Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до пасажирських вагонів
Очікувана вартість
2 648 376,00 UAH
UA-2020-03-12-002095-a 3abbd201893346509c93b0c572165206
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2020 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 квітня 2020 13:04
Очікувана вартість: 2 648 376,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 241,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 79400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Запасні частини до пасажирських вагонів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 шт
Гасник коливань гідравлічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2020 18:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 18:28
3664 ТД зч до пас.вагонів_Нова редакція_27.03.2020.docx
27 березня 2020 18:28
Зміни до тендеру_3664_27.03.2020.doc
12 березня 2020 15:38
Додаток №9.docx
27 березня 2020 18:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 18:28
3664 ТД зч до пас.вагонів_Нова редакція_27.03.2020.docx
12 березня 2020 15:38
3664 ТД зч до пас.вагонів.docx
27 березня 2020 18:28
Зміни до тендеру_3664_27.03.2020.doc
12 березня 2020 15:38
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо відповідності продукції стандартам України.
Дата подання: 18 березня 2020 12:30
Дата відповіді: 27 березня 2020 18:29
Наше підприємство планує брати участь у тендері із продукцією зарубіжного виробництва, просимо вас надати відповідь, на питання.У разі підтвердження відповідності продукції вимогам СОУ МПП 45.060-255:2008 "Гасники коливань гідравлічні рейкового рухомого складу. Загальні технічні вимоги" органами із оцінки, та наявності на підприємстві умовного номеру, та договору інспеційного приймання с філією НДКТІ, чи погоджуєте ви приймання гасників іноземного виробництва за вимогами СОУ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі наявності у виробника умовного номеру на виготовлення даної продукції та договору з інспекторського контролю продукції з філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» замовник вважає можливою закупівлю гасників іноземного виробництва, які відповідають СОУ МПП 45.060-255:2008 "Гасники коливань гідравлічні рейкового рухомого складу. Загальні технічні вимоги" відповідно до п.2.4 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку № 1 тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-09-000028 ● 67a99f87c9f7495c915a82a738a30333
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020 14:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.04.2020 № 94

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.04.2020 № 94

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2020-03-12-002095-a 12.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-03-12-002095-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 29 квітня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Запасних частин до пасажирських вагонів (код ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-03-12-002095-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої та частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Щодо відображення змін у вигляді закреслених даних. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник 27.03.2020 р. вносив зміни до тендерної документації. Інформація про це була розміщена того ж дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані: - нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «3664 ТД зч до пас.вагонів_Нова редакція_27.03.2020.docx»; - перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3664_27.03.2020.doc»; - та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3664 ТД зч до пас.вагонів.docx». Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині.

2020-05-06 16:19:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої та абзацу другого частини другої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі".)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" 2 648 376,00
UAH з ПДВ
2 648 376,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИНКАРЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ 2 648 376,00
UAH з ПДВ
2 648 376,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 12:28
Електронний підпис
03 квітня 2020 12:28
5. Довідка ст17.pdf
03 квітня 2020 12:28
4 Витяг ПДВ.pdf
03 квітня 2020 12:28
22 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 квітня 2020 12:28
21 Дані на товар.pdf
03 квітня 2020 12:28
19 довідки виробника.pdf
03 квітня 2020 12:28
17 умовний номер.pdf
03 квітня 2020 12:28
14 зразок паспорту.pdf
03 квітня 2020 12:28
13 ТУ.pdf
03 квітня 2020 12:28
12 ТУ зміни 2.pdf
03 квітня 2020 12:28
11 зміни ТУ 1.pdf
03 квітня 2020 12:28
10 Довідка щодо вимог.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 14:44
условний номер.pdf
03 квітня 2020 14:44
ТУ.pdf
03 квітня 2020 14:44
ТУ зміни 2-rotated.pdf
03 квітня 2020 14:44
паспорт.pdf
03 квітня 2020 14:44
зміни ТУ 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИНКАРЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"
#43248421
Переможець 2 648 376,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"
#43248421
2 648 376,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 17:13
ЦЗВ-03-01620-01.pdf укладений
13 липня 2021 17:13
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:17
ЦЗВ-03-01620-01 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:17
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 15:54
ЦЗВ-03-01620-01.pdf укладений
19 травня 2020 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-01620-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 163 338,00
UAH (в тому числі ПДВ 527 223,00 UAH)