Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Відсів гранітний для зимового утримання доріг міста)
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2020-03-13-000508-b ● 20f8dd1fae80432d92f94b7f7080809b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03356364 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 5 |
Контактна особа: |
Олександр Боднар +380384931739 info@k-p.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2020 09:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2020 13:50 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Відсів гранітний для зимового утримання доріг міста
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 тонни
14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Відсів гранітний для зимового утримання доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32302, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Привокзальна, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2020
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Підписання сторонами документів відповідно до кількості фактично отриманого товару згідно календарного графіка | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2020 09:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2020 09:51 |
Оголошення.PDF | |
13 березня 2020 09:51 |
ДОДАТОК 2 рекомендована довідка.doc | |
13 березня 2020 09:51 |
ДОДАТОК 1 документи.doc | |
13 березня 2020 09:51 |
ДОДАТОК 3 технічні вимоги.doc | |
13 березня 2020 09:51 |
ДОДАТОК 4 проект договору.doc | |
13 березня 2020 09:51 |
ТД ВІДСІВ.doc | |
13 березня 2020 09:51 |
ДОДАТОК 5 пропозиція.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стосовно дискримінаційних вимог в тендерній документації
Дата подання: 19 березня 2020 17:30
Дата відповіді: 20 березня 2020 10:48
Відповідно до частини першої статті 23 закону України «Про публічні закупівлі» передбачено що, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, здійснили ґрунтовний аналіз вимог тендерної документації, та вважаємо, що тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що прямо суперечить положенням частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у пункті 5 розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації міститься вимога наступного змісту: «Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Аналогічним договором є договір на постачання відсіву гранітного насипом, фракції понад 0 мм до 5 мм. (В ТОМУ ЧИСЛІ ЗА ОБСЯГОМ)».
Крім того, у пункті І Додатку 1 тендерної документації зазначено: «І. Кваліфікаційні вимоги:
1. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявного документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
1.1. Інформаційна довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (-ів), (В ТОМУ ЧИСЛІ ЗА ОБСЯГОМ).
1.2. До довідки надати копію (-ї) договору (-ів), зазначеного (-них) в інформаційній довідці та документи, що підтверджують факт виконання умов договору (-ів) (копії видаткових накладних або копії актів приймання-передавання товару)».
Ми вважаємо підхід Замовника по включенню вимоги по наданню для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вимоги щодо надання копії одного договору в обсязі 5000 тонн (тому що, саме такий обсяг передбачено процедурою закупівель) дискримінаційною вимогою, адже ми як, постачальник відсіву гранітного, здійснювали постачання вказаного товару та маємо укладені та виконані договори по поставці товару, однак у обсягах менших за 5000 тонн для одного договору, крім того, ми вважаємо що у переважної більшості потенційних учасників також відсутні правочини відповідного змісту, що може призвести до потенційної відміни процедури закупівель через відхилення усіх тендерних пропозицій учасників.
Додатково інформуємо, що ми здійснили аналіз тендерної документації процедури відкритих торгів за № UA-2020-01-11-000351-c, що була оголошена вами раніше на закупівлю відсіву гранітного (договір купівлі було розірвано), у пункті 5 розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Аналогічним договором є договір на постачання відсіву гранітного насипом, фракції понад 0 мм до 5 мм».
у пункті І Додатку 1 тендерної документації зазначено: «І. Кваліфікаційні вимоги:
1. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявного документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
1.1. Інформаційна довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (не менше трьох договорів) (В ТОМУ ЧИСЛІ ЗА ОБСЯГОМ) ПРОТЯГОМ 2016-2019 РОКІВ.
1.2. До довідки надати копії договорів, зазначених в інформаційній довідці та документи, що підтверджують факт виконання умов договору (копії видаткових накладних або копії актів приймання-передавання товару) протягом 2016-2019 років».
Тобто для аналогічної за змістом процедури закупівель, оголошеної Вами раніше, було застосовано інший підхід до вказаної вимоги, хоча в певній мірі, вказаний підхід також суперечить вимогам частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У зв’язку із чим, просимо, тендерний комітет Замовника, внести зміни до у пункті 5 розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту І Додатку 1 тендерної документації, та виключити із них дискримінаційні умови.
На підставі частини другої статті 23 Закону, Замовник має право з власної ініціативи або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Відповідно до частини дев’ятої статті 18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, а у разі неможливості виправити допущення відмінити процедуру закупівлі.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Звертаємо вашу увагу що частиною першою статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та розробленими відповідно до нього нормативно-правовими актами, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи уповноваженого органу та органів, несуть персональну відповідальність згідно із законами України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Усунення вище перелічених вимог сприятиме недискримінації учасників, зростанню конкуренції серед та максимальній економії коштів.
У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо оскаржувати Ваші дії у постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В пунктах 1.1. та 1.2. Додатку 1 до тендерної документації Замовником не зазначено вимогу до потенційних Учасників процедури закупівлі надати лише один аналогічний договір за об’ємом 5000 т. відсіву.
У Додатку 1 до тендерної документації Замовником чітко вказано що по зазначеному предмету закупівлі потенційні Учасники можуть надати кілька аналогічних договорів, які в сумі мають становити 5000 т. відсіву гранітного фракції понад 0 мм до 5 мм.
Встановлення критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору (в тому числі за обсягом) дає змогу Замовнику зрозуміти, що Постачальник вже постачав товари, аналогічні оголошеному предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання по поставці саме тої кількості товару який потрібен Замовнику.
У Додатку 1 до тендерної документації Замовником чітко вказано що по зазначеному предмету закупівлі потенційні Учасники можуть надати кілька аналогічних договорів, які в сумі мають становити 5000 т. відсіву гранітного фракції понад 0 мм до 5 мм.
Встановлення критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору (в тому числі за обсягом) дає змогу Замовнику зрозуміти, що Постачальник вже постачав товари, аналогічні оголошеному предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання по поставці саме тої кількості товару який потрібен Замовнику.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2020 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Власюк Олег ВОлодимирович |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 587 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Гранітторгцентр" |
1 845 000,00
UAH з ПДВ
|
1 648 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ноцик Валентина Василівна |
2 329 000,00
UAH з ПДВ
|
1 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ЖИТОМИРСЬКА ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ" |
1 695 000,00
UAH з ПДВ
|
1 674 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РУДИЙ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" |
2 350 000,00
UAH з ПДВ
|
1 675 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укртрестінвест |
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Власюк Олег ВОлодимирович #2972210313 |
Відхилено |
1 587 500,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2020 14:44
|
ТОВ "Гранітторгцентр" #39164330 |
Переможець |
1 648 500,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2020 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 08:59
|
повідомлення про розірвання.jpg | укладений |
02 липня 2020 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2020 10:41
|
Договір Відсів.PDF | укладений |
27 квітня 2020 10:39
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 квітня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
319 703,51
UAH (в тому числі ПДВ 53 283,91 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з неналежним виконанням Учасником зобов'язань за договором (поставка товару неналежної якості та порушення строків поставки) |