Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Серветка універсальна
Очікувана вартість
7 290,00 UAH
UA-2020-03-13-001310-c ca54af969e1e45a0a028107f1f31d83d
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Козак Ирина

+380443096103 7393905@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Козак Ирина
+380443096103
7393905@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-12-18-002641-a, дата формування звіту: 03 січня 2020; ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-01-10-001672-c, дата формування звіту: 27 січня 2020

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 15:50
Оскарження наміру укласти договір: 24 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 пак
Серветка універсальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, Київська область, Київ, Приколійна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує Постачальнику кожну прийняту партію товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з фактичної дати поставки, що підтверджується рахунком-фактурою та видатковою накладною, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Дивак Тетяна Ісааківкна"
#2022204246
Переможець 5 040,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 15:50

Документи

13 березня 2020 15:50
Серветка.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 15:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Дивак Тетяна Ісааківкна"
#2022204246
5 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2020 15:50
Серветка.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 березня 2020 08:40
Коментар щодо відміни: на підставі ч. 4 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель) На підставі наданої службової записки від ініціатора закупівлі обґрунтування полягає в наступному: У зв`язку з тим, що підчас формування ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури в частині цінової пропозиції була допущена технічна (механічна) помилка, а саме: ціна пропозиції в Повідомлені визначена як 5 040,00 грн. з ПДВ, однак надана тендерна пропозиція від учасника для участі у процедурі закупівлі становить 5 040,00 грн. БЕЗ ПДВ, та в зв’язку з тим, що технічно неможливо внести зміни до процедури закупівлі після її оприлюднення електронній системі, прийнято рішення про відміну переговорної процедури № UA-2020-03-13-001310-c.