Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700
operational maintenance of the motorway of general use of the state value M-05 Kyiv-Odessa, km 274 + 435 - km 466 + 700
Очікувана вартість
423 013 162,00 UAH
UA-2020-03-12-000994-c 0417e4fc2e0c458dbe18fce287c7c052
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487932826
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 травня 2020 14:25
Очікувана вартість: 423 013 162,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95 %
Publication date: 12 березня 2020 14:51
Enquiries until: 03 квітня 2020 10:00
Complaints submission until: до 09 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 квітня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 423 013 162 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 000 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,95 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 4 000 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700 (джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

operational maintenance of the motorway of general use of the state value M-05 Kyiv-Odessa, km 274 + 435 - km 466 + 700
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Більш детально викладено в умовах договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 березня 2020 14:48
Електронний цифровий підпис
12 березня 2020 14:48
Проект договору ЕУ 2020.docx
12 березня 2020 14:48
ТД ЕУ М-05 274-466.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000056 ● c3468f28c2564a668b9e0b91699f2e69
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-01 15:57:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.06.2020 Одеса № 165

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 01.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.06.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.06.2020 № 165
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-03-12-000994-c 12.03.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-02 18:26:19

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 01.06.2020 № 165 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яка проводиться Службою автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-12-000994-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» вимогами пункту 1.2. «Довідка, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (Таблиця) Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації кваліфікаційним критеріям, враховуючи відсутність необхідної кількості працівників, які належать до категорії посад «водії механізмів» (необхідно не менше ніж 47 осіб).
Так, учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» надає працівників, що належать до категорії посад «водії механізмів» лише у кількості 27 осіб (враховуючи наказ про призначення на посаду від 18.11.2016 № 70-О/С на Омельчука Івана Тимофійовича) та у Довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначає, що тим самим залучає працівників, що належать до категорії посад «водії автотранспортних засобів» та «водії» у кількості «значно більшій» ніж встановлено вимогами тендерної документації.
При цьому, тендерна документація Замовника містить вимоги пункту 3.1. Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації відповідно до яких тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі якщо учасник - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Разом з тим, слід зазначити, відповідно до пункту 1.10. Правил дорожнього руху, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306, механічний транспортний засіб - транспортний засіб, що приводиться в рух з допомогою двигуна. Цей термін поширюється на трактори, самохідні машини і механізми, а також тролейбуси та транспортні засоби з електродвигуном потужністю понад 3 кВт.
Вимогами пункту 2 Положення про порядок видачі посвідчень тракториста-машиніста, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 1994 № 217, встановлено, що до керування тракторами, в тому числі саморобними, самохідними сільськогосподарськими, меліоративними і дорожньобудівними машинами допускаються особи, які мають посвідчення тракториста-машиніста на право керування машинами відповідних категорій?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-05 16:44:27

Відповідь на запит Держаудитслужби України

Служба автомобільних доріг в Одеській області допустила до аукціону тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» з наступних підстав.
Відповідно до умов тендерної документації вимагалася наявність певної кількості обладнання/механізмів та працівників. А саме:
Автогрейдер – 6 од, машина з обладнанням для розподілення протиожеледеної суміші – 18 од, навантажувач фронтальний – 7 од, роторний снігоочисник – 2 од, трактор – 6 од, дорожня фреза – 1 од, каток – 4 од, самоскид – 8 од, установка для ремонту покриття пневмо-струменевим методом – 3 од.
Водіїв механізмів - 47 осіб, Водіїв - 11 осіб.
Під час перевірки тендерної пропозиції виявлено, що дійсно машини з обладнанням для розподілення протиожеледеної суміші, 2 роторних снігоочисника та 3 установки для ремонту покриття пневмо-струменевим методом керуються саме водіями автотранспортних засобів. Дані машини/установки за своєю суттю не мають власного двигуна та не можуть вважатися «механічними транспортними засобами» в розумінні чинного законодавства. Це є зйомне та/або причіпне обладнання, тому навіть не підлягає державній реєстрації. По-друге, машини, а по суті це установки/обладнання для розподілення протиожеледеної суміші, роторні снігоочисники, установки для ремонту покриття пневмо-струменевим методом - всі встановлюються на великогабаритні автомобілі, автомобілі-самоскиди або автомобілі з платформами. Відповідно до Положення «Про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 травня 1993 року № 340, управління/керування самоскидами та іншими великогабаритними машинами дозволяється за наявності посвідчення водія відповідної категорії. В даному випадку категорії С,С1, ВЕ, С1Е, СЕ, D1E, DE. Тому в «Довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» цілком обгрунтовано вказана більша кількість необхідних водіїв автотранспортних засобів та відповідна кількість механізаторів.
Одним з принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія та ефективність. Тому, так як даній ситуації учасник ТОВ «Ростдорстрой» був правий та з метою збільшення конкуренції між учасниками під час проведення аукціону, задля якомога більшої економії бюджетних коштів, Замовником прийнято рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» до аукціону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

САД в Одеській області не погоджується з висновком Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівліз огляду на наступне: «Служба автомобільних доріг в Одеській області допустила до аукціону тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» з наступних підстав. Відповідно до умов тендерної документації вимагалася наявність певної кількості обладнання/механізмів та працівників. А саме: Автогрейдер – 6 од, машина з обладнанням для розподілення протиожеледеної суміші – 18 од, навантажувач фронтальний – 7 од, роторний снігоочисник – 2 од, трактор – 6 од, дорожня фреза – 1 од, каток – 4 од, самоскид – 8 од, установка для ремонту покриття пневмо-струменевим методом – 3 од. Водіїв механізмів - 47 осіб, Водіїв - 11 осіб. Під час перевірки тендерної пропозиції виявлено, що дійсно машини з обладнанням для розподілення протиожеледеної суміші, 2 роторних снігоочисника та 3 установки для ремонту покриття пневмо-струменевим методом керуються саме водіями автотранспортних засобів. Дані машини/установки за своєю суттю не мають власного двигуна та не можуть вважатися «механічними транспортними засобами» в розумінні чинного законодавства. Це є зйомне та/або причіпне обладнання, тому навіть не підлягає державній реєстрації. По-друге, машини, а по суті це установки/обладнання для розподілення протиожеледеної суміші, роторні снігоочисники, установки для ремонту покриття пневмо-струменевим методом - всі встановлюються на великогабаритні автомобілі, автомобілі-самоскиди або автомобілі з платформами. Відповідно до Положення «Про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 травня 1993 року № 340, управління/керування самоскидами та іншими великогабаритними машинами дозволяється за наявності посвідчення водія відповідної категорії. В даному випадку категорії С,С1, ВЕ, С1Е, СЕ, D1E, DE. Тому в «Довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» цілком обгрунтовано вказана більша кількість необхідних водіїв автотранспортних засобів та відповідна кількість механізаторів. Одним з принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія та ефективність. Тому, так як даній ситуації учасник ТОВ «Ростдорстрой» був правий та з метою збільшення конкуренції між учасниками під час проведення аукціону, задля якомога більшої економії бюджетних коштів, Замовником прийнято рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» до аукціону. Висновок Держаудитслужби буде оскаржено в суді у строки визначені чинним законодавством.

