Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хірургічна нитка кетґут №3, хірургічна нитка кетґут №4, хірургічна нитка кетґут №5
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-03-12-002931-b 9d5fc72423f9466785b9efa3f725c810
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Прокудіна

+380679890234 jcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №5"
Код ЄДРПОУ: 01998489
Місцезнаходження: 54051, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, просп. Богоявленський, 336
Контактна особа: Лілія Прокудіна
+380679890234
jcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 31 березня 2020 12:12
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


ДК 021:2015 «33140000-3 (НКМВ 024:2019: коди: 13898 хірургічна нитка кетгут, 13898 хірургічна нитка кетгут, 13898 хірургічна нитка кетгут)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Хірургічна нитка кетґут №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Богоявленський,336
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
300 штуки
Хірургічна нитка кетґут №4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Богоявленський,336
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
950 штуки
Хірургічна нитка кетґут №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Богоявленський,336
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату Товару після повної поставки товару згідно із заявкою та рахунками по мірі фінансування протягом 20 календарних, але не пізніше 30 числа поточного місяця. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

можливо є помилка
Дата подання: 19 березня 2020 18:57
Дата відповіді: 20 березня 2020 11:17
у Вас кошторис на 30000 грн при цьому вам потрібно кетгут в загальній кількості 1450шт. При тому, кожен розмір кетгуту коштує однаково можна порахувати вартість одного кетгуту по такій формулі: 30000/1450=20,69 грн за шт. Виходить ціна нижче ринкової і звідки виникає питання можливо помилка є в Которисі чи в кількості.
Відповідь: Дякуємо за зауваження, зміни будуть внесені до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ " 28 525,00
UAH з ПДВ
28 525,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Cтепаненко Ірина Федорівна" 29 525,00
UAH з ПДВ
29 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 10:44
Довідка про корупцію.pdf
01 квітня 2020 18:12
несудимість.PDF
01 квітня 2020 18:12
Довідка про податки.pdf
26 березня 2020 11:10
Електронний підпис
26 березня 2020 11:08
сертифікат якості.pdf
26 березня 2020 11:08
Реєстраційні документи.pdf
26 березня 2020 11:08
Документи ст 16.pdf
26 березня 2020 11:08
Дод 1 Тендерна прозиція.pdf

Публічні документи

26 березня 2020 11:18
Електронний підпис
26 березня 2020 11:16
Установчі документи.pdf
26 березня 2020 11:16
Технічні документи.pdf
26 березня 2020 11:16
сертифікат якості.pdf
26 березня 2020 11:16
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ "

ФОП "Cтепаненко Ірина Федорівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ "
#1929205450
Переможець 28 525,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2020 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ "
#1929205450
28 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 09:20
додаток 1.pdf зміни до договору
23 липня 2020 09:19
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 13:29
договір 38-м.pdf укладений
13 квітня 2020 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ст.36 ч.3. п.4«покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», із зазначенням в примітках , «була вибрана дана причина зміни договору, тому що Закон не містить умов до яких вносяться наявні на даний час зміни» . «1.У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Постачальника, сторони вирішили внести зміни до розділу «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» та викласти їх в наступній редакції: Постачальник: Фізична особа-підприємець Шевченко Олександр Іванович 03187, м.Київ, вул.. Академіка Заболотного, буд. 122, кв.26 п/р UA853052990000026006046707171 у банку ПАТ «Приватбанк», м.Дніпропетровськ Код за ДЕФО 1929205450 Тел.: +380443313875 Email: shevaifop@gmail.com 2.Керуючись ч.3 ст.631 Цивільного кодексу України ця додаткова угода діє з 03.07.2020р. 3.Інші умови Договору залишаються незмінними, і сторони підтверджують за ними свої зобов’язання .»
Номер договору про закупівлю: 38-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 28 525,00
UAH