Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із вивезення побутових відходів
Очікувана вартість
1 269 810,00 UAH
UA-2020-03-13-000468-c 8c399d0c92b3484eacf3e9be03daf9cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

+380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
+380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 31 березня 2020 15:39
Очікувана вартість: 1 269 810,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 349,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 90510000-5 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям" (Послуги із вивезення побутових відходів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7918 м.куб
Послуги із вивезення побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, Київ, Заклади освіти ПРДА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 11:30
Додаток _ 6.doc
13 березня 2020 11:30
Додаток _ 5.doc
13 березня 2020 11:30
Додаток4.docx
13 березня 2020 11:30
Додаток3.docx
13 березня 2020 11:30
Додаток2.docx
13 березня 2020 11:30
Додаток1.docx
13 березня 2020 11:30
ТД.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-13-000468-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КРАМАР ЕКО", Код ЄДРПОУ:36173955
Дата подання: 17 квітня 2020 11:27
СКАРГА на рішення Управління освіти Подільської районної державної адміністрації щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРАМАР ЕКО» яке оформлено Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 07 квітня 2020 року та на рішення щодо визнання переможцем торгів ПрАТ «КИЇВСПЕЦТРАНС» яке оформлено Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 07 квітня 2020 року Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-03-13-000468-c
1. Прийняти цю скаргу до розгляду та відкрити відповідне провадження. 2. Перевірити законність та обґрунтованість рішення Управління освіти Подільської районної державної адміністрації щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРАМАР ЕКО» яке оформлено Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 07 квітня 2020 року та надати належну правову оцінку таким діям Замовника. 3. Встановити наявність порушення процедури закупівлі UA-2020-03-13-000468-с «Послуги із вивезення побутових відходів згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 90510000-5 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям" (Послуги із вивезення побутових відходів)» які полягають у рішеннях Замовника - Управління освіти Подільської районної державної адміністрації, щодо необґрунтованого відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРАМАР ЕКО» та безпідставного обрання переможцем Відкритих торгів UA-2020-03-13-000468-с «Послуги із вивезення побутових відходів згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 90510000-5 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям" (Послуги із вивезення побутових відходів)» ПрАТ «КИЇВСПЕЦТРАНС». 4. Зобов’язати Управління освіти Подільської районної державної адміністрації в повному обсязі скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРАМАР ЕКО» яке оформлено Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 07 квітня 2020 року в рамках процедури закупівлі UA-2020-03-13-000468-с «Послуги із вивезення побутових відходів згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 90510000-5 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям" (Послуги із вивезення побутових відходів)» 5. Зобов’язати Управління освіти Подільської районної державної адміністрації в повному обсязі скасувати рішення щодо визнання переможцем ПрАТ «КИЇВСПЕЦТРАНС» процедури закупівлі UA-2020-03-13-000468-с «Послуги із вивезення побутових відходів згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 90510000-5 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям" (Послуги із вивезення побутових відходів)» яке оформлено Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 07 квітня 2020 року. 6. Зобов’язати Управління освіти Подільської районної державної адміністрації визнати ТОВ «КРАМАР ЕКО» переможцем процедури закупівлі UA-2020-03-13-000468-с «Послуги із вивезення побутових відходів згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 90510000-5 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям" (Послуги із вивезення побутових відходів)», як учасника який запропонував найнижчу ціну та тендерна пропозиція якого відповідає умовам тендерної документації. 7. Зобов’язати Управління освіти Подільської районної державної адміністрації укласти з ТОВ «КРАМАР ЕКО», як з переможцем процедури закупівлі UA-2020-03-13-000468-с «Послуги із вивезення побутових відходів згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 90510000-5 "Утилізація сміття та поводження зі сміттям" (Послуги із вивезення побутових відходів)», відповідний договір.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 15:10
Рішення від 22.04.2020 №7656.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 15:10
Рішення від 05.05.2020 №8689.pdf
Дата публікації: 08 травня 2020 19:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконання рішення АМКУ №8689-р/пк-пз від 05.05.2020
Дата виконання рішення замовником: 12 травня 2020 18:40

Документи подані скаржником

17 квітня 2020 11:27
Скарга ТОВ КРАМАР ЕКО.docx
17 квітня 2020 11:27
Скарга ТОВ КРАМАР ЕКО.pdf
17 квітня 2020 11:27
Платіжне доручення.pdf
05 травня 2020 12:39
Додаткові пояснення.docx
05 травня 2020 12:39
Додаткові пояснення.pdf

Документи подані замовником

30 квітня 2020 13:02
пояснення до скарги
12 травня 2020 18:37
протокол 68 від 12.05.2020

Документи Органу Оскарження

23 квітня 2020 15:10
Рішення від 22.04.2020 №7656.pdf
08 травня 2020 19:20
Рішення від 05.05.2020 №8689.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО" 1 258 962,00
UAH з ПДВ
1 258 962,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Київспецтранс" 1 269 793,82
UAH з ПДВ
1 269 793,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2020 17:00
public_doc.p7s
15 травня 2020 17:00
Довідка Банкрутство.pdf
15 травня 2020 17:00
Довідка ДФС.pdf
15 травня 2020 17:00
Довідка.pdf.p7s
15 травня 2020 17:00
Довідка Корупц. юр..pdf
15 травня 2020 17:00
Довідка Корупц. фіз.pdf
15 травня 2020 17:00
Довідка Корупц. фіз.p7s
15 травня 2020 17:00
Довідка МВС 14.05.pdf
15 травня 2020 17:00
Тендерна пропозиція.pdf
28 березня 2020 22:27
Електронний підпис
28 березня 2020 22:27
Гарантія надання послуг.pdf
28 березня 2020 22:27
Полігони ч. 2.pdf
28 березня 2020 22:27
Полігони ч. 1.pdf
28 березня 2020 22:27
Захист довкілля.pdf
28 березня 2020 22:27
Щодо санкцій.pdf
28 березня 2020 22:27
Щодо ліцензій.pdf
28 березня 2020 22:27
Копія пасорту та коду.pdf
28 березня 2020 22:27
Контактні дані.pdf
28 березня 2020 22:27
Згода на обробку.pdf
28 березня 2020 22:27
Проект договору.pdf
28 березня 2020 22:27
Технічні вимоги.pdf
28 березня 2020 22:27
Відповідність ст. 17.pdf
28 березня 2020 22:27
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 17:18
Довідка МВС від 03032020.pdf
10 квітня 2020 17:18
Довідка банкрутство.pdf
10 квітня 2020 17:18
Тендерна пропозиція.pdf
30 березня 2020 02:05
наявність ліцензії.pdf
30 березня 2020 02:05
наявність контейнерів.pdf
30 березня 2020 02:05
довідка аналог договір.pdf
30 березня 2020 02:05
наявність обладнання.pdf
30 березня 2020 02:05
Тендерна пропозиція.pdf
30 березня 2020 02:05
свідоцтво_ПДВ.pdf
30 березня 2020 02:05
Витяг з ЄДРЮОФОГФ 2020.pdf
30 березня 2020 02:05
Статут та Опис.pdf
30 березня 2020 02:05
Наказ.pdf
30 березня 2020 02:05
Проект договору.pdf
30 березня 2020 02:05
Техн. паспорта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРАМАР ЕКО"

ПрАТ "Київспецтранс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
#36173955
Рішення скасоване 1 258 962,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 18:40
ПрАТ "Київспецтранс"
#02772037
Рішення скасоване 1 269 793,82
UAH з ПДВ
12 травня 2020 18:40
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
#36173955
Переможець 1 258 962,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 13:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2020 13:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
#36173955
1 258 962,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 13:53
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 10:17
DOC.PDF зміни до договору
02 лютого 2021 10:08
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 15:45
ду2_дог 158.pdf зміни до договору
20 січня 2021 12:05
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:50
ду1_158.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:48
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 14:12
158_вивіз відходів.pdf укладений
01 червня 2020 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 02 березня 2021
Сума оплати за договором: 866 648,40
UAH (в тому числі ПДВ 144 441,40 UAH)