Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі на вул. Красноярській, 9 під розміщення дошкільного навчального закладу в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Очікувана вартість
17 735 725,00 UAH
UA-2020-03-13-000644-c 4686b055c2b848fe9218e0fa170b8073
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Брильков Олександр Миколайович

+380564930948 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Брильков Олександр Миколайович
+380564930948
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 квітня 2020 12:42
Очікувана вартість: 17 735 725,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 88 678,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Внесено зміни в тендерну документацію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Реконструкція будівлі на вул. Красноярській, 9 під розміщення дошкільного навчального закладу в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Красноярська, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право надавати Підряднику попередню оплату для виконання робіт по об’єкту у розмірі, який не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, строком не більше трьох місяців, відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно на цілі, визначені умовами договору, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Попередня оплата буде здійснюватися двома платежами, строком до трьох місяців кожний. Надання другого платежу попередньої оплати можливе за умови підтвердження цільового використання коштів першого платежу на підставі актів приймання виконання робіт. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2020 12:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 12:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 12:21
Перелік змін 26.03.2020.docx
26 березня 2020 12:21
4_2 Кваліфікаційні вимоги та ст.17 зі змінами_26.03.2020.docx
13 березня 2020 12:20
4_2 Кваліфікаційні вимоги та ст.17.docx
26 березня 2020 12:21
4_Тендерна документація зі змінами_26.03.2020.docx
13 березня 2020 12:20
4_Тендерна документація.docx
13 березня 2020 12:20
4_6 Проєкт договору.doc
13 березня 2020 12:20
4_5 Технічне завдання.docx
13 березня 2020 12:20
4_4 Розрахунок визначення витрат.docx
13 березня 2020 12:20
4_3 Форма переліку ЛК.docx
13 березня 2020 12:20
4_1 Форма_Тендерна пропозиція.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-13-000020 ● a14dbe95575c4bd586e5e7abd9540307
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2021 16:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

13.05.2021 № 242

Дніпро

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2021 № 242


Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

UA-2020-03-13-000644-c, ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів, яку проводить Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 червня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" 17 622 700,80
UAH з ПДВ
17 622 700,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХІТ ЕНЕРГО" 17 705 300,00
UAH з ПДВ
17 705 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 15:55
Тендерна пропозиція.pdf
14 квітня 2020 15:55
Рішення №1.PDF
14 квітня 2020 15:55
Кошторис новий.rar
14 квітня 2020 15:55
Довідка с ДФС.pdf
14 квітня 2020 15:55
Довідка МВС.pdf
14 квітня 2020 15:55
Довідка МВС продовж..pdf
02 квітня 2020 17:45
Електронний підпис
02 квітня 2020 17:38
Файл №4 Інші документи.rar

Публічні документи

02 квітня 2020 16:02
Тендерна пропозиція.pdf
02 квітня 2020 16:02
Статут.pdf
02 квітня 2020 16:02
реквізити.pdf
02 квітня 2020 16:02
довідки.pdf
02 квітня 2020 16:02
довідка.pdf
02 квітня 2020 16:02
Витяг.pdf
02 квітня 2020 16:02
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"

ТОВ "ХІТ ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"
#34488677
Переможець 17 622 700,80
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 12:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"
#34488677
17 622 700,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 12:45
Договір №0704-20 Красноярська.PDF укладений
28 квітня 2020 12:44