Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібобулочні вироби: хліб пшеничний, хліб житньо-пшеничний.
Очікувана вартість
440 000,00 UAH
UA-2020-03-13-000020-c 2ec7d33ef596456697963566c5d04b47
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушнір Олена Борисівна

+380980581135 ogivov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний госпіталь ветеранів війни" Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 21312761
Місцезнаходження: 29001, Україна , Хмельницька обл., Ружичанка, вулиця Визволителів, 3
Контактна особа: Кушнір Олена Борисівна
+380980581135
ogivov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2020 08:27
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2020 08:32
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2020 08:32
Початок аукціону: 30 березня 2020 15:45
Очікувана вартість: 440 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 кг
Хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, с.Ружичанка, вул. Визволителів,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
13000 кг
Хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, с.Ружичанка, вул. Визволителів,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 08:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 08:28
ТД_хлiб.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-05-000001 ● d5c40ccd1fde46af96ca24bb6b1563ad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2020 12:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2020 № 64
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК


Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 04.11.2020 № 64

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2020-03-13-000020-c 13.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОДІЛЛЯХЛІБ" 439 860,00
UAH з ПДВ
436 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Білявець Юлія Антонівна 440 000,00
UAH з ПДВ
436 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 09:33
Електронний підпис
01 квітня 2020 15:12
Електронний підпис
27 березня 2020 20:11
Електронний підпис
27 березня 2020 20:00
56 Договр.rar
27 березня 2020 20:00
4 ХарактТовару.rar
27 березня 2020 20:00
3_3 Статут.rar
27 березня 2020 20:00
2_3 Кваліфікац.rar
27 березня 2020 20:00
1 Пропозиц!я.pdf

Публічні документи

28 березня 2020 11:04
довідка про працівників.pdf
28 березня 2020 11:04
гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОДІЛЛЯХЛІБ"

ФОП Білявець Юлія Антонівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОДІЛЛЯХЛІБ"
#23831761
Переможець 436 490,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 14:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2020 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОДІЛЛЯХЛІБ"
#23831761
436 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:05
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 09:32
Додаткова угода _ 3 до Договору _ 5 Т.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 13:04
Додаткова _ 2 до Договору _5 Т.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 13:02
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 10:49
Додаткова угода _ 1 до Договору 5 Т.pdf зміни до договору
24 квітня 2020 10:47
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 15:44
Договір _ 5 Т.pdf укладений
22 квітня 2020 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 5 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 5 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 5 Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 80 167,10
UAH (в тому числі ПДВ 13 361,18 UAH)