Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський Палац дітей та юнацтва |
Код ЄДРПОУ: | 02141207 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13 |
Контактна особа: |
Ландіна Ірина Миколаївна +380442808492 kpdu_eks@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2020 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2020 11:47 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється протягом 10 банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2020 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2020 14:40 |
перелік змін 25.03.2020.docx | |
25 березня 2020 14:40 |
Додаток 2 до ТД від 25.03.2020. Проект договору..docx | |
25 березня 2020 14:40 |
Додаток 1 до ТД від 25.03.2020. Технічне завдання..docx | |
25 березня 2020 14:40 |
Тендерна документація 25.03.2020. (нова редакція).doc | |
12 березня 2020 16:08 |
Додаток 2 до ТД проект договору.pdf | |
12 березня 2020 16:08 |
Додаток 1 до ТД технічне завдання.pdf | |
12 березня 2020 16:08 |
ТД 12.03.2020.pdf |
25 березня 2020 14:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 березня 2020 14:40 |
перелік змін 25.03.2020.docx
|
|||
25 березня 2020 14:40 |
Додаток 2 до ТД від 25.03.2020. Проект договору..docx
|
|||
25 березня 2020 14:40 |
Додаток 1 до ТД від 25.03.2020. Технічне завдання..docx
|
|||
25 березня 2020 14:40 |
Тендерна документація 25.03.2020. (нова редакція).doc
|
|||
12 березня 2020 16:08 |
Додаток 2 до ТД проект договору.pdf
|
|||
12 березня 2020 16:08 |
Додаток 1 до ТД технічне завдання.pdf
|
|||
12 березня 2020 16:08 |
ТД 12.03.2020.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-22-000005 ● 5af92b66c6094fc2899b929a37385ff7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2020 10:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.12.2020 Одеса № 496
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 21.12.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.12.2020 № 496
Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2020-03-12-001305-с 12.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-03-12-001305-c, затвердженого 11.01.2021р. (далі - Висновок), повідомляємо про часткове усунення порушень, що визначені змістом вказаного висновку, зокрема наступне. Щодо необхідності зазначення посади посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, повідомляємо, що тендерний комітет при розробленні тендерних документацій щодо наступних процедур закупівель зобов’язується вказувати посаду такої особи належним чином, наприклад: «ПІБ: Ландіна Ірина Миколаївна Посада: секретар тендерного комітету, інженер-будівельник Адреса: 01010, м. Київ, ВУЛИЦЯ ІВАНА МАЗЕПИ, будинок 13 Телефони: +380442808492 E-mail: kpdu_eks@ukr.net» В той же час, щодо інших питань, порушених згідно змісту висновку, повідомляємо про неможливість виконання окремих зобов’язань щодо усунення порушень, які визначені згідно п. 3. Висновку та виходячи з наступного. Щодо відповідності тендерної документації Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710), повідомляємо наступне. Оголошення про проведення процедури відкритих торгів згідно предмету «Легковий автомобіль Kia Sportage (або еквівалент)» було оприлюднено 12.03.2020р. Згідно п. 3 Наказу № 710 останній набирає чинності з дня його офіційного опублікування. Наказ було опубліковано в Офіційному віснику України від 14.08.2020р. Отже, положення зазначеного нормативного документу могли бути застосовані при розробленні тендерної документації щодо закупівель, які оголошені після 14.08.2020 року. Таким чином, в цій частині положення наказу №710 не могли бути застосовані замовником при розробленні тендерної документації згідно предмету закупівлі та оголошенні процедури закупівлі. Щодо відповідності тендерної документації вимогам пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), зокрема в частині необхідного строку дії тендерної пропозиції повідомляємо наступне. Згідно п. 4.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в редакції від 25.03.2020р. тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. При цьому, згідно п. 10 ч. 2 ст. 22 Закону в редакції, що діяла до 19.04.2020р., було передбачено, що тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Отже, в цій частині тендерна документація щодо предмету закупівлі у повній мірі відповідала положенням Закону в редакції, що діяла станом на період проведення закупівлі. В той же час, зазначена Вами норма «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» визначена згідно п. 1 ч. 2 ст. 22 Закону в редакції від 19.04.2020р., та відповідно не могла бути застосована замовником при розроблення тендерної документації станом на момент оголошення процедури закупівлі. З урахуванням зазначеного, положення Наказу №710 та ст. 22 Закону в редакції від 19.04.2020р. не могли бути застосовані при розробленні тендерної документації, оскільки не були діючими станом на момент оголошення процедури закупівлі, а так само не були діючими станом на момент завершення строку на подання тендерних пропозицій. Таким чином за відсутності порушень законодавства про публічні закупівлі в цій частині зобов’язання про усунення порушень не можуть бути виконані.
2021-01-15 14:41:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (перелік формальних помилок невідповідає вимогам Наказу №710)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне Акціонерне Товариство "Полтава-Авто" |
599 990,00
UAH з ПДВ
|
599 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю ꞌꞌВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБꞌꞌ |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне Акціонерне Товариство "Полтава-Авто" #03118340 |
Переможець |
599 990,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2020 13:02
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2020 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2020 12:41
|
договір | укладений |
21 квітня 2020 12:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони домовились зменшити ціну Договору без зміни кількості (обсягу) та якості товару |
Номер договору про закупівлю: | 414308-Y06654 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |