Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700
operational maintenance of the motorway of general use of the state value M-05 Kyiv-Odessa, km 274 + 435 - km 466 + 700
Очікувана вартість
423 013 162,00 UAH
UA-2020-03-12-000994-c 0417e4fc2e0c458dbe18fce287c7c052
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487932826
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 березня 2020 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 травня 2020 14:25
Очікувана вартість: 423 013 162,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4000000 UAH
Publication date: 12 березня 2020 14:51
Enquiries until: 03 квітня 2020 10:00
Complaints submission until: до 09 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 квітня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 423 013 162 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 000 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,95 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, км 274+435 - км 466+700 (джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

operational maintenance of the motorway of general use of the state value M-05 Kyiv-Odessa, km 274 + 435 - km 466 + 700
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Більш детально викладено в умовах договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 14:48
Проект договору ЕУ 2020.docx
12 березня 2020 14:48
ТД ЕУ М-05 274-466.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000056 ● c3468f28c2564a668b9e0b91699f2e69
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.06.2020 Одеса № 165

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 01.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.06.2020.



Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.06.2020 № 165
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-03-12-000994-c 12.03.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-02 18:26:19

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 01.06.2020 № 165 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яка проводиться Службою автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-12-000994-c).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» вимогами пункту 1.2. «Довідка, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (Таблиця) Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації кваліфікаційним критеріям, враховуючи відсутність необхідної кількості працівників, які належать до категорії посад «водії механізмів» (необхідно не менше ніж 47 осіб).
Так, учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» надає працівників, що належать до категорії посад «водії механізмів» лише у кількості 27 осіб (враховуючи наказ про призначення на посаду від 18.11.2016 № 70-О/С на Омельчука Івана Тимофійовича) та у Довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначає, що тим самим залучає працівників, що належать до категорії посад «водії автотранспортних засобів» та «водії» у кількості «значно більшій» ніж встановлено вимогами тендерної документації.
При цьому, тендерна документація Замовника містить вимоги пункту 3.1. Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації відповідно до яких тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі якщо учасник - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Разом з тим, слід зазначити, відповідно до пункту 1.10. Правил дорожнього руху, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306, механічний транспортний засіб - транспортний засіб, що приводиться в рух з допомогою двигуна. Цей термін поширюється на трактори, самохідні машини і механізми, а також тролейбуси та транспортні засоби з електродвигуном потужністю понад 3 кВт.
Вимогами пункту 2 Положення про порядок видачі посвідчень тракториста-машиніста, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 1994 № 217, встановлено, що до керування тракторами, в тому числі саморобними, самохідними сільськогосподарськими, меліоративними і дорожньобудівними машинами допускаються особи, які мають посвідчення тракториста-машиніста на право керування машинами відповідних категорій?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-05 16:44:27

Відповідь на запит Держаудитслужби України

Служба автомобільних доріг в Одеській області допустила до аукціону тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» з наступних підстав.
Відповідно до умов тендерної документації вимагалася наявність певної кількості обладнання/механізмів та працівників. А саме:
Автогрейдер – 6 од, машина з обладнанням для розподілення протиожеледеної суміші – 18 од, навантажувач фронтальний – 7 од, роторний снігоочисник – 2 од, трактор – 6 од, дорожня фреза – 1 од, каток – 4 од, самоскид – 8 од, установка для ремонту покриття пневмо-струменевим методом – 3 од.
Водіїв механізмів - 47 осіб, Водіїв - 11 осіб.
Під час перевірки тендерної пропозиції виявлено, що дійсно машини з обладнанням для розподілення протиожеледеної суміші, 2 роторних снігоочисника та 3 установки для ремонту покриття пневмо-струменевим методом керуються саме водіями автотранспортних засобів. Дані машини/установки за своєю суттю не мають власного двигуна та не можуть вважатися «механічними транспортними засобами» в розумінні чинного законодавства. Це є зйомне та/або причіпне обладнання, тому навіть не підлягає державній реєстрації. По-друге, машини, а по суті це установки/обладнання для розподілення протиожеледеної суміші, роторні снігоочисники, установки для ремонту покриття пневмо-струменевим методом - всі встановлюються на великогабаритні автомобілі, автомобілі-самоскиди або автомобілі з платформами. Відповідно до Положення «Про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 травня 1993 року № 340, управління/керування самоскидами та іншими великогабаритними машинами дозволяється за наявності посвідчення водія відповідної категорії. В даному випадку категорії С,С1, ВЕ, С1Е, СЕ, D1E, DE. Тому в «Довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» цілком обгрунтовано вказана більша кількість необхідних водіїв автотранспортних засобів та відповідна кількість механізаторів.
Одним з принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія та ефективність. Тому, так як даній ситуації учасник ТОВ «Ростдорстрой» був правий та з метою збільшення конкуренції між учасниками під час проведення аукціону, задля якомога більшої економії бюджетних коштів, Замовником прийнято рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» до аукціону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

САД в Одеській області не погоджується з висновком Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівліз огляду на наступне: «Служба автомобільних доріг в Одеській області допустила до аукціону тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» з наступних підстав. Відповідно до умов тендерної документації вимагалася наявність певної кількості обладнання/механізмів та працівників. А саме: Автогрейдер – 6 од, машина з обладнанням для розподілення протиожеледеної суміші – 18 од, навантажувач фронтальний – 7 од, роторний снігоочисник – 2 од, трактор – 6 од, дорожня фреза – 1 од, каток – 4 од, самоскид – 8 од, установка для ремонту покриття пневмо-струменевим методом – 3 од. Водіїв механізмів - 47 осіб, Водіїв - 11 осіб. Під час перевірки тендерної пропозиції виявлено, що дійсно машини з обладнанням для розподілення протиожеледеної суміші, 2 роторних снігоочисника та 3 установки для ремонту покриття пневмо-струменевим методом керуються саме водіями автотранспортних засобів. Дані машини/установки за своєю суттю не мають власного двигуна та не можуть вважатися «механічними транспортними засобами» в розумінні чинного законодавства. Це є зйомне та/або причіпне обладнання, тому навіть не підлягає державній реєстрації. По-друге, машини, а по суті це установки/обладнання для розподілення протиожеледеної суміші, роторні снігоочисники, установки для ремонту покриття пневмо-струменевим методом - всі встановлюються на великогабаритні автомобілі, автомобілі-самоскиди або автомобілі з платформами. Відповідно до Положення «Про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 травня 1993 року № 340, управління/керування самоскидами та іншими великогабаритними машинами дозволяється за наявності посвідчення водія відповідної категорії. В даному випадку категорії С,С1, ВЕ, С1Е, СЕ, D1E, DE. Тому в «Довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» цілком обгрунтовано вказана більша кількість необхідних водіїв автотранспортних засобів та відповідна кількість механізаторів. Одним з принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія та ефективність. Тому, так як даній ситуації учасник ТОВ «Ростдорстрой» був правий та з метою збільшення конкуренції між учасниками під час проведення аукціону, задля якомога більшої економії бюджетних коштів, Замовником прийнято рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» до аукціону. Висновок Держаудитслужби буде оскаржено в суді у строки визначені чинним законодавством.

2020-06-16 15:45:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини 1 статті 3 Закону (у редакції Закону чинного на момент оголошення процедури закупівлі).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовник не погоджується з інформацією, викладеною у висновку, з огляду на що прийнято рішення про оскарження висновку до суду. Позовна заява додається.
Дата публікації: 24 червня 2020

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 травня 2020
UA-2020-03-12-000994-c0417e4fc2e0c458dbe18fce287c7c052
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ШРБУ-48 Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 08:56
Гарантійні листи.PDF
11 квітня 2020 10:53
Інші документи.pdf
11 квітня 2020 10:53
Лист НБУ по ліцензії.pdf
11 квітня 2020 10:53
Статут.PDF
11 квітня 2020 10:38
ДОВІДКА.PDF
11 квітня 2020 10:34
Гарантійні листи.PDF

Документи

Публічні документи

11 квітня 2020 22:18
G7367.20.7z
11 квітня 2020 22:18
Формальні помилки.pdf
11 квітня 2020 22:18
Статут.PDF
11 квітня 2020 22:18
Скан витягу ПДВ.pdf
11 квітня 2020 22:18
Працівники.pdf
11 квітня 2020 22:18
Паспорт директора.pdf
11 квітня 2020 22:18
Опис.pdf
11 квітня 2020 22:18
обладнання.PDF
11 квітня 2020 22:18
Наказ Одлавтодор.pdf
11 квітня 2020 22:18
Наказ Облавтодор.pdf
11 квітня 2020 22:18
Наказ водій ДІІР.pdf
11 квітня 2020 22:18
Ліцензія.pdf
11 квітня 2020 22:18
Лист від ТФ Ескадор.PDF
11 квітня 2020 22:18
Лист від Облавтодор.pdf
11 квітня 2020 22:18
Лист від Ескадор.PDF
11 квітня 2020 22:18
Лист від Евродор.pdf
11 квітня 2020 22:18
Лист від ДІІР.pdf
11 квітня 2020 22:18
досвід роботи.PDF
11 квітня 2020 22:18
Договір ТОВ ЕВРОДОР.pdf
11 квітня 2020 22:18
Договір з Облавтодор.pdf
11 квітня 2020 22:18
Договір з ДІІР.pdf
11 квітня 2020 22:18
Довідка про санкціїї.PDF
11 квітня 2020 22:18
Довідка про довкілля.PDF
11 квітня 2020 22:18
Довідка про бази.PDF
11 квітня 2020 22:18
Довідка за ст 17.PDF
11 квітня 2020 22:18
Гарантійний лист.PDF
11 квітня 2020 22:18
Відгук.pdf
11 квітня 2020 22:18
витяг зі статуту.PDF
11 квітня 2020 22:18
виписка.pdf

