Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Торф (Брикети торфові)
Очікувана вартість
86 000,00 UAH
UA-2020-03-12-002516-b ● 3fe83046f725468ca332d98b03569e1c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЕКТОР ОСВІТИ ЛОКАЧИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 40476360 |
Місцезнаходження: | 45500, Україна , Волинська обл., смт. Локачі, вул. Героїв Майдану, буд. 38 |
Контактна особа: |
Юлія Романович +380977692250 uliaromanovic7788@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2020 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 14:31 |
Очікувана вартість: | 86 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 430,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 тонни
Торф (Брикети торфові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45500, Україна, Волинська область, смт. Локачі, Героїв Майдану, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 квітня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09112200-9 — Торф
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2020 10:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2020 10:11 |
перелік змін І торф 2020.doc | |
12 березня 2020 14:52 |
документація торфяні брикети.doc |
16 березня 2020 10:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 березня 2020 10:11 |
перелік змін І торф 2020.doc
|
|||
12 березня 2020 14:52 |
документація торфяні брикети.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні вимоги не відповідають ДСТУ та за складом предмет закупівлі не відповідає 2.3. ТД
Дата подання: 13 березня 2020 14:21
Дата відповіді: 16 березня 2020 10:13
у п. 2.3. предмет закупівлі - брикети торф'яні 40 тонн. У Додатку 1 Специфікація - сировина брикетів - торф фрезерний, БУРЕ ВУГІЛЛЯ. Весь Додаток 1 передбачає поставку САМЕ ВУГІЛЛЯ, а не твердого палива торфу (торф не є вугіллям). Вимагається гарантійний лист про те, що вугілля та торф не буде мати сміття. Про яке вугілля йде мова? Приведіть текст ТД у відповідність до предмету закупівлі.
ОКРІМ цього, відповідно до ДСТУ 2042-92 мех міцність не може бути меншою 94%. В ТД 90%. Ще - вологість по ДСТУ до 25%, у Вас 16-20%.Виправте, будь-ласка, неточності
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни у тендерну документацію внесено та опубліковано.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-12-002516-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Державне підприємство "Волиньторф", Код ЄДРПОУ:00426302
Дата подання: 27 березня 2020 12:06
відміна рішення
Відповідальній особі за проведення допорогових закупівель сектору освіти Локачинської райдержадміністрації
Проаналізувавши закупівлю UA-P-2020-03-12-005137-b, 09112200-9 Торф та тендерну пропозицію ТОВ «Закарпатоблпаливо» повідомляємо, що згідно пункту 8 та додатку 1 документації допорогових закупівель Замовника (Сектор освіти Локачинської райдержадміністрації) встановлено, що брикети торфові щодо якості повинні відповідати ДСТУ 2042-92 Технічні умови. Державні стандарти України (ДСТУ) – це нормативні документи, які діють на території України і використовуються усіма суб’єктами господарювання незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами-суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів.
Частиною другою статті 4 Закону України «Про стандартизацію», яка встановлює принципи, на яких базується державна політики у сфері стандартизації, серед інших визначено принцип добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами.
Аналогічна норма міститься у частині третьої статті 23 Закону України "Про стандартизацію".
Таким чином, Законом України "Про стандартизацію" встановлена модель національної стандартизації, відповідно до якої національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Згідно каталогу національних стандартів та кодексів станом на 01.03.2020 року ДСТУ 2042-92 є чинним нормативно-правовим актом (http://uas.org.ua/ua/natsionalniy-fond-normativnih-dokumentiv/katalog-normativnih-dokumentiv-2/). Відповідно до пункту 1.5. ДСТУ 2042-92 допустима норма зольності брикетів торфових для кожного підприємства повинна встановлюватись цим підприємством разом із місцевим інспекторським пунктом Української інспекції по контролю за якістю торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо». Згідно пунктів 2.1. та 2.2. ДСТУ 2042-92 прийомний контроль брикетів у Виробника проводить інспекція «Укрінспаливо» та Споживач або Постачальник має право проводити контрольну перевірку якості продукції разом із даною інспекцією.
Сертифікат відповідності виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» не відповідає вимогам ПУНКТУ 2.1. ДСТУ 2042-92, адже органом сертифікації є Укрінспаливо, а не ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації». Таким чином якість згідно ДСТУ 2042-92 не підтверджена.
Більше того загальний термін зберігання брикетів торфових згідно пункту 5.2. ДСТУ 2042-92 становить 1 рік, а у сертифікаті відповідності взагалі не встановлено терміну дії документа та зберігання.
Отже, інформація зазначена у сертифікаті відповідності не відповідає нормам зазначеним у ДСТУ 2042-92, а також і документації допорогової закупівлі Замовника (пункту 8 та додатку 1). В ціновій пропозиції учасника відсутні пояснення на підставі чого можна вважати дійсним сертифікат якості виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
На підставі викладеного, враховуючи вимоги Тендерної документації, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст5,22,28 Закону України Про публічні закупівлі»
вимагаємо:
1) скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Закарпатоблпаливо» у допороговій закупівлі UA-P-2020-03-12-005137-b, 09112200-9 Торф (протокол відповідальної особи щодо допорогових закупівель Сектору освіти Локачинської райдержадміністрації від 27.03.2020 року);
2) Розглянути наступні пропозиції з переліку учасників, пропозиції яких вважаються найбільш економічно вигідними у порядку встановленим законодавством та у відповідності до вимог документації.
У разі не вжиття заходів, спрямованих на усунення порушень законних прав та інтересів ДП «Волиньторф»» залишаємо за собою право на оскарження дій Замовника, в порядку встановленому законодавством та у судовому порядку.
Директор І. КИРИЧИК
Величко +380968718236
Розгорнути
Згорнути
Проаналізувавши закупівлю UA-P-2020-03-12-005137-b, 09112200-9 Торф та тендерну пропозицію ТОВ «Закарпатоблпаливо» повідомляємо, що згідно пункту 8 та додатку 1 документації допорогових закупівель Замовника (Сектор освіти Локачинської райдержадміністрації) встановлено, що брикети торфові щодо якості повинні відповідати ДСТУ 2042-92 Технічні умови. Державні стандарти України (ДСТУ) – це нормативні документи, які діють на території України і використовуються усіма суб’єктами господарювання незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами-суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів.
Частиною другою статті 4 Закону України «Про стандартизацію», яка встановлює принципи, на яких базується державна політики у сфері стандартизації, серед інших визначено принцип добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами.
Аналогічна норма міститься у частині третьої статті 23 Закону України "Про стандартизацію".
Таким чином, Законом України "Про стандартизацію" встановлена модель національної стандартизації, відповідно до якої національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Згідно каталогу національних стандартів та кодексів станом на 01.03.2020 року ДСТУ 2042-92 є чинним нормативно-правовим актом (http://uas.org.ua/ua/natsionalniy-fond-normativnih-dokumentiv/katalog-normativnih-dokumentiv-2/). Відповідно до пункту 1.5. ДСТУ 2042-92 допустима норма зольності брикетів торфових для кожного підприємства повинна встановлюватись цим підприємством разом із місцевим інспекторським пунктом Української інспекції по контролю за якістю торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо». Згідно пунктів 2.1. та 2.2. ДСТУ 2042-92 прийомний контроль брикетів у Виробника проводить інспекція «Укрінспаливо» та Споживач або Постачальник має право проводити контрольну перевірку якості продукції разом із даною інспекцією.
Сертифікат відповідності виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» не відповідає вимогам ПУНКТУ 2.1. ДСТУ 2042-92, адже органом сертифікації є Укрінспаливо, а не ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації». Таким чином якість згідно ДСТУ 2042-92 не підтверджена.
