Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасадів (утеплення фасадів) ДНЗ № 789 за адресою: вул. Підлісна, 4 у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45320000-6 Ізоляційні роботи))»
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-03-12-002766-a 5e5d0c68b4a9443d8ed60b8f91b83261
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2020 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 17:35
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 17:35
Початок аукціону: 31 березня 2020 12:50
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт фасадів (утеплення фасадів) ДНЗ № 789 за адресою: вул. Підлісна, 4 у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45320000-6 Ізоляційні роботи))»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45320000-6 — Ізоляційні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2020 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 17:36
Договір (проект).docx
12 березня 2020 17:36
ТД кап роб 2020 ДНЗ 789 фасад утепл..pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація Учасників
Дата подання: 19 березня 2020 21:16
Дата відповіді: 23 березня 2020 12:55
Відповідно до Умов Оголошення, а саме «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», Замовником вимагається надати Копію ліцензії на право виконання робіт та дозволу Головного управління Держпраці. Проте, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», Роботи з капітального ремонту фасадів (утеплення фасадів), що передбачені Додатком №2 Тендерної документації відносяться до ПЕРЕЛІКУ видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці – згідно Додатку 6 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207). Згідно зазначеної Постанови в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207, а саме п.21: «Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в Додатку 6 здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Тобто вимогою Замовника надати виключно дозвіл Головного управління Держпраці, є дискримінаційною та обмежує права Учасників оскільки не відповідає чинним та діючим законодавчим та нормативно-правовим актам України. Враховуючи вище викладене вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та викласти п.4 Розділу «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» та викласти їх в такій редакції: «Копію ліцензії на право виконання робіт та дозволу Головного управління Держпраці/ або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці видану територіальним органом Держпраці»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У разі, якщо Декларацію відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Вами була отримана після набуття чинності постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020р. № 207 "Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки", Ви можете надати даний документ у складі пропозиції та відповідну пояснювальну записку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-12-002766-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНТЕРЛЮКСБУД", Код ЄДРПОУ:43388424
Дата подання: 19 березня 2020 21:15
Вимога, щодо недискримінації Учасників
Відповідно до Умов Оголошення, а саме «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», Замовником вимагається надати Копію ліцензії на право виконання робіт та дозволу Головного управління Держпраці. Проте, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», Роботи з капітального ремонту фасадів (утеплення фасадів), що передбачені Додатком №2 Тендерної документації відносяться до ПЕРЕЛІКУ
видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці – згідно
Додатку 6 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня
2020 р. № 207).
Згідно зазначеної Постанови в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207, а саме п.21: «Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в Додатку 6 здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Тобто вимогою Замовника надати виключно дозвіл Головного управління Держпраці, є дискримінаційною та обмежує права Учасників оскільки не відповідає чинним та діючим законодавчим та нормативно-правовим актам України.
Враховуючи вище викладене вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та викласти п.4 Розділу «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» та викласти їх в такій редакції:
«Копію ліцензії на право виконання робіт та дозволу Головного управління Держпраці/ або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці видану територіальним органом Держпраці»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2020 12:56
Шановний Учасник! У разі, якщо Декларацію відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Вами була отримана після набуття чинності постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020р. № 207 "Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки", Ви можете надати даний документ у складі пропозиції та відповідну пояснювальну записку.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Номер вимоги: UA-2020-03-12-002766-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬППРОМ", Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 18 квітня 2020 13:38
Вимога на надання додаткової інформації
Доброго дня, вимога у вкладенні!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 16:23
Шановний Учасник! Аргументовані причини відхилення Вашої пропозиції зазначені в протоколі № 206 від 14.04.2020 року.
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації

Документи подані скаржником

18 квітня 2020 13:38
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000002 ● c70bb2fa266742fda3b869972e8456c4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 17:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.10.2020 №187

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
25 UA-2020-03-12-002766-a 12.03.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Недотримання принципів здійснення закупівель (частина 1 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі"))
  4. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ" 2 634 086,27
UAH з ПДВ
2 549 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД" 2 699 656,37
UAH з ПДВ
2 549 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" 2 841 386,86
UAH з ПДВ
2 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" 2 999 064,00
UAH з ПДВ
2 840 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп" 2 999 970,00
UAH з ПДВ
2 999 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 21:16
Електронний підпис
30 березня 2020 16:47
Електронний підпис
30 березня 2020 16:40
Штатний розклад.pdf
30 березня 2020 16:40
Сертифікат.pdf
30 березня 2020 16:40
Рішення заг. зборів.pdf
30 березня 2020 16:40
Опис_Статуту.pdf
30 березня 2020 16:40
Опис.pdf
30 березня 2020 16:40
Наказ директора.pdf
30 березня 2020 16:40
Лист-розяснення Polimin.pdf
30 березня 2020 16:40
Лист-згода.pdf
30 березня 2020 16:40
Лист-згода Салійчук.pdf
30 березня 2020 16:40
Лист-згода Єрмак.pdf
30 березня 2020 16:40
Лист_пояснення_2.pdf
30 березня 2020 16:40
Лист_пояснення_1.pdf
30 березня 2020 16:40
Лист пояснення ліцензія.pdf
30 березня 2020 16:40
Копія_Статуту.pdf
30 березня 2020 16:40
Копія паспорт Єрмак Н.М..pdf
30 березня 2020 16:40
Дозвіл.pdf
30 березня 2020 16:40
Додаток 5.pdf
30 березня 2020 16:40
Договір оренди складу.pdf
30 березня 2020 16:39
Довіреність Єрмак.pdf
30 березня 2020 16:39
Договір оренди офісу.pdf
30 березня 2020 16:39
Довідки банк.rar
30 березня 2020 16:39
Довідка субпідряд.pdf
30 березня 2020 16:39
Довідка ст.17.pdf
30 березня 2020 16:39
Довідка працівники.pdf
30 березня 2020 16:39
Довідка печатка.pdf
30 березня 2020 16:39
Довідка офшор.pdf
30 березня 2020 16:39
Довідка обладнання.pdf
30 березня 2020 16:39
Довідка Київаудит.pdf
30 березня 2020 16:39
Довідка достовірна інф.pdf
30 березня 2020 16:39
Довідка довкілля.pdf
30 березня 2020 16:39
Відомості зі Статистики.pdf
30 березня 2020 16:39
Витяг ПДВ.pdf
30 березня 2020 16:39
Виписка з EДР.pdf
30 березня 2020 16:39
Тендерна пропозиція 789.pdf
30 березня 2020 16:39
Кошторис 789 2.pdf
30 березня 2020 16:39
Кошторис 789 1.pdf
30 березня 2020 16:39
Додаток 3 789.pdf
30 березня 2020 16:39
Додаток 2 789.pdf
30 березня 2020 16:39
789.rar

Публічні документи

30 березня 2020 17:01
Електронний підпис
30 березня 2020 17:00
Статут.pdf
30 березня 2020 17:00
Проект договору.pdf
30 березня 2020 17:00
Фінансова звітність.pdf
30 березня 2020 17:00
Довідка з банка.pdf
30 березня 2020 17:00
довіреність.pdf
30 березня 2020 17:00
Інформаційна довідка.pdf
30 березня 2020 17:00
баланс.pdf
30 березня 2020 17:00
Договірна ціна.pdf
30 березня 2020 17:00
Тендерна пропозиція.pdf
30 березня 2020 17:00
аналогічний договір.pdf
30 березня 2020 17:00
Кошториси.pdf
30 березня 2020 17:00
Довідка працівників.pdf
30 березня 2020 17:00
Довідка про техніку.pdf
30 березня 2020 17:00
Сертифікат спеціаліста.pdf
30 березня 2020 17:00
дозвіл.pdf
30 березня 2020 17:00
r_612_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
30 березня 2020 17:00
Ліцензія.pdf
30 березня 2020 17:00
r_612_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
30 березня 2020 17:00
Лист-гарантія.pdf
30 березня 2020 17:00
612.ims
30 березня 2020 17:00
612.imd
30 березня 2020 17:00
r_612_СД_СВР.rtf
30 березня 2020 17:00
r_612_ДЦ_СВР.rtf
30 березня 2020 16:59
r_612_ДЦ_ССР.rtf
30 березня 2020 16:59
r_612_СД_ДФ_2-1-1.rtf
30 березня 2020 16:59
r_612_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
30 березня 2020 16:59
r_612_ДЦ_ДЦ.rtf
30 березня 2020 16:59
r_612_СД_ССР.rtf
30 березня 2020 16:59
r_612_СД_ССР.rtf-п.rtf
30 березня 2020 16:59
r_612_ДЦ_ДЦ.rtf-п.rtf
30 березня 2020 16:59
r_612_ДЦ_ССР.rtf-п.rtf
30 березня 2020 16:59
к-1.docx

Публічні документи

30 березня 2020 16:28
Електронний підпис
30 березня 2020 16:28
Документи.pdf
30 березня 2020 16:27
Довідки.pdf
30 березня 2020 16:27
Проект договору.pdf
30 березня 2020 16:27
Довідки Банківські.pdf
30 березня 2020 16:27
Документ_ЄДР_1006417396.zip
30 березня 2020 16:27
Додаток №2.pdf
30 березня 2020 16:27
Кошториси.pdf
30 березня 2020 16:27
118.imd
30 березня 2020 16:27
Кошториси.docx
30 березня 2020 16:27
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 19:53
Електронний підпис
27 березня 2020 19:50
Договір оренди.pdf
27 березня 2020 19:50
Паспорт директор.PDF
27 березня 2020 19:50
Штатка.pdf
27 березня 2020 19:50
Договір проект.pdf
27 березня 2020 19:50
Проект Договір.pdf
27 березня 2020 19:50
Лист гарантія.pdf
27 березня 2020 19:50
Ліцензія від 07.09.2018.pdf
27 березня 2020 19:50
довідка обладнання.pdf
27 березня 2020 19:50
Лист згода.pdf
27 березня 2020 19:50
опис 2019.pdf
27 березня 2020 19:50
довідка про техн. умови.pdf
27 березня 2020 19:50
довідка захист довкілля.pdf
27 березня 2020 19:50
Довідки ПРИВАТ банк.pdf
27 березня 2020 19:50
Наказ про призначення.pdf
27 березня 2020 19:50
Акт.pdf
27 березня 2020 19:50
ДОЗВІЛ.PDF
27 березня 2020 19:50
Статистика.pdf
27 березня 2020 19:50
Витяг ПДВ.PDF
27 березня 2020 19:50
215_ДЦ.pdf
27 березня 2020 19:50
215.imd
27 березня 2020 19:50
215_ДЦ.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬППРОМ"

ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС"

ТОВ "Компанія "Єврогазсервіс груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬППРОМ"
#33020233
Відхилено 2 549 850,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 17:19
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД"
#43388424
Переможець 2 549 900,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 22:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 22:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД"
#43388424
2 549 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 16:51
ДУ №3-567.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 16:47
Додаткова угода № 2-567.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2020 15:43
ДУ 1 789.PDF зміни до договору
12 травня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 20:40
Дог 789.PDF укладений
06 травня 2020 20:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 567/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 567/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): УЗГОДЖЕНЕ ХСЕНШЕННЯ ЦІНИ ДОГОВОРУ ЗА ЗГОДОЮ СТОРІН
Номер договору про закупівлю: 567/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 512 293,32
UAH (в тому числі ПДВ 418 715,55 UAH)