Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту госппобутового водопроводу в с. Нове Залісся Бородянського району Київської області (заміна запірної арматури та матеріалів труб)
Очікувана вартість
3 301 168,00 UAH
UA-2020-03-12-001489-a 703d5338fa43450bb902d2565893c4e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кончаківська Ірина Михайлівна

+380442067481 2067481@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34695981
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Кончаківська Ірина Михайлівна
+380442067481
2067481@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2020 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 31 березня 2020 11:17
Очікувана вартість: 3 301 168,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 301,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16505 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з капітального ремонту госппобутового водопроводу в с. Нове Залісся Бородянського району Київської області (заміна запірної арматури та матеріалів труб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07811, Україна, Київська область, Бородянський район, с. Нове Залісся
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата перераховується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2020 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 10:16
Дефектний акт ІІ черга.doc
17 березня 2020 14:09
3 Підсумкова відомість ресурсів.xls
17 березня 2020 14:09
2 Підсумкова відомість ресурсів.xls
17 березня 2020 14:09
1 Підсумкова відомість ресурсів.xls
12 березня 2020 14:15
Додаток 3 Договір.docx
12 березня 2020 14:15
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
12 березня 2020 14:15
Додаток 1 ТП.docx
12 березня 2020 14:15
ТД Нове Залісся (заміна труб).doc
19 березня 2020 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 10:16
Дефектний акт ІІ черга.doc
17 березня 2020 14:09
3 Підсумкова відомість ресурсів.xls
17 березня 2020 14:09
2 Підсумкова відомість ресурсів.xls
17 березня 2020 14:09
1 Підсумкова відомість ресурсів.xls
12 березня 2020 14:15
Додаток 3 Договір.docx
12 березня 2020 14:15
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
12 березня 2020 14:15
Додаток 1 ТП.docx
12 березня 2020 14:15
ТД Нове Залісся (заміна труб).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо відомості ресурсів
Дата подання: 17 березня 2020 13:40
Дата відповіді: 17 березня 2020 14:14
Доброго дня! Просимо надати відомість ресурсів або специфікацію матеріалів і обладнання, оскільки тендерна документація містить тільки обсяги робіт (жодної інформації про характеристики матеріалів, що передбачені проектом). Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторишними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Згідно п.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником розглятуто звернення та інформуємо, що до предмету закупівлі долучено підсумкову відомість ресурсів без цін.
Щодо роз'яснення дефектних актів та відомості ресурсів.
Дата подання: 19 березня 2020 09:17
Дата відповіді: 19 березня 2020 10:24
Дефектний акт передвачає дві черги будівництва : I та III черги будівництва. Відомості ресурсів надано для I, II, та III черги будівництва. Просимо дати роз'яснення щодо дефектного акту II черги будівницта, чи включається II черга для закупвлі робіт?
Відповідь: Дякуємо, що звернули увагу на відсутність необхідного документу.Так дійсно, ІІ черга включається до закупівлі робіт. Замовником долучено дефектний акт на ІІ чергу виконання робіт
Щодо огляду об'єкта
Дата подання: 19 березня 2020 10:17
Дата відповіді: 19 березня 2020 10:38
Доброго дня! Як можна здійснити огляд обєкту? За зазначеними у тендерній документації номерами немає зв'язку.
Відповідь: Відповідно до розпоряджень виконуючого обов’язки голови Київської обласної державної адміністрації Василя ВОЛОДІНА від 16.03.2020 № 148 «Про дистанційну роботу на період карантину», від 17.03.2020 № 151 «Про організацію роботи працівників Київської обласної державної адміністрації на період карантину», протокольного рішення позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року №2, а також з метою забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя працівників Департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації повідомляємо, що на період карантину з 17 березня по 03 квітня 2020 року Департамент переходить на дистанційний режим роботи у віддаленому доступі. Дзвінки за номером телефону (044)206-74-46 тимчасово прийматись не будуть. На період карантину для вирішення робочих питань з працівниками Департаменту можна зв’язатися написавши листа на нашу електронну адресу dgkg-ee@ogku.kiev.ua
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-12-001489-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІТАЛГАЗ", Код ЄДРПОУ:32752712
Дата подання: 16 квітня 2020 17:42
Про скасування неправомірного рішення тендерного комітету про визнання тендерної пропозиції ТОВ «Італгаз» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, її відхилення
1. Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Італгаз» не має бути відхилена, так як вона надана в достатньому обсязі. Вивчивши протокол №43 від 10/04/2020 повідомляємо:
- Проект договору про закупівлю наданий (додаток 3);
- Ліцензія та Дозвіл на виконання небезпечних робіт надані (файл 5, стор. 35);
- Ліцензія надана в електронному вигляді згідно ЗУ "Про ліцензування" та внесена у реєстр, відповідні документи надані з посиланням на сайт Держбуду;
- Банківська гарантія на відповідний тендер надана (файл 4);
- Рахунок, відкритий у органах казначейства, наданий (файл 4);
- Розрахунок прибутку та адмінвитрат наданий (файл 3, стор. 6-7);
- Довідка щодо захисту довкілля надана (файл 5, стор. 47).
Документи, які вимагалися тендерною документацією, та не надані, є формальними та, на наш погляд, дискримінаційними, і згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» не можуть бути причиною відхилення пропозиції. Ніяким чином це не впливає на якість, цінову пропозицію, умови виконання робіт тощо.
2. ВИМАГАЄМО тендерний комітет СКАСУВАТИ рішення від 10.04.2020 року (протокол №43) про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Італгаз», її відхилення.
3. Відповідно, вимагаємо СКАСУВАТИ рішення від 13.04.2020 року (протокол №47) про визнання переможцем ТОВ "Чиста Рось", тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, що детально описано у вимозі ТОВ "Пром-Енерго-Консалтинг" від 16/04/2020 до даного тендеру, та призводить до перевитрат бюджетних коштів.
4. ВИМАГАЄМО визнати ТОВ «Італгаз» офіційним переможцем тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 квітня 2020 12:15
Тендерним комітетом Замовника відхилено тендерну пропозицію Учасника, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у зв’язку з відсутністю в повному складі документів якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність, відповідно до вимог встановлених у тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-12-001489-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг, Код ЄДРПОУ:32617896
Дата подання: 16 квітня 2020 12:14
Звернення до Замовника
щодо скасування рішення про визнання переможцем торгів ТОВ "Чиста Рось"
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 квітня 2020 12:37
Тендерним комітетом Замовника відхилено тендерну пропозицію Учасника, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у зв’язку з відсутністю в повному складі документів якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність, відповідно до вимог встановлених у тендерній документації.

