Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки медичної та бухгалтерської документації
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-03-12-002540-b d149e059688c4ef7933ddeb1d1d66d18
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бачинський Орест Артурович

5127333 tender_kmkl_3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05415958
Місцезнаходження: 02125, Україна , м. Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛ.ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26
Контактна особа: Бачинський Орест Артурович
5127333
tender_kmkl_3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 20 березня 2020 14:41
Початок аукціону: 20 березня 2020 14:41
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104 упаковка
Бланки медичної та бухгалтерської документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛ.ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 11:39
Оголошення Бланки (нова ред.) 2020.pdf
13 березня 2020 11:37
Doc 0.doc
12 березня 2020 14:52
Проект Договору Бланки 2020.doc
12 березня 2020 14:52
Цінова пропозиція Бланки 2020.doc
13 березня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 11:39
Оголошення Бланки (нова ред.) 2020.pdf
13 березня 2020 11:37
Doc 0.doc
12 березня 2020 14:52
Оголошення Бланки 2020.pdf
12 березня 2020 14:52
Проект Договору Бланки 2020.doc
12 березня 2020 14:52
Цінова пропозиція Бланки 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних вимог
Дата подання: 13 березня 2020 14:05
Дата відповіді: 17 березня 2020 11:44
Уточніть на якому папері друкувати журнали і бланки, формати , кількість аркушів.
Відповідь: Бланки на газетній бумазі,там де незазначено офсет.Журнали на білому папирі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-12-002540-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 12 березня 2020 16:29
Дискримінаційні кваліфікаційні критерії до Постачальників
Відповідно до частини 4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення процедури закупівлі.
Тому, Замовник повинен виключити вимоги згідно оголошення:
14. Копії документів:

• баланс (відповідно до вимог ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні») за останній звітний період;

• звіт про фінансові результати (відповідно до вимог ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за останній звітний період);

• звіт про рух грошових коштів (відповідно до вимог ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за останній звітний період).

15. Довідка з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами.

( Щодо довідки про наявність/відсутність заборгованості за кредитами. На момент подання пропозицій учасники можуть надати довідку про відсутність заборгованості за кредитами, а на момент підписання договору взяти кредит чи навпаки.І коли вона "повинна" вимагатися - перед початком аукціону чи після визнання переможцями в паперовому вигляді? То чи є доцільно вимагати таку довідку, якщо вона взагалі не передбачена законодавством????)
(Щодо фінансової звітності. Форми фінансової звітності які ви вимагаєте, стосуються юридичних осіб чи фізичних осіб-підприємців? ФОПами ці форми подаються раз в рік чи поквартально, де вказується загальна сума оборотів за період.
-Звіт про рух грошових коштів становить комерційну таємницю кожного суб'єкта господарювання, так як містить персональні дані.
Фінансова звітність подається тільки до контролюючих органів влади України та фінансових установ при отриманні кредитів та не передається третім особам( Ви є таким органом?)
п.7 Оформлений в поточному році витяг з реєстру платників податків - недоцільно вимагати такий витяг адже він дається один раз (при реєстрації).
При вивченні тендерної документації наше підприємство дійшло висновку, що тендерною документацією встановлені дискримінаційні вимоги, що можуть призвести до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі, а також до порушення інтересів при здійсненні оцінки пропозицій учасників.
Встановивши такі вимоги, Замовник порушує основний принцип здійснення закупівель як максимальна економія та ефективність.
Враховуючи наведене, дані вимоги є дискримінаційними та незаконними, потенційні учасники не зможуть їх виконати.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинного законодавства про здійснення державних закупівель та іншого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 березня 2020 11:45
нова редакція оголошення
внесено зміни до тендерної документації

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПИЛИПЕНКО ЖАННА МИКОЛАЇВНА" 69 785,00
UAH з ПДВ
69 385,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" 72 462,60
UAH з ПДВ
69 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 14:53
цінова пропозиція.pdf
19 березня 2020 14:53
паспорт ІПН.pdf
19 березня 2020 14:53
п. 5.5. 4-опп.pdf
19 березня 2020 14:53
п. 5.2. Довідка статистика.pdf
19 березня 2020 14:53
Загальні відомості.pdf
19 березня 2020 14:53
Довідка щодо статуту.pdf
19 березня 2020 14:53
Довідка досвід.pdf
19 березня 2020 14:53
Довiдка МТБ.pdf
19 березня 2020 14:53
витяг 2020.pdf
19 березня 2020 14:53
Виписка з ЄДР.pdf
19 березня 2020 14:53
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 12:18
ДСЕЕ_фарба.PDF
19 березня 2020 12:18
Mondi_offset_Slovakia.pdf
19 березня 2020 12:18
Лисич.желат.завод (клей).pdf
19 березня 2020 12:18
Висновки СЕС(2).PDF
19 березня 2020 12:18
Висновок UPM News C.pdf
19 березня 2020 12:18
Бумвинил.jpg
19 березня 2020 12:18
Lumiset_Швеция.pdf
19 березня 2020 12:18
MM karton Servis.pdf
19 березня 2020 12:18
Плівка для ламінування.pdf
19 березня 2020 12:18
Витяг лютий 2020 зав..PDF
19 березня 2020 12:18
Інформація_про_компанію.PDF
19 березня 2020 12:18
Довідка АА (ЄДРПОУ) зав..pdf
19 березня 2020 12:18
Викон._аналог._дог..PDF
19 березня 2020 12:18
Податкова 4-ОПП зав..pdf
19 березня 2020 12:18
Свідоцтво_завір..PDF
19 березня 2020 12:18
Статут ПДФ.pdf
19 березня 2020 12:18
Цінова_пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПИЛИПЕНКО ЖАННА МИКОЛАЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПИЛИПЕНКО ЖАННА МИКОЛАЇВНА"
#2768002622
Переможець 69 385,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 10:51

Документи

23 березня 2020 10:51
Електронний підпис
23 березня 2020 10:50
Протокол №54 від 23.03.20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПИЛИПЕНКО ЖАННА МИКОЛАЇВНА"
#2768002622
69 385,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 березня 2020 10:51
Електронний підпис
23 березня 2020 10:50
Протокол №54 від 23.03.20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:49
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 16:22
Договір №1449 від 25.03.20.pdf укладений
25 березня 2020 16:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 69 385,00
UAH