Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (придбання придорожніх знаків та вуличних інформаційних стендів)
Очікувана вартість
749 000,00 UAH
UA-2020-03-13-000843-c ccd4c48afc604537890606f0f3c371aa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Панченко

+30612236210 law2862129@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 26013402
Місцезнаходження: 69089, Украина , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Героїв 37-го батальйону, 137, Запорожье, Запорожская область, Украина
Контактна особа: Олексій Панченко
+30612236210
law2862129@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 14:59
Початок аукціону: 06 квітня 2020 14:59
Очікувана вартість: 749 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 745,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання


код за ДК 021:2015 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (придбання придорожніх знаків та вуличних інформаційних стендів) згідно тендерної документації

код за ДК 021:2015 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (придбання придорожніх знаків та вуличних інформаційних стендів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
262 Одиниця
код за ДК 021:2015 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (придбання придорожніх знаків та вуличних інформаційних стендів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поетапна оплата поставленого Товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок ПРОДАВЦЯ на підставі рахунку та підписаної сторонами видаткової накладної, виставлених ПРОДАВЦЕМ, протягом 180 календарних днів після отримання рахунку та підписання ПОКУПЦЕМ видаткової накладної. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2020 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2020 13:17
Протокол змін.doc
28 березня 2020 13:16
ТД 13.03.20 зі змінами від 27.03.2020.docx
28 березня 2020 13:16
проект договору від 27.03.2020.docx
28 березня 2020 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2020 13:17
Протокол змін.doc
28 березня 2020 13:16
ТД 13.03.20 зі змінами від 27.03.2020.docx
13 березня 2020 13:38
ТД 13.03.20.docx
28 березня 2020 13:16
проект договору від 27.03.2020.docx
13 березня 2020 13:39
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-13-000843-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 13 квітня 2020 12:09
Скарга на неправомірні дії замовника
Скарга на дії замовника
ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» не погоджується з рішення про відхилення пропозиції тому як:
Замовник зазначає, що Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Документації Тендерна пропозиція повинна супроводжуватись наступними документами, що подаються окремими частинами, в тому числі інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Додатку 1 до тендерної документації). Додатком 1 до тендерної документації вимагається заповнена довідка, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника. Пунктом 3 Додатку 1 тендерної документації передбачено, що для підтвердження інформації зазначеної в таблиці 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» техніки, необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї. У складі Пропозиції ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25" міститься: - довідка вих. № 2-27/03/2020 від 27.03.2020 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено залучення «загальний вантажний сідловий тягач – Е DAF XF 380, Самоскид С ЗИЛ 45021, Екскаватор-навантажувач БАМ 2014». Разом з тим, у складі Пропозиції відсутні, зокрема, саме копії документів, які підтверджують права власності на неї, що не відповідає умовам Документації в цій частині.
Згідно Додатку 1 до тендерної документації в примітках в пунктах 3 та 4 вказано, що для підтвердження інформації зазначеної в таблиці 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» техніки, необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї і в разі використання орендоване, за договором лізингу або орендованої техніки – надати копію відповідного договору з зазначенням переліку техніки. У Замовника відсутня вимога надавати документ права власності на орендовану техніку. Учасник користується орендованою технікою на підставі договору оренди, а не підтверджує право власності технічним паспортом транспортного засобу. Орендована техніка не є власністю Учасника, а отже виконати вимогу на її підтвердження такий Учасник не може. Також у Замовника відсутня вимога стосовно надання копій документів, які підтверджують права власності для усієї техніки у тому числі орендованої.
Аналогічне рішення АМКУ №6130 винесене 31.03.2020 на користь Учасника, який не порушив вимоги Замовника стосовно підготовки документів і був неправомірно відхилений.
Замовник зазначає, що Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Документації Тендерна пропозиція повинна супроводжуватись наступними документами, що подаються окремими частинами, в тому числі документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та інші документи (надаються згідно з Додатком 4 до тендерної документації); Додатком 4 тендерної документації передбачено для підтвердження повноважень посадової особи Учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору, Учасник процедури закупівлі надає копії наступних документів: протокол або виписку з протоколу засновників (в тому числі дозвіл на підписання Договору за відповідною процедурою згідно ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»). Окрім того тендерною документацією передбачено, що у разі якщо учасник не зобов’язаний складати якийсь із вищевказаних документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Разом з тим, у складі Пропозиції ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25" відсутній саме дозвіл на підписання Договору за відповідною процедурою згідно ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» у складі пропозиції було надано документ, що має назву «Додаток 4. Копія протоколу про надання дозволу підписання договору.pdf» в якому протоколом зборів товариства надано дозвіл керівнику на підписання договорів по закупівлях, які перевищують суму в 500 000,00 грн. Дана закупівля підпадає під цей критерій. Окремої вимоги стосовно оформлення дозволу Замовник не зазначає. Вимоги, щодо вказання номеру, назви чи посилання на закупівлю відсутні. Також Замовник не посилається на якусь конкретну статтю ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в якій вказані обмеження стосовно керівників підприємства на підписання договорів.
ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» вважає, що Замовник порушує Ст. 3. ЗУ «Про публічні закупівлі» в повному обсязі так як, Учасник визначений Переможцем закупівлі згідно Протоколу №2 від 10 квітня 2020 року, має наступні помилки:
Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Документації Тендерна пропозиція повинна супроводжуватись наступними документами, що подаються окремими частинами, в тому числі інформацією щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (надається згідно з Додатком 2 до тендерної документації) в Учасника, якого визнали переможцем відсутні як Довідка у довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку так і роз'яснення щодо її відсутності про що зазначено в Додатку 2 примітки п.1.
Крім того з Додатку 3 незрозуміло, які саме технічні, якісні та кількісні характеристику учасника переможця відповідають вимогам Замовника, адже він просто скопіював Додаток 3 Замовника при цьому не вказавши в ньому строк гарантії на товар, який буде поставлятися (строк гарантії не менше 1 року – це вимога замовника, а не гарантійний термін товару Переможця) та чи його товар новий (запропонований товар повинен бути новим (не бути таким, що вживався чи експлуатувався) – це також вимога Замовника, а не визначення Учасника товару, який він буде постачати новий чи такий, що вживався)
ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» звертається до Замовника з вимогою оцінювати учасників не порушуючи ЗУ «Про публічні закупівлі» і ще раз переглянути пропозиції учасників враховуючи вище наведену інформацію та виявлені помилки. Помилки виявлені Замовником в пропозиції ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» є непідтвердженими і надуманими.
Чому в одного Учасника на думку Замовника відсутність документів, які не вимагалися – є підставою для відхилення, а для іншого, в якого вони відсутні і вимагалися ТД – є підставою для визнання Переможцем? Можливо ми порізному читаємо документи або там щось написане білим кольором на білому папері і це відомо тільки окремим Учасникам?
Відповідь, а не скасування закупівлі, сподіваємося отримати від Замовника.
Дуже сподіваюся на те, що новий ЗУ «Про публічні закупівлі», який вступить в силу 19.04.2020 нарешті розставить всі крапи над «і» між такими Замовниками і Учасниками. І не тільки Учасник буде нести фінансові втрати, а й недобросовісний Замовник буде каратися штрафом за свої неправомірні дії.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 квітня 2020 15:34
Вимога:
1) «У Замовника відсутня вимога надавати документ права власності на орендовану техніку. Учасник користується орендованою технікою на підставі договору оренди, а не підтверджує право власності технічним паспортом транспортного засобу. Орендована техніка не є власністю Учасника, а отже виконати вимогу на її підтвердження такий Учасник не може. Також у Замовника відсутня вимога стосовно надання копій документів, які підтверджують права власності для усієї техніки у тому числі орендованої.»

Хід розгляду:
Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Документації Тендерна пропозиція повинна супроводжуватись наступними документами, що подаються окремими частинами, в тому числі інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Додатку 1 до тендерної документації).
Додатком 1 до тендерної документації вимагається заповнена довідка, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника в тому числі власної, орендованої, або договорами позички, або за договором лізингу.
Пунктом 3 Додатку 1 тендерної документації передбачено, що для підтвердження інформації зазначеної в таблиці 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» техніки, необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї.
Тобто, у разі залучення власної, орендованої, або за договором позички, або за договором лізингу транспортних засобів, машин та механізмів Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції копії документів, які підтверджують права власності на неї.
Порядком державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів передбачено обов'язок власників ТЗ та осіб, що експлуатують такі засоби на законних підставах, або їх представників, зареєструвати (перереєструвати) ТЗ протягом 10 діб після придбання, або виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів.
Експлуатація транспортних засобів, що не зареєстровані (не перереєстровані) в уповноважених органах МВС та без номерних знаків, що відповідають державним стандартам, а також ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах або знищені чи підроблені, забороняється згідно Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. N 1388.

У складі Пропозиції ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25" міститься:
- довідка вих. № 2-27/03/2020 від 27.03.2020 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено залучення «загальний вантажний сідловий тягач – Е DAF XF 380, Самоскид С ЗИЛ 45021, Екскаватор-навантажувач БАМ 2014» та договір оренди транспортного засобу з екіпажам (водієм) 02.01.2020, б/н, ФОП Плаксійчук І.В., договір оренди транспортного засобу з екіпажам (водієм) 02.01.2020, б/н, КП ФМР «ФАСТІВ ВОДОКАНАЛ».
Документів, які можуть свідчити, що транспортні засоби, зазначені у договорі оренди від 02.01.2020 № б/н належать орендодавцю, або перейшли у власність орендаря у встановленому законом порядку, в складі пропозиції не надано.
Сам по собі договір оренди транспортного засобу з екіпажом (водієм) вчинений у простій письмовій формі, без реального зняття з реєстрації, перереєстрації ТЗ у вищезазначеному порядку не породжує правових наслідків у вигляді переходу права власності на ТЗ від продавця до покупця.
У договорі оренди транспортного засобу з екіпажом (водієм) також не ідентифіковано транспортні засоби, що передаються в оренду, їх державні номери, власник, не зазначені данні про правовстановлюючі документи на них, відсутній акт прийому-передачі техніки.
Отже наданий у складі тендерної пропозиції договір оренди не надає можливість ідентифікувати що вищевказаний договір є документом, що підтверджує право власності на техніку, та підтвердження що транспортні засоби реально існують.

Враховуючи вищенаведене, Пропозиція ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25" не відповідала умовам тендерної документації Замовника, тому була правомірно відхилена з підстави, наведеної вище, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині.

2) «ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» у складі пропозиції було надано документ, що має назву «Додаток 4. Копія протоколу про надання дозволу підписання договору.pdf» в якому протоколом зборів товариства надано дозвіл керівнику на підписання договорів по закупівлях, які перевищують суму в 500 000,00 грн. Дана закупівля підпадає під цей критерій. Окремої вимоги стосовно оформлення дозволу Замовник не зазначає. Вимоги, щодо вказання номеру, назви чи посилання на закупівлю відсутні. Також Замовник не посилається на якусь конкретну статтю ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» в якій вказані обмеження стосовно керівників підприємства на підписання договорів.»

Хід розгляду:
Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Документації Тендерна пропозиція повинна супроводжуватись наступними документами, що подаються окремими частинами, в тому числі документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та інші документи (надаються згідно з Додатком 4 до тендерної документації);
Додатком 4 тендерної документації передбачено для підтвердження повноважень посадової особи Учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору, Учасник процедури закупівлі надає копії наступних документів: протокол або виписку з протоколу засновників (в тому числі дозвіл на підписання Договору за відповідною процедурою згідно ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»). Окрім того тендерною документацією передбачено, що у разі якщо учасник не зобов’язаний складати якийсь із вищевказаних документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Згідно ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини).
Слід підкреслити, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Рішення про надання згоди на вчинення інших значних правочинів, крім зазначених у частині другій цієї статті, приймаються загальними збори учасників, якщо інше не встановлено статутом товариства.
Якщо замість кількох правочинів товариство могло вчинити один значний правочин, то кожен із таких правочинів вважається значним.
Статут Товариства не містить умови про укладення значних правочинів, передбачених ч.2 ст.44 Закону без рішення, прийнятого виключно загальними зборами.
Наданий протокол №8 прийнятий 02.01.2020 року, на момент подання пропозиції учасником не підтверджено, що рішення за даним протоколом залишається чинним після спливу трьох місяців, та дане рішення стосується правочинів, визначених ч.2 ст.44 Закону.
Разом з тим, у складі Пропозиції ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25" відсутній саме дозвіл на підписання Договору за відповідною процедурою згідно ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі" ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25" - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Враховуючи вищенаведене, Пропозиція ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25" не відповідала умовам тендерної документації Замовника, тому була правомірно відхилена з підстави, наведеної вище, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині.
3. Стосовно КП «Благводсервіс Широківської громади» Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Документації Тендерна пропозиція повинна супроводжуватись наступними документами, що подаються окремими частинами, в тому числі інформацією щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (надається згідно з Додатком 2 до тендерної документації) в Учасника, якого визнали переможцем відсутні як Довідка у довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку так і роз'яснення щодо її відсутності про що зазначено в Додатку 2 примітки п.1.

Хід розгляду вимоги:
Згідно пп 35 пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі;
Пунктом 5 Додатку 2 тендерної документації передбачена підстава для відмови учаснику (у разі якщо учасник є фізична особа) в участі у процедурі закупівлі, для фізичної особи - фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Документ який повинен надати учасник (фізична особа) - довідка у довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Згідно наданих документів учасником КП «Благводсервіс Широківської громади» та інформації отриманої з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, організаційно-правова форма учасника – комунальне підприємство.
Так, відповідно до частини другої статті 55 Господарського кодексу України господарські організації - юридичні особи, створені відповідно до Цивільного кодексу України, державні, комунальні та інші підприємства, створені відповідно до цього Кодексу, а також інші юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані в установленому законом порядку.
Згідно пункту 3.1.7. тендерної документації - документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Зважаючи на вищевказане у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника та задоволення Вимог в цій частині.

4. «Крім того з Додатку 3 незрозуміло, які саме технічні, якісні та кількісні характеристику учасника переможця відповідають вимогам Замовника, адже він просто скопіював Додаток 3 Замовника при цьому не вказавши в ньому строк гарантії на товар, який буде поставлятися (строк гарантії не менше 1 року – це вимога замовника, а не гарантійний термін товару Переможця) та чи його товар новий (запропонований товар повинен бути новим (не бути таким, що вживався чи експлуатувався) – це також вимога Замовника, а не визначення Учасника товару, який він буде постачати новий чи такий, що вживався)»

Хід розгляду вимоги:
У складі тендерної пропозиції КП «Благводсервіс Широківської громади» міститься файл «Scan Додаток 3 Інформація про необхідні технічні, якісні..........pdf Технічні специфікації 27 березня 2020 в 11:02» зазначена інформація відповідає вимогам додатку 3 тендерної документації Замовника.
Окрім того, у складі тендерної пропозиції міститься файл «проект договору листи.pdf Технічні специфікації 02 квітня 2020 в 10:28» в якому зазначено Додаток №1 до Договору купівлі-продажу в якому зазначено:
«4. Гарантійний строк: два роки з моменту фактичної передачі Товару Покупцю.
6. Застереження та вимоги до товару: Товар повинен бути: Новим, без механічних пошкоджень та слідів корозії.».

Зважаючи на вищевказане у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника та задоволення Вимог в цій частині.

Рішення
1. Прийнято рішення - відмовити Учаснику в задоволенні вимог № 1-13/04/2020 від 13.04.2020.
2. У разі якщо Учасник не згоден з рішенням Замовника, Учасник має право звернутись до постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства.
Статтею 18 Закону передбачено порядок оскарження процедури закупівлі та встановлено, що скарги, які стосуються зокрема прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
3. Оприлюднити інформацію щодо розгляду вимоги Учасника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Документи

14 квітня 2020 15:34
протокол 14.04.20.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-13-000843-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 20 квітня 2020 21:47
Неправомірне відхилення пропозиції
Вих. №1-17/04/20 від 17.04.2020 р. Найменування органу оскарження: Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодав-ства у сфері публічних закупівель 03680, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45 Тел. (044) 594-64-12, 520-10-42 Найменування суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНД ПРИНТ 25» Код ЄДРПОУ: 40724648 Місцезнаходження: 08500, Київська область, м. Фастів, пров. Кутузова 8 Тел.: (093) 55-33-643 Електронна пошта: grandprint777@gmail.com Найменування Замовника: Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області Код ЄДРПОУ 26013402 70413, Запорізька обл., Запорізький район, с. Широке, вул. Центральна, 1 Тел.: +30612236210 Електронна пошта: law2862129@ukr.net Номер оголошення про проведення процеду-ри закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2020-03-13-000843-c Регулювальне, запобіжне, сигнальне та осві-тлювальне обладнання (придбання придоро-жніх знаків та вуличних інформаційних стендів) (код за ДК 021:2015 34990000-3) СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Широківською сільською радою Запорізького району Запорізької області (далі – За-мовник) було оголошено про проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-13-000843-c) щодо предмету закупівлі Регулювальне, запобіжне, сигнальне та осві-тлювальне обладнання (придбання придорожніх знаків та вуличних інформаційних стендів) (код за ДК 021:2015 34990000-3) на очікувану вартість 749 000,00 гривень з ПДВ із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 5 квітня 2020 року о 16 год. 00 хв. 6 квітня 2020 року по даній закупівлі було проведено аукціон, участь у якому взяли на-ступні учасники: ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» та Комунальне підприємство «Благводсервіс Широківської громади» Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької обла-сті. В подальшому, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення (протокол №1 від 10.04.2020 року) про відхилення тендерної пропозиції з найбільш економічно вигідною ціною – тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» (да-лі – Скаржник) 10.04.2020 року уповноваженою особою Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області було опубліковане рішення про визначення переможця процеду-ри закупівлі (протокол №2 від 10.04.2020 року) та було повідомлено про намір Замовника укласти договір з Комунальним підприємством «Благводсервіс Широківської громади» Ши-роківської сільської ради Запорізького району Запорізької області. Відповідно до інформації, зазначеної Замовником у протоколі №1 від 10.04.2020, те-ндерна пропозиція Скаржника була відхилена через наявність наступних обставин: 1. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Документації Тендерна пропозиція повинна супро-воджуватись наступними документами, що подаються окремими частинами, в тому числі інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Додатку 1 до тендерної документації). Додатком 1 до тендер-ної документації вимагається заповнена довідка, що містить інформацію про наявність об-ладнання та матеріально-технічної бази Учасника. Пунктом 3 Додатку 1 тендерної докуме-нтації передбачено, що для підтвердження інформації зазначеної в таблиці 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» техніки, необхідно надати копії документів, які підтверджу-ють права власності на неї. У складі Пропозиції ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25" міститься: - дові-дка вих. № 2-27/03/2020 від 27.03.2020 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено залучення «загальний вантажний сідловий тягач – Е DAF XF 380, Са-москид С ЗИЛ 45021, Екскаватор-навантажувач БАМ 2014». Разом з тим, у складі Пропози-ції відсутні, зокрема, саме копії документів, які підтверджують права власності на неї, що не відповідає умовам Документації в цій частині. 2. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Документації Тендерна пропозиція повинна супро-воджуватись наступними документами, що подаються окремими частинами, в тому числі документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та інші документи (на-даються згідно з Додатком 4 до тендерної документації); Додатком 4 тендерної документа-ції передбачено для підтвердження повноважень посадової особи Учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору, Учасник процедури закупівлі надає копії на-ступних документів: протокол або виписку з протоколу засновників (в тому числі дозвіл на підписання Договору за відповідною процедурою згідно ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»). Окрім того тендерною документацією передбачено, що у разі якщо учасник не зобов’язаний складати якийсь із вищевказаних документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Разом з тим, у складі Пропозиції ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25" від-сутній саме дозвіл на підписання Договору за відповідною процедурою згідно ЗУ «Про то-вариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» та вважає його незаконним, неправомірним та таким, що порушує його права, інтереси та положення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), адже відповідно розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції тендерна пропозиція повинна супроводжуватись наступними документами, що подаються окремими частинами –інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Додатку 1 до тендерної документації). На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник подає заповнену довідку у формі, яка наведена нижче, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою, яка наведена нижче (Додаток 1). Згідно форми довідки Таблиця №1 транспортні засоби, машини та механізми повинна містити наступну інформацію: № з/п Власне, орендо-ване, або до-говір позички, або за догово-ром лізингу Дата, № договору, на підставі якого знаходиться в ко-ристуванні тех-ніка, найменування власника Тип моделей та найменування Державний реєстраційний номер (у разі наявності) 1 2 3 4 5 Також Замовник зазначає, що Учасник повинен зазначити в Таблиці 1 «Транспортні засоби, машини та механізми», в тому числі обов’язково наявність: вантажний транспорт. У примітках пункт 3 та пункт 4 цього Додатку Замовник зазначає спосіб підтвер-дження інформації зазначеної в таблиці 1: «3. Для підтвердження інформації зазначеної в таблиці 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» техніки, необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї. 4. В разі використання орендоване, за договором лізингу або орендованої тех-ніки – надати копію відповідного договору з зазначенням переліку техніки.» Таким чином, ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25», виконуючи умови тендерної документації, надали у складі пропозиції такі документи: - «2.Додаток 1 - Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної ба-зи.pdf», - « 3. Додаток 1 Договір оренди ТЗ Водоканал _копія завірена_.pdf» - «4. Додаток 1 Договір оренди ТЗ Плаксійчук _копія завірена_.pdf» Згідно довідки ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» не має у власності вантажних транспорт-них засобів, а користується орендованою технікою. Договір оренди транспортного засобу не передбачає правових наслідків у вигляді пе-реходу права власності на транспортний засіб від орендодавця до орендаря, а отже і не пот-ребує надання копій документів, які підтверджують право власності на неї. Вимоги, щодо надання копій документів, які підтверджують право власності всієї техніки зазначеної в таблиці 1 у Замовника відсутні. Аналогічна скарга стосовно надання документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв визначених тендерною документацією по матеріально-технічній базі вже розглядалася постійно діючою адмініст-ративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення № 6130-р/пк-пз від 31.03.2020. Отже Замовник неправомірно відхилив пропозицію ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» Таким чином, умови тендерної документації у цій частині виконані ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» у повному обсязі та свідчать про незаконний характер рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника з даних підстав. Замовник зазначає, що у складі Пропозиції ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25" відсутній саме дозвіл на підписання Договору за відповідною процедурою згідно ЗУ «Про товариства з об-меженою та додатковою відповідальністю» або лист-роз’яснення в довільній формі, за під-писом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі наявності), в якому за-значає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Скаржник не погоджується з таким твердження Замовника, адже відповідно розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції тендерна пропозиція повинна супроводжуватись наступними документами, що подаються окремими частинами - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та інші документи (надаються згідно з Додатком 4 до тендерної документації). У п.1.1 Додатку 4 зазначений перелік документів, які учасник-резидент юридична особа повинен надати у складі тендерної пропозиції, а саме для підтвердження повноважень посадової особи Учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору, Учасник процедури закупівлі надає копії наступних документів: протокол або виписку з протоколу засновників (в тому числі дозвіл на підписання Договору за відповідною процедурою згідно ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»), наказ про призначення та/або довіреність, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Таким чином, ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25», виконуючи умови тендерної документації, надало у складі пропозиції на підтвердження повноважень посадової особи Учасника наступні копії документів: - «21. Додаток 4. Копія протоколу засновників.pdf» - «22. Додаток 4. Копія протоколу про надання дозволу підписання договору.pdf» - «23. Додаток 4 Копія наказу про призначення директора.pdf» - «24. Додаток 4 Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб_ фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.pdf» Згідно тендерної документації Замовником не визначена форма та перелік обов’язково присутньої інформації у дозволі. На думку Учасника відповідна процедура підпадає під критерій підписання договорів, які перевищують суму 500 000,00 грн., згідно п. 12.6.3 Статуту товариства та значних правочинів, згідно ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» і потребує прийняття такого рішення виключно Загальними зборами. Таким чином на виконання вимог тендерної документації ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» надає документ, який він вважає дозволом, а саме протокол зборів №8 від 02.01.2020, яким надано дозвіл директору на підписання договорів, які перевищують суму 500 000,00 грн, як і передбачено пунктом 12.6.3 Статуту ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» (нова редакція) від 5.12.2018 та ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» до 31.12.2020 року. Таким чином, умови тендерної документації у цій частині виконані ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» у повному обсязі та свідчить про незаконний характер рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника з даних підстав. Слід також підкреслити, що п. 3.1.5. Розділу 3 містить опис та приклади формаль-них (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасником не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються такі помилки: - надання довідки, яка за змістом відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією, але не відповідає їм за своєю формою; - помилки, які не призводять до значного спотворення інформації, допущені оче-видно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації та за умови, що при комплексному розгляді документів (інформації) можливо встановити інфор-мацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна; - неправильна назва документа, у разі якщо його зміст повністю відповідає вимо-гам тендерної документації; Враховуючи вимоги статті 3 Закону щодо принципів здійснення закупівель, за рішенням уповноваженої особи формальними (несуттєвими) вважаються інші помилки в тендерній пропозиції Учасника, якщо вони не впливають на прийняття рішення щодо: - відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям; - відсутності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; - відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації. Вище зазначене свідчить, що учасник ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» повністю відповідає умовам тендерної документації, адже інших підстав Замовником не зазначено. З огляду на все вищезазначене, Скаржник не погоджується з рішення про відхилення його пропозиції. На підставі наведеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупі-влі», ПРОСИМО: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. На строк до винесення рішення за цією скаргою призупинити процедуру відкритих торгів, що проводять Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області за предметом закупівлі Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (придбання придорожніх знаків та вуличних інформаційних стендів) (код за ДК 021:2015 34990000-3) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-13-000843-c). 3. Зобов'язати уповноважену особу Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25». 4. Зобов'язати уповноважену особу Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області скасувати рішення про визначення переможця та намір укласти договір з Комунальним підприємством «Благводсервіс Широківської громади» Широківської сіль-ської ради Запорізького району Запорізької області. 5. Зобов'язати уповноважену особу Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області визнати переможцем ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25». Додатки: - оригінал документу, який свідчить про плату за подання скарги. Директор ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» ___________________Т.М. Приходько
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 18:41
рішення від 23.04.2020 №7748 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 18:41
рішення від 12.05.2020 №9108.pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 21:32

Документи подані скаржником

20 квітня 2020 21:47
Платіжне доручення.pdf
20 квітня 2020 21:47
Скарга до АМКУ.pdf
20 квітня 2020 22:08
Електронний підпис

Документи подані замовником

28 квітня 2020 10:51
Пояснення.pdf
28 квітня 2020 10:51
ВИТЯГ.rtf
28 квітня 2020 10:51
Пояснення АМКУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" 732 500,00
UAH з ПДВ
732 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство «Благводсервіс Широківської громади» Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області 748 999,00
UAH з ПДВ
748 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2020 15:51
Електронний підпис

Публічні документи

14 квітня 2020 17:16
Електронний підпис
14 квітня 2020 12:45
Справка МВД.pdf
14 квітня 2020 11:44
Справка МВД.pdf
13 квітня 2020 17:18
Електронний підпис
13 квітня 2020 17:17
Справка МВД.pdf
13 квітня 2020 12:14
public_doc (1).pdf
02 квітня 2020 12:30
Електронний підпис
02 квітня 2020 10:28
Реєстр документів.pdf
02 квітня 2020 10:28
проект договору листи.pdf
02 квітня 2020 09:59
Додаток 4.pdf
27 березня 2020 11:38
Електронний підпис
27 березня 2020 11:02
Scan Реєстр договорів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"

Комунальне підприємство «Благводсервіс Широківської громади» Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"
#40724648
Відхилено 732 500,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 13:32
Комунальне підприємство «Благводсервіс Широківської громади» Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області
#41477040
Переможець 748 999,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 13:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Благводсервіс Широківської громади» Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області
#41477040
748 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 13:51
IMG_0001.pdf укладений
19 травня 2020 13:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 748 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 124 833,17 UAH)