Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері водовідведення (послуги з централізованого водовідведення)
Очікувана вартість
354 367,20 UAH
UA-2020-03-12-001124-a a551fda3bdc4408ba17d7c63d192fe5d
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куценко Анастасія Вікторівна

380997107697 fanutka9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 01994959
Місцезнаходження: 25011, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Куценко Анастасія Вікторівна
380997107697
fanutka9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
1. Умови застосування скороченої переговорної процедури закупівлі: п.2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи. 2. Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання скороченої переговорної процедури закупівлі: Обласне комунальне виробниче підприємство «Дніпро-Кіровоград» здійснює централізоване водопостачання та водовідведення всім категоріям споживачів, у тому числі організаціям та установам, що фінансуються з державних та місцевих бюджетів та суб’єктам господарювання відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» у межах Кіровоградської області. Обласне комунальне виробниче підприємство «Дніпро-Кіровоград» має багаторічний досвід плідної співпраці щодо централізованого водопостачання та водовідведення з нашим комунальним закладом. Враховуючи викладене, у зв’язку з тим, що зазначені послуги можуть бути надані тільки певним постачальником, відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на послуги, які можуть бути надані тільки певним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи необхідно провести закупівлю за скороченою переговорною процедурою у Обласного комунального виробничого підприємства «Дніпро-Кіровоград» 3. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування скороченої переговорної процедури закупівлі:- Зведений перелік суб’єктів природних монополій, що розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua) згідно з розпорядженням Антимонопольного комітету України № 874-р від 28.11.2012 «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій» - Закон України «Про природні монополії» № 1682-III від 20.04.2000 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2020 12:47
Оскарження наміру укласти договір: 18 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90400000-1: Послуги у сфері водовідведення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21650 метри кубічні
Послуги у сфері водовідведення (послуги з централізованого водовідведення) (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Ялтинська, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90400000-1 — Послуги у сфері водовідведення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг після підписання акту виконаних робіт, Споживач протягом 5 банківських днів здійснює оплату коштів на розрахунковий рахунок Постачальника Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

12 березня 2020 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Обласне комунальне виробниче підприємство "Дніпро-Кіровоград"
#03346822
Переможець 354 367,20
UAH з ПДВ
12 березня 2020 12:47

Документи

12 березня 2020 12:47
Електронний підпис
12 березня 2020 12:46
Рішення стоки.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 12:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Обласне комунальне виробниче підприємство "Дніпро-Кіровоград"
#03346822
354 367,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2020 12:47
Електронний підпис
12 березня 2020 12:46
Рішення стоки.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 12:09
Стоки д.у. 3.pdf зміни до договору
15 січня 2021 12:02
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 12:49
Стоки д.у. 2.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 12:49
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 12:47
Стоки д.у. 1.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 12:47
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 14:13
Стоки 2020.pdf укладений
18 березня 2020 14:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з приведенням суми договору до фактичних видатків замовника, сторони дійшли згоди зменшити суму договору та обсяг закупівлі відповідно
Номер договору про закупівлю: 5/68/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору на період достатній для проведення закупівлі послуг на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 5/68/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з продовженням терміну дії договору, сторони дійшли згоди збільшити суму договору на 20%
Номер договору про закупівлю: 5/68/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML