Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багато-функціональні пристрої
Очікувана вартість
280 060,00 UAH
UA-2020-03-12-002199-b ● f59ded00149f4e7b8e3a038fb8c82a02
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02006716 |
Місцезнаходження: | 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
Контактна особа: |
Костянтин Стельмаков +380617698131 skv82zokb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2020 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2020 14:08 |
Очікувана вартість: | 280 060,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штуки
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 квітня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2020 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2020 14:18 |
Проект договору БФП.doc | |
12 березня 2020 14:18 |
ТД БФП.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 12 березня 2020 23:08
Дата відповіді: 17 березня 2020 09:14
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Згідно умов тендерної документації замовника, окрім постаки, учасни к повинен виконати монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-12-002199-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 16 березня 2020 12:09
Умови
Шановний Замовнику!
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «10. У разі виникнення технічних несправностей товару сервісні служби Учасника (Постачальника) повинні відреагувати (прибути за адресою лікарні) на запит Замовника протягом трьох годин з моменту отримання повідомлення по телефону або електронній пошті, при цьому Учасник (Постачальник) реєструє звернення, за серійним номером перевіряє статус гарантії на обладнання та присвоює заявці індивідуальний номер, після чого повідомляє його відповідальній особі Замовника для ідентифікації даної гарантійної події. Надати гарантійний лист у довільній формі.»
Щодо необхідності прибуття спеціаліста СЦ на протязі 3-х годин з моменту отримання заявки – необхідно зважати на час оформлення заявки та на можливе завантаження сервісного центру роботою на момент виклику, що унеможливить вчасне прибуття за місцем виклику.
Тож звертаємося з проханням переглянути час реакції з боку сервісного центру в сторону збільшення (до1-2 робочих днів).
Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону.
Усунення вищезазначеної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Розгорнути
Згорнути
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «10. У разі виникнення технічних несправностей товару сервісні служби Учасника (Постачальника) повинні відреагувати (прибути за адресою лікарні) на запит Замовника протягом трьох годин з моменту отримання повідомлення по телефону або електронній пошті, при цьому Учасник (Постачальник) реєструє звернення, за серійним номером перевіряє статус гарантії на обладнання та присвоює заявці індивідуальний номер, після чого повідомляє його відповідальній особі Замовника для ідентифікації даної гарантійної події. Надати гарантійний лист у довільній формі.»
Щодо необхідності прибуття спеціаліста СЦ на протязі 3-х годин з моменту отримання заявки – необхідно зважати на час оформлення заявки та на можливе завантаження сервісного центру роботою на момент виклику, що унеможливить вчасне прибуття за місцем виклику.
Тож звертаємося з проханням переглянути час реакції з боку сервісного центру в сторону збільшення (до1-2 робочих днів).
Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону.
Усунення вищезазначеної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2020 10:13
Оскільки вимоги тенденої документації не порушують принципи здійснення закупівель, то тендерна документація до цієї закупівлі, стосотвно вимоги, зазнченої
у п.10, ч. 6, розділу ІІІ залишається без змін.
у п.10, ч. 6, розділу ІІІ залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2020-03-12-002199-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПРОХНИЦЬКИЙ ДЕНИС ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3639503290
Дата подання: 16 березня 2020 14:40
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Шановний Замовнику! Для участі у процедурі закупівлі необхідно надати довідку із зазначенням інформації стосовно виконаного аналогічного договору (саме за 2017-2019 рр.) Якщо досвід був набутий пізніше зазначеного терміну, це не говорить про невідповідність кваліфікаційним критеріям. В даному випадку порушується дотримання принципу добросовісної конкуренції, адже дана вимога значно звужує коло потенційних учасників. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2020 10:10
Оскільки вимоги тенденої документації не порушують принципи здійснення закупівель, то тенедна документація до цієї закупівлі, стосотвно кваліфікаційного критерію залишається без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2020 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" |
263 469,60
UAH з ПДВ
|
259 718,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
264 975,90
UAH з ПДВ
|
262 175,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
277 494,00
UAH з ПДВ
|
277 494,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
259 718,58
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2020 09:59
|
Комел 13-04ТБ_20.doc | укладений |
25 травня 2020 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2020 14:37
|
Договір 13-04ТБ-20 від 15.04.2020.pdf | укладений |
15 квітня 2020 14:36
|