Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 304+490 – км 311+764, Чернівецька область (Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the N-03 Zhytomyr - Chernivtsi highway on the section of km 304 + 490 - km 311 + 764, Chernivtsi region (Code for DK 021: 2015 45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
177 652 654,00 UAH
UA-2020-03-13-001101-a e10472174ecd41afb3bc232746682f1d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельничук Андрій Васильович

380372583872 kkt_cv@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Вебсайт: http://cv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205
Контактна особа: Мельничук Андрій Васильович
380372583872
kkt_cv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Chernivtsi region
National ID: 22843868
Contact point: Melnichuk Andriy Vasilovich
380372583872
kkt_cv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 13:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 15:11
Очікувана вартість: 177 652 654,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 664 789,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 888 263,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 13 березня 2020 12:38
Enquiries until: 13 квітня 2020 13:00
Complaints submission until: до 19 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 квітня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 177 652 654 UAH including VAT
Minimal lowering step: 888 263 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 2 664 789,81 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 304+490 – км 311+764, Чернівецька область (Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the N-03 Zhytomyr - Chernivtsi highway on the section of km 304 + 490 - km 311 + 764, Chernivtsi region (Code for DK 021: 2015 45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014р. № 117 та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику авансу в сумі, що не перевищує 30 відсотків від суми бюджетних зобов’язань поточного року на строк не більше трьох місяців. Перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника здійснюється протягом 7 робочих днів з дати погодження звернення «Про надання авансу» та виставлення рахунку Підрядником. По закінченню трьохмісячного терміну невикористана сума авансу повертається Замовнику з урахуванням індексу інфляції. З наступного дня після закінчення місячного строку та неповернення авансу, Підряднику нараховуються проценти за користування чужими грошовими коштами в розмірі 5 % (відсотків) у місяць від суми неповернутого авансу. Аванс 7 Робочі 30
Надання послуг При наявності коштів на рахунку Замовника, оплата проводиться за фактично виконані об'єми робіт, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 5 робочих днів з дати підписання Сторонами документів визначених п.4.1 Договору Пiсляоплата 5 Робочі 60
Надання послуг Остаточна оплата у розмірі 10% (від суми Договору) здійснюється Замовником після надання Підрядником висновку комісії, що робіти виконані Підрядником у повному обсязі та у відповідності до проекту на протязі пяти робочих днів Пiсляоплата 5 Робочі 10

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розрахунки
Дата подання: 26 березня 2020 13:15
Дата відповіді: 26 березня 2020 15:41
Тендерною документацією передбачено надання до ціни пропозиції підтверджуючих документів та розрахунків за статтями витрат договірної ціни (в тому числі: локальні кошториси та відомість ресурсів до них, розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат, прибутку, ризику, перевезення працівників, відрядження або кошти на доплати працівникам в зв’язку з втратами часу на проїзд, розрахунки вартості машино-години власної техніки, вартість орендованої техніки, транспортні схеми доставки матеріалів на об’єкт, розрахунок інфляційних процесів, документи які обґрунтовують вартість матеріальних ресурсів, аналіз поточних цін матеріальних ресурсів на ринку матеріалів у регіоні, про що складається відповідний протокол). Просимо зазначити ця умова стосується всіх учасників закупівлі або тільки учасника-переможця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник-переможець
НАДАННЯ РОЗРАХУНКІВ
Дата подання: 27 березня 2020 10:57
Дата відповіді: 01 квітня 2020 14:41
Доброго дня. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документаці щодо надання підтверджуючих розрахунків виключно УЧАСНИКО-ПЕРЕМОЖЦЕМ, оскільки вами надано відповідь вище, що саме УЧАСНИК-ПЕРЕМОЖЕЦЬ має надавати усі розрахунки, проте з змісту тендерної документації це незрозуміло. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня, у відповідності до вимог тендерної документації учасник торгів завантажує всі необхідні розрахунки та кошториси до ціни своєї пропозиції та скриває їх при завантаженні своїх документів. Дані розрахунки мають відображатися після аукціону.
Суміші С-5, С-7
Дата подання: 27 березня 2020 13:44
Дата відповіді: 01 квітня 2020 14:46
Доброго дня, шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення і внести відповідні зміни до тендерної документації щодо наступного положення тендерної документації: «Учасник зобовязаний у складі тендерної пропозиції надати довідку у довільній формі з наступним документальним підтвердженням про придбання асфальтобетону та/або ЩМАС, суміші С-5, С-7 з інформацією про асфальтобетонний(ні) завод(ди), грунтозмішувальну установку, щодо його(їх) місцезнаходження, потужностей, запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС, суміші С-5, С-7 щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС, суміші С-5, С-7 необхідного типу(виду), в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг).» По-перше, не зрозуміло чому Замовник зобов’язує учасника надавати інформацію щодо виготовлення суміші С-5 у грунтозмішувальній установці. Чому ми, як потенційний учасник, не можемо купувати суміш С-5 у спеціалізованих кар’єрах в готовому вигляді, оскільки виходячи з технічного завдання ця суміш, на відміну від суміші С-7, використовується для влаштування основи автогрейдером і не потребує додаткового приготування і змішування з в’яжучими речовинами? Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною і повинна бути виключена з тендерної документації. По-друге, чому Замовник, на відміну від попереднього тендеру на аналогічний вид послуг вимагає підтвердження наявності Грунтозмішувальної установки без змоги замінити її Ресайклером? Оскільки за допомогою ресайклера можливо можна виконувати ті самі роботи без використання Грунтозмішувальної установки і додаткового приготування суміші.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, по суті заданого запитання повідомляємо наступне, що умовами тендерної документації, а саме Додатку 2 передбачено придбання суміші С-5. Якщо Ви як потенційний учасник будете надавати придбану суміш С-5 то дана суміш має відповідати вимогам як це передбачено в тендерній документації.Окремо слід зазначити, якщо Ви маєте договір помтавки С-5 або ЩМАС то підтверджувати наявність грентозмішуваоьної установки непотрібно.
Щодо досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 31 березня 2020 10:19
Дата відповіді: 02 квітня 2020 14:52
В тендерній документації ( Додаток 2 до тендерної пропозиції) Замовник висуває критерій для підтвердження кваліфікації учасника в частині виконання аналогічного договору : "- влаштування шару дорожнього одягу за технологією "холодний ресайклінг" - не менше 75247м2. Чи може Учасник підтвердити обсяги виконання по даному критерію договором, в якому "холодний ресайклінг" виконаний методом приготування в грунто-змішувальній установці органо-мінеральної суміші з відфрезерованого матеріалу з додаванням ЩПС С-7, обробленої комплексним в"яжучим ( бітумна емульсія і цемент) за допомогою асфальтоукладача?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник небуде заперечувати якщо Учасник підтвердив досвід виконання робіт за технологією "Холодний ресайклінг" виконаний методом приготування складових матеріальних ресурсів в установці за допомогою асфальтоукладача, так як даний вид послуг (робіт) є типовий.
Щодо грунтозмішувальної установки
Дата подання: 31 березня 2020 14:07
Дата відповіді: 02 квітня 2020 15:17
Доброго дня! Просимо надати відповідь і, за потреби, внести зміни у ТД. Чи може Учасник замінити грунтозмішувальну установку на стаціонарний АБЗ, що має технологічний регламент на приготування органо-мінеральних сумішей, з поданням усіх відповідних підтверджуючих документів?
Відповідь: Замовник не буде заперечувати щодо заміни грунтозмішувальної установки на стаціонарний АБЗ, який має типовий регламент пов'язаний з грунтозмішувальною установкою.
Щодо механізмів та техніки
Дата подання: 31 березня 2020 14:57
Дата відповіді: 02 квітня 2020 15:28
Доброго дня! Просимо надати відповідь і, за потреби, внести зміни у ТД. Згідно Ваших вимог у ТД: "Згідно розрахунків мінімальної кількості техніки, яка потрібна для надання (виконання) послуг необхідно підтвердити наявність: Автокран 10т Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса 8т, або прирівнені до них за технічними х-ками Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, маса 10, або прирівнені до них за технічними х-ками Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, маса 14т, або прирівнені до них за технічними х-ками Котки дорожнi самохiднi на пневмоколiсному ходу, маса 16т, або прирівнені до них за технічними х-ками Коток дорожній самохідний вібраційний ґрунтовий, маса 19,8т, або прирівнені до них за технічними х-ками" По-перше, стосовно автокрана - у реєстрацінийх документах відсутня точна в/п крана. Зазначається, наприклад, вантажний автокран >20т, або вантажний автокран до 10, або вантажний автокран 10-20т. Чи буде вантажний автокран до 10 тон відповідати вказаному кваліфікаційному критерію? По-друге, стосовно котків дорожніх. Просимо роз'яснити з подальшим внесенням змін у ТД, що означає вислів у ТД "або прирівнені до них за технічними характеристиками" і яким документом підтвердити, що коток дорожній є прирівнений за технічними характеристиками до того, що вимагається? Наприклад чи є коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий масою 12,8 т прирівненим до котка масою 14 т? (оскільки даний коток згідно СОУ може бути використаний як коток ІІ групи при ущільненні асфальтобетонної суміші, бо має експлуатаційну масу більше 13 т) або ж коток масою 11 т прирівнений до котка масою 10 т? За яким принципом визначити чи прирівнений той чи інший коток за технічними характеристиками до котка, що вимагається у ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вимагає від Учасника наявність автокрана вантажопід'ємністю не менше 10т, якщо на вашому підприємстві автокран має вантажопід'ємність нижче 10т, то такий механізм не буде відповідати умовам тендерної документації. По суті другого питання Ви все правильно зрозуміли, якщо каток масою 12,8т але по технічним характеристикам він є прирівненим до катка 14т то даний механізм буде відповідати вимогам тендерної документації.
Щодо механізмів та техніки
Дата подання: 31 березня 2020 15:08
Дата відповіді: 02 квітня 2020 15:17
Доброго дня! Просимо надати відповідь і, за потреби, внести зміни у ТД. Згідно Ваших вимог у ТД: "Згідно розрахунків мінімальної кількості техніки, яка потрібна для надання (виконання) послуг необхідно підтвердити наявність: Бульдозер (типу 80 к.с.) Дорожня фреза типу" 1. Стосовно бульдезера: якщо підприємство має бульдозер потіужніший, ніж той, що вимагається, то чи буде це підтвердженням наявності бульдозера? Якщо так, то яка гранична потужність бульдозера може бути для підтвердження даного кваліфікаційного критерію? 2. Що означає вимога "Дорожня фреза типу"? Якого типу? Якщо у свідоцтві про реєстрацію взагалі не зазначено тип дорожньої фрези, то чи буде це підтвердженням наявності дорожньої фрези?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не буде заперечувати щодо заміни бульдозера (типу 80 к.с.) на більш потужніший, оскільки дана заміна нічого не порушує, а навпаки пришвидчить виконання даних видів послуг. Відповідно до дорожньої фрези, в якій написано "типу", то Замовник вважає дане слово як описка, тому ви як Учасник закупівлі надаєте дорожню фрезу, яка є в наявності.
Наявність працівників
Дата подання: 31 березня 2020 15:24
Дата відповіді: 02 квітня 2020 15:50
Доброго дня! Просимо надати роз'яснення і, за потреби, внести зміни в ТД. Згідно уумов ТД: "для документального підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати наступні документи: копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно – правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують інформацію щодо наявності працівників, зазначених у Довідці. Додатково на інженерно-технічних працівників ( інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін..),перерахованих у довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників ( профільних інженерів, виконробів, майстрів) обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник», тощо за спеціальнісю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, а саме: спеціальність «автомобільні дороги»,( геодезистів ) обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник», «інженер-геодезист» тощо за спеціальнісю«автомобільні дороги», «геодезія та землеустрій». Інші працівники які будуть подані в складі даної довідки тобто (механіки, електрики та інші професії які входять до штату підприємства.) мають відповідати сваєму фаху на займаній посаді. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років." 1) З даної вимоги випливає, що Учасник на підтвердження наявності працівників може надати один з перелічених документів: копії трудової книжки, копії наказів про призначення або копії цивільно-правових угод. Просимо підтвердити чи правильно ми розуміємо дану вимогу і чи не потрібно подавати усі з перелічених документів? 2) Стосовно стажу. З вимоги ТД випливає, що стаж роботи у дорожньому господарстві усіх працівників, що подаються для підтвердження кваліфікаційного критерію має становити не менше 2х років. Вважаємо дану ви
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до умов тендерної документації, а саме Додатку 2 частини 4 чітко визначений перелік документів для підтвердження відповідної кваліфікації працівників та робітників. Всі вище перелічені документи в запитанні потрібно надавати як підтвердження кваліфікації працівників, які будуть задіяні при наданні послуг (виконанні робіт).
У відповідності до умов тендерної документації Замовник дійсно вимагає стаж роботи у дорожньому господарстві не менше 2-х років та вважає, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки Замовник має бути впевненим, що при виконанні робіт або наданні послуг будуть працювати кваліфіковані спеціалісти з певним досвідом, тому і поставили дану вимогу.
Наявність працівників
Дата подання: 31 березня 2020 15:25
Дата відповіді: 02 квітня 2020 15:50
оброго дня! Просимо надати роз'яснення і, за потреби, внести зміни в ТД. Згідно уумов ТД: "для документального підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати наступні документи: копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно – правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують інформацію щодо наявності працівників, зазначених у Довідці. Додатково на інженерно-технічних працівників ( інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін..),перерахованих у довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників ( профільних інженерів, виконробів, майстрів) обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник», тощо за спеціальнісю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, а саме: спеціальність «автомобільні дороги»,( геодезистів ) обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник», «інженер-геодезист» тощо за спеціальнісю«автомобільні дороги», «геодезія та землеустрій». Інші працівники які будуть подані в складі даної довідки тобто (механіки, електрики та інші професії які входять до штату підприємства.) мають відповідати сваєму фаху на займаній посаді. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років." 1) З даної вимоги випливає, що Учасник на підтвердження наявності працівників може надати один з перелічених документів: копії трудової книжки, копії наказів про призначення або копії цивільно-правових угод. Просимо підтвердити чи правильно ми розуміємо дану вимогу і чи не потрібно подавати усі з перелічених документів? 2) Стосовно стажу. З вимоги ТД випливає, що стаж роботи у дорожньому господарстві усіх працівників, що подаються для підтвердження кваліфікаційного критерію має становити не менше 2х років. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною і просимо внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до умов тендерної документації, а саме Додатку 2 частини 4 чітко визначений перелік документів для підтвердження відповідної кваліфікації працівників та робітників. Всі вище перелічені документи в запитанні потрібно надавати як підтвердження кваліфікації працівників, які будуть задіяні при наданні послуг (виконанні робіт).
У відповідності до умов тендерної документації Замовник дійсно вимагає стаж роботи у дорожньому господарстві не менше 2-х років та вважає, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки Замовник має бути впевненим, що при виконанні робіт або наданні послуг будуть працювати кваліфіковані спеціалісти з певним досвідом, тому і поставили дану вимогу.
Досвід працівників
Дата подання: 03 квітня 2020 10:05
Дата відповіді: 03 квітня 2020 10:10
Доброго дня. Чи правильно ми розуміємо, що вимога про підтвердження досвіду у дорожньому господарстві стосується усіх працівників? Чи тільки інженерно-технічних?
Відповідь: Доброго дня, тільки інженерно-технічних працівників.
Кошторис
Дата подання: 03 квітня 2020 12:20
Дата відповіді: 08 квітня 2020 08:18
Доброго дня. Просимо надати роз'яснення щодо технічного завдання і відповідно кошторису. У технічному завданні до багатьох розцінок, що є додатковими для збільшення товщин або кількості проходів котків у числових параметрах замість коефіцієнта на витрату ресурсів стоїть коефіцієнт до витрати об'єму (тобто кількості по позиції кошторису). По факту виходить, наприклад, при ущільненні асфальтобетону коток по основній розцінці (наприклад на 4 проходи) ущільнює 1500 М2( об'єм взято для прикладу), а по розцінці з додатковими проходами цей самий коток ущільнює уже 3000 м2. Те ж саме при влаштуванні основи з щебенево-піщаної суміші, а саме: по основній розцінці на товщину 12 см влаштовується 1500 м2, а по додатковій на збільшення до 20 см (тобто, якщо розцінка на 1см товщини, то необхідно в числових параметрах до витрати ресурсів поставити коефіцієнт 8 - в загальному вийде 8 см) у технічному ж завданні Замовника стоїть коефіцієнт до витрати об'єму (Н14)  і фактично виходить, що замість додаткових 8 см товщини отримуємо площу на 1 см, але збільшену від основної у 8 разів. Те ж саме стосується і регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу (позиції ТЗ 6а - площа 7524,7 м2, 7а - на знімання з основної розцінки 8 см товщини - площа 601976 м2 і т.д.) Просимо роз'яснити чому саме такий алгоритм розрахунку або внести зміни у технічне завдання.  
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При наборі кошторису «Договірної ціни» по об’ємам «Технічного завдання» слід керуватися об’ємами основної роботи (розцінки). У додаткових розцінках (збільшення/зменшення товщин шарів) у АВК-5 у числових параметрах вибираємо Н14 (Коефіцієнт до об’єму, наприклад Н14=5), тоді автоматично об’єм додаткової розцінки збільшиться на 5 раз, тобто 5 раз 1 см збільшення/зменшення товщини об’єму основної розцінки.
Наприклад: по основній розцінці на товщину 12 см об’єм 1500м2; по додатковій (до 20 см: 20-12=8 см) набираємо Н14=8, тобто 8 разів по 1 см об’єму 1500 м2.
Слід зазначити, що у АВК-5 розцінка розраховується правильно.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-13-001101-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС", Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 08 квітня 2020 20:00
Скарга
Скарга
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 13 квітня 2020 22:14
Скарга відкликана скаржником
Причина: Замовником внесено зміни в ТД і усунуто дискримінаційні вимоги.
Дата: 17 квітня 2020 12:22
Рішення від 13.04.2020 № 6974 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 13 квітня 2020 22:14
Рішення від 28.04.2020 № 8178.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 21:17
Номер скарги: UA-2020-03-13-001101-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 08 квітня 2020 20:40
Скарга на дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Тендерної документації (див. додану скаргу).
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 квітня 2020 19:57
Номер скарги: UA-2020-03-13-001101-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Компанія "Євродор", Код ЄДРПОУ:38972680
Дата подання: 25 травня 2020 20:41
Неправомірне рішення замовника
Скасувати рішення Замовника про відхилення конкурсної пропозиції ТОВ«КОМПАНІЯ «ЄВРОДОР»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 травня 2020 17:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Учасника допущено до аукціону
Дата виконання рішення замовником: 22 червня 2020 09:15
Номер скарги: UA-2020-03-13-001101-a.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, Код ЄДРПОУ:03448860
Дата подання: 25 травня 2020 23:16
Скарга на рішення Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області про відхилення пропозиції ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» та допуск до аукціону іншого учасника
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №56» (надалі також «Учасник», «Скаржник») звертається до Антимонопольного комітету України (надалі також «орган оскарження») у зв’язку із порушенням Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (Надалі також «Замовник) наших прав та охоронюваних законом інтересів під час проведення процедури закупівлі з предмету: Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 304+490 – км 311+764, Чернівецька область (Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 травня 2020 17:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Учасника допущено до аукціону
Дата виконання рішення замовником: 22 червня 2020 09:16
Номер скарги: UA-2020-03-13-001101-a.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 25 травня 2020 23:08
Скарга на рішення замовника
Оскарження відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Енергетично-дорожнє будівництво". Оскарження рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ "ПБС" до оцінки тендерних пропозицій.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 28.05.2020 №10509.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 17:51
Номер скарги: UA-2020-03-13-001101-a.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ШБУ-77", Код ЄДРПОУ:41412376
Дата подання: 26 червня 2020 18:15
Порушення Замовником вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга на допущення до аукціону учасника ТОВ "Компанія "Євродор", який не відповідає кваліфікаційним вимогам Тендерної документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2020 22:22
рішення від 02.07.2020 № 12891+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 липня 2020 22:22
рішення від 17.07.2020 №13883 .pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 19:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Усасника не допущено до аукціону
Дата виконання рішення замовником: 23 липня 2020 08:10
Номер скарги: UA-2020-03-13-001101-a.a7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, Код ЄДРПОУ:03448860
Дата подання: 27 червня 2020 23:06
Скарга на рішення Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області про допуск до аукціону іншого учасника
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №56» (надалі також «Учасник», «Скаржник») звертається до Антимонопольного комітету України (надалі також «орган оскарження») у зв’язку із порушенням Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (Надалі також «Замовник) наших прав та охоронюваних законом інтересів під час проведення процедури закупівлі з предмету: Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 304+490 – км 311+764, Чернівецька область (Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2020 20:45
рішення від 02.07.2020 № 12893 + лист Замовника.pdf
Дата публікації: 02 липня 2020 20:45
рішення від 17.07.2020 № 13879.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 19:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Усасника не допущено до аукціону
Дата виконання рішення замовником: 23 липня 2020 08:09

