Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апарат штучної вентиляції легень для дорослих з капнографом (47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2020-03-12-002379-a 7c1220047248426fa8dc79ccf24927b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матюшко Марта Любомирівна

0322975853 marta_uoz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02013030
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок, 1
Контактна особа: Матюшко Марта Любомирівна
0322975853
marta_uoz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 березня 2020 12:21
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Апарат штучної вентиляції легень для дорослих з капнографом (47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів після їх отримання та згідно з наданою Постачальником видатковою накладною на умовах відтермінування платежу до 30 календарних днів. Зобов'язання Замовника щодо здійснення розрахунків виникають за умови наявності відповідного бюджетного призначення в межах обсягів фактичних надходжень. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 16:18
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" 3 570 804,00
UAH з ПДВ
3 570 804,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІАС ПЛЮС 3 595 200,00
UAH з ПДВ
3 595 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2020 16:35
Електронний підпис
31 березня 2020 16:34
Довідка ДФС.rar
31 березня 2020 16:34
Довідки переможця.pdf
31 березня 2020 16:34
Тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2020 09:44
Електронний підпис
27 березня 2020 09:42
6. Проект договору.pdf
27 березня 2020 09:42
1. Реєстр документів.pdf
26 березня 2020 17:08
Електронний підпис
26 березня 2020 17:03
8. Технічна частина_2.pdf
26 березня 2020 17:03
7. Технічна частина_1.pdf
26 березня 2020 17:03
6. Проект договору.pdf
26 березня 2020 17:03
1. Реєстр документів.pdf
26 березня 2020 17:03
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 16:07
Електронний підпис
27 березня 2020 16:06
6. Інструкція.pdf
27 березня 2020 16:06
5. МТВ та інше.PDF
27 березня 2020 16:06
4. Проект договору.PDF
27 березня 2020 16:06
3. Кваліфікація та інше.PDF
27 березня 2020 16:06
2. Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"

ТОВ ВІАС ПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"
#39330111
Переможець 3 570 804,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"
#39330111
3 570 804,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 10:40
Додаткова угода №8.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 10:39
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 16:21
Додаткова угода № 7.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 16:21
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 10:48
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 10:47
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 16:46
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 15:05
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
27 липня 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 14:15
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
26 червня 2020 14:13
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 11:19
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
24 червня 2020 11:17
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
24 червня 2020 10:59
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2020 12:42
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
25 травня 2020 12:39
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 10:42
Договір.pdf укладений
14 квітня 2020 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару у зв’язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження (кількість товару- 4 компл.)
Номер договору про закупівлю: 4-БР/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (із змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 08 квітня 2020 р. № 271) для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (кількість: 4 комплекти)
Номер договору про закупівлю: 4-БР/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару у зв’язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження (кількість товару- 4 компл.)
Номер договору про закупівлю: 4-БР/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару у зв’язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження (кількість товару- 4 компл.)
Номер договору про закупівлю: 4-БР/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару у зв’язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження (кількість товару- 4 компл.)
Номер договору про закупівлю: 4-БР/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (із змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 08 квітня 2020 р. № 271) для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (кількість: 4 комплекти)
Номер договору про закупівлю: 4-БР/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну поставки товару у зв’язку із неможливістю Покупця брати зобов’язання за Договором до 30.09.2020 по причині відсутності фактичних надходжень, які необхідні, для здійснення розрахунків за даним Договором
Номер договору про закупівлю: 4-БР/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виробничою необхідністю розширення місць поставки товару (кількість товарів: 4 компл.)
Номер договору про закупівлю: 4-БР/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 337 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 1,00 UAH)