Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 91 , пров. Чеховський, 4 А, м. Київ
Очікувана вартість
1 475 000,00 UAH
UA-2020-03-12-000869-a d012d2f3c2414c64af8ef2fde79cf216
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 tender@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
tender@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2020 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 квітня 2020 15:41
Очікувана вартість: 1 475 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,34%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 91 , пров. Чеховський, 4 А, м. Київ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 91 , пров. Чеховський, 4 А, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на поточний розрахунковий рахунок Виконавця протягом 14 календарних днів з дати підписання та на підставі акту виконаних робіт. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2020 05:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 05:11
ТД зі змінами.docx
25 березня 2020 05:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 05:11
ТД зі змінами.docx
12 березня 2020 11:43
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо розмістити на майданчику проект для ознайомлення з технічною інформацією по предмету закупівлі!
Дата подання: 17 березня 2020 14:51
Дата відповіді: 18 березня 2020 10:59
Шановний Замовник! Згідно тендерної документації предмет закупівлі - Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 91, пров. Чеховський 4 А, м.Київ. Вірно розуміється? Отже, якщо Ви вказуєте предмет закупівлі – Послуги з встановлення системи протипожежного захисту (послуги з монтажу), то даний вид робіт передбачає наявність проектної документації. Просимо розмістити на майданчику проект для ознайомлення з технічною інформацією по предмету закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Просьба обращаться по телефону (городской телефон) и почту свою дайте
уточнення
Дата подання: 17 березня 2020 14:53
Дата відповіді: 18 березня 2020 10:57
Шановний Замовник! Згідно тендерної документації додатку 2 Ви вимагаєте Учасника у складі пропозиції надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Уточніть на який конкретно вид робіт необхідна декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зазначено у постанові КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107"Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки". Слід зазначити, що послуги з встановлення протипожежного захисту передбачають роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зварювальні роботи, верхолазні роботи та інші, що зазначено в даній постанові. Тому до виконання зазначених послуг можуть бути допущені особи у яких є у наявності документи у відповідності до норм чинного законодавства.
інженер-проектувальник
Дата подання: 18 березня 2020 11:04
Дата відповіді: 18 березня 2020 14:27
Шановний Замовник! Предметом даної закупівлі є послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 91, пров. Чеховський 4 А, м.Київ (монтажні роботи). Отже враховуючи наведені данні, Замовник вже повинен мати проект на монтажні роботи. До того ж, Замовник зобов’язаний надати Проект Учасникам для ознайомлення. А якщо цей проект є, то навіщо вимагати документи на інженера проектувальника? Надайте роз’яснення, для виконання якої частини робіт/послуг відповідно предмета закупівлі необхідний інженер-проектувальник інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класів наслідків відповідальності СС2 та/або інженера проектувальника інженерно будівельного проектування у частині кошторисної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Просьба звертатися по тлф (489 02 49) і почте vvolodimirovic873@gmail.com
уточнення
Дата подання: 19 березня 2020 10:26
Дата відповіді: 20 березня 2020 10:28
Шановний Замовнику! Чи має для вас значення організаційно-правова форма юридичної особи Замовника, що надає лист відгук?
Відповідь: ні
коректно прописати пункт 2.2 додатку 1
Дата подання: 19 березня 2020 11:23
Дата відповіді: 20 березня 2020 14:06
Шановний Замовнику! Просимо коректно прописати пункт 2.2 додатку 1, а саме «Копії протоколів перевірки знань, посвідчень працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору (з курсу питань охорони праці і перевірки знань щодо отримання групи з електробезпеки, проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки). Кваліфікацію працівника електрозварника ручного зварювання підтвердити відповідним свідоцтвом та копією протоколів перевірки знань, посвідчень з курсу питань охорони праці і перевірки знань щодо отримання групи з електробезпеки, проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: замовником вірно передбачено надання копій протоколів перевірки знань та посвідчень працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору. Щодо вимоги наявності фахівця - електрозварника ручного зварювання обгрунтована, оскільки у відповідності до робочого проекту системи пожежної сигналізації, який отримав позитивну експертну оцінку в Державному підприємстві "УКРдержбудекспертиза", в спеціалізованій школі № №91 з поглибленим вивченням інформатики, що розташована за адресою :м.Київ, Чеховський провулок,4-А , передбачено зварювальні роботи в місцях стиків труб для закладки слабкострумових стояків.
Сертифікат
Дата подання: 19 березня 2020 17:07
Дата відповіді: 20 березня 2020 14:20
Добрий день. Відповідно до вимог ТД необхідно надати сертифікат ISO 28000:2007 на систему менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно предмета закупівлі. Цей сертифікат видається для підтвердження відповідності логістики міжнародним нормам. Яке відношення господарська діяльность з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення має до системи логістики? Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з тим , що предмет закупівлі буде застосований для безпеки учаснків освітнього процесу з метою запобігання зриву навчального процесу необхідність сертифікату ISO 28000:2007 на систему менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно предмета закупівлі,є гарантією виконання умов договору у необхідний проміжок часу вільний від навчальних занять.
Лист від Виробника
Дата подання: 19 березня 2020 17:14
Дата відповіді: 20 березня 2020 14:49
Добрий день. Відповідно до вимог ТД документації необхідно надати гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей, що буде монтуватися (прибори, сповіщувачі, гучномовці), в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною, адже ми не можемо гарантувати надання даного листа Виробником, а Виробник не зобов'язаний надавати гарантійний лист про поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі. В разі відмови Виробником надати даний лист в нас не буде можливості взяти участь у закупівлі, тому дана вимога порушує принцим рівності учасників у закупівлі. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваша вимога не може бути задоволена оскільки, відповідно до законів України про інформацію та (про доступ до публічної інформації) розпорядник такої інформації зобов’язаний надавати її на вимогу.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-12-000869-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 17 березня 2020 19:09
дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога
Шановний Замовник! Ви вказуєте предмет закупівлі – Послуги з встановлення системи протипожежного захисту.
Вказані Вами роботи/послуги регулюються Ліцензійними умовами, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №852 від 23 листопада 2016 р., та визначають вичерпний перелік вимог та підтвердних документів, що вимагаються для провадження ліцензіатом господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме вимоги щодо виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації.
Данні ліцензійні умови не передбачають наявність фахівця - електрозварника ручного зварювання для такого виду робіт/послуг, як послуги з встановлення системи протипожежного захисту (монтажу систем пожежної сигналізації). Передбачається такий фахівець лише щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних).
Вважаємо, що у Вас відсутні підстави вимагати наявність фахівця - електрозварника ручного зварювання.
Згідно вказаних ліцензійних вимог провадження господарської діяльності Учасник – ліцензіат повинен надавати Вам документи на таких фахівців, як керівник робіт, електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів, налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики). Ми, як ліцензіат з багатьох видів робіт/послуг, маємо можливість надати вказані документи, але Ви не маєте законодавчо обґрунтованих підстав вимагати фахівця - електрозварника ручного зварювання в даній закупівлі.
Вимагаємо Вас прибрати Вимогу з додатку 1 тендерної документації пункту 2.2 про надання копій протоколів перевірки знань, посвідчень працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору (Електрозварник ручного зварювання) і прописати пункт 2.2 таким чином: Копії протоколів перевірки знань, посвідчень працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору («Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», «Правила улаштування електроустановок», «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», курс з охорони праці, та проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки).
У разі, якщо наша вимога не буде виконана, ми будемо змушені звернутися в інші спеціально уповноважені органи для контролю за дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2020 13:30
Шановний учасник, повідомляємо, що вимога щодо наявності фахівця - електрозварника ручного зварювання обгрунтована, оскільки у відповідності до робочого проекту системи пожежної сигналізації, який отримав позитивну експертну оцінку в Державному підприємстві "УКРдержбудекспертиза", в спеціалізованій школі № №91 з поглибленим вивченням інформатики, що розташована за адресою :м.Київ, Чеховський провулок,4-А , передбачено зварювальні роботи в місцях стиків труб для закладки слабкострумових стояків.
Розгорнути Згорнути
Шановний учасник, повідомляємо, що вимога щодо наявності фахівця - електрозварника ручного зварювання обгрунтована, оскільки у відповідності до робочого проекту системи пожежної сигналізації, який отримав позитивну експертну оцінку в Державному підприємстві "УКРдержбудекспертиза", в спеціалізованій школі № №91 з поглибленим вивченням інформатики, що розташована за адресою :м.Київ, Чеховський провулок,4-А , передбачено зварювальні роботи в місцях стиків труб для закладки слабкострумових стояків.
