Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер в комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша")
Очікувана вартість
45 910,00 UAH
UA-2020-03-13-001253-b 27105c4d5be845388e6a921a86a87aa6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Вікторівна Комашко

+380566560604
+380950619309
mcml_capital@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Марганецька центральна міська лікарня" Марганецької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01987327
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Паркова, 15
Контактна особа: Лариса Вікторівна Комашко
+380566560604,+380950619309
mcml_capital@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 25 березня 2020 11:26
Очікувана вартість: 45 910,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 229,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Персональний комп'ютер в комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганец, вул.Паркова,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 16:00
інформація.doc
13 березня 2020 11:22
Додаток (проект договору).doc
17 березня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 16:00
інформація.doc
13 березня 2020 11:22
інформація.doc
13 березня 2020 11:22
Додаток (проект договору).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-13-001253-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 14 березня 2020 17:07
1
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації
закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ДК 021-2015 код 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)..)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Також звертаємо увагу на обмеження до учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, а саме досвід роботи Учасника повинен бути не менше 3-х років, що підтверджується датою реєстрації Учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об’єднань. Це дискримінаційна вимогам до учасників, які здійснять свою комерційну діяльність починаючи з 2018р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2020 09:11
Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення та прийнято рішення задовольнити вимоги і внести зміни до документів закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 45 060,00
UAH з ПДВ
45 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 45 900,00
UAH з ПДВ
45 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 15:58
Довідка ст.17.pdf
24 березня 2020 15:58
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
24 березня 2020 15:58
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
24 березня 2020 15:58
Гарантійний лист.pdf
24 березня 2020 15:58
Договір з НП.pdf
24 березня 2020 15:58
Витяг розширений.pdf
24 березня 2020 15:58
Довідка.pdf
24 березня 2020 15:58
Довідка захист довкілля.pdf
24 березня 2020 15:58
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf
24 березня 2020 15:58
Лист гарантія .pdf
24 березня 2020 15:58
Довідка_рахунок _2_.pdf
24 березня 2020 15:58
Згода з договором.pdf
24 березня 2020 15:58
Довідка_рахунок.pdf
24 березня 2020 15:58
Висновок СЕС ТУ.pdf
24 березня 2020 15:58
Довідка без печатки.pdf
24 березня 2020 15:58
ТУ_титул.jpg
24 березня 2020 15:58
Гарантійний лист.pdf
24 березня 2020 15:58
Уставні_завірені.zip
24 березня 2020 15:58
Довідка підпис.pdf
24 березня 2020 15:58
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
24 березня 2020 15:58
Лист-гарантія.pdf
24 березня 2020 15:58
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
24 березня 2020 15:58
Довідка ст.17_повна.pdf
24 березня 2020 15:58
Договір КОМЕЛ.zip
24 березня 2020 15:58
Про ліцензування.pdf
24 березня 2020 15:58
Досвід.zip
24 березня 2020 15:58
Лист-згода.pdf

Публічні документи

24 березня 2020 15:24
СЕС Samsung 2018-2023.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 45 060,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 15:31

Документи

26 березня 2020 15:31
Електронний підпис
26 березня 2020 15:27
Протокол Гарден с1.jpg
26 березня 2020 15:27
Протокол Гарден с2.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
45 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2020 15:31
Електронний підпис
26 березня 2020 15:27
Протокол Гарден с1.jpg
26 березня 2020 15:27
Протокол Гарден с2.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:39
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 15:25
Дог с1.jpg укладений
01 квітня 2020 15:24
Дог с2.jpg укладений
01 квітня 2020 15:24
Дог с 3.jpg укладений
01 квітня 2020 15:24
Дог с4.jpg укладений
01 квітня 2020 15:24
Дог с 5.jpg укладений
01 квітня 2020 15:24
Дог с6.jpg укладений
01 квітня 2020 15:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 45 060,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 510,00 UAH)