Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверти
Очікувана вартість
9 881,46 UAH
UA-2020-03-13-001088-b 97fcae4a19c94946913736cff071b6c0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Станіславович Остринський

+30444653514 ostrynskyi@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: філія «Енергозбут» акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150221
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Жилянська, буд. 97
Контактна особа: Андрій Станіславович Остринський
+30444653514
ostrynskyi@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2020 18:00
Очікувана вартість: 9 881,46 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


*Більш детальна інформація щодо кількості, обсягу поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), які є предметом закупівлі визначена в Додатку №3 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4305 штуки
Конверт С4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4038 штуки
Конверт С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату поставленого товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника за видатковою накладною та/або актом приймання-передачі товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленою та зареєстрованою у відповідності до вимог законодавства України в системі M.E.DOC IS у разі якщо Постачальник є платником ПДВ (якщо Постачальник не є платником ПДВ – з дати постачання Товару). Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 11:05
ТД-конверти 12-03-2020 (Повторно).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрбланковидав 7 378,56
UAH з ПДВ
7 378,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 11:01
Електронний підпис
19 березня 2020 11:01
цінова пропозиція.pdf
19 березня 2020 11:01
технічна частина.pdf
19 березня 2020 11:01
кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрбланковидав

Інформація про відміну

Дата відміни
28 березня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій