Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Суміш вугілля кам'яного ДГ/Г (Г2) (20-200), суміш вугілля кам'яного ДГ/Г (Г2) (0-20)
Очікувана вартість
671 760,00 UAH
UA-2020-03-13-000863-a 6597fdeaf8f04af4a75a2689710eddf4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Топчій Ірина Іванівна

+380433121759 nem_kz_hozgrup@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Немирівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141414
Вебсайт: http://osvitanemirov.com.ua
Місцезнаходження: 22800, Україна , Вінницька обл., місто Немирів, вулиця Некрасова, 9
Контактна особа: Топчій Ірина Іванівна
+380433121759
nem_kz_hozgrup@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 12:19
Оскарження наміру укласти договір: 24 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 т
Суміш вугілля кам'яного ДГ/Г (Г2) (20-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Немирівський район, загальноосвітні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
90 т
суміш вугілля кам'яного ДГ/Г (Г2) (0-20)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Немирівський район, загальноосвітні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Суміш вугілля кам'яного ДГ/Г (Г2) (20-200), суміш вугілля кам'яного ДГ/Г (Г2) (0-20) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

13 березня 2020 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-27-000015 ● 3b479fc8ecfc4cab9d560b25a9db2168
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2020 12:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
27.05.2020 №26
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.05.2020 №26
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7.UA-2020-03-13-000863-а 13.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-01 15:23:34

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі суміші вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) (0-20) (ДК 021:2015: 09110000-3 -Тверде паливо), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-13-000863-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» із змінами, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питання:
Яким чином товариством з обмеженою відповідальністю «Праймсвелл» виконано вимоги пункту 1 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020) щодо документального підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону?
Відповідні пояснення (обґрунтування, інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-03 16:48:27

Пояснення на моніторинг

Тендерний комітет відділу освіти Немирівської райдержадміністрації щодо моніторингу №UA-M-2020-05-27-000015 від 27.05.2020 року до закупівлі Суміш вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) (20-200), суміш вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) (0-20) (номер оголошення UA-2020-03-13-000863-а) на запитання щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Праймсвелл» вимоги пункту 1 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020 року) щодо документального підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону надає пояснення та відповідні документи.
Згідно пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII була проведена переговорна процедура закупівлі твердого палива (суміш вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) (20-200), суміш вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) (0-20)) з учасником ТОВ «Праймсвелл».
Учасником надано перелік документів, які вимагались згідно тендерної документації на закупівлю твердого палива (суміш вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) (20-200), суміш вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) (0-20)), у тому числі документи, що підтверджують інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
 довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (з зазначенням найменування та кількості);
 копії документів, що підтверджують наявність в учасника власних чи орендованих транспортних засобів або копія договору на перевезення вугілля кам’яного за місцем поставки (передачі) товару (надаються копії документів на всі транспортні засоби, що будуть використовуватись для поставки вугілля кам’яного та інформацію про які наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника);
 копії документів (копія документу на право власності та/або копію договору оренди, який є діючим, та/або копію договору про надання послуг по зважуванню, який є діючим), що підтверджують наявність в учасника автоваг, за допомогою яких буде здійснюватись зважування вугілля кам’яного (не пересувних/пересувних (мобільних)), інформацію про які наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника;
 довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі;
 копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість (копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість) або копію витягу з реєстру платника єдиного податку (копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку) (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб);
 довідка з відомостями про учасника (назва, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, телефон, електронна адреса, відомості про контактну особу);
 лист-згода на обробку персональних даних.

Копії документів додаються.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-06-10 14:57:10

Пояснення з власної ініціативи

Лист-відгук по вугіллю

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-06-10 15:10:38

Пояснення з власної ініціативи

Лист відгук

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМСВЕЛЛ"
#43326530
Переможець 671 760,00
UAH
13 березня 2020 12:19

Документи

13 березня 2020 12:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 12:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМСВЕЛЛ"
#43326530
671 760,00
UAH
Документи

Документи

13 березня 2020 12:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:53
Звіт про виконання договору (Суміш вугілля).docx укладений
04 січня 2021 10:24
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 10:28
Додаткова угода на зменшення.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 09:57
Договір вугілля.pdf укладений
25 березня 2020 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 503 820,00
UAH