2020-06-16 15:45:15

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 24 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Служба автомобільних доріг в Одеській області, 25829550, Україна, Одеса, вул. М. Грушевського, 49
  2. Інформація про предмет закупівлі: експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700 (джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету), 423013162UAH, 45230000-8, ДК021, 1, посл.
  3. Інформація про оприлюднення: 0417e4fc2e0c458dbe18fce287c7c052, 2020-03-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 01 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 9 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (у редакції Закону чинного на момент оголошення процедури закупівлі), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 11.03.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» (далі – ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР»), товариство з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету про намір укласти договір про закупівлю від 22.05.2020 № 4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.05.2020, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 05.06.2020. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, який опубліковано на вебпорталі Уповноваженого органу щодо зазначеної закупівлі, тендерні пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «Автомагістраль-Південь» відповідають кваліфікаційним критеріям, вимогам ТД та допущені до аукціону. Згідно протоколу засідання тендерного комітету про намір укласти договір про закупівлю від 22.05.2020 № 4 тендерна пропозиція ТОВ «Автомагістраль-Південь» визначена переможцем процедури закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу від 22.05.2020. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне: - відповідно до вимог пункту 1.2. «Довідка, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (Таблиця) Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації до довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, включаються працівники, яких планується залучити до надання послуг, а саме: головний інженер, виконроб (мінімум 5 осіб), майстер (мінімум 10 осіб), водії механізмів (мінімум 47 осіб), водії (мінімум 11 осіб), дорожні робочі (мінімум 45 осіб). Однак, згідно Довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі – Довідка) та наказів про прийняття на роботу, що надані у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», відсутня необхідна кількість працівників, які належать до категорії посад «водії механізмів». Так, учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» надає працівників, що належать до категорії посад «водії механізмів» лише у кількості 27 осіб (враховуючи наказ про прийняття на роботу від 18.11.2016 № 70-О/С на Омельчука Івана Тимофійовича). Між тим, у наведеній Довідці зазначено, що тим самим залучено працівників, що належать до категорії посад «водії автотранспортних засобів» та «водії» у кількості «значно більшій» ніж встановлено вимогами тендерної документації. При цьому, тендерна документація Замовника містить вимоги пункту 3.1. Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації відповідно до яких тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі якщо учасник - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Разом з тим, слід зазначити, що відповідно до пункту 1.10. Правил дорожнього руху, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306, механічний транспортний засіб - транспортний засіб, що приводиться в рух з допомогою двигуна. Цей термін поширюється на трактори, самохідні машини і механізми, а також тролейбуси та транспортні засоби з електродвигуном потужністю понад 3 кВт. Вимогами пункту 2 Положення про порядок видачі посвідчень тракториста-машиніста, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 1994 № 217 (далі – Положення) встановлено, що до керування тракторами, в тому числі саморобними, самохідними сільськогосподарськими, меліоративними і дорожньобудівними машинами (далі - машинами) допускаються особи, які мають посвідчення тракториста-машиніста на право керування машинами відповідних категорій. Тому, у межах проведення моніторингу з питань невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» умовам ТД в електронній системі закупівель Південним офісом Держаудитслужби було надано запит Замовнику на пояснення від 02.06.2020. Надані пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 05.06.2020 містять посилання на умови ТД щодо мінімально-необхідної кількості техніки (пункт 1.1. «Довідка, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (Таблиця) Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки: автогрейдер – 6 од., машина з обладнанням для розподілення протиожеледеної суміші – 18 од., навантажувач фронтальний – 7 од., роторний снігоочисник – 2 од., трактор – 6 од., дорожня фреза – 1 од., каток – 4 од., самоскид – 8 од., установка для ремонту покриття пневмо-струменевим методом – 3 од.) та зазначено, що машини з обладнанням для розподілення протиожеледеної суміші, 2 роторних снігоочисника та 3 установки для ремонту покриття пневмо-струменевим методом керуються «водіями автотранспортних засобів», так як дані машини/установки за своєю суттю не мають власного двигуна та встановлюються на великогабаритні автомобілі, автомобілі-самоскиди або автомобілі з платформами. Тому, не можуть вважатися «механічними транспортними засобами» в розумінні чинного законодавства. Однак, відповідно до пункту 4 Положення машини, керування якими здійснюється за наявності посвідчення, залежно від їх типів і призначення поділяються на такі категорії: - А1 - трактори з потужністю двигуна до 73,5 кВт; - А2 - трактори з потужністю двигуна понад 73,5 кВт; - B1 - самохідні зерно- і кукурудзозбиральні машини; - B2 - самохідні кормозбиральні машини; - B3 - самохідні машини для збирання коренеплодів, картоплі, овочів, фруктів і ягід; - С - самохідні дорожньо-будівельні машини; - D1 - екскаватори з об'ємом ковша до 4 куб. метрів; - D2 - екскаватори з об'ємом ковша понад 4 куб. метри; - E1 - навантажувачі з потужністю двигуна до 147 кВт; - E2 - навантажувачі з потужністю двигуна понад 147 кВт; - F1 - автогрейдери масою до 18 тонн; - F2 - автогрейдери масою понад 18 тонн; - G1 - бульдозери з потужністю двигуна до 73,5 кВт; - G2 - бульдозери з потужністю двигуна понад 73,5 кВт; - H - інші самохідні машини, які підлягають реєстрації в територіальному органі Держпродспоживслужби (Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Постановами Кабінету Міністрів України від 25.11.2009 № 1259 та від 29.09.2010 № 881). Разом з тим, слід зазначити, що відповідно до пункту 4 Положення у редакції від 14.11.2019 тракторист-машиніст має право керувати машинами тих категорій, позначення яких дублюється у посвідченні у графі «Відмітка про дозвіл». Тому, враховуючи, наявність чіткої вимоги ТД щодо мінімально-необхідної кількості техніки, яка обов’язково включається, а саме: автогрейдер – 6 од., навантажувач фронтальний – 7 од., трактор – 6 од., каток – 4 од. та відповідно до вимог чинного законодавства є машинами, до керування яких, допускаються лише особи, які мають посвідчення тракториста-машиніста відповідних категорій, зазначені пояснення Замовника не обґрунтовують відсутність у необхідній кількості працівників, що належать до категорії посад «водії механізмів» (мінімум 47 осіб). Слід зазначити, що тендерна документація не містить жодних виключень щодо надання/залучення працівників відповідних категорій у кількості меншій ніж визначено умовами ТД та/або можливість залучення водіїв інших категорій. При цьому, тендерна документація Замовника містить вимоги підпункту 1.1. пункту 1 «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації» та підпункту 2.1. «Унесення змін до тендерної документації» Розділу ІІ. «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів, тим самим дублює вимоги частин 1 та 2 статті 23 Закону (у редакції Закону чинного на момент оголошення процедури закупівлі). Однак, учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» даним правом не скористався. Між тим, слід зазначити, що відповідно до положень пункту 5 Розділу X Прикінцевих та перехідних положень Закону (у редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, що набрав чинність 19.04.2020) процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Разом з тим, слід зазначити, що метою цього Закону (у редакції Закону чинного на момент оголошення процедури закупівлі) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Так, відповідно до вимог частини 1 статті 3 Закону (у редакції Закону чинного на момент оголошення процедури закупівлі) закупівлі здійснюються за принципами, у тому числі: недискримінації учасників, а також об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Між тим, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, який опубліковано на вебпорталі Уповноваженого органу щодо зазначеної закупівлі, тендерні пропозиції дочірнього підприємства «Одеський облавтодор» та товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» (далі – ТОВ «ШРБУ-48») відхилено з підстав не відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації. Зокрема, тендерна пропозиція ТОВ «ШРБУ-48» визначена, як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям (згідно пункту 1.1 «Довідка, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (Таблиця) Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації учасник мав надати мінімально-необхідну кількість техніки, яка мала б становити: роторні снігоочисники в кількості 2 штуки, трактори в кількості - 6 штук, відвали - 6 штук, навісне обладнання для покосу трави - 2 штуки. Проте, в довідці учасник не вказав наявність роторного снігоочисника та вказав лише 3 трактори, 2 відвала та 1 косарку (навісне обладнання для покосу трави), що не відповідає умовам тендерної документації). Отже, у супереч зазначеному, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» вимогам тендерної документації, Замовником порушено вимоги частини 1 статті 3 Закону (у редакції Закону чинного на момент оголошення процедури закупівлі) (порушено принцип здійснення закупівель, зокрема об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а саме: допущення до аукціону учасника). Разом з тим, відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону (у редакції Закону чинного на момент оголошення процедури закупівлі) Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі невідповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону (у редакції Закону чинного на момент оголошення процедури закупівлі) не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», з підстав невідповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Разом з тим, слід зазначити, що згідно з частиною 1 статті 31 Закону (у редакції Закону чинного на момент оголошення процедури закупівлі) Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Крім того, за результатами аналізу питання оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт, а саме визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції встановлено, що вид предмету закупівлі –послуги. На підставі викладеного виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-5_2 не підтверджено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону (у редакції Закону чинного на момент оголошення процедури закупівлі). Встановлено порушення частини 1 статті 3 Закону (у редакції Закону чинного на момент оголошення процедури закупівлі). За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною 1 статті 31 Закону (у редакції Закону чинного на момент оголошення процедури закупівлі) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини 1 статті 3 Закону (у редакції Закону чинного на момент оголошення процедури закупівлі).)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Замовник не погоджується з інформацією, викладеною у висновку, з огляду на що прийнято рішення про оскарження висновку до суду. Позовна заява додається.

