Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Немирівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141414 |
Вебсайт: | http://osvitanemirov.com.ua |
Місцезнаходження: | 22800, Україна , Вінницька обл., місто Немирів, вулиця Некрасова, 9 |
Контактна особа: |
Топчій Ірина Іванівна +380433121759 nem_kz_hozgrup@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2020 12:19 |
Оскарження наміру укласти договір: | 24 березня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Суміш вугілля кам'яного ДГ/Г (Г2) (20-200), суміш вугілля кам'яного ДГ/Г (Г2) (0-20) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
13 березня 2020 11:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-27-000015 ● 3b479fc8ecfc4cab9d560b25a9db2168
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2020 12:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.05.2020 №26
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.05.2020 №26
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7.UA-2020-03-13-000863-а 13.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-01 15:23:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі суміші вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) (0-20) (ДК 021:2015: 09110000-3 -Тверде паливо), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-13-000863-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» із змінами, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питання:
Яким чином товариством з обмеженою відповідальністю «Праймсвелл» виконано вимоги пункту 1 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020) щодо документального підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону?
Відповідні пояснення (обґрунтування, інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-03 16:48:27
Пояснення на моніторинг
Тендерний комітет відділу освіти Немирівської райдержадміністрації щодо моніторингу №UA-M-2020-05-27-000015 від 27.05.2020 року до закупівлі Суміш вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) (20-200), суміш вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) (0-20) (номер оголошення UA-2020-03-13-000863-а) на запитання щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Праймсвелл» вимоги пункту 1 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020 року) щодо документального підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону надає пояснення та відповідні документи.
Згідно пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII була проведена переговорна процедура закупівлі твердого палива (суміш вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) (20-200), суміш вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) (0-20)) з учасником ТОВ «Праймсвелл».
Учасником надано перелік документів, які вимагались згідно тендерної документації на закупівлю твердого палива (суміш вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) (20-200), суміш вугілля кам’яного ДГ/Г (Г2) (0-20)), у тому числі документи, що підтверджують інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (з зазначенням найменування та кількості);
копії документів, що підтверджують наявність в учасника власних чи орендованих транспортних засобів або копія договору на перевезення вугілля кам’яного за місцем поставки (передачі) товару (надаються копії документів на всі транспортні засоби, що будуть використовуватись для поставки вугілля кам’яного та інформацію про які наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника);
копії документів (копія документу на право власності та/або копію договору оренди, який є діючим, та/або копію договору про надання послуг по зважуванню, який є діючим), що підтверджують наявність в учасника автоваг, за допомогою яких буде здійснюватись зважування вугілля кам’яного (не пересувних/пересувних (мобільних)), інформацію про які наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника;
довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі;
копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість (копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість) або копію витягу з реєстру платника єдиного податку (копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку) (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб);
довідка з відомостями про учасника (назва, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, телефон, електронна адреса, відомості про контактну особу);
лист-згода на обробку персональних даних.
Копії документів додаються.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-10 14:57:10
Пояснення з власної ініціативи
Лист-відгук по вугіллю
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-10 15:10:38
Пояснення з власної ініціативи
Лист відгук
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМСВЕЛЛ" #43326530 |
Переможець |
671 760,00
UAH
|
13 березня 2020 12:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:53
|
Звіт про виконання договору (Суміш вугілля).docx | укладений |
04 січня 2021 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2020 10:28
|
Додаткова угода на зменшення.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2020 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2020 09:57
|
Договір вугілля.pdf | укладений |
25 березня 2020 09:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |