Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерна техніка
Очікувана вартість
45 930,00 UAH
UA-2020-03-13-000657-a 920c8eeb02b4474799d924f154a27c8d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джохадзе Наталія Миколаївна

380445357070 sh308tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів № 308 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 22868696
Місцезнаходження: 02034, Україна , Київська обл., Київ, Градинська, 6-Б
Контактна особа: Джохадзе Наталія Миколаївна
380445357070
sh308tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Ноутбук для ведення бухгалтерського обліку у складі:
- Ноутбук Dell Vostro 3590 (конфігурація: 15.6FHD AG/Intel i3-
10110U/8/256F/DVD/int/W10P) - 1 шт.;
- Сумка для ноутбука 2E-CBN516TU 16" бірюзова - 1 шт.;
- Акустична система Sven MS-307 Black – 1 шт.;
- Клавiатура Dell Multimedia Keyboard-KB216 Ukrainian (QWERTY) – Black – 1 шт.;
- Миша USB Dell Optical Mouse MS116 Black – 1 шт. 1 ком-плект
Персональний комп'ютер для ведення бухгалтерського обліку у складі:
- системний блок Dell Vostro 3471 SFF (конфігурація: Intel i5-9400/8ГБ/SSD256ГБ/HDD1ТБ/DRW/Intel UHD/WiFi/BT/KM/W10Pro) - 1 шт.;
- Монітор LCD 23.8" DELL SE2419HR D-Sub, HDMI, IPS (210-ATUZ) - 1 шт. 1 ком-плект
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Комп’ютерна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02034, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Градинська 6-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на реєстраційний рахунок Постачальника протягом десяти банківських днів після отримання товару на підставі видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом семи банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

13 березня 2020 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Глобал Інтегрейшн Груп"
#39189678
Переможець 45 930,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 11:11

Документи

13 березня 2020 11:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 19:31
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 11:16
SCAN0037.PDF укладений
13 березня 2020 11:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 45 930,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 655,00 UAH)