Номер вимоги: UA-2020-03-12-000869-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 18 березня 2020 11:01
Вимога внести зміни до тендерної документації
Шановний Замовник! Вимагаємо правильно написати вимогу щодо документів пункту 2.2 Додатку 1.
Ви просите надати Учасника на підтвердження відповідності пункту 2.2.: копії протоколів перевірки знань, посвідчень працівників Учасника щодо конкретних видів Нормативно-правового актів з охорони праці (НПАОП), а саме:
- «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»
- «Правила улаштування електроустановок»
- «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»
- курс з охорони праці та проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки – це загальні питання.
- «Електрозварник ручного зварювання»
Але не існує Нормативно-правового акта з охорони праці (НПАОП) на «Електрозварник ручного зварювання». Тому Учасник не зможе якісно і в повному обсязі виконати вимоги тендерної документації і надати копії протоколів перевірки знань, посвідчень працівників електрозварників ручного зварювання.
Учасник на виконання вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно чинного законодавства може надати підтвердження відповідності у вигляді Свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією Електрозварник певного розряду.
Таким чином, вимога тендерної документації пункту 2.2 є некоректною, не має законного обґрунтування і не може бути виконана якісно і в повному обсязі, і може бути причиною дискваліфікації Учасників.
Також зауважимо, що в даній закупівлі вимога щодо підтвердження Учасником наявності електрозварника ручного зварювання є надмірною і не відповідає загальному предмету закупівлі. Предметом закупівлі є послуги з встановлення системи протипожежного захисту, що регламентується Ліцензійними умовами, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №852 від 23 листопада 2016 р, а саме вимогами щодо виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації.
Отже підтверджується, що для виконання Учасником зазначеного Замовником предмета закупівлі не існує законодавчого підґрунтя вимагати наявності кваліфікованого працівника електрозварника ручного зварювання.
Вимагаємо Замовника внести зміни до тендерної документації і прописати пункт 2.2 додатку 1 тендерної документації наступним чином:
«Копії протоколів перевірки знань, посвідчень працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору (з курсу питань охорони праці і перевірки знань щодо отримання групи з електробезпеки, проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки).»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2020 15:09
Ваша вимога не може бути задоволена, оскільки замовником вірно передбачено надання копій протоколів перевірки знань та посвідчень працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору. Щодо вимоги наявності фахівця - електрозварника ручного зварювання обгрунтована, оскільки у відповідності до робочого проекту системи пожежної сигналізації, який отримав позитивну експертну оцінку в Державному підприємстві "УКРдержбудекспертиза", в спеціалізованій школі № №91 з поглибленим вивченням інформатики, що розташована за адресою :м.Київ, Чеховський провулок,4-А , передбачено зварювальні роботи в місцях стиків труб для закладки слабкострумових стояків.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ" 1 434 312,00
UAH з ПДВ
1 434 312,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" 1 474 998,00
UAH з ПДВ
1 474 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 11:23
Електронний підпис
06 квітня 2020 11:23
квитанція.pdf
06 квітня 2020 11:22
Довідка МВС.pdf
06 квітня 2020 11:22
Довідка корупція.pdf
06 квітня 2020 11:22
довідка 06.04.pdf
31 березня 2020 11:31
Електронний підпис
31 березня 2020 11:31
Гарантійний лист.pdf
30 березня 2020 13:09
Електронний підпис
30 березня 2020 13:03
устав.rar
30 березня 2020 13:03
