Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання ((код ДК 021:2015 - 33120000-7), код НК 024:2019 – 50280/Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз; Cito test для виявлення антитіл до коронавірусу COVID-19)
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2020-03-12-002164-b 617db79075514e6cb769ff8b39f90a06
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Малихіна

+380626433280
+380508390130
kmu_dtmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяче територіальне медичне об"єднання" Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01990803
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Героїв України, 20
Контактна особа: Вікторія Малихіна
+380626433280,+380508390130
kmu_dtmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Товар з запасом терміну придатності , якість якого відповідає умовам, що відповідають вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, і підтверджуються сертифікатом якості, відповідності або іншим подібним документом, виданим виробником товару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 упаковка
Cito test для виявлення антитіл до коронавірусу COVID-19 № 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Героїв України буд. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 50280 — Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України, шляхом оплати Замовником вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 календарних днів з моменту одержання товару за цінами згідно видаткових накладних при наявності коштів на рахунку Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

12 березня 2020 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 14:14
Рішення про визначення постачальника товару.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГЛАДКОВ ЮРІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ
#2304400577
Переможець 7 500,00
UAH
12 березня 2020 14:14

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 16:04
Додаткова угода.PDF укладений
29 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 16:01
Додаткова угода.PDF зміни до договору
29 жовтня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 14:22
Договір про закупівлю товарів.PDF укладений
12 березня 2020 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 1.3. Договору № 62 від 12.03.2020 року – «Обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування та з урахуванням фактичного обсягу видатків»: 1. Сума договору зменшується на 7500 грн.00 коп. 2. Припинити дію договору з 29.10.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Згідно п. 1.3. Договору № 62 від 12.03.2020 року – «Обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування та з урахуванням фактичного обсягу видатків»: 1. Сума договору зменшується на 7500 грн.00 коп. 2. Припинити дію договору з 29.10.2020 р.