Документи

18 квітня 2020 12:14
Відповідь на вимогу

Документи подані скаржником

16 квітня 2020 12:14
Звернення до Замовника

Документи

18 квітня 2020 12:37
Відповідь на вимогу

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-24-000091 ● e345b50873824f79a4c96f2729aa3432
  • Статус: завершено ● Дата: 18 червня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020 18:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.04.2020 № 101

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2020-03-12-001489-a 12.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 травня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг 2 680 000,00
UAH з ПДВ
2 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" 3 085 394,00
UAH з ПДВ
2 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТАЛГАЗ" 3 288 083,38
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЧИСТА РОСЬ 3 300 118,99
UAH з ПДВ
3 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2020 21:45
Електронний підпис
29 березня 2020 21:42
Файл _5 Інші документи.rar
29 березня 2020 21:42
Файл _3 Технічні вимоги.rar
27 березня 2020 19:07
Електронний підпис
27 березня 2020 19:05
Файл _5 Інші документи.rar
27 березня 2020 19:05
Файл _3 Технічні вимоги.rar

Публічні документи

30 березня 2020 01:08
Електронний підпис
30 березня 2020 01:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_ графік.pdf
30 березня 2020 01:07
Довідки.rar
30 березня 2020 01:07
5. Інші документи.rar
30 березня 2020 01:07
3 Технічні вимоги.rar
30 березня 2020 01:07
1.Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг

ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД"

ТОВ "ІТАЛГАЗ"

ТОВ ЧИСТА РОСЬ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг
#32617896
Відхилено 2 680 000,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 10:55
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД"
#38635748
Відхилено 2 999 000,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 11:24
ТОВ "ІТАЛГАЗ"
#32752712
Відхилено 3 000 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 11:28
ТОВ ЧИСТА РОСЬ
#20606294
Переможець 3 280 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 12:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЧИСТА РОСЬ
#20606294
3 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 14:28
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:40
Доп 1 КР с Нове Залісся.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 20:02
Договір укладений
28 квітня 2020 20:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 43-04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 568 303,23
UAH (в тому числі ПДВ 428 050,54 UAH)