Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 230 за адресою: вул. Наумова Генерала, 35-Б у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій))»
Очікувана вартість
1 610 000,00 UAH
UA-2020-03-12-002815-a ● f27ec2f0bb4943e4adddbce3f9aec90a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Вебсайт: | http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Коваленко Іванна Іванівна 380442749707 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2020 17:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2020 17:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2020 17:50 |
Початок аукціону: | 31 березня 2020 15:31 |
Очікувана вартість: | 1 610 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 230 за адресою: вул. Наумова Генерала, 35-Б у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій))»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2020 17:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2020 17:45 |
Договір (проект).docx | |
12 березня 2020 17:45 |
ТД кап роб 2020 СЗШ 230 вікна.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне запитання
Дата подання: 16 березня 2020 16:00
Дата відповіді: 18 березня 2020 15:30
1. Вважаємо за доцільне, враховуючи що роботи виконуються в закладі освіти, в складі тендерної документації надавати Учасникам закупівлі наступні документи:
- Сертифікат відповідноств на вікна;
-Протоколи випробувань;
-Висновок СЕС на вироби
Вищенаведене дасть змогу замовнику бути впевненим в якості запропонованих металопластикових вікон.
2. Учасники закупівлі повинні надати Декларацію відповідності МТБ вимогам з ОП та ТБ, так як відмінені Дозволи на виконання робіт та Ліцензії. Такий документ дасть упевненість Замовнику закупівлі в тому , що персонал навчений на знаходиться в штаті підприємства та працює дотримуючись вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, просимо дотримуватись вимог Тендерної документації та Додатку 2.
Дискримінація Учасників
Дата подання: 19 березня 2020 21:24
Дата відповіді: 23 березня 2020 12:53
Відповідно до Умов Оголошення, а саме «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», Замовником вимагається надати Копію ліцензії на право виконання робіт та дозволу Головного управління Держпраці. Проте, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». Роботи з Капітальний ремонт (заміна вікон), що передбачені Додатком №2 Тендерної документації жодним чином не відносяться до ПЕРЕЛІКІВ
видів робіт підвищеної небезпеки Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207).
Тобто вимогою Замовника надати дозвіл Головного управління Держпраці, є безпідставною, дискримінаційною та обмежує права Учасників оскільки не відповідає чинним та діючим законодавчим та нормативно-правовим актам України.
Враховуючи вище викладене вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме виключити вимогу, щодо надання дозволу Головного управління Держпраці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У разі, якщо Декларацію відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Вами була отримана після набуття чинності постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020р. № 207 "Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки", Ви можете надати даний документ у складі пропозиції та відповідну пояснювальну записку.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-12-002815-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНТЕРЛЮКСБУД", Код ЄДРПОУ:43388424
Дата подання: 19 березня 2020 21:25
Вимога, щодо недискримінації Учасників
Відповідно до Умов Оголошення, а саме «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», Замовником вимагається надати Копію ліцензії на право виконання робіт та дозволу Головного управління Держпраці. Проте, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». Роботи з Капітальний ремонт (заміна вікон), що передбачені Додатком №2 Тендерної документації жодним чином не відносяться до ПЕРЕЛІКІВ
видів робіт підвищеної небезпеки Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207).
Тобто вимогою Замовника надати дозвіл Головного управління Держпраці, є безпідставною, дискримінаційною та обмежує права Учасників оскільки не відповідає чинним та діючим законодавчим та нормативно-правовим актам України.
Враховуючи вище викладене вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме виключити вимогу, щодо надання дозволу Головного управління Держпраці.
Розгорнути
Згорнути
видів робіт підвищеної небезпеки Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207).
Тобто вимогою Замовника надати дозвіл Головного управління Держпраці, є безпідставною, дискримінаційною та обмежує права Учасників оскільки не відповідає чинним та діючим законодавчим та нормативно-правовим актам України.
Враховуючи вище викладене вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме виключити вимогу, щодо надання дозволу Головного управління Держпраці.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2020 12:55
Шановний Учасник! У разі, якщо Декларацію відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Вами була отримана після набуття чинності постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020р. № 207 "Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки", Ви можете надати даний документ у складі пропозиції та відповідну пояснювальну записку.
Розгорнути
Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2020 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД" |
1 511 636,08
UAH з ПДВ
|
1 503 586,07
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" |
1 608 900,00
UAH з ПДВ
|
1 511 635,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп" |
1 609 782,00
UAH з ПДВ
|
1 609 782,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД" #43388424 |
Відхилено |
1 503 586,07
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 17:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" #41752215 |
Переможець |
1 511 635,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 22:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2020 16:36
|
дУ № 4-563.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2020 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2020 15:56
|
ДУ № 3-563.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2020 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2020 14:35
|
ДУ 2 230.pdf | зміни до договору |
11 червня 2020 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2020 16:06
|
ДУ 1 230.PDF | зміни до договору |
05 травня 2020 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 15:12
|
Договір 230.PDF | укладений |
05 травня 2020 15:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 563/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 563/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з реорганізацією структури управління освіти |
Номер договору про закупівлю: | 563/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 563/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |