf
26 березня 2020 22:55
27.КБ2КБЗ ПВР Жовтень 2.pdf
26 березня 2020 22:55
35.Довідка Укрсиббанк.pdf
26 березня 2020 22:55
34.Довідка Ощадбанк.pdf
26 березня 2020 22:55
26.КБ2КБ3 ПВР Жовтень.pdf
26 березня 2020 22:55
33.Наказ про призначення.pdf
26 березня 2020 22:55
25.КБ2КБ3 ПВР Серпень.pdf
26 березня 2020 22:55
22.Копії атестату АБЗ.pdf
26 березня 2020 22:55
6.Довідки по ст.17.pdf
26 березня 2020 22:55
1.Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 20:51
sign.p7s
27 березня 2020 19:11
sign.p7s
27 березня 2020 19:09
Реєстр документів.pdf
27 березня 2020 19:09
11.1. Довідки з банків.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 16:39
sign.p7s
27 березня 2020 16:37
Untitled.FR11.pdf222222222.pdf
27 березня 2020 16:37
Untitled.FR11.pdf11111111111.pdf
27 березня 2020 16:37
Untitled.FR11.pdf
27 березня 2020 16:37
Untitled.FR11.pdf33333333.pdf

Публічні документи

18 травня 2020 17:17
sign.p7s
18 травня 2020 17:06
Пояснення по скарзі.pdf
18 травня 2020 17:06
Додаткова угода.pdf
28 квітня 2020 12:04
sign.p7s
28 квітня 2020 11:58
2788922155_2788922155.jks
26 квітня 2020 18:45
sign.p7s
26 квітня 2020 18:37
Розрахунки.pdf
26 квітня 2020 18:37
Пропозиція.pdf
24 квітня 2020 21:52
sign.p7s
24 квітня 2020 21:35
ДФС.pdf
27 березня 2020 23:51
sign.p7s
27 березня 2020 23:34
Цінова пропозиція.pdf
27 березня 2020 23:33
Довідка з Укргазбанку.pdf
27 березня 2020 23:33
Лист про діяльність.pdf
27 березня 2020 23:33
Технічна специфікація.pdf
27 березня 2020 23:33
Установчі.pdf
27 березня 2020 23:33
Лист про санкції.pdf
27 березня 2020 23:33
Реєстр.pdf
27 березня 2020 23:33
Довідка про працівників.pdf
27 березня 2020 23:33
Довідка про досвід.pdf
27 березня 2020 23:33
Відомості про учасника.pdf
27 березня 2020 23:33
Виписка .pdf
27 березня 2020 23:33
Довідка по ст. 17.pdf
27 березня 2020 23:33
Довідка про МТБ.pdf
27 березня 2020 23:33
Проект договору.pdf
27 березня 2020 23:33
Довідка з Приватбанку .pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГЕВОРГЯН АКОБ АНАНІКОВИЧ
#3291119711
Рішення скасоване 3 100 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 10:39
ТОВ Шляхбудматеріали
#13333602
Рішення скасоване 3 330 722,10
UAH з ПДВ
10 червня 2020 10:39
ТОВ "ВІНДОР"
#33448963
Рішення скасоване 3 340 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 10:39
Фізична особа-підприємець Яковлева Ганна Володимирівна
#2797519643
Рішення скасоване 3 370 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 10:39
Фізична особа підприемець Аветісян Армен Аветикович
#2788922155
Рішення скасоване 3 490 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 10:39
ТОВ Шляхбудматеріали
#13333602
Очікує рішення 3 330 722,10
UAH з ПДВ
10 червня 2020 16:55
ФОП ГЕВОРГЯН АКОБ АНАНІКОВИЧ
#3291119711
Відхилено 3 100 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 16:55

Документи

02 квітня 2020 16:37
sign.p7s
02 квітня 2020 16:33
Протокол 33.pdf
30 березня 2020 16:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 квітня 2020 14:29
sign.p7s
07 квітня 2020 14:26
Протокол 35.pdf

Документи

13 квітня 2020 15:08
sign.p7s
13 квітня 2020 15:04
Протокол 38.pdf

Документи

16 квітня 2020 14:00
sign.p7s
16 квітня 2020 13:59
Протокол 40.pdf

Документи

Документи

10 червня 2020 16:55
sign.p7s
10 червня 2020 16:54
Протокол 45.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 червня 2020 15:35
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення з питань публічних закупівель
Документи:
16 червня 2020 15:35
Протокол 46.pdf

Актуальні тендери

До пошуку