Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дахова система кондиціювання
Roof conditioning system
Очікувана вартість
17 045 865,00 UAH
UA-2020-03-12-002985-b dc887d5fe9bd47e1bf8888a986c83d43
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 березня 2020 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 15:40
Очікувана вартість: 17 045 865,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 229,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 511300 UAH
Publication date: 12 березня 2020 15:38
Enquiries until: 11 травня 2020 10:00
Complaints submission until: до 17 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 травня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 17 045 865 UAH including VAT
Minimal lowering step: 85 229 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Scope of the procurement
Дахова система кондиціювання
Roof conditioning system
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 комплект
Дахова система кондиціювання (з перетворювачем напруги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Дахова система кондиціювання (з перетворювачем напруги)
CPV: 42510000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 90
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 14:27
Додаток №9 нова редакція 13 05 2020.docx
12 березня 2020 15:35
Додаток №9.docx
13 травня 2020 14:27
3666_ТД дахова сист.кондиціонування нова редакція 13 05 2020.docx
12 березня 2020 15:35
3666_ТД дахова сист.кондиціонування.docx
13 травня 2020 14:27
Зміни до тендеру 13 05 20.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

монтаж
Дата подання: 15 березня 2020 14:55
Дата відповіді: 27 березня 2020 17:41
Доброго дня. чи потрібен монтаж?Якщо так то цікавлять уточнення: 1) Демонтаж старого оборудования на местах установки? Адреса, количества демонтируемых кондиционеров!!! 2) Длина магистрали между Внутренним и наружным блоками? Каждый кондиционер отдельно. 3) Этаж помещения где нужно производить монтаж(Нужна ли будет вышка?). 4) Материал наружной стены? (Бетон, кирпич…), по возможности. 5) Толщина наружной стены?, по возможности. 6) Наличие решеток на окнах? 7) Размер ближайшего окна возле внутреннего блока? 8) Наличие розеток выведенных от щитовой для подключения кондиционера? 9) Расстояние от внутреннего блока до розетки? 10) Расстояние от розетки до щитовой? 11) Надобность декоративного Кабельного-канала чтобы спрятать фреона-магистраль внутри помещения? 12) Наличие отдельного автоматического выключателя для отключения линии питания кондиционера? 13) График работы объектов? 14) Возможность работы монтажников в Субботу, Воскресенье? 15) Сроки выполнения монтажных работ? 16) Точный адрес объектов для создания маршрутов!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предметом закупівлі є обладнання пасажирського вагона, яке повинно пройти процедуру постановки на виробництво відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017, що зазначено у вимогах тендерної документації.
Питання, які ставить потенційний учасник торгів, стосуються побутових кондиціонерів, які встановлюються в приміщеннях будівель, та не стосуються предмету закупівлі.
Технічні характеристики.
Дата подання: 27 березня 2020 11:50
Дата відповіді: 13 травня 2020 14:34
Просимо роз'яснити яким чином буде нагріватися припливне повітря у зимовий період року:електричним повітронагрівачем, водяним повітронагрівачем чи під час роботи кондиціонера у режимі теплового насосу.
Відповідь: Стосовно питання щодо способу нагріву припливного повітря в зимовий період року в додатку А тендерної документації ( в п 5 таблиці) зазначено, що в режимі нагріву в системі кондиціювання повітря застосовується електронагрівач.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-12-002985-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАНДАРТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:36383092
Дата подання: 24 березня 2020 21:56
Щодо страховової гарантії
Просимо розглянути можливість подачі страхової гарантії у якості забезпечення Тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору
Згідно ст. 200 Господарського Кодексу України та ст. 560 Цивільного Кодексу
України
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2020 14:32
Замовником внесено зміни
Номер вимоги: UA-2020-03-12-002985-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 27 березня 2020 11:44
Вимога Замовнику про внесення змін у тендерну документацію
Наше підприємство, як потенційний учасник Закупівлі товарів:
Код ДК 021:2015:425100004 – Теплообмінники; кондиціонери повітря холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Дахова система кондиціювання з перетворювачем напруги), звертається до Тендерного комітету з вимогою про внесення відповідних змін у Тендерну документацію , про таке.
Умови проекту Договору: розділ 5 «Умови та строки постачання» передбачає, що поставка продукції проводиться партіями протягом строку дії Договору, тільки після письмової рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Замовника до прийому Продукції. Відповідальність за достовірність інформації, яка вказується у рознарядці несе Замовник.»
Враховуючи той факт, що технологічний строк для виготовлення обладнання займає як найменш чотири місяці, Замовник повинен передбачити умовами договору надання рознарядки як найменш за 120 днів, до бажаної дати поставки. Внести зміни у проект договору та вказати що кожна партія продукції постачається протягом 120 календарних днів.
Внести зміни у редакцію Додатку 3 до ТД «Цінова пропозиція»: «Cтрок поставки –
______ календарних днів(але не більше 120 календарних днів).

Також розглянувши заявлені Замовником Технічні характеристики (Додаток А)
вважаємо зауважити про відсутність значень продуктивності по холоду, продуктивності
по теплу. Відсутнє значення запасу повного тиску повітря на виході з кондиціонеру. Дані параметри критичні.
Наполягаємо на внесення даних показників у технічні вимоги, тому що їх відсутність лишає можливості Учасника коректно підібрати обладнання.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 27 березня 2020 13:06
Причина: Внесення у вимогу
Номер вимоги: UA-2020-03-12-002985-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 27 березня 2020 13:10
Вимога Замовнику про внесення змін у тендерну документацію
Наше підприємство, як потенційний учасник Закупівлі товарів:
Код ДК 021:2015:425100004 – Теплообмінники; кондиціонери повітря холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Дахова система кондиціювання з перетворювачем напруги), звертається до Тендерного комітету з вимогою про внесення відповідних змін у Тендерну документацію , про таке.
Умови проекту Договору: розділ 5 «Умови та строки постачання» передбачає, що поставка продукції проводиться партіями протягом строку дії Договору, тільки після письмової рознарядки Замовника, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Замовника до прийому Продукції. Відповідальність за достовірність інформації, яка вказується у рознарядці несе Замовник.»
Враховуючи той факт, що технологічний строк для виготовлення обладнання займає як найменш чотири місяці, Замовник повинен передбачити умовами договору надання рознарядки як найменш за 120 днів, до бажаної дати поставки. Внести зміни у проект договору та вказати що кожна партія продукції постачається протягом 120 календарних днів.
Внести зміни у редакцію Додатку 3 до ТД «Цінова пропозиція»: «Cтрок поставки –
______ календарних днів(але не більше 120 календарних днів).

Також розглянувши заявлені Замовником Технічні характеристики (Додаток А)
вважаємо зауважити про відсутність значень продуктивності по холоду, продуктивності
по теплу. Відсутнє значення запасу повного тиску повітря на виході з кондиціонеру. Дані параметри критичні, що суттєво впливає на комерційну пропозицію.
Наполягаємо на внесення даних показників у технічні вимоги, тому що їх відсутність лишає можливості Учасника коректно підібрати обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2020 14:33
Стосовно строків постачання – Замовник вважає недоцільним внесення змін в тендерну документацію.
На зауваження ймовірного учасника торгів щодо недостатності технічних характеристик предмету закупівлі слід зазначити, що в додатку А тендерної документації викладено вимоги до продуктивності кондиціонера. Зважаючи на необхідність процедури постановки даної продукції на виробництво, при проведенні якої підтверджується відповідність конструкції та можливість використання обладнання на пасажирських вагонах, Замовник вважає недоцільним розширяти перелік технічних показників його роботи.
Номер вимоги: UA-2020-03-12-002985-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 31 березня 2020 11:55
Перенос загрузки тендерных предложений
Ввиду введения режима черезвычайной ситуации и продления карантина на территории Украины до 24.04.2020г., многие Предприятия, которые являются потенциальными участниками торгов, ушли на удаленную работу. Но большой объем документов, который готовит не один человек, не позволяет выполнить эту работу удаленно. Наше предприятие,как потенциальный участник торгов, обращается к тендерному комитету с просьбой перенести дату подачи тендерных предложений на вторую половину мая.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2020 14:34
Замовником внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-03-12-002985-b.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 01 квітня 2020 14:38
Вимога до Замовника про відстрочення проведення Закупівлі
Введений в Україні карантин змусив майже усі компанії та підприємства по можливості перейти на віддалений та тому незвичний режим роботи. На даний час
практично дуже складно і навіть неможливо іноді займатися підготуванням тендерних пропозицій.
Крім того, у зв’язку із ситуацією, що склалася на фоні епідемічного поширення інфекції СOVID-19 в країнах на території Євросоюзу, підприємства що виробляють продукцію, яка в якості комплектуючих застосовуються при виготовленні вагонних кондиціонерів (Дахова система кондиціювання), тимчасово призупинили свою діяльність з виробництва, не називаючи строків його відновлення. А це позбавить можливості виробників вагонних кондиціонерів придбати комплектуюче обладнання найближчим часом.
Тому звертаємося до Замовника з проханням розглянути питання відстрочення проведення Закупівлі, на термін – не найменш ніж на третій квартал цього року, В іншому випадку це позбавить багатьох учасників можливості прийняти участь у даній Закупівлі, порушить можливість добросовісної конкуренції серед потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2020 14:34
Замовником внесено зміни.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-12-002985-b.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 08 квітня 2020 17:22
Скарга на дії Замовника.
Скарга на дії Замовника. Просимо прийняти Скаргу від 07.04.2020р.№ 26Юр до розгляду та забов'язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації , а при неможливості внесення змін ,скасувати процедуру закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 квітня 2020 19:26
рішення від 13.04.2020 № 6968 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2020 19:26
рішення від 29.04.2020 № 8282 .pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 21:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення №8282-р/пк-пз від 29.04.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг замовником внесені зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 13 травня 2020 14:35
Номер скарги: UA-2020-03-12-002985-b.b7
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43248421
Дата подання: 06 липня 2020 14:38
усунення порушень
порушення
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 09.07.2020 № 13332.pdf
Дата публікації: 09 липня 2020 19:53

Документи подані скаржником

08 квітня 2020 17:22
Скарга від 07.04.2020р. № 26Юр

Документи подані скаржником

06 липня 2020 14:38
конд_1.jpg
06 липня 2020 14:38
конд-21.jpg
06 липня 2020 14:38
Копія smarttender.jpg
06 липня 2020 14:38
пл доручен.pdf
06 липня 2020 14:38
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-02-000015 ● d64acba6ee214c60bd07ebdd8febcbbb
  • Статус: рішення зупинено ● Дата: 14 квітня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2020 18:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.04.2020 № 83

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.04.2020 № 83

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2020-03-12-002985-b 12.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про завершення моніторингу

2020-04-14 17:42:43

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.04.2020 № 91

Київ



Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі


Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-03-12-002985-b.c6,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-12-002985-b (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 12 березня 2020 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 08 квітня 2020 року № 83 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

  • UA-M-2020-06-01-000004 ● 6c739a5e15684c9bb1838cf9973acfd7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-03-12-002985-b 12.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-03-12-002985-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 05 червня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Дахової системи кондиціювання (код ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-03-12-002985-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої та частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Щодо відображення змін у вигляді закреслених даних. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник 13.05.2020 р. вносив зміни до тендерної документації. Інформація про це була розміщена того ж дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані: - нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «3666_ТД дахова сист.кондиціонування нова редакція 13 05 2020.docx»; - перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру 13 05 20.doc»; - та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3666_ТД дахова сист.кондиціонування.docx». Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду у вкладці «Історія змін» в системі Prozorro. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині.

2020-06-12 15:23:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї установлено порушення норм частини першої та абзацу другого частини другої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 червня 2020
UA-2020-03-12-002985-bdc887d5fe9bd47e1bf8888a986c83d43
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АТОМСТРОЙСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

02 липня 2020 16:24
Електронний підпис
02 липня 2020 16:16
Електронний підпис
20 травня 2020 15:35
Електронний підпис
20 травня 2020 15:35
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:43
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:43
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:40
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
10 квітня 2020 15:40
Технічна частина.rar
10 квітня 2020 15:40
Дані на товар.pdf
10 квітня 2020 15:40
Цінова пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

20 травня 2020 16:52
Електронний підпис
20 травня 2020 16:52
СТАТУТ АТСС 2020.pdf
20 травня 2020 16:52
свид НДС.pdf
20 травня 2020 16:52
Рішення Тритяк А.В..pdf
20 травня 2020 16:52
Наказ Тритяк А.В..pdf
20 травня 2020 16:52
Дог страхування Новий.pdf
20 травня 2020 16:51
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
20 травня 2020 16:51
пропрзиція.pdf
20 травня 2020 16:51
Довідки учасника.pdf
20 травня 2020 16:51
Доверенность на УЗ.pdf
20 травня 2020 16:51
Антикор программа.pdf

Документи

Публічні документи

20 травня 2020 17:06
Електронний підпис
20 травня 2020 17:06
Електронний підпис
20 травня 2020 17:06
fwd.zip
20 травня 2020 17:06
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 травня 2020 17:06
платіжне доручення.pdf
20 травня 2020 17:06
9. Декларація.pdf
20 травня 2020 17:06
5. Довідка ст17.pdf
20 травня 2020 17:05
4 Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2020 17:05
20. Дані на товар.pdf
20 травня 2020 17:05
19. Порівняльна таблиця.pdf
20 травня 2020 17:05
12. паспорт_КВ-1-28_зразок.pdf
20 травня 2020 17:05
11 Захист довкілля.pdf
20 травня 2020 17:05
10.1. Копія акту.pdf
20 травня 2020 17:05
10. Акт МВК-2 от 4.04.2019.pdf
20 травня 2020 17:05
10 ТУ КВ-1-Х.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ ЗАВОД ЕКВАТОР

ТОВ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АТОМСТРОЙСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР 17 044 200,00
UAH з ПДВ
14 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" 16 395 210,00
UAH з ПДВ
14 579 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 16:24
Електронний підпис
02 липня 2020 16:16
Електронний підпис
20 травня 2020 15:35
Електронний підпис
20 травня 2020 15:35
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:43
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:43
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:40
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
10 квітня 2020 15:40
Технічна частина.rar
10 квітня 2020 15:40
Дані на товар.pdf
10 квітня 2020 15:40
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 17:06
Електронний підпис
20 травня 2020 17:06
Електронний підпис
20 травня 2020 17:06
fwd.zip
20 травня 2020 17:06
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 травня 2020 17:06
платіжне доручення.pdf
20 травня 2020 17:06
9. Декларація.pdf
20 травня 2020 17:06
5. Довідка ст17.pdf
20 травня 2020 17:05
4 Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2020 17:05
20. Дані на товар.pdf
20 травня 2020 17:05
19. Порівняльна таблиця.pdf
20 травня 2020 17:05
12. паспорт_КВ-1-28_зразок.pdf
20 травня 2020 17:05
11 Захист довкілля.pdf
20 травня 2020 17:05
10.1. Копія акту.pdf
20 травня 2020 17:05
10. Акт МВК-2 от 4.04.2019.pdf
20 травня 2020 17:05
10 ТУ КВ-1-Х.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ ЗАВОД ЕКВАТОР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР
#14308032
Переможець 14 490 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР
#14308032
14 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 11:52
ЦЗВ-07-03420-01 (1).pdf зміни до договору
12 березня 2021 11:52
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:55
ЦЗВ-07-03420-01 (1) (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:55
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 13:14
ЦЗВ-07-03420-01.pdf укладений
17 липня 2020 13:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-03420-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-03420-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML