Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Відсів гранітний для зимового утримання доріг міста)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2020-03-13-000508-b 20f8dd1fae80432d92f94b7f7080809b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Боднар

+380384931739 info@k-p.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356364
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 5
Контактна особа: Олександр Боднар
+380384931739
info@k-p.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 09:51
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 11:00
Початок аукціону: 31 березня 2020 13:50
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Відсів гранітний для зимового утримання доріг міста
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 тонни
14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Відсів гранітний для зимового утримання доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32302, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Привокзальна, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Підписання сторонами документів відповідно до кількості фактично отриманого товару згідно календарного графіка Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 09:51
Оголошення.PDF
13 березня 2020 09:51
ДОДАТОК 2 рекомендована довідка.doc
13 березня 2020 09:51
ДОДАТОК 1 документи.doc
13 березня 2020 09:51
ДОДАТОК 3 технічні вимоги.doc
13 березня 2020 09:51
ДОДАТОК 4 проект договору.doc
13 березня 2020 09:51
ТД ВІДСІВ.doc
13 березня 2020 09:51
ДОДАТОК 5 пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно дискримінаційних вимог в тендерній документації
Дата подання: 19 березня 2020 17:30
Дата відповіді: 20 березня 2020 10:48
Відповідно до частини першої статті 23 закону України «Про публічні закупівлі» передбачено що, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, здійснили ґрунтовний аналіз вимог тендерної документації, та вважаємо, що тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що прямо суперечить положенням частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у пункті 5 розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації міститься вимога наступного змісту: «Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором є договір на постачання відсіву гранітного насипом, фракції понад 0 мм до 5 мм. (В ТОМУ ЧИСЛІ ЗА ОБСЯГОМ)». Крім того, у пункті І Додатку 1 тендерної документації зазначено: «І. Кваліфікаційні вимоги: 1. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявного документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 1.1. Інформаційна довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (-ів), (В ТОМУ ЧИСЛІ ЗА ОБСЯГОМ). 1.2. До довідки надати копію (-ї) договору (-ів), зазначеного (-них) в інформаційній довідці та документи, що підтверджують факт виконання умов договору (-ів) (копії видаткових накладних або копії актів приймання-передавання товару)». Ми вважаємо підхід Замовника по включенню вимоги по наданню для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вимоги щодо надання копії одного договору в обсязі 5000 тонн (тому що, саме такий обсяг передбачено процедурою закупівель) дискримінаційною вимогою, адже ми як, постачальник відсіву гранітного, здійснювали постачання вказаного товару та маємо укладені та виконані договори по поставці товару, однак у обсягах менших за 5000 тонн для одного договору, крім того, ми вважаємо що у переважної більшості потенційних учасників також відсутні правочини відповідного змісту, що може призвести до потенційної відміни процедури закупівель через відхилення усіх тендерних пропозицій учасників. Додатково інформуємо, що ми здійснили аналіз тендерної документації процедури відкритих торгів за № UA-2020-01-11-000351-c, що була оголошена вами раніше на закупівлю відсіву гранітного (договір купівлі було розірвано), у пункті 5 розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором є договір на постачання відсіву гранітного насипом, фракції понад 0 мм до 5 мм». у пункті І Додатку 1 тендерної документації зазначено: «І. Кваліфікаційні вимоги: 1. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявного документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 1.1. Інформаційна довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (не менше трьох договорів) (В ТОМУ ЧИСЛІ ЗА ОБСЯГОМ) ПРОТЯГОМ 2016-2019 РОКІВ. 1.2. До довідки надати копії договорів, зазначених в інформаційній довідці та документи, що підтверджують факт виконання умов договору (копії видаткових накладних або копії актів приймання-передавання товару) протягом 2016-2019 років». Тобто для аналогічної за змістом процедури закупівель, оголошеної Вами раніше, було застосовано інший підхід до вказаної вимоги, хоча в певній мірі, вказаний підхід також суперечить вимогам частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У зв’язку із чим, просимо, тендерний комітет Замовника, внести зміни до у пункті 5 розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту І Додатку 1 тендерної документації, та виключити із них дискримінаційні умови. На підставі частини другої статті 23 Закону, Замовник має право з власної ініціативи або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Відповідно до частини дев’ятої статті 18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, а у разі неможливості виправити допущення відмінити процедуру закупівлі. Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Звертаємо вашу увагу що частиною першою статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та розробленими відповідно до нього нормативно-правовими актами, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи уповноваженого органу та органів, несуть персональну відповідальність згідно із законами України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення вище перелічених вимог сприятиме недискримінації учасників, зростанню конкуренції серед та максимальній економії коштів. У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо оскаржувати Ваші дії у постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В пунктах 1.1. та 1.2. Додатку 1 до тендерної документації Замовником не зазначено вимогу до потенційних Учасників процедури закупівлі надати лише один аналогічний договір за об’ємом 5000 т. відсіву.
У Додатку 1 до тендерної документації Замовником чітко вказано що по зазначеному предмету закупівлі потенційні Учасники можуть надати кілька аналогічних договорів, які в сумі мають становити 5000 т. відсіву гранітного фракції понад 0 мм до 5 мм.
Встановлення критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору (в тому числі за обсягом) дає змогу Замовнику зрозуміти, що Постачальник вже постачав товари, аналогічні оголошеному предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання по поставці саме тої кількості товару який потрібен Замовнику.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Власюк Олег ВОлодимирович 2 500 000,00
UAH з ПДВ
1 587 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гранітторгцентр" 1 845 000,00
UAH з ПДВ
1 648 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ноцик Валентина Василівна 2 329 000,00
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ЖИТОМИРСЬКА ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ" 1 695 000,00
UAH з ПДВ
1 674 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУДИЙ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" 2 350 000,00
UAH з ПДВ
1 675 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укртрестінвест 2 250 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2020 20:49
Електронний підпис
29 березня 2020 20:47
Паспорт.pdf
29 березня 2020 20:47
ІПН.pdf
29 березня 2020 20:47
Витяг.pdf
29 березня 2020 20:47
Виписка 2.pdf
29 березня 2020 20:47
Виписка 1.pdf
29 березня 2020 20:47
Тех вимоги.pdf
29 березня 2020 20:47
Цінова.pdf

Публічні документи

14 квітня 2020 19:02
Електронний підпис
14 квітня 2020 18:52
Рішення УБІБ.PDF
14 квітня 2020 18:52
UKBIB-КРП-001-ПР-visnovok.pdf
14 квітня 2020 18:51
UKBIB-КРП-001-ПР.pdf
14 квітня 2020 18:51
UKBIB-ND-001-ПР.pdf
07 квітня 2020 16:13
Електронний підпис
07 квітня 2020 16:11
public_doc.pdf
07 квітня 2020 16:11
public_doc.p7s
07 квітня 2020 16:11
Довідка МРЕВ.jpg
01 квітня 2020 15:21
Електронний підпис
30 березня 2020 10:58
Електронний підпис
30 березня 2020 10:57
сканирование0112.pdf
30 березня 2020 10:55
Електронний підпис
30 березня 2020 10:54
сканирование0111.pdf
30 березня 2020 10:49
Електронний підпис
30 березня 2020 10:48
Паспорт 0-5.pdf
30 березня 2020 10:48
pdf081.pdf
30 березня 2020 10:48
pdf080.pdf
30 березня 2020 10:48
pdf076.pdf
30 березня 2020 10:48
pdf083.pdf
30 березня 2020 10:48
pdf082.pdf
30 березня 2020 10:48
pdf078.pdf
30 березня 2020 10:48
pdf077.pdf
30 березня 2020 10:48
pdf079.pdf
30 березня 2020 10:48
UKBIB-¦Ъ¦а¦Я-001-¦Я¦а.pdf
30 березня 2020 10:48
UKBIB-ND-001-¦Я¦а.pdf
30 березня 2020 10:48
UKBIB-¦Ъ¦а¦Я-001-¦Я¦а-visnovok.pdf
30 березня 2020 10:48
¦аTЦTИ¦¦¦-¦-TП ¦г¦С¦Ж¦С.PDF
30 березня 2020 10:48
Довідка про працівників.pdf
30 березня 2020 10:48
Проєкт договру.pdf
30 березня 2020 10:48
Тендерна пропозиція.pdf
30 березня 2020 10:48
Виписка.pdf
30 березня 2020 10:48
Витяг ПДВ.pdf
30 березня 2020 10:48
Технічні вимоги.pdf
30 березня 2020 10:48
Аналогічний договір.pdf
30 березня 2020 10:48
Довідка про досвід.pdf
30 березня 2020 10:48
Призначення директора.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 10:14
Електронний підпис
30 березня 2020 10:10
Досвід.pdf
30 березня 2020 10:10
Сертифікат.pdf
30 березня 2020 10:10
Технічні вимоги.pdf
30 березня 2020 10:10
Тендерна пропозиція.pdf
30 березня 2020 10:10
Підписаний_Лицензия_.pdf
30 березня 2020 10:10
Підписаний_G0320-4534-GL_tender.pdf
30 березня 2020 10:10
Паспорт і ІПН.pdf
30 березня 2020 10:10
Листи.pdf
30 березня 2020 10:10
Лист ст.17.pdf
30 березня 2020 10:10
Лист пояснення.pdf.pdf
30 березня 2020 10:10
Відомості.pdf
30 березня 2020 10:10
Витяг.pdf
30 березня 2020 10:10
Виписка.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 09:56
Електронний підпис
30 березня 2020 09:56
Сертифікат якості (5).PDF
30 березня 2020 09:56
Протокол випробувань (1).pdf
30 березня 2020 09:56
Тендерна пропозиція 1.PDF
30 березня 2020 09:56
протокол оригінал.PDF
30 березня 2020 09:56
наказ оригінал.PDF
30 березня 2020 09:56
лист згода.PDF
30 березня 2020 09:56
гарантія.zip
30 березня 2020 09:56
гарантійний лист.PDF
30 березня 2020 09:56
гарантійний лист 1.PDF
30 березня 2020 09:56
відомості про учасника.PDF
30 березня 2020 09:56
витяг пдв.PDF
30 березня 2020 09:55
виписка з єдр.PDF

Публічні документи

27 березня 2020 08:19
Електронний підпис
27 березня 2020 08:16
Тендерна пропозиція.PDF
27 березня 2020 08:16
Сертифікат якості.PDF
27 березня 2020 08:16
Протокол випробувань.pdf
27 березня 2020 08:16
Накладна 3.PDF
27 березня 2020 08:16
Накладна 2.PDF
27 березня 2020 08:16
Накладна 1.PDF
27 березня 2020 08:16
Копія виписки.PDF
27 березня 2020 08:16
Інформація. Стаття 17.PDF
27 березня 2020 08:16
Документи до гарантії.PDF
27 березня 2020 08:16
Договір.PDF
27 березня 2020 08:16
Договір 3.PDF
27 березня 2020 08:16
Договір 2.PDF
27 березня 2020 08:16
Договір 1.PDF
27 березня 2020 08:16
Довідка. Захист довкіля.PDF
27 березня 2020 08:16
Гарантія.rar
27 березня 2020 08:16
Гарантія.PDF
27 березня 2020 08:16
Відомості про ФОП.PDF

Публічні документи

29 березня 2020 18:47
Електронний підпис
29 березня 2020 18:45
статут.pdf
29 березня 2020 18:45
Протокол відсів_copy.pdf
29 березня 2020 18:45
БГ 008 362 ГР.rar
29 березня 2020 18:45
Сертифікат (відсів)_copy.pdf
29 березня 2020 18:45
РЕЙТИНГ БАНКА_с печатью.pdf
29 березня 2020 18:45
Сертифікат завірений.pdf
29 березня 2020 18:45
Договір Залізобетон.pdf
29 березня 2020 18:45
Виписка.pdf
29 березня 2020 18:45
свідоцтво ПДВ.pdf
29 березня 2020 18:45
зміни до статуту.pdf
29 березня 2020 18:45
Протокол.pdf
29 березня 2020 18:45
Технічні вимоги.pdf
29 березня 2020 18:45
Відпвідність учасника.pdf
29 березня 2020 18:45
Довідка про санкції.pdf
29 березня 2020 18:45
Лист-згода.pdf
29 березня 2020 18:45
Аналогічний договір.pdf
29 березня 2020 18:45
Довідка про витрати.pdf
29 березня 2020 18:45
Гарантійний лист.pdf
29 березня 2020 18:45
Лист про перевірку.pdf
29 березня 2020 18:45
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Власюк Олег ВОлодимирович

ТОВ "Гранітторгцентр"

ФОП Ноцик Валентина Василівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ЖИТОМИРСЬКА ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ"

ФОП "РУДИЙ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"

ТОВ Укртрестінвест

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Власюк Олег ВОлодимирович
#2972210313
Відхилено 1 587 500,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 14:44
ТОВ "Гранітторгцентр"
#39164330
Переможець 1 648 500,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Гранітторгцентр"
#39164330
1 648 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 08:59
повідомлення про розірвання.jpg укладений
02 липня 2020 08:56
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 10:41
Договір Відсів.PDF укладений
27 квітня 2020 10:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 319 703,51
UAH (в тому числі ПДВ 53 283,91 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з неналежним виконанням Учасником зобов'язань за договором (поставка товару неналежної якості та порушення строків поставки)