Документи подані скаржником

08 квітня 2020 19:58
Скарга.pdf
08 квітня 2020 19:59
Платіжка 1.pdf

Документи Органу Оскарження

29 квітня 2020 21:17
Рішення від 28.04.2020 № 8178.pdf

Документи подані скаржником

24 квітня 2020 16:26
Досвід Граніт.pdf
24 квітня 2020 16:26
Дог. 1-19_СУБ.pdf
24 квітня 2020 16:26
Дог. 47-СУБ.pdf
24 квітня 2020 16:27
Дог. 145-СУБ.PDF
24 квітня 2020 16:27
Дог. 146-СУБ.PDF
24 квітня 2020 16:27
Дог. 147-СУБ.PDF
24 квітня 2020 16:27
Дог. 152-СУБ.PDF

Документи подані замовником

15 квітня 2020 16:03
Пояснення Н-03 (км 304-311).doc
15 квітня 2020 16:03
Пояснення.pdf

Документи подані скаржником

25 травня 2020 20:37
скарга.pdf
25 травня 2020 20:39
платіжне доручення .pdf

Документи подані замовником

11 червня 2020 08:43
пояснення Євродор.docx
11 червня 2020 08:43
Пояснення Євродор.pdf

Документи подані скаржником

25 травня 2020 23:14
Платіжне доручення.pdf
25 травня 2020 23:16
НАКАЗИ.pdf

Документи подані замовником

10 червня 2020 14:03
Пояснення ШБУ-56.doc
10 червня 2020 14:04
Пояснення ШБУ-56.pdf

Документи подані скаржником

25 травня 2020 23:03
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

28 травня 2020 17:51
Рішення від 28.05.2020 №10509.pdf

Документи подані скаржником

26 червня 2020 18:15
Скарга
26 червня 2020 18:15
Платіжне доручення

Документи подані замовником

03 липня 2020 09:36
Лист Звернення.pdf
10 липня 2020 11:47
Пояснення ШБУ-77 2 (2).doc
10 липня 2020 11:47
Пояснення ШБУ-77 2.pdf

Документи подані скаржником

27 червня 2020 23:06
платіжне доручення
27 червня 2020 23:06
Скарга Чернівці-2.PDF
27 червня 2020 23:06
Скарга Чернівці_ворд.doc

Документи подані замовником

03 липня 2020 09:36
Лист Звернення.pdf
10 липня 2020 11:46
Пояснення ШБУ-56 2 (2).doc
10 липня 2020 11:46
Пояснення ШБУ-56 2.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000003 ● e9591b5500da4169b70c0dcb2d97fed3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-07-30
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-07-30 13:20:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

30.07.2020 № 245

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-03-13-001101-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13 березня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 серпня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області, 22843868, Україна, Чернівці, Головна 205
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 304+490 – км 311+764, Чернівецька область (Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг), 177652654UAH, 45233142-6, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: e10472174ecd41afb3bc232746682f1d, 2020-03-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 30 липня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; виконання Замовником рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 13.03.2020 № 47 (далі – тендерна документація), зі змінами, затвердженими рішеннями тендерного комітету від 16.03.2020 № 49, від 26.03.2020 № 57, від 16.04.2020 № 63; запитання до процедури та відповіді Замовника на них; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Євродор», Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС», Товариства з обмеженою відповідальністю Миколаївбудцентр, Приватного акціонерного товариства «Хмельницьке ШБУ № 56», Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво», Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛОВ-БУД», Товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.07.2020; протоколи засідання тендерного комітету від 31.07.2020 № 118, від 11.08.2020 № 124, від 12.08.2020 № 125; рішення колегії АМКУ від 28.04.2020 № 8178, від 30.04.2020 № 8391, від 16.06.2020 № 11929, від 16.06.2020 № 11930, від 28.05.2020 № 10509, від 17.07.2020 № 13883, від 17.07.2020 № 13879; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 12.08.2020. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, виконання Замовником рішень колегії АМКУ - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

RISK2-14

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2020
UA-2020-03-13-001101-ae10472174ecd41afb3bc232746682f1d
Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Місцезнаходження: 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Компанія "Євродор" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ ПБС Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АЛОВ-БУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Компанія "Євродор" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Компанія "Євродор" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 12:04
sign.p7s
23 квітня 2020 11:53
6 ДОВІДКА МТБ.pdf
23 квітня 2020 10:08
ТЕХ ПАСПОРТИ МТБ .pdf
23 квітня 2020 10:08
МТБ.pdf
13 квітня 2020 11:38
sign.p7s
13 квітня 2020 11:17
20 довідки 1.pdf
12 квітня 2020 17:49
1.2_аналог_договор_27П.pdf
12 квітня 2020 17:49
1аналог_договiр_25П.pdf
12 квітня 2020 17:48
замiна_адреси.pdf
12 квітня 2020 17:48
лiцензiя_(2).pdf
12 квітня 2020 17:48
працiвники.pdf
12 квітня 2020 17:48
Тех_паспорти_МТБ.pdf
12 квітня 2020 17:42
7.3Тех паспорт.pdf
12 квітня 2020 17:39
4 Статут1 .pdf
12 квітня 2020 17:39
5Виписка.pdf
12 квітня 2020 17:39
5довiренiст__Мороз.pdf
12 квітня 2020 17:39
6 Довідка МТБ.pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір 25 Артур.pdf
12 квітня 2020 17:39
7 договір №4 техно буд.pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір №6 СФГ .pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір №9 укр буд .pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір Альянс .pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір Асланян 9 1 .pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір Дорстрой.pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір МШЕП 1 .pdf
12 квітня 2020 17:38
7.2 Листи МТБ .pdf
12 квітня 2020 17:38
7.3тех паспорт самоскид.pdf
12 квітня 2020 17:33
7.3Тех паспорт.pdf
12 квітня 2020 17:33
7.3Тех паспорти на МТБ.pdf
12 квітня 2020 17:32
9 договір придбання АБ.pdf
12 квітня 2020 17:32
9.4 Атестат АБЗ.pdf
12 квітня 2020 17:32
11 Дипломи .pdf
12 квітня 2020 17:32
12.1 посвідчення прац.pdf
12 квітня 2020 17:31
16 КБ-2в КБ-3 договiр 84.pdf
12 квітня 2020 17:31
16 КБ-2в КБ-3 договiр 87.pdf
12 квітня 2020 17:31
16 Кб-2в, Кб-3 договір 27.pdf
12 квітня 2020 17:31
17 Відгуки .pdf
12 квітня 2020 17:31
19 Витяг ПДВ.pdf
12 квітня 2020 17:31
20Довідки з банку.pdf
12 квітня 2020 17:31
21 Сертифікат ISO 2.pdf
12 квітня 2020 17:31
24.1лист лабор .pdf
12 квітня 2020 17:30
27 Довідка ст 17.pdf
12 квітня 2020 17:30
29 ТД 1.pdf
12 квітня 2020 17:30
29 ТД 2.pdf
12 квітня 2020 17:30
29.1 Транспортна схема.pdf
12 квітня 2020 17:30
32 Довідка довкілля.pdf
12 квітня 2020 17:30
34 Лiцензiя.pdf
12 квітня 2020 17:30
35 Проект договору.pdf
12 квітня 2020 17:30
37 Довдка про дозволи.pdf
12 квітня 2020 17:30
38 Календарний графік.pdf
12 квітня 2020 17:30
39 Подбор С7 С5 М20.pdf

Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 09:41
sign.p7s
23 квітня 2020 09:40
sign.p7s
23 квітня 2020 09:37
Реєстр документів.pdf
23 квітня 2020 09:37
Установчі документи.7z
23 квітня 2020 09:37
Довереность Ляшенко 1.pdf
23 квітня 2020 09:37
довідка покриття 314.pdf
23 квітня 2020 09:37
Банківська гарантія.7z
23 квітня 2020 09:36
лист ТОВ Балтом.PDF
23 квітня 2020 09:36
Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2020 09:36
посвідчення.pdf
23 квітня 2020 09:36
НАКАЗИ.pdf
23 квітня 2020 09:36
Лист Західдорінвест.pdf
23 квітня 2020 09:36
Транспортна схема.pdf
23 квітня 2020 09:35
Календарний графік.pdf
23 квітня 2020 09:35
Договірна ціна.pdf
23 квітня 2020 09:35
Кошторис - зміни.7z
13 квітня 2020 12:15
sign.p7s
13 квітня 2020 12:15
sign.p7s
13 квітня 2020 12:12
Копія листа-відгуку.pdf
13 квітня 2020 10:14
sign.p7s
13 квітня 2020 10:14
sign.p7s
13 квітня 2020 09:58
Лист Західдорінвест.pdf
13 квітня 2020 09:39
Транспортна схема.pdf
13 квітня 2020 09:39
Календарний графік.pdf
13 квітня 2020 09:39
Договірна ціна.pdf
13 квітня 2020 09:39
ТЕНДЕР.7z
13 квітня 2020 09:39
Копія листа-відгуку.pdf
13 квітня 2020 09:39
Лист ТОВ Буковель.pdf
13 квітня 2020 09:38
посвідчення.pdf
13 квітня 2020 09:38
Проект договору.pdf
13 квітня 2020 09:38
ДИПЛОМИ.pdf
13 квітня 2020 09:38
Довідка про санкції.pdf
13 квітня 2020 09:38
НАКАЗИ.pdf
13 квітня 2020 09:38
Довідка ст.17.pdf
13 квітня 2020 09:38
Технічне завдання.pdf
13 квітня 2020 09:38
Сертифікат ISO копія.pdf
13 квітня 2020 09:38
Ліцензія копія.pdf
13 квітня 2020 09:38
Витяг ПДВ копія.pdf
13 квітня 2020 09:38
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 10:05
sign.p7s
13 квітня 2020 09:58
15. Довідка з банку.pdf
13 квітня 2020 09:58
14. Досвід Чернівці.pdf
13 квітня 2020 09:58
12. АБЗ.pdf
13 квітня 2020 09:58
9. Витрати.pdf
13 квітня 2020 09:58
8. Субпідрядник.pdf
13 квітня 2020 09:57
27. Тендерна пропозиція.PDF
13 квітня 2020 09:57
7. Якісні кількісні.pdf
13 квітня 2020 09:57
26. 317.7z
13 квітня 2020 09:57
5. Санкції.pdf
13 квітня 2020 09:57
24. Банківська гарантія.rar
13 квітня 2020 09:57
4. Строк дії пропозиції.pdf
13 квітня 2020 09:57
3. Довкілля.pdf
13 квітня 2020 09:57
23. Довідка покриття.rar
13 квітня 2020 09:57
2.1 Підбір складу С7.PDF
13 квітня 2020 09:57
21. Дозвіл на роботи.pdf
13 квітня 2020 09:57
2. Лабораторія.pdf
13 квітня 2020 09:57
20. Сертификат ISO 9001.PDF
13 квітня 2020 09:57
1.2 Наявність приміщень.pdf
13 квітня 2020 09:57
18. СТ.17.pdf
13 квітня 2020 09:57
1.1 МТБ підтвердження.pdf
13 квітня 2020 09:57
1. МТБ .pdf

Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 12:13
sign.p7s
23 квітня 2020 12:13
sign.p7s
23 квітня 2020 11:44
sign.p7s
23 квітня 2020 11:44
sign.p7s
23 квітня 2020 11:31
Техпаспорт на кран_0001.pdf
23 квітня 2020 10:59
sign.p7s
23 квітня 2020 10:59
sign.p7s
23 квітня 2020 10:58
Лист на ресайклер_0001.pdf
13 квітня 2020 11:55
sign.p7s
13 квітня 2020 11:55
sign.p7s
13 квітня 2020 10:44
2.4.83. Слободян А.Ф_0001.pdf
13 квітня 2020 10:44
2.4.82. Нетеча А.В..pdf
13 квітня 2020 10:44
2.4.81. Олійник О.М_0001.pdf
13 квітня 2020 10:44
2.4.80. Драган І.М_0001.pdf
13 квітня 2020 10:44
2.4.79. Городнюк М.М..pdf
13 квітня 2020 10:43
2.4.78. Шлапак М.Ф..pdf
13 квітня 2020 10:43
2.4.86. Паламарчук В.А..pdf
13 квітня 2020 10:43
2.4.85. Заєць Ю.М..pdf
13 квітня 2020 10:43
2.4.77. Креденс М.В..pdf
13 квітня 2020 10:43
2.4.84. Щепанський Р.А..pdf
13 квітня 2020 10:43
2.4.76. Муха Ю.К_0001.pdf
13 квітня 2020 10:43
2.4.75. Зуб Ю.М..pdf
13 квітня 2020 10:43
2.4.74. Дячук В.О..pdf
13 квітня 2020 10:43
2.4.73. Дяк В.Б.pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.72. Бретоусов М.С..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.71. Бойчук О.М..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.70. Гаврилюк П.В..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.69. Гаврилюк М.П.pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.68. Кундис М.І.pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.67. Суберляк М.В..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.66. Пивовар С.Л..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.65. Радковський Д.В..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.64. Панчук Ю.П_0001.pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.63. Сапрун Ю.А..PDF
13 квітня 2020 10:42
2.4.62. Чумак І.В..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.61. Панасенко В.В_0001.pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.60. Щербанюк О.В_0001.pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.59. Король О.Ю..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.58. Бортник М.П..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.57. Бучинський М.Л..PDF
13 квітня 2020 10:42
2.4.51. Нечитайлов М.В_0001.pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.56. Мінаков А.О..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.50. Сащук О.Б_0001.pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.49. Морозик В.М..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.55. Мамлюк П.В..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.54. Машталер М.М.pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.48. Сорока І. М..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.47. Волошин В.П..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.46. Одукалець В.А..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.45. Швидь О.В..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.44. Бевз В.А..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.53. Малкін К.В..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.43. Ягніченко Д.М..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.52. Ковальчук В.О..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.42. Цвігун О.А.pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.41. Прокопов Г.В..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.40. Кшижинський В.А.pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.36. Татарин В.П..PDF
13 квітня 2020 10:41
2.4.35. Баталюк Є.Є.pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.34. Кобюк С.О..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.33. Мурга В.І..PDF
13 квітня 2020 10:41
2.4.32. Пастушок С.В..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.31. Черниш О.С..PDF
13 квітня 2020 10:41
2.4.30. Заремба Д.І..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.29. Якубишин В.М..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.28. Юрчук О.М..PDF
13 квітня 2020 10:41
2.4.27. Швець Р.І..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.26. Червоняк М.Ф._.pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.25. Федченко Р.А..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.24. Сєров І.С..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.15. ФАЛАТ І.Д..PDF
13 квітня 2020 10:41
2.4.23. Повх В.О..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.14. Нечипор Е.О..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.22. Лис А..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.13. Мельник І.І..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.21. Клепайло С.М..pdf
13 квітня 2020 10:40
2.4.12. Пилипчук В.В_0001.pdf
13 квітня 2020 10:40
2.4.20. Довгань С.В..pdf
13 квітня 2020 10:40
2.7.6. Сертифікат ISO.pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.11. Жовмір О.М..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.19. Бунт І.Ф..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.39. Гусар М.А_0001.pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.10. Хлопчик П.А_0001.pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.18. Баталюк Б.Є..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.38. Бадяка А.А_0001.pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.17. Антонюк Б.М..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.9. Підгірний М.С..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.37. Мирончак З.М_0001.pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.8. Михалевич О.М..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.16. Чеботарьов О.Г..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.7. Довгаль І.М..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.6. Прокофєв А. О.pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.5. Бас А.В..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.4. Конопліцький А.І..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.3. Гедзюк Т.В..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.2. Семенова О.М.pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.1. Волосінчук М.М.pdf

Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 20:51
sign.p7s
22 квітня 2020 20:48
16.1. Технічне завдання.pdf
22 квітня 2020 20:48
18. Дозвіл держпраці.pdf
22 квітня 2020 20:48
17. Ліцензія .pdf
22 квітня 2020 20:48
19.1. Проект договору.pdf
22 квітня 2020 20:48
19.2. Погодження з ціною .pdf
22 квітня 2020 20:48
8.1.1.Виконання дог.№158 19.pdf
22 квітня 2020 20:48
7.5. Накази дорож роб.pdf
22 квітня 2020 20:48
8.1. Договір № 158 19-П.pdf
22 квітня 2020 20:47
8.3. Договір 104 19-П.pdf
22 квітня 2020 20:47
8.2. Договір № 109-19.pdf
22 квітня 2020 20:47
7.1. Накази ІТР.pdf
22 квітня 2020 20:47
7.3. Дипломи ІТР.pdf
22 квітня 2020 20:47
8.4. Листи відгуки.pdf
22 квітня 2020 20:47
2.3. Договора оренди ч.1.zip
22 квітня 2020 20:47
2.4. Договора оренди ч.2.zip
22 квітня 2020 20:46
2.5. Листи-погодження.pdf
22 квітня 2020 20:46
4.8. Дозвіл екологія.pdf
22 квітня 2020 20:46
4.3. Листи-погодження.pdf
22 квітня 2020 20:46
5. Транспортна схема.pdf
22 квітня 2020 20:46
4.6. Лист-погодження.pdf
22 квітня 2020 20:46
13. Сертифікати ISO .pdf
22 квітня 2020 20:46
10. Повноваження.zip
22 квітня 2020 20:46
Гарантія банка.zip
22 квітня 2020 20:46
15. Довідка ст.17.pdf
22 квітня 2020 20:45
11. Свідоцтво ПДВ.pdf
22 квітня 2020 20:45
12. Довідки банка.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 16:16
sign.p7s
12 серпня 2020 16:13
Договірна ціна
23 квітня 2020 12:45
sign.p7s
23 квітня 2020 12:44
sign.p7s
23 квітня 2020 12:44
Гарантия.zip
23 квітня 2020 12:43
51 Лист про оформлення.PDF
23 квітня 2020 12:43
48 Копія ліцензії.pdf
23 квітня 2020 12:43
46 Проект договору.PDF
23 квітня 2020 12:43
45 Копія статуту.pdf
23 квітня 2020 12:42
44 Технічне завдання.PDF
23 квітня 2020 12:42
43 Довідка ст. 17.PDF
23 квітня 2020 12:42
41 ISO 9001.pdf
23 квітня 2020 12:42
40 Довідки ОТП.pdf
23 квітня 2020 12:42
40 Довідки банк Глобус.pdf
23 квітня 2020 12:42
39 Копія Витягу ПДВ.pdf
23 квітня 2020 12:41
35 Лист-відгук.pdf
23 квітня 2020 12:41
34 КБ2В_ КБ3 ч2.pdf
23 квітня 2020 12:41
34 КБ2в і КБ3 Ч1.pdf
23 квітня 2020 12:41
31 Посвідчення.pdf
23 квітня 2020 12:41
30 Свідоцтва про шлюб.pdf
23 квітня 2020 12:41
29 Дипломи.pdf
23 квітня 2020 12:41
28 Накази переведення.rar
23 квітня 2020 12:41
27 Накази прийняття.rar
23 квітня 2020 12:40
25 Довідка працівники.PDF
23 квітня 2020 12:40
17 Інвентарні картки.PDF
23 квітня 2020 12:39
20 Транспортна схема.PDF
23 квітня 2020 12:37
6 Довідка санкції.PDF
23 квітня 2020 12:37
5 Довідка субпідрядник.PDF
23 квітня 2020 12:37
2 Протокол на правочин.pdf
23 квітня 2020 12:37
2 Доручення.PDF
23 квітня 2020 12:37
1 Тендерна пропозиція.PDF

Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 09:41
sign.p7s
23 квітня 2020 09:40
sign.p7s
23 квітня 2020 09:37
Реєстр документів.pdf
23 квітня 2020 09:37
Установчі документи.7z
23 квітня 2020 09:37
Довереность Ляшенко 1.pdf
23 квітня 2020 09:37
довідка покриття 314.pdf
23 квітня 2020 09:37
Банківська гарантія.7z
23 квітня 2020 09:36
лист ТОВ Балтом.PDF
23 квітня 2020 09:36
Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2020 09:36
посвідчення.pdf
23 квітня 2020 09:36
НАКАЗИ.pdf
23 квітня 2020 09:36
Лист Західдорінвест.pdf
23 квітня 2020 09:36
Транспортна схема.pdf
23 квітня 2020 09:35
Календарний графік.pdf
23 квітня 2020 09:35
Договірна ціна.pdf
23 квітня 2020 09:35
Кошторис - зміни.7z
13 квітня 2020 12:15
sign.p7s
13 квітня 2020 12:15
sign.p7s
13 квітня 2020 12:12
Копія листа-відгуку.pdf
13 квітня 2020 10:14
sign.p7s
13 квітня 2020 10:14
sign.p7s
13 квітня 2020 09:58
Лист Західдорінвест.pdf
13 квітня 2020 09:39
Транспортна схема.pdf
13 квітня 2020 09:39
Календарний графік.pdf
13 квітня 2020 09:39
Договірна ціна.pdf
13 квітня 2020 09:39
ТЕНДЕР.7z
13 квітня 2020 09:39
Копія листа-відгуку.pdf
13 квітня 2020 09:39
Лист ТОВ Буковель.pdf
13 квітня 2020 09:38
посвідчення.pdf
13 квітня 2020 09:38
Проект договору.pdf
13 квітня 2020 09:38
ДИПЛОМИ.pdf
13 квітня 2020 09:38
Довідка про санкції.pdf
13 квітня 2020 09:38
НАКАЗИ.pdf
13 квітня 2020 09:38
Довідка ст.17.pdf
13 квітня 2020 09:38
Технічне завдання.pdf
13 квітня 2020 09:38
Сертифікат ISO копія.pdf
13 квітня 2020 09:38
Ліцензія копія.pdf
13 квітня 2020 09:38
Витяг ПДВ копія.pdf
13 квітня 2020 09:38
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 12:04
sign.p7s
23 квітня 2020 11:53
6 ДОВІДКА МТБ.pdf
23 квітня 2020 10:08
ТЕХ ПАСПОРТИ МТБ .pdf
23 квітня 2020 10:08
МТБ.pdf
13 квітня 2020 11:38
sign.p7s
13 квітня 2020 11:17
20 довідки 1.pdf
12 квітня 2020 17:49
1.2_аналог_договор_27П.pdf
12 квітня 2020 17:49
1аналог_договiр_25П.pdf
12 квітня 2020 17:48
замiна_адреси.pdf
12 квітня 2020 17:48
лiцензiя_(2).pdf
12 квітня 2020 17:48
працiвники.pdf
12 квітня 2020 17:48
Тех_паспорти_МТБ.pdf
12 квітня 2020 17:42
7.3Тех паспорт.pdf
12 квітня 2020 17:39
4 Статут1 .pdf
12 квітня 2020 17:39
5Виписка.pdf
12 квітня 2020 17:39
5довiренiст__Мороз.pdf
12 квітня 2020 17:39
6 Довідка МТБ.pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір 25 Артур.pdf
12 квітня 2020 17:39
7 договір №4 техно буд.pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір №6 СФГ .pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір №9 укр буд .pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір Альянс .pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір Асланян 9 1 .pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір Дорстрой.pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір МШЕП 1 .pdf
12 квітня 2020 17:38
7.2 Листи МТБ .pdf
12 квітня 2020 17:38
7.3тех паспорт самоскид.pdf
12 квітня 2020 17:33
7.3Тех паспорт.pdf
12 квітня 2020 17:33
7.3Тех паспорти на МТБ.pdf
12 квітня 2020 17:32
9 договір придбання АБ.pdf
12 квітня 2020 17:32
9.4 Атестат АБЗ.pdf
12 квітня 2020 17:32
11 Дипломи .pdf
12 квітня 2020 17:32
12.1 посвідчення прац.pdf
12 квітня 2020 17:31
16 КБ-2в КБ-3 договiр 84.pdf
12 квітня 2020 17:31
16 КБ-2в КБ-3 договiр 87.pdf
12 квітня 2020 17:31
16 Кб-2в, Кб-3 договір 27.pdf
12 квітня 2020 17:31
17 Відгуки .pdf
12 квітня 2020 17:31
19 Витяг ПДВ.pdf
12 квітня 2020 17:31
20Довідки з банку.pdf
12 квітня 2020 17:31
21 Сертифікат ISO 2.pdf
12 квітня 2020 17:31
24.1лист лабор .pdf
12 квітня 2020 17:30
27 Довідка ст 17.pdf
12 квітня 2020 17:30
29 ТД 1.pdf
12 квітня 2020 17:30
29 ТД 2.pdf
12 квітня 2020 17:30
29.1 Транспортна схема.pdf
12 квітня 2020 17:30
32 Довідка довкілля.pdf
12 квітня 2020 17:30
34 Лiцензiя.pdf
12 квітня 2020 17:30
35 Проект договору.pdf
12 квітня 2020 17:30
37 Довдка про дозволи.pdf
12 квітня 2020 17:30
38 Календарний графік.pdf
12 квітня 2020 17:30
39 Подбор С7 С5 М20.pdf

Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 12:13
sign.p7s
23 квітня 2020 12:13
sign.p7s
23 квітня 2020 11:44
sign.p7s
23 квітня 2020 11:44
sign.p7s
23 квітня 2020 11:31
Техпаспорт на кран_0001.pdf
23 квітня 2020 10:59
sign.p7s
23 квітня 2020 10:59
sign.p7s
23 квітня 2020 10:58
Лист на ресайклер_0001.pdf
13 квітня 2020 11:55
sign.p7s
13 квітня 2020 11:55
sign.p7s
13 квітня 2020 10:44
2.4.83. Слободян А.Ф_0001.pdf
13 квітня 2020 10:44
2.4.82. Нетеча А.В..pdf
13 квітня 2020 10:44
2.4.81. Олійник О.М_0001.pdf
13 квітня 2020 10:44
2.4.80. Драган І.М_0001.pdf
13 квітня 2020 10:44
2.4.79. Городнюк М.М..pdf
13 квітня 2020 10:43
2.4.78. Шлапак М.Ф..pdf
13 квітня 2020 10:43
2.4.86. Паламарчук В.А..pdf
13 квітня 2020 10:43
2.4.85. Заєць Ю.М..pdf
13 квітня 2020 10:43
2.4.77. Креденс М.В..pdf
13 квітня 2020 10:43
2.4.84. Щепанський Р.А..pdf
13 квітня 2020 10:43
2.4.76. Муха Ю.К_0001.pdf
13 квітня 2020 10:43
2.4.75. Зуб Ю.М..pdf
13 квітня 2020 10:43
2.4.74. Дячук В.О..pdf
13 квітня 2020 10:43
2.4.73. Дяк В.Б.pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.72. Бретоусов М.С..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.71. Бойчук О.М..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.70. Гаврилюк П.В..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.69. Гаврилюк М.П.pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.68. Кундис М.І.pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.67. Суберляк М.В..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.66. Пивовар С.Л..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.65. Радковський Д.В..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.64. Панчук Ю.П_0001.pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.63. Сапрун Ю.А..PDF
13 квітня 2020 10:42
2.4.62. Чумак І.В..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.61. Панасенко В.В_0001.pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.60. Щербанюк О.В_0001.pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.59. Король О.Ю..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.58. Бортник М.П..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.57. Бучинський М.Л..PDF
13 квітня 2020 10:42
2.4.51. Нечитайлов М.В_0001.pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.56. Мінаков А.О..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.50. Сащук О.Б_0001.pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.49. Морозик В.М..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.55. Мамлюк П.В..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.54. Машталер М.М.pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.48. Сорока І. М..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.47. Волошин В.П..pdf
13 квітня 2020 10:42
2.4.46. Одукалець В.А..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.45. Швидь О.В..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.44. Бевз В.А..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.53. Малкін К.В..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.43. Ягніченко Д.М..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.52. Ковальчук В.О..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.42. Цвігун О.А.pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.41. Прокопов Г.В..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.40. Кшижинський В.А.pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.36. Татарин В.П..PDF
13 квітня 2020 10:41
2.4.35. Баталюк Є.Є.pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.34. Кобюк С.О..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.33. Мурга В.І..PDF
13 квітня 2020 10:41
2.4.32. Пастушок С.В..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.31. Черниш О.С..PDF
13 квітня 2020 10:41
2.4.30. Заремба Д.І..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.29. Якубишин В.М..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.28. Юрчук О.М..PDF
13 квітня 2020 10:41
2.4.27. Швець Р.І..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.26. Червоняк М.Ф._.pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.25. Федченко Р.А..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.24. Сєров І.С..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.15. ФАЛАТ І.Д..PDF
13 квітня 2020 10:41
2.4.23. Повх В.О..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.14. Нечипор Е.О..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.22. Лис А..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.13. Мельник І.І..pdf
13 квітня 2020 10:41
2.4.21. Клепайло С.М..pdf
13 квітня 2020 10:40
2.4.12. Пилипчук В.В_0001.pdf
13 квітня 2020 10:40
2.4.20. Довгань С.В..pdf
13 квітня 2020 10:40
2.7.6. Сертифікат ISO.pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.11. Жовмір О.М..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.19. Бунт І.Ф..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.39. Гусар М.А_0001.pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.10. Хлопчик П.А_0001.pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.18. Баталюк Б.Є..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.38. Бадяка А.А_0001.pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.17. Антонюк Б.М..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.9. Підгірний М.С..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.37. Мирончак З.М_0001.pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.8. Михалевич О.М..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.16. Чеботарьов О.Г..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.7. Довгаль І.М..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.6. Прокофєв А. О.pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.5. Бас А.В..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.4. Конопліцький А.І..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.3. Гедзюк Т.В..pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.2. Семенова О.М.pdf
13 квітня 2020 10:39
2.4.1. Волосінчук М.М.pdf

Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 12:04
sign.p7s
23 квітня 2020 11:53
6 ДОВІДКА МТБ.pdf
23 квітня 2020 10:08
ТЕХ ПАСПОРТИ МТБ .pdf
23 квітня 2020 10:08
МТБ.pdf
13 квітня 2020 11:38
sign.p7s
13 квітня 2020 11:17
20 довідки 1.pdf
12 квітня 2020 17:49
1.2_аналог_договор_27П.pdf
12 квітня 2020 17:49
1аналог_договiр_25П.pdf
12 квітня 2020 17:48
замiна_адреси.pdf
12 квітня 2020 17:48
лiцензiя_(2).pdf
12 квітня 2020 17:48
працiвники.pdf
12 квітня 2020 17:48
Тех_паспорти_МТБ.pdf
12 квітня 2020 17:42
7.3Тех паспорт.pdf
12 квітня 2020 17:39
4 Статут1 .pdf
12 квітня 2020 17:39
5Виписка.pdf
12 квітня 2020 17:39
5довiренiст__Мороз.pdf
12 квітня 2020 17:39
6 Довідка МТБ.pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір 25 Артур.pdf
12 квітня 2020 17:39
7 договір №4 техно буд.pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір №6 СФГ .pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір №9 укр буд .pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір Альянс .pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір Асланян 9 1 .pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір Дорстрой.pdf
12 квітня 2020 17:39
7 Договір МШЕП 1 .pdf
12 квітня 2020 17:38
7.2 Листи МТБ .pdf
12 квітня 2020 17:38
7.3тех паспорт самоскид.pdf
12 квітня 2020 17:33
7.3Тех паспорт.pdf
12 квітня 2020 17:33
7.3Тех паспорти на МТБ.pdf
12 квітня 2020 17:32
9 договір придбання АБ.pdf
12 квітня 2020 17:32
9.4 Атестат АБЗ.pdf
12 квітня 2020 17:32
11 Дипломи .pdf
12 квітня 2020 17:32
12.1 посвідчення прац.pdf
12 квітня 2020 17:31
16 КБ-2в КБ-3 договiр 84.pdf
12 квітня 2020 17:31
16 КБ-2в КБ-3 договiр 87.pdf
12 квітня 2020 17:31
16 Кб-2в, Кб-3 договір 27.pdf
12 квітня 2020 17:31
17 Відгуки .pdf
12 квітня 2020 17:31
19 Витяг ПДВ.pdf
12 квітня 2020 17:31
20Довідки з банку.pdf
12 квітня 2020 17:31
21 Сертифікат ISO 2.pdf
12 квітня 2020 17:31
24.1лист лабор .pdf
12 квітня 2020 17:30
27 Довідка ст 17.pdf
12 квітня 2020 17:30
29 ТД 1.pdf
12 квітня 2020 17:30
29 ТД 2.pdf
12 квітня 2020 17:30
29.1 Транспортна схема.pdf
12 квітня 2020 17:30
32 Довідка довкілля.pdf
12 квітня 2020 17:30
34 Лiцензiя.pdf
12 квітня 2020 17:30
35 Проект договору.pdf
12 квітня 2020 17:30
37 Довдка про дозволи.pdf
12 квітня 2020 17:30
38 Календарний графік.pdf
12 квітня 2020 17:30
39 Подбор С7 С5 М20.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77" 175 800 777,00
UAH з ПДВ
172 611 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 150 283 000,00
UAH з ПДВ
150 283 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 173 800 000,00
UAH з ПДВ
172 911 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 16:16
sign.p7s
12 серпня 2020 16:13
Договірна ціна
23 квітня 2020 12:45
sign.p7s
23 квітня 2020 12:44
sign.p7s
23 квітня 2020 12:44
Гарантия.zip
23 квітня 2020 12:43
51 Лист про оформлення.PDF
23 квітня 2020 12:43
48 Копія ліцензії.pdf
23 квітня 2020 12:43
46 Проект договору.PDF
23 квітня 2020 12:43
45 Копія статуту.pdf
23 квітня 2020 12:42
44 Технічне завдання.PDF
23 квітня 2020 12:42
43 Довідка ст. 17.PDF
23 квітня 2020 12:42
41 ISO 9001.pdf
23 квітня 2020 12:42
40 Довідки ОТП.pdf
23 квітня 2020 12:42
40 Довідки банк Глобус.pdf
23 квітня 2020 12:42
39 Копія Витягу ПДВ.pdf
23 квітня 2020 12:41
35 Лист-відгук.pdf
23 квітня 2020 12:41
34 КБ2В_ КБ3 ч2.pdf
23 квітня 2020 12:41
34 КБ2в і КБ3 Ч1.pdf
23 квітня 2020 12:41
31 Посвідчення.pdf
23 квітня 2020 12:41
30 Свідоцтва про шлюб.pdf
23 квітня 2020 12:41
29 Дипломи.pdf
23 квітня 2020 12:41
28 Накази переведення.rar
23 квітня 2020 12:41
27 Накази прийняття.rar
23 квітня 2020 12:40
25 Довідка працівники.PDF
23 квітня 2020 12:40
17 Інвентарні картки.PDF
23 квітня 2020 12:39
20 Транспортна схема.PDF
23 квітня 2020 12:37
6 Довідка санкції.PDF
23 квітня 2020 12:37
5 Довідка субпідрядник.PDF
23 квітня 2020 12:37
2 Протокол на правочин.pdf
23 квітня 2020 12:37
2 Доручення.PDF
23 квітня 2020 12:37
1 Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

23 квітня 2020 12:13
sign.p7s
23 квітня 2020 12:13
sign.p7s
23 квітня 2020 11:44
sign.p7s
23 квітня 2020 11:44
sign.p7s
23 квітня 2020 11:31
Техпаспорт на кран_0001.pdf
23 квітня 2020 10:59
sign.p7s
23 квітня 2020 10:59
sign.p7s
23 квітня 2020 10:58
Лист на ресайклер_0001.pdf
23 квітня 2020 10:53
К