Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 230 за адресою: вул. Наумова Генерала, 35-Б у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій))»
Очікувана вартість
1 610 000,00 UAH
UA-2020-03-12-002815-a f27ec2f0bb4943e4adddbce3f9aec90a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2020 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 17:50
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 17:50
Початок аукціону: 31 березня 2020 15:31
Очікувана вартість: 1 610 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 230 за адресою: вул. Наумова Генерала, 35-Б у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій))»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2020 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 17:45
Договір (проект).docx
12 березня 2020 17:45
ТД кап роб 2020 СЗШ 230 вікна.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне запитання
Дата подання: 16 березня 2020 16:00
Дата відповіді: 18 березня 2020 15:30
1. Вважаємо за доцільне, враховуючи що роботи виконуються в закладі освіти, в складі тендерної документації надавати Учасникам закупівлі наступні документи: - Сертифікат відповідноств на вікна; -Протоколи випробувань; -Висновок СЕС на вироби Вищенаведене дасть змогу замовнику бути впевненим в якості запропонованих металопластикових вікон. 2. Учасники закупівлі повинні надати Декларацію відповідності МТБ вимогам з ОП та ТБ, так як відмінені Дозволи на виконання робіт та Ліцензії. Такий документ дасть упевненість Замовнику закупівлі в тому , що персонал навчений на знаходиться в штаті підприємства та працює дотримуючись вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, просимо дотримуватись вимог Тендерної документації та Додатку 2.
Дискримінація Учасників
Дата подання: 19 березня 2020 21:24
Дата відповіді: 23 березня 2020 12:53
Відповідно до Умов Оголошення, а саме «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», Замовником вимагається надати Копію ліцензії на право виконання робіт та дозволу Головного управління Держпраці. Проте, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». Роботи з Капітальний ремонт (заміна вікон), що передбачені Додатком №2 Тендерної документації жодним чином не відносяться до ПЕРЕЛІКІВ видів робіт підвищеної небезпеки Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207). Тобто вимогою Замовника надати дозвіл Головного управління Держпраці, є безпідставною, дискримінаційною та обмежує права Учасників оскільки не відповідає чинним та діючим законодавчим та нормативно-правовим актам України. Враховуючи вище викладене вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме виключити вимогу, щодо надання дозволу Головного управління Держпраці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У разі, якщо Декларацію відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Вами була отримана після набуття чинності постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020р. № 207 "Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки", Ви можете надати даний документ у складі пропозиції та відповідну пояснювальну записку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-12-002815-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНТЕРЛЮКСБУД", Код ЄДРПОУ:43388424
Дата подання: 19 березня 2020 21:25
Вимога, щодо недискримінації Учасників
Відповідно до Умов Оголошення, а саме «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», Замовником вимагається надати Копію ліцензії на право виконання робіт та дозволу Головного управління Держпраці. Проте, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». Роботи з Капітальний ремонт (заміна вікон), що передбачені Додатком №2 Тендерної документації жодним чином не відносяться до ПЕРЕЛІКІВ
видів робіт підвищеної небезпеки Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207).
Тобто вимогою Замовника надати дозвіл Головного управління Держпраці, є безпідставною, дискримінаційною та обмежує права Учасників оскільки не відповідає чинним та діючим законодавчим та нормативно-правовим актам України.
Враховуючи вище викладене вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме виключити вимогу, щодо надання дозволу Головного управління Держпраці.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2020 12:55
Шановний Учасник! У разі, якщо Декларацію відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Вами була отримана після набуття чинності постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020р. № 207 "Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки", Ви можете надати даний документ у складі пропозиції та відповідну пояснювальну записку.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД" 1 511 636,08
UAH з ПДВ
1 503 586,07
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" 1 608 900,00
UAH з ПДВ
1 511 635,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп" 1 609 782,00
UAH з ПДВ
1 609 782,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 20:28
Електронний підпис
09 квітня 2020 20:27
Лист
31 березня 2020 16:50
Електронний підпис
31 березня 2020 16:47
пропозиція після аукціону
30 березня 2020 16:48
Електронний підпис
30 березня 2020 16:41
Штатний розклад.pdf
30 березня 2020 16:41
Сертифікат.pdf
30 березня 2020 16:41
Рішення заг. зборів.pdf
30 березня 2020 16:41
Опис_Статуту.pdf
30 березня 2020 16:41
Опис.pdf
30 березня 2020 16:41
Наказ директора.pdf
30 березня 2020 16:41
Лист-розяснення Polimin.pdf
30 березня 2020 16:41
Лист-згода.pdf
30 березня 2020 16:41
Лист-згода Салійчук.pdf
30 березня 2020 16:41
Лист-згода Єрмак.pdf
30 березня 2020 16:41
Лист_пояснення_2.pdf
30 березня 2020 16:41
Лист_пояснення_1.pdf
30 березня 2020 16:41
Лист пояснення ліцензія.pdf
30 березня 2020 16:41
Копія_Статуту.pdf
30 березня 2020 16:41
Довідка субпідряд.pdf
30 березня 2020 16:41
Копія паспорт Єрмак Н.М..pdf
30 березня 2020 16:41
Довідка ст.17.pdf
30 березня 2020 16:41
Дозвіл.pdf
30 березня 2020 16:41
Довідка працівники.pdf
30 березня 2020 16:41
Додаток 5.pdf
30 березня 2020 16:41
Довідка печатка.pdf
30 березня 2020 16:41
Довідка офшор.pdf
30 березня 2020 16:41
Договір оренди складу.pdf
30 березня 2020 16:41
Довідка обладнання.pdf
30 березня 2020 16:41
Договір оренди офісу.pdf
30 березня 2020 16:41
Довідка Київаудит.pdf
30 березня 2020 16:41
Довідка достовірна інф.pdf
30 березня 2020 16:41
Довідка довкілля.pdf
30 березня 2020 16:41
Довіреність Єрмак.pdf
30 березня 2020 16:40
Довідки банк.rar
30 березня 2020 16:40
Відомості зі Статистики.pdf
30 березня 2020 16:40
Витяг ПДВ.pdf
30 березня 2020 16:40
Виписка з EДР.pdf
30 березня 2020 16:40
Тендерна пропозиція 230.pdf
30 березня 2020 16:40
Кошторис 230.rar
30 березня 2020 16:40
Кошторис 230.pdf
30 березня 2020 16:40
Додаток 3 230.pdf
30 березня 2020 16:40
Додаток 2 230.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 22:04
Електронний підпис
16 квітня 2020 21:57
Цінова пропозиція.pdf
30 березня 2020 16:57
Електронний підпис
30 березня 2020 16:56
Документи.pdf
30 березня 2020 16:56
Довідки.pdf
30 березня 2020 16:56
Проект договору.pdf
30 березня 2020 16:56
Довідки Банківські.pdf
30 березня 2020 16:56
Документ_ЄДР_1006417396.zip
30 березня 2020 16:56
Додаток №2.pdf
30 березня 2020 16:56
Кошториси.pdf
30 березня 2020 16:56
108.imd
30 березня 2020 16:56
Кошторис.docx
30 березня 2020 16:56
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 20:12
Електронний підпис
27 березня 2020 20:09
Договір оренди.pdf
27 березня 2020 20:09
Паспорт директор.PDF
27 березня 2020 20:09
Договір проект.pdf
27 березня 2020 20:09
Штатка.pdf
27 березня 2020 20:09
Проект Договір.pdf
27 березня 2020 20:09
Лист гарантія.pdf
27 березня 2020 20:09
довідка обладнання.pdf
27 березня 2020 20:09
Ліцензія від 07.09.2018.pdf
27 березня 2020 20:09
опис 2019.pdf
27 березня 2020 20:09
Лист згода.pdf
27 березня 2020 20:09
довідка про техн. умови.pdf
27 березня 2020 20:09
Довідки ПРИВАТ банк.pdf
27 березня 2020 20:09
довідка захист довкілля.pdf
27 березня 2020 20:09
Наказ про призначення.pdf
27 березня 2020 20:09
ДОЗВІЛ.PDF
27 березня 2020 20:09
Статистика.pdf
27 березня 2020 20:09
Акт.pdf
27 березня 2020 20:09
Витяг ПДВ.PDF
27 березня 2020 20:09
216_ДЦ.pdf
27 березня 2020 20:09
216.imd
27 березня 2020 20:09
216_ДЦ.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС"

ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД"
#43388424
Відхилено 1 503 586,07
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 17:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС"
#41752215
Переможець 1 511 635,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 22:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 22:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС"
#41752215
1 511 635,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 16:36
дУ № 4-563.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 16:36
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 15:56
ДУ № 3-563.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2020 14:35
ДУ 2 230.pdf зміни до договору
11 червня 2020 14:34
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 16:06
ДУ 1 230.PDF зміни до договору
05 травня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 15:12
Договір 230.PDF укладений
05 травня 2020 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 563/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 563/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з реорганізацією структури управління освіти
Номер договору про закупівлю: 563/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 563/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 485 601,36
UAH (в тому числі ПДВ 247 600,23 UAH)