Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (Комп’ютер в комплекті)
Очікувана вартість
980 000,00 UAH
UA-2020-03-12-002731-b ae18311617ce4ea28fb32a31b2997737
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Микитенко

+380983975249 tender.kcml@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01992050
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Миколи Амосова, буд. 8
Контактна особа: Анастасія Микитенко
+380983975249
tender.kcml@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2020 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 30 березня 2020 12:16
Очікувана вартість: 980 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (Комп’ютер в комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 14:49
ТД нова.doc
18 березня 2020 14:49
Додаток 4 нова.docx
18 березня 2020 14:49
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації ..docx
12 березня 2020 15:39
Додаток 3.docx
12 березня 2020 15:39
Додаток 8.docx
12 березня 2020 15:39
Додаток 1.docx
12 березня 2020 15:39
Додаток 5.docx
12 березня 2020 15:08
Додаток 6.docx
12 березня 2020 15:08
Додаток 7.docx
12 березня 2020 15:08
Додаток 2.docx
18 березня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 14:49
ТД нова.doc
12 березня 2020 15:08
ТД.doc
18 березня 2020 14:49
Додаток 4 нова.docx
12 березня 2020 15:39
Додаток 4.docx
12 березня 2020 15:08
Додаток 4.docx
18 березня 2020 14:49
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації ..docx
12 березня 2020 15:39
Додаток 3.docx
12 березня 2020 15:08
Додаток 3.docx
12 березня 2020 15:39
Додаток 8.docx
12 березня 2020 15:08
Додаток 8.docx
12 березня 2020 15:39
Додаток 1.docx
12 березня 2020 15:08
Додаток 1.docx
12 березня 2020 15:39
Додаток 5.docx
12 березня 2020 15:08
Додаток 5.docx
12 березня 2020 15:08
Додаток 6.docx
12 березня 2020 15:08
Додаток 7.docx
12 березня 2020 15:08
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 13 березня 2020 10:46
Дата відповіді: 13 березня 2020 12:02
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Тендерний комітет розглянув Ваше запитання до закупівлі щодо запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Microsoft. З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неофіційної продукції під час визначення переможця торгів буде врахована надана Вами інформація. Поставлені персональні комп’ютери будуть перевірені на наявність оригінальних та належним чином ліцензованих операційних систем Microsoft Windows. . Крім того, за інформацією з сайту Microsoft підтвердженням справжності ліцензійного програмного забезпечення є етикетка справжнього програмного забезпечення Microsoft. Вона матиме голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу. Таким чином ця етикетка є захищеною від підробок.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 16 березня 2020 10:59
Дата відповіді: 16 березня 2020 12:42
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Еквівалент, аналог – товар або послуга, що відповідає (є не гіршою) технічним вимогам та повністю задовольняє потреби Замовника. Системні блоки на базі процесора AMD розглядаємо, якщо технічні характеристики не гірші, ніж ті, що зазначені в Технічних вимогах до предмету закупівлі.
Щодо ПЗ
Дата подання: 18 березня 2020 12:00
Дата відповіді: 18 березня 2020 14:48
Шановний Замовнику, згідно ліцензійних умов ПЗ корпорації Microsoft, програмний продукт Microsoft Windows 10 Home 64bit передбачаний для використання в домашніх умовах. Вказана можливість поставки ПЗ - Microsoft Windows 10 Home 64bit, в подальшому може бути розтрактована контролюючими органами як порушення авторських та мусіжних прав. Прошу надати відповідь чи дійсно ви будете згодні прийняти ПК з вищевказанним ПЗ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, тендерний комітет повідомляє, що в Додаток 4 до тендерної документації було внесено зміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-12-002731-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 12 березня 2020 15:57
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 12 березня 2020 15:59
Причина: Помилка при завантаженні вкладення
Номер вимоги: UA-2020-03-12-002731-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 12 березня 2020 15:59
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2020 12:01
Шановний учасник! Тендерний комітет розглянув Ваше запитання до закупівлі щодо запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Microsoft. З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неофіційної продукції під час визначення переможця торгів буде врахована надана Вами інформація. Поставлені персональні комп’ютери будуть перевірені на наявність оригінальних та належним чином ліцензованих операційних систем Microsoft Windows. . Крім того, за інформацією з сайту Microsoft підтвердженням справжності ліцензійного програмного забезпечення є етикетка справжнього програмного забезпечення Microsoft. Вона матиме голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу. Таким чином ця етикетка є захищеною від підробок.
Номер вимоги: UA-2020-03-12-002731-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Лисак Наталія Володимирівна, Код ЄДРПОУ:2911510301
Дата подання: 05 квітня 2020 14:58
Підстави для відхилення учасника ФОП Лисак Наталія Володимирівна є Формальними та надуманими
Шановний Замовник, не погоджуюсь з Вашим рішенням що викладено у протоколі №128 від 31.03.2020 року про дискваліфікацію з наступних причин:

1) Щодо 2-ї причини відхилення зазначеної у протоколі відхилення - Вимогами ч. 1 розділу III визначено надати учасником:
"копію свідоцтва платника ПДВ (копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ);"
Учасник надав у складі пропозиції актуальні документи станом на кінцевий термін подання пропозицій: деталізований витяг з ЄДР та документ "загальні відомості" №2510/06, де зазначив статус учасника - платник податку на загальній системі оподаткування. Крім того інформація є і у витягу і у публічних онлайн реєстрах.
Відповідно учасник не є платником пдв та не є платником єдиного податку і відповідно до умов тендерної документації не зобов'язаний складати дані документи.

2) Щодо 3-ї та 4-ї причини відхилення зазначеної у протоколі відхилення - повідомляю що у моїй пропозиції запропоновано "Персональні комп'ютери у комплекті" які є продуктом одного виробника і є готовим кінцевим товаром, виробником якого є ТОВ "Анна-пласт", що підтверджується відповідними документами - сертифікатами та деклараціями виробника. В додатках до даних документів чітко зазначено що монітори та системні блоки входять до складу персональних комп'ютерів Arma виробником яких є ТОВ "Анна-пласт".

ФОП Лисак Наталія Володимирівна в складі пропозиції надала оригінал листа авторизації Учасника від виробника запропонованого товару , а саме від виробника персональних комп’ютерів Arma . Даний лист відповідає всім вимогам замовника, адресований Замовнику торгів та містить назву предмету закупівлі, номер і дату оприлюдненого оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу. Монітор входить до складу готового виробу "Персональний комп'ютер у комплекті" , виробництва ТОВ «АННА-ПЛАСТ» і не продається окремо, тому і не може мати окремого авторизаційного листа від іншого виробника, відмінного від листа авторизації ТОВ «АННА-ПЛАСТ».

Крім того у тендерній пропозиції надано сертифікати iso14001:2015 на виробництво запропонованого товару (до складу якого входить монітор) та інформацію у авторизаційному листі від виробника, який підтверджує які саме складові входять до комплекту запропонованого товару. Тобто вимога виконана, документи надані.

3) ще одною причиною відхилення є непорозуміння в питанні скорочення "ТУ". В Тендерній документації не були наведені два варіанти: повна українська назва та її скорочена абревіатура "ТУ". Тендерна документація чи її окремі розділи не містить визначень який конкретно документ вимагається у п. 1.5 Додатку 4.
Законодавством України також не визначено єдиного нормативного документу згідно з яким можуть виготовлятися системні блоки. А враховуючи що обов'язкова сертифікація в Україні скасована та виробником товару може бути не тільки вітчизняний виробник - отже відповідно будь який термін, документ, або нормативний документ країни виробництва згідно з яким виготовляються системні блоки може відповідати/чи не відповідати вимогам скорочень даного пункту. Це є приводом маніпуляцій та дискримінації учасників, що порушує ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Замовник не може стверджувати інакше оскільки не визначив у Документації конкретно цим пунктом, що мав на увазі. Вважаю Документи про якість та відповідність товару видані державними установами надані в складі пропозиції ФОП Лисак Н. В.

Таким чином, мною як учасником даної закупівлі термін "актуальна копія ТУ", що зазначений у п 1.5 Додатку 4 був сприйнятий як "актуальная копія Тендерних Умов", а саме заповненої специфікації технічного завдання та гарантийних умов відповідно до якого виготовляються в тому числі системні блоки на даний тендер.
Крім того виходячи із наданих документів у складі моєї тендерної пропозиції є зрозумілим що я, як учасник, не є виробником запропонованої продукції, не є власником нормативних документів на виготовлення товару (які є виключно власністю виробника, та містять комерційну таємницю технології виробництва) і не пропоную замовнику системні блоки.
У моїй пропозиції запропоновано "Персональні комп'ютери у комплекті" які є продуктом одного виробника і є готовим кінцевим товаром, виробником якого є ТОВ Анна-пласт, що підтверджується відповідними документами (сертифікатами та деклараціями виробника та їх додатками).
Відповідно будь-якого нормативного документу САМЕ НА СИСТЕМНІ БЛОКИ у моєму запропонованому товарі не існує і існувати не може, оскільки як зазначено вище, товаром є персональні комп'ютери у комплекті. Це вбачається у пропозиції та долучених документах.
Саме цю ситуацію, як виняток, замовником визначено у пункті 1.6 Додатку 4, якщо учасник не є виробником він повинен надати авторизаційний лист від виробника, що і було також виконано.
На відміну від інших учасників даної закупівлі які пропонують у своїх пропозиціях окремо системні блоки та монітори різних виробників, що підтверджується деклараціями виробників.
У випадку якщо даним скорочення "ТУ" замовник мав на увазі саме "Актуальну копію Технічних Умов", то враховуючи що учасник не є виробником продукції (а відповідно і власником нормативних документів) повідомляємо із практики рішень АМКУ щодо "вимоги Технічних умов від учасників" викладено наступне:
- відповідно до ст.162 Господарського кодексу України, суб’єкт господарювання, який є власником технічної, організаційної або іншої комерційної інформації, має право на захист від незаконного використання цієї інформації третіми особами за умов, що ця інформація має комерційну цінність у зв’язку з тим, що вона невідома третім особам і до неї немає вільного доступу інших осіб на законних підставах, а власник інформації вживає належних заходів до охорони її конфіденційності. Постанова Кабінету Міністрів України від 09.08.1993 року № 611 «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці», містить вичерпний перелік документів, що не становлять комерційну таємницю, при цьому, Технічні Умови (далі ТУ) до їх складу не входять. Відповідно до ст. 420 Цивільного кодексу України, комерційна таємниця є одним з об'єктів інтелектуальної власності, відповідно майнові права інтелектуальної власності на комерційну таємницю належать особі, яка правомірно визнала інформацію комерційною таємницею, якщо інше не встановлено. При наданні сканованих копій ТУ, до них з’явиться доступ необмеженому колу осіб. Оскільки ТУ має комерційну цінність, невідомі третім особам і до них немає вільного доступу інших осіб, то ТУ має статус комерційної таємниці.
Відповідно вимога саме технічних умов на товар від учасників порушує Закон, не передбачена ним та охороняється Законом України із наведених вище обгрунтувань. Так Частиною 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено:

Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.

Зазначене вище стосується саме випадку якщо від учасників вимагались "Технічні Умови на товар". Та замовником не визначено конкретно у п.1.5 Додатку 4 що малось на увазі і відповідно НЕ ВИЗНАЧЕНІСТЬ НЕ МОЖЕ БУТИ ПРИЧИНОЮ ВІДХИЛЕННЯ.
Рішення про відхилення  тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко  і  однозначно були прописані в документації. Тому, якщо необхідність відповідності учасника певним вимогам видається замовнику принциповою,  то ці вимоги необхідно заздалегідь продумати і передбачити в умовах тендерної документації, не допускаючи при цьому невизначеності, дискримінації і незаконних умов. Адже тендерну документацію ми читаємо тільки  буквально. Тому  відхиляти пропозицію, керуючись  своїми суб’єктивними домислами  і припущеннями  та, на власний розсуд,  трактуючи скорочення чи абревіатури і доповнюючи умови тендеру, замовник не має права.
Прошу:
- повернути мене на кваліфікацію та провести повторно оцінку із врахуванням інформації у даному зверненні.
- конкретизувати чітко та доступно вимоги до документів учасників у п. 1.5 Додатку 4 та внести зміни. У разі не можливості внести зміни до документації скасувати закупівлю і внести відповідні зміни, що поставить усіх учасників у рівні умови, а не виключно на користь "традиційного" третього учасника аукціону.

У разі не виконання даної вимоги буду вимушена звернутись в АМКУ та контролюючих органів зі скаргою.

З надією на розуміння, Лисак Н. В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2020 15:56
Шановний учасник! Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу до закупівлі щодо підстав для відхилення учасника ФОП Лисак Наталія Володимирівна.
Згідно Гарантійного листа № 2510/04 від 26.03.2020 р., який поданий учасником у складі тендерної пропозиції ФОП Лисак Наталія Володимирівна знаходиться на спрощеній системі оподаткування, є платником єдиного податку 2 групи. Згідно вимог Тендерної документації Учасник має надати копію свідоцтва про сплату єдиного податку (копію витягу з реєстру платників єдиного податку). Учасник не надав даний документ.
В наданій Учасником копії міжнародного сертифікату на систему якості ISO 14001 на персональні комп'ютери у комплекті відсутні додатки в яких зазначено, що монітори та системні блоки входять до складу персональних комп'ютерів Arma виробником яких є ТОВ " АННА-ПЛАСТ ".
В авторизаційному листі від виробника запропонованого товару №2703/27 від 27.03.2020 р. не зазначено найменування моніторів, що входять до складу персональних комп’ютерів. Тобто ТОВ «АННА-ПЛАСТ» не можна вважати виробником моніторів Samsung, які учасник пропонує в своїй тендерній пропозиції.
Згідно наданої Вами Виписки з ЄДРПОУ основний вид діяльності ФОП Лисак Н.В. є 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням, тому Ви маєте розуміти, що скорочення "ТУ, згідно з якими виготовляються системні блоки " означає " Технічних Умов, згідно з якими виготовляються системні блоки ". Якщо Учаснику не було зрозуміло, який саме документ зазначено в п.1.5 Додатку №4 до ТД, то згідно ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, то він повинен звернутися до виробника для отримання технічних умов на системні блоки. Якщо Виробник відмовився надати копію ТУ, то згідно ТД учасник надає лист-роз'яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Вищенаведені підстави підтверджують невідповідність тендерної пропозиції ФОП Лисак Наталія Володимирівна вимогам тендерної документації.

Документи подані скаржником

12 березня 2020 15:59
Авторизація ПО

Документи

13 березня 2020 12:01
протокол.pdf

Документи

06 квітня 2020 15:56
протокол.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-12-002731-b.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Лисак Наталія Володимирівна, Код ЄДРПОУ:2911510301
Дата подання: 13 квітня 2020 02:33
Скарга до органу оскарження
Не погоджуюсь з рішенням замовника про відхилення ФОП Лисак Н.В.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2020 19:04
рішення від 16.04.2020 № 7300 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2020 19:04
рішення від 05.05.2020 № 8737.pdf
Дата публікації: 08 травня 2020 19:33

Документи подані скаржником

13 квітня 2020 02:32
скарга_формат_doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лисак Наталія Володимирівна 889 980,00
UAH з ПДВ
889 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 930 132,00
UAH з ПДВ
920 304,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 966 000,00
UAH з ПДВ
930 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 969 990,00
UAH з ПДВ
930 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" 970 200,00
UAH з ПДВ
960 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТКАЧУК IВАН IВАНОВИЧ ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ 977 999,40
UAH з ПДВ
977 999,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2020 16:33
Електронний підпис
28 березня 2020 16:31
Тендерна пропозиція.pdf
28 березня 2020 16:31
Технічні вимоги товару.pdf
28 березня 2020 16:31
Проект договору.pdf
28 березня 2020 16:31
Серт_ISO_14001-2015.PDF
28 березня 2020 16:31
Серт_ISO_9001-2015.PDF
28 березня 2020 16:31
Паспорт.pdf
28 березня 2020 16:31
Несертифікація.pdf
28 березня 2020 16:31
Лист-погодження.pdf
28 березня 2020 16:31
Лист-повідомлення.pdf
28 березня 2020 16:31
Лист-згода.pdf
28 березня 2020 16:31
Код.pdf
28 березня 2020 16:31
Інформація ст. 17.pdf
28 березня 2020 16:31
Довідка з банку.pdf
28 березня 2020 16:31
Декларації_товар.pdf
28 березня 2020 16:31
Гарантійний лист.pdf
28 березня 2020 16:31
Витяг.pdf
28 березня 2020 16:31
Виписка.pdf
28 березня 2020 16:31
Аналогічний договір.pdf
28 березня 2020 16:31
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

28 березня 2020 15:37
Електронний підпис
28 березня 2020 15:36
Технічна частина.pdf
28 березня 2020 15:36
Тендерна пропозиція.pdf
28 березня 2020 15:36
Проект договору.pdf
28 березня 2020 15:36
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 13:01
Електронний підпис
08 квітня 2020 12:59
Довідка МВС.rar
08 квітня 2020 12:59
Довідка ДПС.rar
03 квітня 2020 12:24
Електронний підпис
27 березня 2020 14:00
Електронний підпис
27 березня 2020 13:56
ТУ.pdf
27 березня 2020 13:56
Тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2020 13:56
Статут.pdf
27 березня 2020 13:56
Сертифікати та листи.pdf
27 березня 2020 13:56
Проект договору.pdf
27 березня 2020 13:56
Повноваження директора.pdf
27 березня 2020 13:56
Паспорт Нефедова.pdf
27 березня 2020 13:56
Кваліфікаційна частина.pdf
27 березня 2020 13:56
ЄДРПОУ.pdf
27 березня 2020 13:56
Витяг ПДВ.pdf
27 березня 2020 13:56
Витяг ЄДР.pdf
27 березня 2020 13:56
Виписка.pdf
27 березня 2020 13:56
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 12:21
Електронний підпис
27 березня 2020 12:19
4г_Копія ТУ FryLine.pdf
27 березня 2020 12:19
4б_Висновки СЕС.pdf
27 березня 2020 12:19
4а_ Копії ISO.pdf
27 березня 2020 12:19
4д_Лист виробника FryLine.pdf
27 березня 2020 12:19
4й_Лист про ціну.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 15:19
Щодо надання ТУ.pdf
27 березня 2020 15:19
Титульный лист ТУ.pdf
27 березня 2020 15:19
Тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2020 15:19
Статут.pdf
27 березня 2020 15:19
Витяг з ЄДР.pdf
27 березня 2020 15:19
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 18:17
Електронний підпис
27 березня 2020 18:16
Електронний підпис
27 березня 2020 18:10
Технічна_відповідність.pdf
27 березня 2020 18:10
Тендерна_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лисак Наталія Володимирівна

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"

ТКАЧУК IВАН IВАНОВИЧ ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Лисак Наталія Володимирівна
#2911510301
Відхилено 889 980,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 14:29
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Відхилено 920 304,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 08:54
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
Переможець 930 120,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 10:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

31 березня 2020 14:29
Електронний підпис
31 березня 2020 14:28
протокол.pdf
30 березня 2020 13:02
Звіт з ЄДР (припинено)
30 березня 2020 13:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
30 березня 2020 13:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

03 квітня 2020 08:54
Електронний підпис
03 квітня 2020 08:54
протокол.pdf
31 березня 2020 14:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" #40954000

№ рішення у справі

72/76-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
930 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 08:55
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 11:01
договір.pdf укладений
12 травня 2020 11:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 930 120,00
UAH (в тому числі ПДВ 155 020,00 UAH)