2020-06-24 08:44:55

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 15 травня 2020
UA-2020-03-12-000994-c0417e4fc2e0c458dbe18fce287c7c052
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ШРБУ-48 Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 08:56
Гарантійні листи.PDF
11 квітня 2020 10:53
Інші документи.pdf
11 квітня 2020 10:53
Лист НБУ по ліцензії.pdf
11 квітня 2020 10:53
Статут.PDF
11 квітня 2020 10:38
ДОВІДКА.PDF
11 квітня 2020 10:34
Гарантійні листи.PDF

Документи

Публічні документи

11 квітня 2020 22:18
G7367.20.7z
11 квітня 2020 22:18
Формальні помилки.pdf
11 квітня 2020 22:18
Статут.PDF
11 квітня 2020 22:18
Скан витягу ПДВ.pdf
11 квітня 2020 22:18
Працівники.pdf
11 квітня 2020 22:18
Паспорт директора.pdf
11 квітня 2020 22:18
Опис.pdf
11 квітня 2020 22:18
обладнання.PDF
11 квітня 2020 22:18
Наказ Одлавтодор.pdf
11 квітня 2020 22:18
Наказ Облавтодор.pdf
11 квітня 2020 22:18
Наказ водій ДІІР.pdf
11 квітня 2020 22:18
Ліцензія.pdf
11 квітня 2020 22:18
Лист від ТФ Ескадор.PDF
11 квітня 2020 22:18
Лист від Облавтодор.pdf
11 квітня 2020 22:18
Лист від Ескадор.PDF
11 квітня 2020 22:18
Лист від Евродор.pdf
11 квітня 2020 22:18
Лист від ДІІР.pdf
11 квітня 2020 22:18
досвід роботи.PDF
11 квітня 2020 22:18
Договір ТОВ ЕВРОДОР.pdf
11 квітня 2020 22:18
Договір з Облавтодор.pdf
11 квітня 2020 22:18
Договір з ДІІР.pdf
11 квітня 2020 22:18
Довідка про санкціїї.PDF
11 квітня 2020 22:18
Довідка про довкілля.PDF
11 квітня 2020 22:18
Довідка про бази.PDF
11 квітня 2020 22:18
Довідка за ст 17.PDF
11 квітня 2020 22:18
Гарантійний лист.PDF
11 квітня 2020 22:18
Відгук.pdf
11 квітня 2020 22:18
витяг зі статуту.PDF
11 квітня 2020 22:18
виписка.pdf

Документи

Публічні документи

12 квітня 2020 15:44
10. Аналогічний договір.rar
12 квітня 2020 15:44
Fw_ RE_ Гарантія.zip
12 квітня 2020 15:44
12. Витяг ПДВ.pdf
12 квітня 2020 15:44
8. Наявність МТБ.rar
12 квітня 2020 15:44
7. Захист довкілля.pdf
12 квітня 2020 15:44
6. Довідка про санкції.pdf
12 квітня 2020 15:44
3. Ст.17.pdf

Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 08:54
sign.p7s
13 квітня 2020 08:54
sign.p7s
13 квітня 2020 08:52
Статут (нова ред).pdf
13 квітня 2020 08:52
протокол на участь.pdf
13 квітня 2020 08:52
Протокол 10.pdf
13 квітня 2020 08:52
проект договору.pdf
13 квітня 2020 08:52
оригінал ПДВ.pdf
13 квітня 2020 08:52
Наказ №448.pdf
13 квітня 2020 08:52
Лист НБУ по ліцензії.pdf
13 квітня 2020 08:52
інші довідки і листи.pdf
13 квітня 2020 08:52
довідки ст. 17.pdf
13 квітня 2020 08:52
довідки на підписанта.pdf
13 квітня 2020 08:52
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 квітня 2020 08:52
технічне завдання.pdf
13 квітня 2020 08:52
накази 4.pdf
13 квітня 2020 08:52
накази 3.pdf
13 квітня 2020 08:52
накази 2.pdf
13 квітня 2020 08:52
накази 1.pdf
13 квітня 2020 08:52
довідка обладнання.pdf
13 квітня 2020 08:52
довідка досвід.pdf
13 квітня 2020 08:52
Відгук до договору 2.pdf

Документи

Публічні документи

25 травня 2020 21:17
sign.p7s
25 травня 2020 21:16
Документи переможця.7z
25 травня 2020 21:15
sign.p7s
25 травня 2020 21:15
Документи переможця.7z
13 квітня 2020 09:58
sign.p7s
13 квітня 2020 09:58
sign.p7s
13 квітня 2020 09:50
6. Інші документи.pdf
13 квітня 2020 09:50
5. Банківська гарантія.7z
13 квітня 2020 09:50
1.3. Наявність досвіду.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 415 900 000,00
UAH з ПДВ
411 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 418 750 000,00
UAH з ПДВ
412 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 421 545 800,00
UAH з ПДВ
414 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2020 21:17
sign.p7s
25 травня 2020 21:16
Документи переможця.7z
25 травня 2020 21:15
sign.p7s
25 травня 2020 21:15
Документи переможця.7z
13 квітня 2020 09:58
sign.p7s
13 квітня 2020 09:58
sign.p7s
13 квітня 2020 09:50
6. Інші документи.pdf
13 квітня 2020 09:50
5. Банківська гарантія.7z
13 квітня 2020 09:50
1.3. Наявність досвіду.pdf

Публічні документи

11 квітня 2020 22:18
G7367.20.7z
11 квітня 2020 22:18
Формальні помилки.pdf
11 квітня 2020 22:18
Статут.PDF
11 квітня 2020 22:18
Скан витягу ПДВ.pdf
11 квітня 2020 22:18
Працівники.pdf
11 квітня 2020 22:18
Паспорт директора.pdf
11 квітня 2020 22:18
Опис.pdf
11 квітня 2020 22:18
обладнання.PDF
11 квітня 2020 22:18
Наказ Одлавтодор.pdf
11 квітня 2020 22:18
Наказ Облавтодор.pdf
11 квітня 2020 22:18
Наказ водій ДІІР.pdf
11 квітня 2020 22:18
Ліцензія.pdf
11 квітня 2020 22:18
Лист від ТФ Ескадор.PDF
11 квітня 2020 22:18
Лист від Облавтодор.pdf
11 квітня 2020 22:18
Лист від Ескадор.PDF
11 квітня 2020 22:18
Лист від Евродор.pdf
11 квітня 2020 22:18
Лист від ДІІР.pdf
11 квітня 2020 22:18
досвід роботи.PDF
11 квітня 2020 22:18
Договір ТОВ ЕВРОДОР.pdf
11 квітня 2020 22:18
Договір з Облавтодор.pdf
11 квітня 2020 22:18
Договір з ДІІР.pdf
11 квітня 2020 22:18
Довідка про санкціїї.PDF
11 квітня 2020 22:18
Довідка про довкілля.PDF
11 квітня 2020 22:18
Довідка про бази.PDF
11 квітня 2020 22:18
Довідка за ст 17.PDF
11 квітня 2020 22:18
Гарантійний лист.PDF
11 квітня 2020 22:18
Відгук.pdf
11 квітня 2020 22:18
витяг зі статуту.PDF
11 квітня 2020 22:18
виписка.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 08:54
sign.p7s
13 квітня 2020 08:54
sign.p7s
13 квітня 2020 08:52
Статут (нова ред).pdf
13 квітня 2020 08:52
протокол на участь.pdf
13 квітня 2020 08:52
Протокол 10.pdf
13 квітня 2020 08:52
проект договору.pdf
13 квітня 2020 08:52
оригінал ПДВ.pdf
13 квітня 2020 08:52
Наказ №448.pdf
13 квітня 2020 08:52
Лист НБУ по ліцензії.pdf
13 квітня 2020 08:52
інші довідки і листи.pdf
13 квітня 2020 08:52
довідки ст. 17.pdf
13 квітня 2020 08:52
довідки на підписанта.pdf
13 квітня 2020 08:52
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 квітня 2020 08:52
технічне завдання.pdf
13 квітня 2020 08:52
накази 4.pdf
13 квітня 2020 08:52
накази 3.pdf
13 квітня 2020 08:52
накази 2.pdf
13 квітня 2020 08:52
накази 1.pdf
13 квітня 2020 08:52
довідка обладнання.pdf
13 квітня 2020 08:52
довідка досвід.pdf
13 квітня 2020 08:52
Відгук до договору 2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 411 900 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 11:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2020 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
411 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 червня 2020 11:38
1У 20 ЕУ М-05 274-466 АП 10 06 20.pdf укладений
10 червня 2020 11:38

Актуальні тендери

До пошуку