Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Roof conditioning system
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2020 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 26 червня 2020 15:40 |
Очікувана вартість: | 17 045 865,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 229,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 511300 UAH |
Publication date: | 12 березня 2020 15:38 |
Enquiries until: | 11 травня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 17 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 травня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 17 045 865 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 85 229 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 90 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2020 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2020 14:27 |
Додаток №9 нова редакція 13 05 2020.docx | |
13 травня 2020 14:27 |
3666_ТД дахова сист.кондиціонування нова редакція 13 05 2020.docx | |
13 травня 2020 14:27 |
Зміни до тендеру 13 05 20.doc |
13 травня 2020 14:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 травня 2020 14:27 |
Додаток №9 нова редакція 13 05 2020.docx
|
|||
13 травня 2020 14:27 |
3666_ТД дахова сист.кондиціонування нова редакція 13 05 2020.docx
|
|||
13 травня 2020 14:27 |
Зміни до тендеру 13 05 20.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання, які ставить потенційний учасник торгів, стосуються побутових кондиціонерів, які встановлюються в приміщеннях будівель, та не стосуються предмету закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Згідно ст. 200 Господарського Кодексу України та ст. 560 Цивільного Кодексу
України
Код ДК 021:2015:425100004 – Теплообмінники; кондиціонери повітря холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Дахова система кондиціювання з перетворювачем напруги), звертається до Тендерного комітету з вимогою про внесення відповідних змін у Тендерну документацію , про таке.
Умови проекту Договору: розділ 5 «Умови та строки постачання» передбачає, що поставка продукції проводиться партіями протягом строку дії Договору, тільки після письмової рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Замовника до прийому Продукції. Відповідальність за достовірність інформації, яка вказується у рознарядці несе Замовник.»
Враховуючи той факт, що технологічний строк для виготовлення обладнання займає як найменш чотири місяці, Замовник повинен передбачити умовами договору надання рознарядки як найменш за 120 днів, до бажаної дати поставки. Внести зміни у проект договору та вказати що кожна партія продукції постачається протягом 120 календарних днів.
Внести зміни у редакцію Додатку 3 до ТД «Цінова пропозиція»: «Cтрок поставки –
______ календарних днів(але не більше 120 календарних днів).
Також розглянувши заявлені Замовником Технічні характеристики (Додаток А)
вважаємо зауважити про відсутність значень продуктивності по холоду, продуктивності
по теплу. Відсутнє значення запасу повного тиску повітря на виході з кондиціонеру. Дані параметри критичні.
Наполягаємо на внесення даних показників у технічні вимоги, тому що їх відсутність лишає можливості Учасника коректно підібрати обладнання.
Код ДК 021:2015:425100004 – Теплообмінники; кондиціонери повітря холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Дахова система кондиціювання з перетворювачем напруги), звертається до Тендерного комітету з вимогою про внесення відповідних змін у Тендерну документацію , про таке.
Умови проекту Договору: розділ 5 «Умови та строки постачання» передбачає, що поставка продукції проводиться партіями протягом строку дії Договору, тільки після письмової рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Замовника до прийому Продукції. Відповідальність за достовірність інформації, яка вказується у рознарядці несе Замовник.»
Враховуючи той факт, що технологічний строк для виготовлення обладнання займає як найменш чотири місяці, Замовник повинен передбачити умовами договору надання рознарядки як найменш за 120 днів, до бажаної дати поставки. Внести зміни у проект договору та вказати що кожна партія продукції постачається протягом 120 календарних днів.
Внести зміни у редакцію Додатку 3 до ТД «Цінова пропозиція»: «Cтрок поставки –
______ календарних днів(але не більше 120 календарних днів).
Також розглянувши заявлені Замовником Технічні характеристики (Додаток А)
вважаємо зауважити про відсутність значень продуктивності по холоду, продуктивності
по теплу. Відсутнє значення запасу повного тиску повітря на виході з кондиціонеру. Дані параметри критичні, що суттєво впливає на комерційну пропозицію.
Наполягаємо на внесення даних показників у технічні вимоги, тому що їх відсутність лишає можливості Учасника коректно підібрати обладнання.
На зауваження ймовірного учасника торгів щодо недостатності технічних характеристик предмету закупівлі слід зазначити, що в додатку А тендерної документації викладено вимоги до продуктивності кондиціонера. Зважаючи на необхідність процедури постановки даної продукції на виробництво, при проведенні якої підтверджується відповідність конструкції та можливість використання обладнання на пасажирських вагонах, Замовник вважає недоцільним розширяти перелік технічних показників його роботи.
практично дуже складно і навіть неможливо іноді займатися підготуванням тендерних пропозицій.
Крім того, у зв’язку із ситуацією, що склалася на фоні епідемічного поширення інфекції СOVID-19 в країнах на території Євросоюзу, підприємства що виробляють продукцію, яка в якості комплектуючих застосовуються при виготовленні вагонних кондиціонерів (Дахова система кондиціювання), тимчасово призупинили свою діяльність з виробництва, не називаючи строків його відновлення. А це позбавить можливості виробників вагонних кондиціонерів придбати комплектуюче обладнання найближчим часом.
Тому звертаємося до Замовника з проханням розглянути питання відстрочення проведення Закупівлі, на термін – не найменш ніж на третій квартал цього року, В іншому випадку це позбавить багатьох учасників можливості прийняти участь у даній Закупівлі, порушить можливість добросовісної конкуренції серед потенційних учасників.
Скарги до процедури
Дата подання: 08 квітня 2020 17:22
Дата подання: 06 липня 2020 14:38
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-02-000015 ● d64acba6ee214c60bd07ebdd8febcbbb
- Статус: рішення зупинено ● Дата: 14 квітня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2020 18:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.04.2020 № 83
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.04.2020 № 83
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2020-03-12-002985-b 12.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Інформація про завершення моніторингу
2020-04-14 17:42:43
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.04.2020 № 91
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-03-12-002985-b.c6,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-12-002985-b (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 12 березня 2020 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 08 квітня 2020 року № 83 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
- UA-M-2020-06-01-000004 ● 6c739a5e15684c9bb1838cf9973acfd7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2020 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.05.2020 № 141
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-03-12-002985-b 12.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-03-12-002985-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 05 червня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Дахової системи кондиціювання (код ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-03-12-002985-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої та частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Щодо відображення змін у вигляді закреслених даних. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник 13.05.2020 р. вносив зміни до тендерної документації. Інформація про це була розміщена того ж дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані: - нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «3666_ТД дахова сист.кондиціонування нова редакція 13 05 2020.docx»; - перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру 13 05 20.doc»; - та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3666_ТД дахова сист.кондиціонування.docx». Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду у вкладці «Історія змін» в системі Prozorro. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині.
2020-06-12 15:23:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї установлено порушення норм частини першої та абзацу другого частини другої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі")
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АТОМСТРОЙСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2020 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР |
17 044 200,00
UAH з ПДВ
|
14 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" |
16 395 210,00
UAH з ПДВ
|
14 579 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР #14308032 |
Переможець |
14 490 000,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 11:52
|
ЦЗВ-07-03420-01 (1).pdf | зміни до договору |
12 березня 2021 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 17:55
|
ЦЗВ-07-03420-01 (1) (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 17:55
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2020 13:14
|
ЦЗВ-07-03420-01.pdf | укладений |
17 липня 2020 13:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4, ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-07-03420-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-07-03420-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |