Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Бахмацький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Бахмацької районної ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 38765198 |
Місцезнаходження: | 16500, Україна , Чернігівська обл., м. Бахмач, вул. Соборності, 32 |
Контактна особа: |
Юлія Криклива +380463531272 kriklivaya.yulya.94@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2020 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2020 14:08 |
Очікувана вартість: | 172 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 860,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2020 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2020 15:30 |
Тендерна документація 2020 (брикети) рік.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Зазначене твердження не відповідає дійсності, суперечить вимогам тендерної документації (затвердженої рішенням тендерного комітету від 12 березня 2020 року) та вимогам чинного законодавства з наступних причин:
1. Відповідно до пункту 5 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, згідно Додатку 4.
У пункті 2 Технічної специфікації (додаток 4 до тендерної документації) зазначено, що брикети, що є предметом даної закупівлі, повинні відповідати наступним вимогам стосовно показників: Розміри - Діаметр=50мм +/-5.
У наданих ФОП Некрасов С. С. документах у складі його тендерної пропозиції на підтвердження технічних характеристик, а саме Протокол випробувань №0132 від 20.02.2020 р. та Сертифікат якості №023 від 19.03.2020 р., взагалі відсутній такий показник як діаметр, що є порушенням вимог тендерної документації та вимог п. 29 ч. 1. ст. 1, ч. 3. ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
2. У пункті 2.1. Проекту Договору (додаток 7 до тендерної документації) зазначено, що Учасник повинен поставити Замовнику товар, технічні умови якого та якість відповідає умовам документації конкурсних торгів та відповідає вимогам стандартів для даного твердого палива: Розміри - Діаметр=50мм +/-5.
У наданих ФОП Некрасов С. С. документах у складі його тендерної пропозиції на підтвердження технічних характеристик, а саме Протокол випробувань №0132 від 20.02.2020 р. та Сертифікат якості №023 від 19.03.2020 р., взагалі відсутній такий показник як діаметр, що є порушенням вимог тендерної документації та вимог п. 29 ч. 1. ст. 1, ч. 3. ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі
3. Відповідно до пункту 1 розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації Замовника, а саме: Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - У разі, якщо під час аукціону відбулося пониження ціни, Учасник, пропозиція, якого за результатами оцінки тендерних пропозицій, визнана найбільш економічно вигідною, протягом 1 робочого дня після завершення аукціону повинен завантажити в електронну систему скан-копію уточненої тендерної пропозиції (відповідно до Додатку №1), виготовлену з оригіналу, оформлену та завірену належним чином. У разі невиконання зазначеної вимоги, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Аукціон відбувся 30.03.2020 р. Розгляд тендерної пропозиції ФОП Некрасова С. С. відбувся 02.04.2020 р. Але ФОП Некрасов С. С. у порушення вимог тендерної документації не завантажив скан-копію уточненої тендерної пропозиції ні 31.03.2020 р. (наступний робочий день після аукціону), ні 02.04.2020 р. (дата розгляду його тендерної пропозиції) і навіть 03.04.2020 р. (дата публікації рішення тендерного комітету). Таким чином, станом на момент розгляду тендерної пропозиції ФОП Некрасова С. С. на розгляді тендерного комітету була відсутня уточнена тендерна пропозиція учасника, що є прямим порушенням умов тендерної документації та вимог п. 29 ч. 1. ст. 1, ч. 3. ст. 22, ч. 4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі”.
4. Пунктом 2 Розділу «Учасник надає у складі тендерної пропозиції»: Технічної специфікації (додаток 4 до тендерної документації) передбачено, що Учасники повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме, сканкопію протоколу випробувань паливних брикетів з деревини, виданого випробувальним центром, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на замовлення Учасника з наданням документів, що підтверджують акредитацію випробувального центру.
Пунктом 3 Розділу «Учасник надає у складі тендерної пропозиції»: Технічної специфікації (додаток 4 до тендерної документації) передбачено копії сертифікату якості, посвідчення якості паливних брикетів, видані лабораторіями з додаванням сканкопій документів щодо акредитації.
До наданого ФОП Некрасовим С. С. Протоколу випробувань №0132 від 20.02.2020 р. у складі його тендерної пропозиції не додано документів, що підтверджують акредитацію випробувального центру як того вимагає Пункт 2 Розділу «УЧАСНИК НАДАЄ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ»: Технічної специфікації (додаток 4 до тендерної документації).
Але тендерний комітет, у порушення вимог тендерної документації, закриває очі на вищезазначене порушення, прикриваючись тим, що ФОП Некрасовим С. С. додано документ, що підтверджує акредитацію випробувального центру до Сертифікату якості №023 від 19.03.2020 р. Але додавання такого документу є вимогою іншого пункту, а саме Пункту 3 Розділу «Учасник надає у складі тендерної пропозиції»: Технічної специфікації (додаток 4 до тендерної документації).
Але виконання ФОП Некрасовим С. С. однієї вимоги тендерної документації не означає автоматичне виконання іншої, хоча й частково подібної, вимоги.
До того ж такі дії замовника, в особі тендерного комітету, суперечать його іншим аналогічним діям, а саме щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Левченко Л. В., вартість пропозиції якої була меншою на 54,5% від вартості пропозиції діючого переможця, по причині не надання у складі тендерної пропозиції копії сертифікату якості.
Тобто замовник відхиляє тендерну пропозицію ФОП Левченко Л. В. по причині ненадання копії сертифікату якості, але при цьому не відхиляє тендерну пропозицію ФОП Некрасова С. С. по причині ненадання документу, що підтверджує акредитацію випробувального центру до наданої ним копії сертифікату якості. Якісь у замовника подвійні стандарти.
Такі дії замовника є порушенням вимог тендерної документації та вимог п. 29 ч. 1. ст. 1, ч. 3. ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
В даному випадку ФОП Некрасовим С. С. також порушено вимоги тендерної документації щодо ненадання документу, що підтверджує акредитацію випробувального центру до наданої ним копії сертифікату якості та його особистого погодження з Пунктом 4 Додатку 1 (Тендерна пропозиція), відповідно до якого він погодився з усіма положеннями тендерної документації (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству) та зобов’язання виконати всі вимоги, передбачені тендерною документацією.
5. Пунктом 4 Додатку 1 (Тендерна пропозиція), ФОП Некрасов С. С. погодився з положеннями тендерної документації щодо відповідності їх чинному законодавству та зобов’язався виконати всі вимоги, передбачені тендерною документацією.
У порушення даних вимог та зобов’язань ФОП Некрасов С. С. надав у складі своєї тендерної пропозиції Протокол випробувань №0132 від 20.02.2020 р., який не відповідає вимогам чинного законодавства України, а саме Пункту 5.2.8.3 ДСТУ 3412-96 (Система сертифікації УкрСЕПРО), який містить вимоги до оформлення протоколу випробувань.
Таким чином наданий ФОП Некрасовим С. С. у складі своєї тендерної пропозиції Протокол випробувань №0132 від 20.02.2020 р., не відповідає вимогам чинного законодавства України.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо скасування рішення про визначення ФОП Некрасова С. С. переможцем та відмінити торги. В іншому випадку вимушені будемо звернутися до уповноважених органів для надання правової оцінки неправомірним діям замовника.
Згідно Додатку 4 "Технічна специфікація" вказані розміри паливних брикетів: довжина- 145 мм та діаметр - 50 мм. У відповідь на це Фоп Некрасов надав згоду з технічною специфікацію, оскільки дані брикети відповідають ДСТУ 8358:2015, оскільки мають циліндричну форму , тому діаметр і ширина в даному товарі є тотожними поняттями і дорівнює 50 мм.
Протокол випробування ФОП Некрасов С.С. відповідає вимогам чинногозаконодавста, Оскільки посилання на пункт 5.2.8.3 ДСТУ 3412-96 (Система сертифікації Укрсепро) є безпідставним, бо даний ДСТУ є недіючим. У протоколі випробувань Фоп Некрасов С.С. вказані всі необхідні технічні характеристики, які характеризують якість товару.
ФОП Некрасов С.С . надав оновлену цінову пропозицію Вих. № 301 від 22.03.2020 р. .
У разі невиконання зазначеної вимоги, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгляд тендерної пропозиції ФОП Некрасова С. С. відбувся 02.04.2020 р. ФОП Некрасов С. С. завантажив скан-копію уточненої тендерної пропозиції лише 05.04.2020 р. о 07.53. Те, що у вказаній пропозиції зазначена дата 22.03.2020 р., не означає вчасне завантаження такої пропозиції до електронної системи, як того вимагалося тендерною документацією.
Таким чином, станом на момент розгляду тендерної пропозиції ФОП Некрасова С. С. на розгляді тендерного комітету була відсутня уточнена тендерна пропозиція учасника, а несвоєчасне її завантаження до електронної системи закупівель є прямим порушенням умов тендерної документації та вимог п. 29 ч. 1. ст. 1, ч. 3. ст. 22, ч. 4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення Порушення законодавства про закупівлі (оцінка тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки тендерної пропозиції, що міститься в документації) тягнуть за собою тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-06-000076 ● 84ec7bdbd4854bd0b9c99735aaa057c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2020 17:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.05.2020 №27
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 04.05.2020 № 27
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14. UA-2020-03-12-002933-b 12.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Прийняте рішення про розірвання договору
2020-05-26 14:58:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на звернення учасників встановлено порушення абзацу другого частини першої статті 32 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на звернення учасників встановлено порушення абзацу другого частини першої статті 32 Закону.) • усунуто
Порушення усунуто
2020-06-01 11:02:53
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛЕВЧЕНКО ЛЮБОВ ВАСИЛІВНА" #2145510962 |
Відхилено |
98 900,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 14:05
|
ФОП НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ #2957505171 |
Переможець |
154 799,57
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 14:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2020 15:12
|
Дод. угода (розірвання брикети).PDF | укладений |
26 травня 2020 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2020 14:04
|
Договір брикети.PDF | укладений |
24 квітня 2020 13:58
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 квітня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
154 799,57
UAH
|
Причини розірвання договору: | згідно висновку Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 21.05.2020 року |