Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
вугілля марки ДГ
Очікувана вартість
3 522 600,00 UAH
UA-2020-03-13-000770-b ● 4762637e416449e09c1bc4d608598cfa
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41832960 |
Місцезнаходження: | 84406, Україна , Донецька обл., м. Лиман, вул. Незалежності, буд.15 |
Контактна особа: |
Віталій Зеленський +380626141771 limangoroo2018@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2020 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2020 14:48 |
Очікувана вартість: | 3 522 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 613,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 105000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
927 тонни
вугілля марки ДГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84400, Україна, Донецька область, м. Лиман та район, ДНЗ, НВК, ЗОШ управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2020 10:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2020 10:26 |
розподіл вугілля на 2020 рік по закладам освіти.doc | |
13 березня 2020 10:26 |
Додаток_2_до_тендерноi_документацii.docx | |
13 березня 2020 10:26 |
Додаток_1_до_тендерноi_документацii.docx | |
13 березня 2020 10:26 |
Додаток_3_до_тендерноi_документацii.docx | |
13 березня 2020 10:26 |
Додаток_4_до_тендерноi_документацii.docx | |
13 березня 2020 10:26 |
ТД -2020 вугілля 13.03.20.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни до ТД
Дата подання: 17 березня 2020 14:36
Дата відповіді: 19 березня 2020 12:31
Шановний Замовнику! Поясніть будь ласка,та внесіть певні зміни:,якщо ваги будуть розташовані на відстані 25-30 км до м. Лиман , та учасник має можливість та гарантує забеспечити доставку Замовника до місця розташування ваг ,тож просимо внести зміни до тендерної документації та неставити дискримінаційних вимог
Відповідь: Замовник торгів, не має можливості складувати та зберігати весь обсяг вугілля кам’яного на своїй території. Поставка товару буде здійснюватися партіями за письмовими заявками Замовника. Спочатку вугілля зважується за присутності представника Замовника та представника закладу освіти (ЗОШ, НВК, ДНЗ), визначається вага «брутто». Надалі партія вугілля відвантажується на заклади освіти (згідно дислокації, відстань від Замовника (управління освіти) до 40 км), автомобіль повертається на зважування для визначення маси тари (вага автомобіля). Визначається вага нето (вугілля) і уповноважені особи підписують товарно-транспортну накладну. Відповідна вимога була встановлена Замовником з метою належного контролю кількості вугілля та дотримання принципу здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність.
Відповідно до ч 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Учасник, який має вагову на території м. Лиман (на відстані не більше ніж 10 км від Замовника) понесе менші витрати на контрольне зважування, на доставку кожної партії вугілля за адресами, підпорядкованих Замовнику закладів, та, як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку вугілля кам’яного за адресами підпорядкованих Замовнику закладів). Крім того, наявність вагових на території м. Лиман дозволить здійснювати контроль Замовником безпосередньо при контрольному зважуванні вугілля. Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації вагова на території м. Лиман Донецької області не обов’язково має бути власною, дозволяється оренда вагової, тощо. Отже, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації.
Відповідно до ч 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Учасник, який має вагову на території м. Лиман (на відстані не більше ніж 10 км від Замовника) понесе менші витрати на контрольне зважування, на доставку кожної партії вугілля за адресами, підпорядкованих Замовнику закладів, та, як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку вугілля кам’яного за адресами підпорядкованих Замовнику закладів). Крім того, наявність вагових на території м. Лиман дозволить здійснювати контроль Замовником безпосередньо при контрольному зважуванні вугілля. Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації вагова на території м. Лиман Донецької області не обов’язково має бути власною, дозволяється оренда вагової, тощо. Отже, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-13-000770-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП"САЛЬВЄС", Код ЄДРПОУ:42629728
Дата подання: 18 березня 2020 17:12
Дискримінаційні вимоги
Згідно Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , п.5Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону п.5.2.2 Замовником вимагається
- паспорт на ваги або інший документ, в якому зроблена відмітка щодо повірки вимірювальної техніки (вагів). Стаціонарні ваги (не пересувні) повинні знаходитись на відстані від Замовника до 10 км (підтвердити місце розташування відповідним документом: або договір оренди, або договір послуги, або інший документ).
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з наступних причин:
Вимога щодо в наявності ваг в межах 10 км на відстані від Замовника є дискримінаційною,яка обмежує коло потенційних учасників та позбавляє можливості інших учасників,які мають в наявності( або орендує) ваги на відстані 11 км і більше кілометрів,то шансів у такого учасника взяти участь та ще й отримати перемогу практично немає.
Наше підприємство ,має таку можливість в разі акцепту пропозиції конкурсних торгів здійснити поставку товару в необхідній кількості та доставити Замовника до місця розташування ваг та об’єкту постачання товару,згідно заявок Замовника.
Таким чином,дії Замовника в частині встановлення вказаних вимог є такими,що порушують однин з принципів здійснення закупівель,встановлених Статєю 3. Принципи здійснення закупівель
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників;об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням. Закону України «Про публічні закупівлі»,а саме - недискримінацію учасників.
З метою усунення дискримінаційних вимог та розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі Замовник повинен внести зміни до Документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
- паспорт на ваги або інший документ, в якому зроблена відмітка щодо повірки вимірювальної техніки (вагів). Стаціонарні ваги (не пересувні) повинні знаходитись на відстані від Замовника до 10 км (підтвердити місце розташування відповідним документом: або договір оренди, або договір послуги, або інший документ).
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з наступних причин:
Вимога щодо в наявності ваг в межах 10 км на відстані від Замовника є дискримінаційною,яка обмежує коло потенційних учасників та позбавляє можливості інших учасників,які мають в наявності( або орендує) ваги на відстані 11 км і більше кілометрів,то шансів у такого учасника взяти участь та ще й отримати перемогу практично немає.
Наше підприємство ,має таку можливість в разі акцепту пропозиції конкурсних торгів здійснити поставку товару в необхідній кількості та доставити Замовника до місця розташування ваг та об’єкту постачання товару,згідно заявок Замовника.
Таким чином,дії Замовника в частині встановлення вказаних вимог є такими,що порушують однин з принципів здійснення закупівель,встановлених Статєю 3. Принципи здійснення закупівель
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників;об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням. Закону України «Про публічні закупівлі»,а саме - недискримінацію учасників.
З метою усунення дискримінаційних вимог та розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі Замовник повинен внести зміни до Документації в цій частині.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2020 13:53
Замовник торгів, не має можливості складувати та зберігати весь обсяг вугілля кам’яного на своїй території. Поставка товару буде здійснюватися партіями за письмовими заявками Замовника. Спочатку вугілля зважується за присутності представника Замовника та представника закладу освіти (ЗОШ, НВК, ДНЗ), визначається вага «брутто». Надалі партія вугілля відвантажується на закладі освіти (згідно дислокації, відстань від Замовника (управління освіти) до 40 км), автомобіль повертається на зважування для визначення маси тари (вага автомобіля). Визначається вага нето (вугілля) і уповноважені особи підписують товарно-транспортну накладну. Відповідна вимога була встановлена Замовником з метою належного контролю кількості вугілля та дотримання принципу здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність.
Відповідно до ч 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Учасник, який має вагову на території м. Лиман (на відстані не більше ніж 10 км від Замовника) понесе менші витрати на контрольне зважування, на доставку кожної партії вугілля за адресами, підпорядкованих Замовнику закладів, та, як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку вугілля кам’яного за адресами підпорядкованих Замовнику закладів). Крім того, наявність вагових на території м. Лиман дозволить здійснювати контроль Замовником безпосередньо при контрольному зважуванні вугілля. Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації вагова на території м. Лиман Донецької області не обов’язково має бути власною, дозволяється оренда вагової, тощо. Отже, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації.
Відповідно до ч 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Учасник, який має вагову на території м. Лиман (на відстані не більше ніж 10 км від Замовника) понесе менші витрати на контрольне зважування, на доставку кожної партії вугілля за адресами, підпорядкованих Замовнику закладів, та, як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку вугілля кам’яного за адресами підпорядкованих Замовнику закладів). Крім того, наявність вагових на території м. Лиман дозволить здійснювати контроль Замовником безпосередньо при контрольному зважуванні вугілля. Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації вагова на території м. Лиман Донецької області не обов’язково має бути власною, дозволяється оренда вагової, тощо. Отже, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-13-000770-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 23 березня 2020 16:54
Дата подання: 23 березня 2020 16:54
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 26 березня 2020 20:50
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність подальшої потреби в закупівлі
Дата: 09 квітня 2020 14:12
рішення від 26.03.2020 № 5782 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 20:50
рішення від 10.04.2020 № 6910.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2020 19:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" |
2 398 149,00
UAH з ПДВ
|
2 242 413,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ПРОМБІЗНЕС+ |
2 725 380,00
UAH з ПДВ
|
2 243 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП"САЛЬВЄС" |
2 577 060,00
UAH з ПДВ
|
2 577 060,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПЕЦВУГІЛЛЯ ТРЕЙД |
2 614 140,00
UAH з ПДВ
|
2 614 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" |
2 653 074,00
UAH з ПДВ
|
2 653 074,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Вугільна компанія центр |
2 827 350,00
UAH з ПДВ
|
2 827 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ЗБАГАЧУВАЧ»" |
3 429 900,00
UAH з ПДВ
|
3 060 027,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" #39123006 |
Переможець |
2 242 413,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2020 09:25
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 12 травня 2020 13:39 |
Коментар щодо відміни: | у зв’язку зі скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів |
Документи:
12 травня 2020 13:39
|
Електронний підпис |
12 травня 2020 13:38
|
довідки.PDF |
12 травня 2020 13:38
|
рішення 5377.PDF |
12 травня 2020 13:38
|
протокол відміна.PDF |