Більше того загальний термін зберігання брикетів торфових згідно пункту 5.2. ДСТУ 2042-92 становить 1 рік, а у сертифікаті відповідності взагалі не встановлено терміну дії документа та зберігання.
Отже, інформація зазначена у сертифікаті відповідності не відповідає нормам зазначеним у ДСТУ 2042-92, а також і документації допорогової закупівлі Замовника (пункту 8 та додатку 1). В ціновій пропозиції учасника відсутні пояснення на підставі чого можна вважати дійсним сертифікат якості виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
На підставі викладеного, враховуючи вимоги Тендерної документації, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст5,22,28 Закону України Про публічні закупівлі»
вимагаємо:
1) скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Закарпатоблпаливо» у допороговій закупівлі UA-P-2020-03-12-005137-b, 09112200-9 Торф (протокол відповідальної особи щодо допорогових закупівель Сектору освіти Локачинської райдержадміністрації від 27.03.2020 року);
2) Розглянути наступні пропозиції з переліку учасників, пропозиції яких вважаються найбільш економічно вигідними у порядку встановленим законодавством та у відповідності до вимог документації.
У разі не вжиття заходів, спрямованих на усунення порушень законних прав та інтересів ДП «Волиньторф»» залишаємо за собою право на оскарження дій Замовника, в порядку встановленому законодавством та у судовому порядку.
Директор І. КИРИЧИК
Величко +380968718236
Скасована
Дата: 27 березня 2020 14:05
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-03-12-002516-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:42386101
Дата подання: 27 березня 2020 16:31
Вимога на рішення тендерного комітету
Вимога на рішення тендерного комітету, визнання його рішення неправомочним та скасування
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2020 10:35
Згідно додатку 2 тендерної документації встановлено, що торфобрикети (брикети торфові) щодо якості повинні відповідати ДСТУ 2042-92 Технічні умови. Державні стандарти України (ДСТУ) – це нормативні документи, які діють на території України і використовуються усіма суб’єктами господарювання незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами-суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів.
Частиною другою статті 4 Закону України «Про стандартизацію», встановлено принципи, на яких базується державна політика у сфері стандартизації, серед інших визначено принцип добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами.
У свій пропозиції Учасник не надав належних пояснень на якій підставі ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» має проводити сертифікацію якості товару згідно ДСТУ 2042-92.
Адже, відповідно до пункту 1.5. ДСТУ 2042-92 допустима норма зольності брикетів торфових для кожного підприємства повинна встановлюватись цим підприємством разом із місцевим інспекторським пунктом Української інспекції по контролю за якістю торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо».
Згідно пунктів 2.1. та 2.2. ДСТУ 2042-92 прийомний контроль брикетів у Виробника проводить Укрінспаливо та Споживач або Постачальник має право проводити контрольну перевірку якості продукції разом із Укрінспаливо.
Сертифікат відповідності виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» не відповідає вимогам пункту 2.1. ДСТУ 2042-92, адже даний Держстандарт передбачає, що органом сертифікації є Укрінспаливо, а не ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
Більше того загальний термін зберігання брикетів торфових згідно пункту 5.2. ДСТУ 2042-92 становить 1 рік, а у сертифікаті відповідності Учасника взагалі не встановлено терміну дії документа та зберігання товару.
Отже, інформація зазначена у сертифікаті відповідності не відповідає нормам зазначеним у ДСТУ 2042-92а отже і додатку 2 тендерної пропозиції. В ціновій пропозиції учасника відсутні пояснення на підставі яких сертифікат якості виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» є дійсним.
Частиною другою статті 4 Закону України «Про стандартизацію», встановлено принципи, на яких базується державна політика у сфері стандартизації, серед інших визначено принцип добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами.
У свій пропозиції Учасник не надав належних пояснень на якій підставі ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» має проводити сертифікацію якості товару згідно ДСТУ 2042-92.
Адже, відповідно до пункту 1.5. ДСТУ 2042-92 допустима норма зольності брикетів торфових для кожного підприємства повинна встановлюватись цим підприємством разом із місцевим інспекторським пунктом Української інспекції по контролю за якістю торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо».
Згідно пунктів 2.1. та 2.2. ДСТУ 2042-92 прийомний контроль брикетів у Виробника проводить Укрінспаливо та Споживач або Постачальник має право проводити контрольну перевірку якості продукції разом із Укрінспаливо.
Сертифікат відповідності виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» не відповідає вимогам пункту 2.1. ДСТУ 2042-92, адже даний Держстандарт передбачає, що органом сертифікації є Укрінспаливо, а не ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
Більше того загальний термін зберігання брикетів торфових згідно пункту 5.2. ДСТУ 2042-92 становить 1 рік, а у сертифікаті відповідності Учасника взагалі не встановлено терміну дії документа та зберігання товару.
Отже, інформація зазначена у сертифікаті відповідності не відповідає нормам зазначеним у ДСТУ 2042-92а отже і додатку 2 тендерної пропозиції. В ціновій пропозиції учасника відсутні пояснення на підставі яких сертифікат якості виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» є дійсним.
Номер вимоги: UA-2020-03-12-002516-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:42386101
Дата подання: 27 березня 2020 16:33
Вимога на рішення тендерного комітету
Вимога на рішення тендерного комітету, визнання його рішення неправомочним та скасування
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2020 10:34
Згідно додатку 2 тендерної документації встановлено, що торфобрикети (брикети торфові) щодо якості повинні відповідати ДСТУ 2042-92 Технічні умови. Державні стандарти України (ДСТУ) – це нормативні документи, які діють на території України і використовуються усіма суб’єктами господарювання незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами-суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів.
Частиною другою статті 4 Закону України «Про стандартизацію», встановлено принципи, на яких базується державна політика у сфері стандартизації, серед інших визначено принцип добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами.
У свій пропозиції Учасник не надав належних пояснень на якій підставі ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» має проводити сертифікацію якості товару згідно ДСТУ 2042-92.
Адже, відповідно до пункту 1.5. ДСТУ 2042-92 допустима норма зольності брикетів торфових для кожного підприємства повинна встановлюватись цим підприємством разом із місцевим інспекторським пунктом Української інспекції по контролю за якістю торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо».
Згідно пунктів 2.1. та 2.2. ДСТУ 2042-92 прийомний контроль брикетів у Виробника проводить Укрінспаливо та Споживач або Постачальник має право проводити контрольну перевірку якості продукції разом із Укрінспаливо.
Сертифікат відповідності виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» не відповідає вимогам пункту 2.1. ДСТУ 2042-92, адже даний Держстандарт передбачає, що органом сертифікації є Укрінспаливо, а не ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
Більше того загальний термін зберігання брикетів торфових згідно пункту 5.2. ДСТУ 2042-92 становить 1 рік, а у сертифікаті відповідності Учасника взагалі не встановлено терміну дії документа та зберігання товару.
Отже, інформація зазначена у сертифікаті відповідності не відповідає нормам зазначеним у ДСТУ 2042-92а отже і додатку 2 тендерної пропозиції. В ціновій пропозиції учасника відсутні пояснення на підставі яких сертифікат якості виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» є дійсним.
Частиною другою статті 4 Закону України «Про стандартизацію», встановлено принципи, на яких базується державна політика у сфері стандартизації, серед інших визначено принцип добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами.
У свій пропозиції Учасник не надав належних пояснень на якій підставі ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» має проводити сертифікацію якості товару згідно ДСТУ 2042-92.
Адже, відповідно до пункту 1.5. ДСТУ 2042-92 допустима норма зольності брикетів торфових для кожного підприємства повинна встановлюватись цим підприємством разом із місцевим інспекторським пунктом Української інспекції по контролю за якістю торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо».
Згідно пунктів 2.1. та 2.2. ДСТУ 2042-92 прийомний контроль брикетів у Виробника проводить Укрінспаливо та Споживач або Постачальник має право проводити контрольну перевірку якості продукції разом із Укрінспаливо.
Сертифікат відповідності виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» не відповідає вимогам пункту 2.1. ДСТУ 2042-92, адже даний Держстандарт передбачає, що органом сертифікації є Укрінспаливо, а не ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
Більше того загальний термін зберігання брикетів торфових згідно пункту 5.2. ДСТУ 2042-92 становить 1 рік, а у сертифікаті відповідності Учасника взагалі не встановлено терміну дії документа та зберігання товару.
Отже, інформація зазначена у сертифікаті відповідності не відповідає нормам зазначеним у ДСТУ 2042-92а отже і додатку 2 тендерної пропозиції. В ціновій пропозиції учасника відсутні пояснення на підставі яких сертифікат якості виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» є дійсним.
Номер вимоги: UA-2020-03-12-002516-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Гребенюк Сергій Миколайович, Код ЄДРПОУ:2050821893
Дата подання: 31 березня 2020 17:18
Неправомірне відхилення
Тендерна документація по допороговій закупівлі предмету закупівлі: Торф (Брикети торфові ) ( ДК 021: 2015 – 09112200-9 ) додаток 2 містила вимоку «Копія документа про якість ( сертифікат відповідності (якості)» не містить вимоги щодо подачі в складі тендерної пропозиції сертифікату, виданого конкретним органом або лише ДП «Укрінспаливо». А враховуючи, що ФОП Гребенюк в складі пропозиції надав сертифікат відповідності серії ТЕ виданий ДП «Тернопільський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», відхилення тендерної пропозиції з цих підстав є неправомірним. Згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015 року № 124-VIII стаття 1 «Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством.» Орган з сертифікації систем управління ДП “Тернопільстандартметрологія” акредитований в Національному агентстві з акредитації України відповідно до вимог – ISO/IEC 17021-1:2015 Оцінка відповідності – Вимоги до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту (атестат акредитації № 8O098 від 09.12.2016р.
Вищезазначене питання вивчалося по процедурі закупівлі «код за ДК 021:2015- 09110000-3 Тверде паливо (Брикети торф'яні)» (UA-2020-01-21-002446-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-21-002446-c) замовником відділ освіти, молоді та спорту Турійської районної державної адміністрації.
У складі тендерної пропозиції надано довідку № 80 від 19.03.2020 року назва файлу «Пропозиція учасника з додатками.pdf» стор 16. (сканкопія довідки з виділеним текстом додається повторно).
Також згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст.17 «Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.»
Тендерний комітет не має право при розгляді тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації, вимагати інші документи, окрім тих, що вимагалися тендерною документацією (ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій).
Розгорнути
Згорнути
Вищезазначене питання вивчалося по процедурі закупівлі «код за ДК 021:2015- 09110000-3 Тверде паливо (Брикети торф'яні)» (UA-2020-01-21-002446-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-21-002446-c) замовником відділ освіти, молоді та спорту Турійської районної державної адміністрації.
У складі тендерної пропозиції надано довідку № 80 від 19.03.2020 року назва файлу «Пропозиція учасника з додатками.pdf» стор 16. (сканкопія довідки з виділеним текстом додається повторно).
Також згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст.17 «Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.»
Тендерний комітет не має право при розгляді тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації, вимагати інші документи, окрім тих, що вимагалися тендерною документацією (ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2020 09:26
Згідно додатку 2 тендерної документації встановлено, що торфобрикети (брикети торфові) щодо якості повинні відповідати ДСТУ 2042-92 Технічні умови. Державні стандарти України (ДСТУ) – це нормативні документи, які діють на території України і використовуються усіма суб’єктами господарювання незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами-суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. Частиною другою статті 4 Закону України «Про стандартизацію», встановлено принципи, на яких базується державна політика у сфері стандартизації, серед інших визначено принцип добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами. У свій пропозиції Учасник не надав належних пояснень на якій підставі ДП «Тернопільстандартметрологія» має проводити сертифікацію якості товару згідно ДСТУ 2042-92. Адже, відповідно до пункту 1.5. ДСТУ 2042-92 допустима норма зольності брикетів торфових для кожного підприємства повинна встановлюватись цим підприємством разом із місцевим інспекторським пунктом Української інспекції по контролю за якістю торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо». Згідно пунктів 2.1. та 2.2. ДСТУ 2042-92 прийомний контроль брикетів у Виробника проводить Укрінспаливо та Споживач або Постачальник має право проводити контрольну перевірку якості продукції разом із Укрінспаливо. Сертифікат відповідності виданий ДП «Тернопільстандартметрологія» не відповідає вимогам пункту 2.1. ДСТУ 2042-92, адже даний Держстандарт передбачає, що органом сертифікації є Укрінспаливо, а не ДП «Тернопільстандартметрологія». Більше того загальний термін зберігання брикетів торфових згідно пункту 5.2. ДСТУ 2042-92 становить 1 рік, а у сертифікаті відповідності Учасника встановлено термін 2 роки дії документа та зберігання товару. Отже, інформація зазначена у сертифікаті відповідності не відповідає нормам зазначеним у ДСТУ 2042-92а отже і додатку 2 тендерної пропозиції. В ціновій пропозиції учасника відсутні пояснення на підставі яких сертифікат якості виданий ДП «Тернопільстандартметрологія» є дійсним.
Номер вимоги: UA-2020-03-12-002516-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:42386101
Дата подання: 03 квітня 2020 20:30
Вимога на рішення тендерного комітету
Оскарження визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2020 09:57
1 У допороговій закупівлі учасник-переможець правильно заповнив форму пропозиції та специфікацію згідно вимог Замовника, адже Замовник не вказував, що у рядку «Сума пропозиції, грн.» має бути сума без ПДВ. Тому можна було заповнити як з ПДВ та і без ПДВ.
2. Замовник на власний розсуд може відхилити чи не відхилити пропозицію учасника, якщо він має заборгованість. Тобто це право Замовника.
3. Щодо досвіду виконання аналогічних договорів, то Замовник не вимагав надати копію аналогічного договору, копію накладної тощо.
Отже, жодних підстав скасовувати протокол засідання №32 від 03.04.2020 р. про визнання переможцем ДП «Волиньторф» та проводити процедуру далі згідно законодавства, яке і так дотримано.
2. Замовник на власний розсуд може відхилити чи не відхилити пропозицію учасника, якщо він має заборгованість. Тобто це право Замовника.
3. Щодо досвіду виконання аналогічних договорів, то Замовник не вимагав надати копію аналогічного договору, копію накладної тощо.
Отже, жодних підстав скасовувати протокол засідання №32 від 03.04.2020 р. про визнання переможцем ДП «Волиньторф» та проводити процедуру далі згідно законодавства, яке і так дотримано.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2020 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" |
72 000,00
UAH з ПДВ
|
68 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гребенюк Сергій Миколайович |
75 960,00
UAH з ПДВ
|
71 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство "Волиньторф" |
71 988,00
UAH з ПДВ
|
71 988,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" #42386101 |
Рішення скасоване |
68 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 14:05
|
ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" #42386101 |
Відхилено |
68 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 14:07
|
ФОП Гребенюк Сергій Миколайович #2050821893 |
Відхилено |
71 980,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 11:49
|
Державне підприємство "Волиньторф" #00426302 |
Переможець |
71 988,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 10:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2020 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2020 16:07
|
Договір №19.PDF | укладений |
22 квітня 2020 16:07
|