Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту вулиці Благовісної (тротуар, парна/непарна сторона, від вул. Митницька до вул. Небесної Сотні) Лот №1 – «Роботи з капітального ремонту вулиці Благовісної (тротуар, парна сторона, від вул. Митницька до вул. Небесної Сотні) в м. Черкаси»; Лот №2 – «Роботи з капітального ремонту вулиці Благовісної (тротуар, непарна сторона, від вул. Митницька до вул. Небесної Сотні) в м. Черкаси» (Код ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.)
Очікувана вартість
1 685 082,00 UAH
UA-2020-03-12-002867-a ef163abb933b4e1f8def6c78a5f86192
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола Олександрович

+380939187480 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола Олександрович
+380939187480
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2020 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2020 19:00
Очікувана вартість: 1 685 082,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна документація

12 березня 2020 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 18:07
ТД-капітальний ремонт тротуару (Благовісна).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000031 ● 8befc420786845b28c1685d02a46a004
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 13:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
17.07.2020 № 46
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Ірина БУГЕРА

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 17.07.2020 № 46
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-03-12-002867-a 12.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до вашого висновку, за результатами проведеного моніторингу по закупівлі UA-2020-03-12-002867-a, повідомляємо наступне. Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.

2020-08-17 17:50:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 – «Роботи з капітального ремонту вулиці Благовісної (тротуар, парна сторона, від вул. Митницька до вул. Небесної Сотні) в м. Черкаси»
Опис предмету закупівлі:
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 812 887,20 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4000 UAH

Аукціон

Початок: 30 березня 2020 13:39
Закінчення: 30 березня 2020 14:07
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
Лот №1 – «Роботи з капітального ремонту вулиці Благовісної (тротуар, парна сторона, від вул. Митницька до вул. Небесної Сотні) в м. Черкаси»
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Передбачається надання підряднику авансу в розмірі до 50% від суми фінансування відповідного бюджетного періоду Аванс 3 Банківські 50
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 50

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Канів-Граніт 772 800,00
UAH
772 800,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ" 804 761,00
UAH
804 761,00
UAH
Документи
ФОП КУКАВА ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 812 800,00
UAH
812 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 березня 2020 18:32
Електронний підпис
27 березня 2020 18:29
Прот. на керівника.pdf
27 березня 2020 18:29
Проект договору (3).pdf
27 березня 2020 18:29
Перс. дані.pdf
27 березня 2020 18:29
Перс. дані 2.pdf
27 березня 2020 18:29
паспорт директора.pdf
27 березня 2020 18:29
G7298.20 лот 1.7z
27 березня 2020 18:29
Наказ на директора.pdf
27 березня 2020 18:29
Тех. якісні лот 1.pdf
27 березня 2020 18:29
Договір парк акти.pdf
27 березня 2020 18:29
календарний графік лот 1.pdf
27 березня 2020 18:29
довідка ст. 30.pdf
27 березня 2020 18:29
техніка.rar
27 березня 2020 18:29
Довідка Ощад.pdf
27 березня 2020 18:29
працівники.rar
27 березня 2020 18:29
Довідка Комінбанк.pdf
27 березня 2020 18:29
Довідка гарантія.pdf
27 березня 2020 18:29
Декларація з ОП.pdf
27 березня 2020 18:29
відомості ЄДРПОУ.pdf
27 березня 2020 18:29
відгук _ 132 від 23.03.2020.pdf

Публічні документи

06 квітня 2020 12:23
Лист пояснення.pdf
06 квітня 2020 12:23
Супровідний лист.pdf
06 квітня 2020 12:21
Лист пояснення.pdf
06 квітня 2020 12:21
Супровідний лист.pdf
27 березня 2020 18:36
Копія Паспорт Стасишен.pdf
27 березня 2020 18:36
Аналогічний договір.pdf
27 березня 2020 18:36
Акти КБ2 КБ3.pdf
27 березня 2020 18:36
Договір оренди №008.pdf
27 березня 2020 18:36
Витяг зі Статуту.pdf
27 березня 2020 18:36
Проект договору.pdf
27 березня 2020 18:36
Гарантія лот 1.rar
27 березня 2020 18:35
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 березня 2020 18:35
Протокол 4.pdf
27 березня 2020 18:35
Відгук Департамент ЖКГ.pdf
27 березня 2020 18:35
Накази.pdf
27 березня 2020 18:35
довідка ст. 30 ЗУ.pdf
27 березня 2020 18:35
Довідка банк відкриття.pdf
27 березня 2020 18:35
календарний графік лот 1.pdf

Публічні документи

24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0008.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0013.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0003.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0019.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0022.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0007.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0001.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0026.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0021.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0025.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0017.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0011.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0016.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0006.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0023.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0005.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0015.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0018.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0024.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0027.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0020.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0014.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0010.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0009.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0012.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0002.pdf
24 березня 2020 20:07
doc00892720200324121822_page-0004.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Канів-Граніт

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ"

ФОП КУКАВА ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Канів-Граніт
#14207791
Відхилено 772 800,00
UAH
01 квітня 2020 17:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ"
#41051376
Переможець 804 761,00
UAH
01 квітня 2020 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ"
#41051376
804 761,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 08:20
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 15:09
Договір № 102.pdf укладений
21 квітня 2020 15:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 804 761,00
UAH