Документи

Публічні документи

12 квітня 2020 15:44
10. Аналогічний договір.rar
12 квітня 2020 15:44
Fw_ RE_ Гарантія.zip
12 квітня 2020 15:44
12. Витяг ПДВ.pdf
12 квітня 2020 15:44
8. Наявність МТБ.rar
12 квітня 2020 15:44
7. Захист довкілля.pdf
12 квітня 2020 15:44
6. Довідка про санкції.pdf
12 квітня 2020 15:44
3. Ст.17.pdf

Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 08:54
Електронний підпис
13 квітня 2020 08:54
Електронний підпис
13 квітня 2020 08:52
Статут (нова ред).pdf
13 квітня 2020 08:52
протокол на участь.pdf
13 квітня 2020 08:52
Протокол 10.pdf
13 квітня 2020 08:52
проект договору.pdf
13 квітня 2020 08:52
оригінал ПДВ.pdf
13 квітня 2020 08:52
Наказ №448.pdf
13 квітня 2020 08:52
Лист НБУ по ліцензії.pdf
13 квітня 2020 08:52
інші довідки і листи.pdf
13 квітня 2020 08:52
довідки ст. 17.pdf
13 квітня 2020 08:52
довідки на підписанта.pdf
13 квітня 2020 08:52
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 квітня 2020 08:52
технічне завдання.pdf
13 квітня 2020 08:52
накази 4.pdf
13 квітня 2020 08:52
накази 3.pdf
13 квітня 2020 08:52
накази 2.pdf
13 квітня 2020 08:52
накази 1.pdf
13 квітня 2020 08:52
довідка обладнання.pdf
13 квітня 2020 08:52
довідка досвід.pdf
13 квітня 2020 08:52
Відгук до договору 2.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ ШРБУ-48

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 415 900 000,00
UAH з ПДВ
411 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 418 750 000,00
UAH з ПДВ
412 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 421 545 800,00
UAH з ПДВ
414 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2020 22:18
G7367.20.7z
11 квітня 2020 22:18
Формальні помилки.pdf
11 квітня 2020 22:18
Статут.PDF
11 квітня 2020 22:18
Скан витягу ПДВ.pdf
11 квітня 2020 22:18
Працівники.pdf
11 квітня 2020 22:18
Паспорт директора.pdf
11 квітня 2020 22:18
Опис.pdf
11 квітня 2020 22:18
обладнання.PDF
11 квітня 2020 22:18
Наказ Одлавтодор.pdf
11 квітня 2020 22:18
Наказ Облавтодор.pdf
11 квітня 2020 22:18
Наказ водій ДІІР.pdf
11 квітня 2020 22:18
Ліцензія.pdf
11 квітня 2020 22:18
Лист від ТФ Ескадор.PDF
11 квітня 2020 22:18
Лист від Облавтодор.pdf
11 квітня 2020 22:18
Лист від Ескадор.PDF
11 квітня 2020 22:18
Лист від Евродор.pdf
11 квітня 2020 22:18
Лист від ДІІР.pdf
11 квітня 2020 22:18
досвід роботи.PDF
11 квітня 2020 22:18
Договір ТОВ ЕВРОДОР.pdf
11 квітня 2020 22:18
Договір з Облавтодор.pdf
11 квітня 2020 22:18
Договір з ДІІР.pdf
11 квітня 2020 22:18
Довідка про санкціїї.PDF
11 квітня 2020 22:18
Довідка про довкілля.PDF
11 квітня 2020 22:18
Довідка про бази.PDF
11 квітня 2020 22:18
Довідка за ст 17.PDF
11 квітня 2020 22:18
Гарантійний лист.PDF
11 квітня 2020 22:18
Відгук.pdf
11 квітня 2020 22:18
витяг зі статуту.PDF
11 квітня 2020 22:18
виписка.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 08:54
Електронний підпис
13 квітня 2020 08:54
Електронний підпис
13 квітня 2020 08:52
Статут (нова ред).pdf
13 квітня 2020 08:52
протокол на участь.pdf
13 квітня 2020 08:52
Протокол 10.pdf
13 квітня 2020 08:52
проект договору.pdf
13 квітня 2020 08:52
оригінал ПДВ.pdf
13 квітня 2020 08:52
Наказ №448.pdf
13 квітня 2020 08:52
Лист НБУ по ліцензії.pdf
13 квітня 2020 08:52
інші довідки і листи.pdf
13 квітня 2020 08:52
довідки ст. 17.pdf
13 квітня 2020 08:52
довідки на підписанта.pdf
13 квітня 2020 08:52
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 квітня 2020 08:52
технічне завдання.pdf
13 квітня 2020 08:52
накази 4.pdf
13 квітня 2020 08:52
накази 3.pdf
13 квітня 2020 08:52
накази 2.pdf
13 квітня 2020 08:52
накази 1.pdf
13 квітня 2020 08:52
довідка обладнання.pdf
13 квітня 2020 08:52
довідка досвід.pdf
13 квітня 2020 08:52
Відгук до договору 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 411 900 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 11:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2020 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
411 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2024 10:19
ДУ31 23 04 2024 1У_20.PDF зміни до договору
23 квітня 2024 10:19
Електронний підпис зміни до договору
08 березня 2024 11:20
1У 20 ДУ29 М-05 А-П 08.03.2024.PDF зміни до договору
08 березня 2024 11:20
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2023 16:10
ДУ27 від 13.06.2023 1У_20 ТОВ Автомагістраль Південь.PDF зміни до договору
13 червня 2023 16:10
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2022 11:49
1У 20 ДУ16 30 03 22.pdf зміни до договору
01 квітня 2022 11:49
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2022 12:50
ДУ14.pdf зміни до договору
28 березня 2022 12:49
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 11:05
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 11:38
1У 20 ЕУ М-05 274-466 АП 10 06 20.pdf укладений
10 червня 2020 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підпункту 5.1.1. розділу V «Надання послуг», пункт.5.1. та пункт 10.1. розділу X. «Cтрок дії договору» викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2022 року. п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 1У/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підпункту 5.1.1. розділу V «Надання послуг» та пункту 10.2. розділу X. «Cтрок дії договору», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V «Надання послуг» та пункт 10.1. розділу X. «Cтрок дії договору» викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2023 року. п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 1У/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Плану запровадження та забезпечення заходів здійснення правового режиму воєнного стану в Україні, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2022 року № 181-Р «Питання запровадження та забезпечення здійснення заходів правового режиму воєнного стану в Україні» та залучення Укравтодору до здійснення Державного агентства автомобільних доріг України та Служби автомобільних доріг в Одеській області до здійснення заходів передбачених пунктами 1, 5, 9, 10, 17, 18, 19, 21, 23 відповідного плану, враховуючи доведення до Служби встановленого мобілізаційного завдання (замовлення) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, Сторони дійшли згоди здійснювати надання послуг відповідно до доведеного Укравтодором мобілізаційного завдання (замовлення ) у період воєнного стану та відповідно до пункту 11.1 договору, Сторони дійшли згоди доповнити розділ І. «Предмет договору» пунктом 1.12, а саме: «п.1.12. Виконавець за завданням Замовника надає послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування відповідно до доведеного Укравтодором мобілізаційного завдання (замовлення) у період воєнного стану.»
Номер договору про закупівлю: 1У/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Відповідно до підпункту 5.1.1. розділу V «Надання послуг» та пункту 10.2. розділу X. «Cтрок дії договору», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V «Надання послуг» та пункт 10.1. розділу X. «Cтрок дії договору» викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2024 року. п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 1У/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 11.7. розділу ХI. «Інші умови», Сторони дійшли згоди пункт 5.1. розділу V «Надання послуг» викласти у наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 06 березня 2024 року.»
Номер договору про закупівлю: 1У/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з закінченням надання послуг за договором та відповідно до абз. 3. пункту 3. розділу IІІ. «Ціна договору», а саме (узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг) і до пункту 11.7. розділу ХI. «Інші умови», Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 2,31 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Договірна ціна» та пункт 10.1. розділу X. «Cтрок дії договору», викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна договору становить 411 899 997,69 грн. (Чотириста одинадцять мільйонів вісімсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто сім грн 69 коп.), у тому числі ПДВ – 68 649 999,62 грн. (Шістдесят вісім мільйон шістсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн 62 коп.).» «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 30 квітня 2024 року, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 1У/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML