Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір перфорований)
Очікувана вартість
282 000,00 UAH
UA-2020-03-12-003171-b 6d2bfc70cc5943e582854f3e6a280e25
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Тригубенко

+380462728139 dpsz_vcentr@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернігівський обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 03190840
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів , пр. Миру 116 А
Контактна особа: Катерина Тригубенко
+380462728139
dpsz_vcentr@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 30 березня 2020 13:55
Очікувана вартість: 282 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 410,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
470 ящик
Код за ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір перфорований)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру 116а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Покупець зобов’язується оплатити 100% вартості кожної партії Товару, зазначеного в видатковій накладній, відповідно п.1.1. та п. 1.2. цього договору за фактично отриманий товар, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 15:55
1й лист.pdf
12 березня 2020 15:51
ТД Офісне устаткування 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-12-003171-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РОМА-К", Код ЄДРПОУ:31904237
Дата подання: 06 квітня 2020 13:06
Оскарження
Товариство з обмеженою відповідальністю «РОМА-К» приймало участь у тендері на закупівлю паперу перфорованого, що проводив Чернігівський обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат. Номер закупівлі UA-2020-03-12-003171-b .
Станом на 06.04.2020р., після дискваліфікації ТОВ «Український Папір», переможцем оголошено ФОП "ГОЛОВАЧ КАТЕРИНА ІВАНІВНА"
Мусимо звернути Вашу увагу, що Учасник ФОП "ГОЛОВАЧ КАТЕРИНА ІВАНІВНА" у складі своєї пропозиції надав деякі документи, в яких вказана недостовірна інформація, а саме:
1) Паспорт продукції, наданий учасником на запропонований ним товар містить посилання на ТУ, які належать ПП «Група компаній «Торгсервіс», хоча всупереч цьому виробником даної продукції у пропозиції зазначено ФОП "ГОЛОВАЧ КАТЕРИНА ІВАНІВНА»
2) Крім того, вказане ТУ стосується стандартів та норм виробництва зовсім іншого товару, аніж у даній Закупівлі. Закупівля проводиться на папір перфорований СПФ, тоді як ТУ, на яке йде посилання у пропозиції ФОП «Головач К.І.», стосується виробництва рулонного паперу, касової стрічки («Стрічка паперова для електронних контрольно-касових та телеграфних апаратів»).
У тендерній документації Замовника (додаток 2, Кваліфікаційна Частина) сказано: У разі встановлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника у відповідності до частини сьомої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, просимо визнати пропозицію ФОП "ГОЛОВАЧ КАТЕРИНА ІВАНІВНА» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та відхилити її.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2020 09:43
Під час аналізу тендерної пропозиції учасника закупівлі UA-2020-03-12-003171-b (папір перфорований) ФОП "ГОЛОВАЧ КАТЕРИНА ІВАНІВНА" (до прийняття рішення про визначення переможця) щодо відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі із поданих документів було встановлено, що даний учасник закуповує сировину для своєї продукції у певних постачальників. Разом з тим згідно з паспортом продукції запропонований товар відповідає ГОСТ 23415-79 та згідно з порівняльною таблицею відносно технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого товару обов’язковим вимогам, ФОП Головач К.І. зобов’язується поставити товар, технічні характеристики якого не гірші, а, навіть, по деяким параметрам кращі, ніж ті, що вимагались замовником в технічній специфікації. Крім того, згідно з вищезазначеним документом ФОП Головач К.І. гарантує дотримання наведених технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого товару. Тому виходячи із принципу максимальної економії та ефективності, що є важливим для нашої установи, яка фінансується з місцевого бюджету, було прийнято рішення про визначення переможцем даної закупівлі ФОП "ГОЛОВАЧ КАТЕРИНА ІВАНІВНА" та про намір укласти відповідний договір.
06.04.2020 ТОВ "РОМА-К" звертає увагу замовника на те, що учасник ФОП "ГОЛОВАЧ КАТЕРИНА ІВАНІВНА" у складі своєї пропозиції надав деякі документи, в яких вказана недостовірна інформація. Дані обставини роз’яснює в своєму листі від 06.04.2020 ФОП "ГОЛОВАЧ КАТЕРИНА ІВАНІВНА", згідно з яким папір перфорований ЛПФ 420-60г/м2 виготовляється власними силами, для чого закуповуються складові в різних постачальників і можуть бути використані деякі норми різних ТУ, які не є суттєвими при виготовленні. Водночас основні параметри даної продукції викладені в паспорті з дотриманням загальних вимог ГОСТ 23415-79 (стрічка паперова з отворами).
ФОП Головач Катерина Іванівна повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником у технічній специфікації.
У тендерній документації (додаток 2, Кваліфікаційна Частина) сказано, що у разі встановлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника у відповідності до частини сьомої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідально заявляємо, що факт закупівлі сировини у третіх постачальників та зазначення норм різних ТУ при транспортуванні не є суттєвим для нашої установи. Водночас важливими є чітка відповідність специфікації товару, його якість та кількість. Ці умови ретельно будуть перевірятись на всіх етапах виконання договору.

Документи подані скаржником

06 квітня 2020 13:06
Скарга.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-12-003171-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "РОМА-К", Код ЄДРПОУ:31904237
Дата подання: 14 квітня 2020 14:43
Скарга до АМКУ
ТОВ "РОМА-К" подає скаргу № 102 від 14.02.2020 р.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2020 19:49
Рішення від 16.04.2020 №7283.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2020 19:49
Рішення від 06.05.2020 №8836.pdf
Дата публікації: 12 травня 2020 19:21

Документи подані скаржником

14 квітня 2020 14:43
Платіжне доручення.PDF
14 квітня 2020 14:43
Скарга.pdf

Документи подані замовником

17 квітня 2020 12:39
пояснення щодо скарги.pdf
17 квітня 2020 12:39
накладна.pdf
17 квітня 2020 12:39
паспорт.pdf
17 квітня 2020 12:39
пояснення щодо скарги.docx
17 квітня 2020 12:39
лист-відгук.pdf
06 травня 2020 11:14
додаткова інформація.docx
06 травня 2020 11:14
додаткова інформація.pdf

Документи Органу Оскарження

16 квітня 2020 19:49
Рішення від 16.04.2020 №7283.pdf
12 травня 2020 19:21
Рішення від 06.05.2020 №8836.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 260 004,00
UAH з ПДВ
184 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОЛОВАЧ КАТЕРИНА ІВАНІВНА" 228 984,00
UAH з ПДВ
199 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОМА-К" 270 015,00
UAH з ПДВ
270 015,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 10:19
Електронний підпис
03 квітня 2020 10:19
Лист.pdf
30 березня 2020 14:47
Електронний підпис
30 березня 2020 14:47
Пропозиція оновлена.pdf
27 березня 2020 13:44
Електронний підпис

Публічні документи

07 квітня 2020 16:15
Довідка9.PDF
26 березня 2020 20:17
Електронний підпис
26 березня 2020 14:48
Паспорт.PDF
26 березня 2020 14:48
Код.PDF
26 березня 2020 14:48
Довідка_МВС.pdf
26 березня 2020 14:48
Виписка з ЄДР.PDF
26 березня 2020 14:48
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "ГОЛОВАЧ КАТЕРИНА ІВАНІВНА"

ТОВ "РОМА-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Рішення скасоване 184 992,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 12:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 184 992,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 12:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "ГОЛОВАЧ КАТЕРИНА ІВАНІВНА"
#2982212980
Переможець 199 994,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 11:09

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

03 квітня 2020 12:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2020 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОЛОВАЧ КАТЕРИНА ІВАНІВНА"
#2982212980
199 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 08:23
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 15:53
Договір 41.PDF укладений
15 травня 2020 15:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 199 994,00
UAH