Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 та дизельне паливо)
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2020-03-12-004313-b ● c5f18dd51d744e5084b622966ba1ee72
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БУКОВИНСЬКА ДЕРЖАВНА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ ІНСТИТУТУ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 00729868 |
Місцезнаходження: | 58025, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Б.Крижанівського, буд. 21а |
Контактна особа: |
Марія Іванюк +380992585197 buk.ds.buh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2020 21:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2020 22:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2020 22:10 |
Початок аукціону: | 30 березня 2020 15:33 |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48000 літр
Дизельне паливо (дрібний гурт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
4000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
15000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування - місцевий бюджет | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2020 21:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2020 21:31 |
Тендерна документація паливо дослідна станція 2020 —.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-12-004313-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 08 квітня 2020 11:28
Підстави для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Ч.3 Додаток № 2 до Тендерної документації передбачає вимогу кваліфікаційного характеру щодо надання документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Визначення «аналогічний договір» включає аналогічний предмет договору , умови поставки, правову природу договору. Керуючись умовами тендерної документації умовами поставки як реалізація продукції через АЗС, так і поставка наливом. В складі тендерної пропозиції в Учасника відсутнє документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за умовою поставки –налив.
Додаток 2 до тендерної документації містить наступну умову: «Витяг/Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань із зазначенням пункту «Місцезнаходження» та інформацією щодо кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є учасником (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові), у разі не внесення даних до реєстру надати пояснення та посилання на відповідні норми законодавства». У Витязі з з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація в частині кінцевого бенефіціарного власника. Окрім цього, Учасник не надав пояснення.
Умови технічного завдання встановлюють вимогу, що Учасник повинен надати підтвердження постави дрібного гурту - можливість доставки власним транспортом з врахуванням вартості доставки у ціну. Разова партія поставки від 2000 до 4900 л. Товар повинен відповідати температурному режиму експлуатації транспортних засобів в регіонах України. В довідці про наявність матеріально-технічної бази не подано даних щодо наявності власного транспорту/ договору перевезення небезпечних вантажів.
Також, технічне завдання передбачає, що Учасником повинні бути застосовані заходи із захисту довкілля, наявні відповідні дозволи. Дозволу на перевезення небезпечного вантажу в складі тендерної пропозиції немає.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2020 10:26
За результатами розгляду Вашої вимоги пояснюємо наступне:
1. Стосовно першого питання згідно вимог п. 3 Додатку 2 Тендерної документації, встановлено перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
На підставі викладеного учасник повинен був надати документальне підтвердження аналогічних договорів щодо постачання предмету закупівлі – палива, бензину, дизельного палива, тощо за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти без встановлення конкретних вимог до істотних умов предмету закупівлі, зокрема вартість договору, предмет договору, місце, порядок та умови поставки.
В ході вивчення наданих учасником документів встановлено, що у складі пропозиції завантажено 25 березня 2020 року «Довідку про виконання аналогічного договору», в якій зазначено відомості про виконання двох договорів протягом 2019 року, згідно вимог п.3.2. та 3.3. Додатку № 2 до ТД завантажено аналогічні договори та документальне підтвердження відгуки.
Таким чином учасником виконано вищезазначену вимогу Тендерної документації.
2. Стосовно другого питання Замовником додатково вивчено надані у складі пропозиції учасника ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", під чого встановлено наявність завантаженого документу 25 березня 2020 року назва «Виписка з ЄДР» від 16.03.2020 в якій зазначена інформація пункту «Місцезнаходження» та інформацією щодо кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є учасником (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові).
Таким чином учасником виконано вищезазначену вимогу Тендерної документації.
3. Стосовно третього питання роз’яснюємо, що згідно вимог п. 1 Додатку 2 Тендерної документації встановлено перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що забезпечить можливість виконання умов договору належним чином.
Звертаємо увагу, що Замовник не встановлював конкретних вимог до наявності матеріально технічної бази, однак згідно Додатку № 1 до ТД встановлено вимоги про наявність автозаправної станції у м. Чернівці (не менше 2-х), розташованих на відстані не більше 15 км від місця дислокації автотранспорту Замовника (вул. Крижанівського, 21а).
4. Стосовно четвертого питання наголошуємо, що у складі пропозиції завантажено гарантійний лист щодо застосування заходів із захисту довкілля.
Враховуючи вищезазначене Ваша Вимога не може бути задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2020 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" |
1 307 100,00
UAH з ПДВ
|
1 226 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
1 303 110,00
UAH з ПДВ
|
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 274 400,00
UAH з ПДВ
|
1 252 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАФТОСФЕРА" |
1 345 560,00
UAH з ПДВ
|
1 258 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАФТОГАЗ ЗАПОРІЖЖЯ" |
1 454 760,00
UAH з ПДВ
|
1 454 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" #42524688 |
Переможець |
1 226 700,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2020 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 08:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:05
|
дод.угода по дизпаливу.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2020 10:39
|
дод.угода 2 д.п.PDF | зміни до договору |
11 серпня 2020 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2020 11:10
|
Додаткова угодо.PDF | зміни до договору |
24 липня 2020 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2020 10:39
|
Додаткова угода0001.PDF | зміни до договору |
30 квітня 2020 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2020 11:40
|
Договір пальне.PDF | укладений |
22 квітня 2020 11:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення помилки: п.4.1.викласти в такій редакції:Розрахунки за кожну отриману партію Товару здійснюються після отримання партії Товару Покупцем в національній валюті України – гривнях, в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно наданої накладної на оплату товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів. Договірні платіжні зобов’язання Сторін виникають залежно від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |