Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані із системами та підтримкою ЛОТ 1: Послуги щодо підтримки комплексу "Автоматизована система ведення бухгалтерського обліку"; ЛОТ 2: Послуги щодо підтримки комплексу "Автоматизована система "Державні закупівлі"
Очікувана вартість
223 376,16 UAH
UA-2020-03-12-003520-b b5b1c3ef58db4bc5ac4b615eef962df7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Коваленко

+380442557380 likovalenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративними будинками Державного управління справами
Код ЄДРПОУ: 21714657
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська обл., Київ, вул.Банкова 11
Контактна особа: Олена Коваленко
+380442557380
likovalenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно із пунктом 4 частини другої статті 35 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами), з метою забезпечення ведення бухгалтерського обліку, а також обліку та аналізу державних закупівель в Управлінні адміністративними будинками Державного управління справами за допомогою програмних комплексів «Автоматизована система ведення бухгалтерського обліку» та «Автоматизована система «Державні закупівлі» та відповідно до річного плану закупівель на 2020 рік Управління була застосована переговорна процедура закупівлі, яка вимагає попереднього проведення переговорів з обраним учасником. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2020 16:33
Оскарження наміру укласти договір: 23 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Тендерна документація

12 березня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою ЛОТ 1: Послуги щодо підтримки комплексу "Автоматизована система ведення бухгалтерського обліку"
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 154 812,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
ЛОТ 1: Послуги щодо підтримки комплексу "Автоматизована система ведення бухгалтерського обліку"
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01220, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Банкова, 11
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАПЕР"
#37815745
Переможець 154 812,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 17:01

Документи

12 березня 2020 17:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 17:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАПЕР"
#37815745
154 812,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2020 17:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 11:48
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 16:55
До Дог 234 ДУ -30 962,40 грн.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 16:52
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:19
д.у.1 дог 234 Крапер продовження.FR12.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:17
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 15:11
Дог № 234 - 154812,00.pdf укладений
06 квітня 2020 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зазначена закупівля була розпочата до введення в дію нової редакції Закону України "Про публічні закупівлі (далі - Закон), а саме до 19 квітня 2020 року. У зв’язку із тим, що Закон не має зворотної дії та відповідно до частини п’ятої розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” нової редакції Закону, процедури закупівель товарів, робіт та послуг, розпочаті до введення в дію Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію Закону. З метою забезпечення ведення бухгалтерського обліку, а також обліку та аналізу державних закупівель в Управлінні адміністративними будинками Державного управління справами (далі – Управління) за допомогою програмних комплексів «Автоматизована система ведення бухгалтерського обліку» та «Автоматизована система «Державні закупівлі» виникла необхідність продовжити дію Договору та, керуючись вимогами частини 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону, на підставі пункту 8 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19 квітня 2020 року) у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону Управління та ТОВ «КРАПЕР» прийшли до згоди продовжити дію Договорів на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку та пункт 5.1 Договору викласти у наступній редакції: «Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 28 лютого 2021 року включно, а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань».
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 1 до договору від 06.04.2020 року № 234
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою забезпечення ведення бухгалтерського обліку, а також обліку та аналізу державних закупівель в Управлінні адміністративними будинками Державного управління справами (далі – Управління) за допомогою програмних комплексів «Автоматизована система ведення бухгалтерського обліку» та «Автоматизована система «Державні закупівлі» 30.12.2020 була укладена додаткова угода № 1 та внесені зміни до істотних умов Договору, а саме: продовжено дію цього договору до 28 лютого 2021 року на підставі пункту 8 частини четвертої статті 36 Закону (у редакції, що діяла до 19.04.2020). Наразі, керуючись вимогами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, а також на підставі частини п’ятої статті 36 Закону та враховуючи Додаткову угоду № 2 від 03.02.2021 до Договору, необхідно збільшити вартість Договору № 234 на суму 30 962,40 грн. (тридцять тисяч дев’ятсот шістдесят дві гривні 40 копійок) без ПДВ. Загальна вартість Договору від 06.04.2020 № 234 становить 185 774,40 грн. (сто вісімдесят п'ять тисяч сімсот сімдесят чотири гривні 40 копійок) без ПДВ. Оплата буде здійснюватися за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 185 774,40
UAH