Тендерна пропозиція.pdf
30 березня 2020 13:03
сертифікат ISO 9001 ukr.pdf
30 березня 2020 13:03
сертифікат ISO 9001 ukr.jpg
30 березня 2020 13:03
Протоколи, посвідчення.pdf
30 березня 2020 13:03
протокол0002.jpg
30 березня 2020 13:03
протокол0001.jpg
30 березня 2020 13:03
Проект договору.pdf
30 березня 2020 13:03
Накази.pdf
30 березня 2020 13:03
наказ №CІ-1.pdf
30 березня 2020 13:03
наида 2305-19 от 23.05.19.pdf
30 березня 2020 13:03
Лист Tiras.pdf
30 березня 2020 13:03
Лист СТА.pdf
30 березня 2020 13:03
Лист Сенко.pdf
30 березня 2020 13:03
Лист Артон.pdf
30 березня 2020 13:03
Кошторис.pdf
30 березня 2020 13:03
ДСНС 26-2747_261 от 20.02.19.pdf
30 березня 2020 13:03
Доки на кошторисника.pdf
30 березня 2020 13:03
Довідка.pdf
30 березня 2020 13:03
Довідка ст.17.pdf
30 березня 2020 13:03
Довідка працівники.pdf
30 березня 2020 13:03
Довідка МВС.pdf
30 березня 2020 13:03
Довідка мат-тех база.pdf
30 березня 2020 13:03
Довідка аналог договора.pdf
30 березня 2020 13:03
Декларація.pdf
30 березня 2020 13:02
Відомості про учасника.pdf
30 березня 2020 13:02
відгук від 16.03.2020.pdf
30 березня 2020 13:02
Витяг ПДВ.pdf
30 березня 2020 13:02
Авто СИ.pdf
30 березня 2020 13:02
38_03.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 10:57
Електронний підпис
18 березня 2020 10:57
страховий поліс ПОВНИЙ .pdf
18 березня 2020 10:57
оренда обладнання к.pdf
18 березня 2020 10:57
аналог.дог.акт.вiдгук.pdf
18 березня 2020 10:57
послужнийи список.pdf
18 березня 2020 10:57
декларація .pdf
18 березня 2020 10:57
посвiдчення_еб_к.pdf
18 березня 2020 10:57
посвiдчення_пб_к.pdf
18 березня 2020 10:57
послужний список+диплом.pdf
18 березня 2020 10:57
оренда обладнання о..pdf
18 березня 2020 10:57
витяг эдр о.pdf
18 березня 2020 10:57
Статут.pdf
18 березня 2020 10:57
оренда складу к.pdf
18 березня 2020 10:57
оренда_примiщення_к.pdf
18 березня 2020 10:57
оренда складу.pdf
18 березня 2020 10:57
декларація мат.тех.база.pdf
18 березня 2020 10:57
ліцензія+наказ.pdf
18 березня 2020 10:57
обробка даних.pdf
18 березня 2020 10:57
довідки з банку.pdf
18 березня 2020 10:57
відомості з єдрпоу.pdf
18 березня 2020 10:57
ліцензія пояснення.pdf
18 березня 2020 10:57
паспорт.pdf
18 березня 2020 10:57
посвiдчення_еб.pdf
18 березня 2020 10:57
накази про призначення.pdf
18 березня 2020 10:56
ISO 27001.pdf
18 березня 2020 10:56
OHSAS 18001+додаток.pdf
18 березня 2020 10:56
ISO 14001+додаток.pdf
18 березня 2020 10:56
Протокол опору_17.12.2019.pdf
18 березня 2020 10:56
ISO 9001+додаток.pdf
18 березня 2020 10:56
ISO 3700 +додаток.pdf
18 березня 2020 10:56
стаття 17.pdf
18 березня 2020 10:56
посвiдчення_пб.pdf
18 березня 2020 10:56
аналог.дог.досвід.pdf
18 березня 2020 10:56
вiдсутнiст_ пiдстав.pdf
18 березня 2020 10:56
мат-тех.база.pdf
18 березня 2020 10:56
уповноважена особа.pdf
18 березня 2020 10:56
оренда_примiщення.pdf
18 березня 2020 10:56
надаємо всі док-ти.pdf
18 березня 2020 10:56
достовірність даних.pdf
18 березня 2020 10:56
рішення про призначення.pdf
18 березня 2020 10:56
аналог.дог.довідка.pdf
18 березня 2020 10:56
наявність працівників.pdf
18 березня 2020 10:56
довідка щодо податків.pdf
18 березня 2020 10:56
істотні умови договору.pdf
18 березня 2020 10:56
включено всі витрати.pdf
18 березня 2020 10:56
засоби пожежогасіння.pdf
18 березня 2020 10:56
відповідність оп пб еб.pdf
18 березня 2020 10:56
гарантія 1 рік.pdf
18 березня 2020 10:56
захист довкілля.pdf
18 березня 2020 10:56
навчання вироб.pdf
18 березня 2020 10:56
ІПН.pdf
18 березня 2020 10:56
наказ ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ"
#41692113
Переможець 1 434 312,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 10:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2020 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ"
#41692113
1 434 312,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 09:23
394 договір.pdf укладений
17 квітня 2020 09:17