Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланки медичної та бухгалтерської документації
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-03-12-002540-b ● d149e059688c4ef7933ddeb1d1d66d18
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05415958 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , м. Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛ.ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26 |
Контактна особа: |
Бачинський Орест Артурович 5127333 tender_kmkl_3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2020 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2020 14:41 |
Початок аукціону: | 20 березня 2020 14:41 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104 упаковка
Бланки медичної та бухгалтерської документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, м. Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛ.ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2020 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2020 11:39 |
Оголошення Бланки (нова ред.) 2020.pdf | |
13 березня 2020 11:37 |
Doc 0.doc | |
12 березня 2020 14:52 |
Проект Договору Бланки 2020.doc | |
12 березня 2020 14:52 |
Цінова пропозиція Бланки 2020.doc |
13 березня 2020 11:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 березня 2020 11:39 |
Оголошення Бланки (нова ред.) 2020.pdf
|
|||||||||
13 березня 2020 11:37 |
Doc 0.doc
|
|||||||||
12 березня 2020 14:52 |
Проект Договору Бланки 2020.doc
|
|||||||||
12 березня 2020 14:52 |
Цінова пропозиція Бланки 2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення технічних вимог
Дата подання: 13 березня 2020 14:05
Дата відповіді: 17 березня 2020 11:44
Уточніть на якому папері друкувати журнали і бланки, формати , кількість аркушів.
Відповідь: Бланки на газетній бумазі,там де незазначено офсет.Журнали на білому папирі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-12-002540-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 12 березня 2020 16:29
Дискримінаційні кваліфікаційні критерії до Постачальників
Відповідно до частини 4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення процедури закупівлі.
Тому, Замовник повинен виключити вимоги згідно оголошення:
14. Копії документів:
• баланс (відповідно до вимог ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні») за останній звітний період;
• звіт про фінансові результати (відповідно до вимог ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за останній звітний період);
• звіт про рух грошових коштів (відповідно до вимог ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за останній звітний період).
15. Довідка з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами.
( Щодо довідки про наявність/відсутність заборгованості за кредитами. На момент подання пропозицій учасники можуть надати довідку про відсутність заборгованості за кредитами, а на момент підписання договору взяти кредит чи навпаки.І коли вона "повинна" вимагатися - перед початком аукціону чи після визнання переможцями в паперовому вигляді? То чи є доцільно вимагати таку довідку, якщо вона взагалі не передбачена законодавством????)
(Щодо фінансової звітності. Форми фінансової звітності які ви вимагаєте, стосуються юридичних осіб чи фізичних осіб-підприємців? ФОПами ці форми подаються раз в рік чи поквартально, де вказується загальна сума оборотів за період.
-Звіт про рух грошових коштів становить комерційну таємницю кожного суб'єкта господарювання, так як містить персональні дані.
Фінансова звітність подається тільки до контролюючих органів влади України та фінансових установ при отриманні кредитів та не передається третім особам( Ви є таким органом?)
п.7 Оформлений в поточному році витяг з реєстру платників податків - недоцільно вимагати такий витяг адже він дається один раз (при реєстрації).
При вивченні тендерної документації наше підприємство дійшло висновку, що тендерною документацією встановлені дискримінаційні вимоги, що можуть призвести до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі, а також до порушення інтересів при здійсненні оцінки пропозицій учасників.
Встановивши такі вимоги, Замовник порушує основний принцип здійснення закупівель як максимальна економія та ефективність.
Враховуючи наведене, дані вимоги є дискримінаційними та незаконними, потенційні учасники не зможуть їх виконати.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинного законодавства про здійснення державних закупівель та іншого законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Тому, Замовник повинен виключити вимоги згідно оголошення:
14. Копії документів:
• баланс (відповідно до вимог ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні») за останній звітний період;
• звіт про фінансові результати (відповідно до вимог ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за останній звітний період);
• звіт про рух грошових коштів (відповідно до вимог ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за останній звітний період).
15. Довідка з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами.
( Щодо довідки про наявність/відсутність заборгованості за кредитами. На момент подання пропозицій учасники можуть надати довідку про відсутність заборгованості за кредитами, а на момент підписання договору взяти кредит чи навпаки.І коли вона "повинна" вимагатися - перед початком аукціону чи після визнання переможцями в паперовому вигляді? То чи є доцільно вимагати таку довідку, якщо вона взагалі не передбачена законодавством????)
(Щодо фінансової звітності. Форми фінансової звітності які ви вимагаєте, стосуються юридичних осіб чи фізичних осіб-підприємців? ФОПами ці форми подаються раз в рік чи поквартально, де вказується загальна сума оборотів за період.
-Звіт про рух грошових коштів становить комерційну таємницю кожного суб'єкта господарювання, так як містить персональні дані.
Фінансова звітність подається тільки до контролюючих органів влади України та фінансових установ при отриманні кредитів та не передається третім особам( Ви є таким органом?)
п.7 Оформлений в поточному році витяг з реєстру платників податків - недоцільно вимагати такий витяг адже він дається один раз (при реєстрації).
При вивченні тендерної документації наше підприємство дійшло висновку, що тендерною документацією встановлені дискримінаційні вимоги, що можуть призвести до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі, а також до порушення інтересів при здійсненні оцінки пропозицій учасників.
Встановивши такі вимоги, Замовник порушує основний принцип здійснення закупівель як максимальна економія та ефективність.
Враховуючи наведене, дані вимоги є дискримінаційними та незаконними, потенційні учасники не зможуть їх виконати.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинного законодавства про здійснення державних закупівель та іншого законодавства України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 березня 2020 11:45
нова редакція оголошення
внесено зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2020 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПИЛИПЕНКО ЖАННА МИКОЛАЇВНА" |
69 785,00
UAH з ПДВ
|
69 385,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" |
72 462,60
UAH з ПДВ
|
69 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПИЛИПЕНКО ЖАННА МИКОЛАЇВНА" #2768002622 |
Переможець |
69 385,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2020 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2020 16:22
|
Договір №1449 від 25.03.20.pdf | укладений |
25 березня 2020 16:22
|