Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
operational maintenance of the motorway of general use of the state value M-05 Kyiv-Odessa, km 274 + 435 - km 466 + 700
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487932826 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2020 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2020 14:25 |
Очікувана вартість: | 423 013 162,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,95% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4000000 UAH |
Publication date: | 12 березня 2020 14:51 |
Enquiries until: | 03 квітня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 09 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 квітня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 423 013 162 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 000 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,95 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Більш детально викладено в умовах договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2020 14:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2020 14:48 |
Проект договору ЕУ 2020.docx | |
12 березня 2020 14:48 |
ТД ЕУ М-05 274-466.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-01-000056 ● c3468f28c2564a668b9e0b91699f2e69
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2020 15:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.06.2020 Одеса № 165
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 01.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.06.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.06.2020 № 165
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-03-12-000994-c 12.03.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-02 18:26:19
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 01.06.2020 № 165 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яка проводиться Службою автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-12-000994-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» вимогами пункту 1.2. «Довідка, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (Таблиця) Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації кваліфікаційним критеріям, враховуючи відсутність необхідної кількості працівників, які належать до категорії посад «водії механізмів» (необхідно не менше ніж 47 осіб).
Так, учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» надає працівників, що належать до категорії посад «водії механізмів» лише у кількості 27 осіб (враховуючи наказ про призначення на посаду від 18.11.2016 № 70-О/С на Омельчука Івана Тимофійовича) та у Довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначає, що тим самим залучає працівників, що належать до категорії посад «водії автотранспортних засобів» та «водії» у кількості «значно більшій» ніж встановлено вимогами тендерної документації.
При цьому, тендерна документація Замовника містить вимоги пункту 3.1. Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації відповідно до яких тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі якщо учасник - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Разом з тим, слід зазначити, відповідно до пункту 1.10. Правил дорожнього руху, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306, механічний транспортний засіб - транспортний засіб, що приводиться в рух з допомогою двигуна. Цей термін поширюється на трактори, самохідні машини і механізми, а також тролейбуси та транспортні засоби з електродвигуном потужністю понад 3 кВт.
Вимогами пункту 2 Положення про порядок видачі посвідчень тракториста-машиніста, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 1994 № 217, встановлено, що до керування тракторами, в тому числі саморобними, самохідними сільськогосподарськими, меліоративними і дорожньобудівними машинами допускаються особи, які мають посвідчення тракториста-машиніста на право керування машинами відповідних категорій?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-05 16:44:27
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Служба автомобільних доріг в Одеській області допустила до аукціону тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» з наступних підстав.
Відповідно до умов тендерної документації вимагалася наявність певної кількості обладнання/механізмів та працівників. А саме:
Автогрейдер – 6 од, машина з обладнанням для розподілення протиожеледеної суміші – 18 од, навантажувач фронтальний – 7 од, роторний снігоочисник – 2 од, трактор – 6 од, дорожня фреза – 1 од, каток – 4 од, самоскид – 8 од, установка для ремонту покриття пневмо-струменевим методом – 3 од.
Водіїв механізмів - 47 осіб, Водіїв - 11 осіб.
Під час перевірки тендерної пропозиції виявлено, що дійсно машини з обладнанням для розподілення протиожеледеної суміші, 2 роторних снігоочисника та 3 установки для ремонту покриття пневмо-струменевим методом керуються саме водіями автотранспортних засобів. Дані машини/установки за своєю суттю не мають власного двигуна та не можуть вважатися «механічними транспортними засобами» в розумінні чинного законодавства. Це є зйомне та/або причіпне обладнання, тому навіть не підлягає державній реєстрації. По-друге, машини, а по суті це установки/обладнання для розподілення протиожеледеної суміші, роторні снігоочисники, установки для ремонту покриття пневмо-струменевим методом - всі встановлюються на великогабаритні автомобілі, автомобілі-самоскиди або автомобілі з платформами. Відповідно до Положення «Про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 травня 1993 року № 340, управління/керування самоскидами та іншими великогабаритними машинами дозволяється за наявності посвідчення водія відповідної категорії. В даному випадку категорії С,С1, ВЕ, С1Е, СЕ, D1E, DE. Тому в «Довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» цілком обгрунтовано вказана більша кількість необхідних водіїв автотранспортних засобів та відповідна кількість механізаторів.
Одним з принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія та ефективність. Тому, так як даній ситуації учасник ТОВ «Ростдорстрой» був правий та з метою збільшення конкуренції між учасниками під час проведення аукціону, задля якомога більшої економії бюджетних коштів, Замовником прийнято рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» до аукціону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
САД в Одеській області не погоджується з висновком Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівліз огляду на наступне: «Служба автомобільних доріг в Одеській області допустила до аукціону тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» з наступних підстав. Відповідно до умов тендерної документації вимагалася наявність певної кількості обладнання/механізмів та працівників. А саме: Автогрейдер – 6 од, машина з обладнанням для розподілення протиожеледеної суміші – 18 од, навантажувач фронтальний – 7 од, роторний снігоочисник – 2 од, трактор – 6 од, дорожня фреза – 1 од, каток – 4 од, самоскид – 8 од, установка для ремонту покриття пневмо-струменевим методом – 3 од. Водіїв механізмів - 47 осіб, Водіїв - 11 осіб. Під час перевірки тендерної пропозиції виявлено, що дійсно машини з обладнанням для розподілення протиожеледеної суміші, 2 роторних снігоочисника та 3 установки для ремонту покриття пневмо-струменевим методом керуються саме водіями автотранспортних засобів. Дані машини/установки за своєю суттю не мають власного двигуна та не можуть вважатися «механічними транспортними засобами» в розумінні чинного законодавства. Це є зйомне та/або причіпне обладнання, тому навіть не підлягає державній реєстрації. По-друге, машини, а по суті це установки/обладнання для розподілення протиожеледеної суміші, роторні снігоочисники, установки для ремонту покриття пневмо-струменевим методом - всі встановлюються на великогабаритні автомобілі, автомобілі-самоскиди або автомобілі з платформами. Відповідно до Положення «Про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 травня 1993 року № 340, управління/керування самоскидами та іншими великогабаритними машинами дозволяється за наявності посвідчення водія відповідної категорії. В даному випадку категорії С,С1, ВЕ, С1Е, СЕ, D1E, DE. Тому в «Довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» цілком обгрунтовано вказана більша кількість необхідних водіїв автотранспортних засобів та відповідна кількість механізаторів. Одним з принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія та ефективність. Тому, так як даній ситуації учасник ТОВ «Ростдорстрой» був правий та з метою збільшення конкуренції між учасниками під час проведення аукціону, задля якомога більшої економії бюджетних коштів, Замовником прийнято рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» до аукціону. Висновок Держаудитслужби буде оскаржено в суді у строки визначені чинним законодавством.
2020-06-16 15:45:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини 1 статті 3 Закону (у редакції Закону чинного на момент оголошення процедури закупівлі).)
Оскарження в суді
Опис: | Замовник не погоджується з інформацією, викладеною у висновку, з огляду на що прийнято рішення про оскарження висновку до суду. Позовна заява додається. |
Дата публікації: | 24 червня 2020 |
Документи:
24 червня 2020 08:46
|
Електронний підпис |
24 червня 2020 08:44
|
Позовна_заява_ЕУ_М_05_держудитслужба_моніторинг.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ШРБУ-48 | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2020 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
415 900 000,00
UAH з ПДВ
|
411 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
418 750 000,00
UAH з ПДВ
|
412 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
421 545 800,00
UAH з ПДВ
|
414 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
411 900 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2024 10:19
|
ДУ31 23 04 2024 1У_20.PDF | зміни до договору |
23 квітня 2024 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 березня 2024 11:20
|
1У 20 ДУ29 М-05 А-П 08.03.2024.PDF | зміни до договору |
08 березня 2024 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2023 16:10
|
ДУ27 від 13.06.2023 1У_20 ТОВ Автомагістраль Південь.PDF | зміни до договору |
13 червня 2023 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2022 11:49
|
1У 20 ДУ16 30 03 22.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2022 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2022 12:50
|
ДУ14.pdf | зміни до договору |
28 березня 2022 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2021 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2020 11:38
|
1У 20 ЕУ М-05 274-466 АП 10 06 20.pdf | укладений |
10 червня 2020 11:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до підпункту 5.1.1. розділу V «Надання послуг», пункт.5.1. та пункт 10.1. розділу X. «Cтрок дії договору» викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2022 року. п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 1У/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до підпункту 5.1.1. розділу V «Надання послуг» та пункту 10.2. розділу X. «Cтрок дії договору», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V «Надання послуг» та пункт 10.1. розділу X. «Cтрок дії договору» викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2023 року. п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 1У/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання Плану запровадження та забезпечення заходів здійснення правового режиму воєнного стану в Україні, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2022 року № 181-Р «Питання запровадження та забезпечення здійснення заходів правового режиму воєнного стану в Україні» та залучення Укравтодору до здійснення Державного агентства автомобільних доріг України та Служби автомобільних доріг в Одеській області до здійснення заходів передбачених пунктами 1, 5, 9, 10, 17, 18, 19, 21, 23 відповідного плану, враховуючи доведення до Служби встановленого мобілізаційного завдання (замовлення) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, Сторони дійшли згоди здійснювати надання послуг відповідно до доведеного Укравтодором мобілізаційного завдання (замовлення ) у період воєнного стану та відповідно до пункту 11.1 договору, Сторони дійшли згоди доповнити розділ І. «Предмет договору» пунктом 1.12, а саме: «п.1.12. Виконавець за завданням Замовника надає послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування відповідно до доведеного Укравтодором мобілізаційного завдання (замовлення) у період воєнного стану.» |
Номер договору про закупівлю: | 1У/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 2. Відповідно до підпункту 5.1.1. розділу V «Надання послуг» та пункту 10.2. розділу X. «Cтрок дії договору», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V «Надання послуг» та пункт 10.1. розділу X. «Cтрок дії договору» викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2024 року. п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 1У/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до пункту 11.7. розділу ХI. «Інші умови», Сторони дійшли згоди пункт 5.1. розділу V «Надання послуг» викласти у наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 06 березня 2024 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 1У/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 29 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з закінченням надання послуг за договором та відповідно до абз. 3. пункту 3. розділу IІІ. «Ціна договору», а саме (узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг) і до пункту 11.7. розділу ХI. «Інші умови», Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 2,31 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Договірна ціна» та пункт 10.1. розділу X. «Cтрок дії договору», викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна договору становить 411 899 997,69 грн. (Чотириста одинадцять мільйонів вісімсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто сім грн 69 коп.), у тому числі ПДВ – 68 649 999,62 грн. (Шістдесят вісім мільйон шістсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн 62 коп.).» «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 30 квітня 2024 року, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань.» |
Номер договору про закупівлю: | 1У/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 31 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |