Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Центральної районної бібліотеки для дітей ім. Героїв Небесної Сотні Централізованої бібліотечної системи Оболонського району м. Києва /завершення/, а саме: капітальний ремонт фасаду (цоколю) за адресою: 04213, м. Київ, пр. Героїв Сталінграду, 51-б (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013).
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-03-12-000315-a 15c3bf20fa664473815c8c50c705e457
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малигіна Галина Петрівна

380444267811 rozmaita_liana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445495
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, просп.Оболонський,16
Контактна особа: Малигіна Галина Петрівна
380444267811
rozmaita_liana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2020 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 13:48
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно додатків до закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Центральної районної бібліотеки для дітей ім. Героїв Небесної Сотні Централізованої бібліотечної системи Оболонського району м. Києва /завершення/, а саме: капітальний ремонт фасаду (цоколю) за адресою: 04213, м. Київ, пр. Героїв Сталінграду, 51-б (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04208, Україна, м. Київ, м. Київ, пр.Героїв Сталінграду,51-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 11:40
Оголошення Н.Сотні кап.р-т 2020.doc
13 березня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 11:40
Оголошення Н.Сотні кап.р-т 2020.doc
12 березня 2020 10:01
Оголошення Н.Сотні кап.р-т 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

По ціні закупівлі
Дата подання: 12 березня 2020 11:30
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:51
Доброго дня, уточніть будь-ласка ціна закупівлі 300 000,00 грн з ПДВ чи без ПДВ? Дякуємо!
Відповідь: Ціна закупівлі з ПДВ, так і в оголошенні зазначено
Про клас наслідків об'єкту
Дата подання: 12 березня 2020 11:37
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:56
Доброго дня, для правильного складання кошторисної документації уточніть клас наслідків об'єкту? СС1 чи СС2? Дякуємо!
Відповідь: Розрахунок класу наслідків виконує Переможець торгів при здачі документів на експертизу. В Управлінні немає фахівця для здійснення розрахунків. Дякую.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-12-000315-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬППРОМ", Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 26 березня 2020 10:56
Оскарження рішення Замовника
Рахуємо Рішення Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 20 від 25.03.2020 р. безпідставним.
Скаргу прикладаємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 12:17
Тендерним комітетом Управління культури розглянуто скаргу, також ще раз пропозицію Учасника закупівлі ТОВ " АЛЬППРОМ" та долучені до неї документи на предмет відповідності їх технічним та кваліфікаційним вимогам, заявленим в оголошенні про закупівлю.
Інформуємо наступне:

1. Кошторисна трудомісткість (локальний кошторис) у ТОВ «Альппром» становить 1632,34 люд./год.
• Середня трудомісткість на 2020 рік становить 166,8 люд./год. (лист Мінсоцполітики від 29.07.2019 № 1133/0/206-19)
• При виконанні робіт 2-х працівників 166,8 х2 = 336,60 люд./год.
• 1632,34:336,60= 4,8 місяця - Об’єм робіт, згідно технічного завдання, з мінімальною кількістю робітників, виконується за 4,8 місяць.
Відповідно до календарного графіку ТОВ «Альппром» виконає об’єм робіт заявлений на тендер за 9 місяців (дивіться наданий Вами календарний графік робіт).
2. Згідно календарного графіка ТОВ «Альппром» порушує технологію виконання робіт.
У жовтні місяці цього року, планується виконати на фасаді всі оздоблювальні роботи, а потім планується виконати демонтаж Ревуна охоронної сигналізації, демонтаж кабелю, пробивання борозден в цегляних стінах та улаштування примикань до кам’яних стін з листової сталі – що тягне за собою пошкодження фасаду
3. Фарбування фасаду, згідно графіка виконання робіт, закінчується в жовтні місяці – коли в місцевій температурній зоні в цей час, вже можливі заморозки. Базою фасадної фарби, якою оздоблюється фасад, є вода, яка при температурі нижче 0 градусів – замерзає. Що приведе до лущіння та пошкодження оздоблення фасаду.
Висновок: ТОВ «Альппром» немає достатньої кількості робітників та інженерно-технічних фахівців на виконання робіт, згідно технічного завдання.

4. А також, не надано в електронному вигляді кошторисну документацію – згідно Додатку № 3 розділу «Інші документи» п.2 Розрахунок цінової пропозиції повинен бути підтверджений кошторисною документацією» - що не дає змогу перевірити достовірність прийнятих коефіцієнтів та нарахувань з відсканованим варіантом.
5. Згідно ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 розділ 4 п.4.4 «Окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами РЕКН на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15, або за нормами ДСТУ Б Д.2.2-46 та норм 9-70-1 – 9-75-2 ДСТУ Б Д.2.2-9 без застосування зазначеного коефіцієнта.»
ТОВ «Альппром» застосовує норми з РЕКН на нове будівництво, а саме: п.4 та п.8 локального кошторису, але коефіцієнт 1,15 до цих норм не застосовує, що приводить до заниження цінової пропозиції. При перерахунку Цінова пропозиція ТОВ «Альппром» буде більшою за цінову пропозицію конкурента. ДСТУ – це Державний стандарт України, і порушуючи його Ви занизили ціни своєї пропозиції. Всі інші аргументи – це Ваші думки і припущення
У Вашому листі від 18.03.2020 № 18/03/11 зазначено, щодо спроможності виконання робіт власними і залученими силами та засобами… Наскільки зрозуміло, власні сили це робітники, які працюють та оформлені у ТОВ «Альппром», а залучені - робітники, які будуть залучатися і працювати на субпідряді. Інформація про субпідрядників відсутня (Додаток № 5 до оголошення). Як Ви лист написали, так ми його і прочитали. В подальшому пишіть так, щоб запитань не було.
Таким чином, враховуючи наведене вище, пропозицію Учасника ТОВ " АЛЬППРОМ", відхилено, як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.




Голова тендерного комітету Галина МАЛИГІНА
Номер вимоги: UA-2020-03-12-000315-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬППРОМ", Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 30 березня 2020 17:59
На рішення Замовника
При детальному аналізі пропозиції ТОВ "НВП КАШТАН", яке визнане переможцем, було виявлено наступне:
1. Таблиця 3 Додатку 4 Оголошення вимагала надати оригінал відгуку до аналогічного договору, переможець надав копії відгуків. Таким чином переможець не виконав вимогу Замовника.
2.Таблиця 2 Додатку 4 Оголошення містила вимогу, що виконроб має бути з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою. В своїй довідці № 42 від 18.03.2020р. про працівників переможець вказав, що його виконроб має середню спеціальну освіту, але яку конктретно не вказав. Таким чином переможець не виконав вимогу Замовника.
3. В довідці №44 від 18.03.2020р. переможець підтвердив свою спроможність виконати роботи своїми та залученими силами, при цьому не надав довідки про залучення субпідрядників. Хочемо нагадати, що у Замовника були зауваження до подібної довідки у ТОВ "АЛЬППРОМ", і не зрозуміло чому їх не має до довідки переможця.
4. Пункт 4.1. Оголошення містив вимогу "(перелічити наявне обладнання рік випуску)" в довідці згідно Додаток №4 табл.1.. В своїй довідці №49 від 18.03.2020р. про наявність відповідного обладнання переможець не вказав рік випуску обладнання. І таким чином не виконав вимогу Замовника.
5. У Відомості ресурсів до ЗКР кошторисної документації переможець вказує, що планує використовувати при виконання робіт наступні будівельні машини і механізми: автонавантажувачі, кран переносний, навантажувачі одноковшеві, підіймачі щоглові будівельні, дрилі електричні, лебідки електричні. При цьому в довідці №49 від 18.03.2020р. про наявність відповідного обладнання не вказав їх, і згідно довідки орендувати їх він теж не планував. Отже він не підтведив їх наявність і порушив вимогу п. 4.1. Оголошення.
6. Пункт 4.1. Оголошення містив вимогу надати "Документально підтверджену довідку, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання". Переможець не надав жодного документу, який підтверджував би право власності обладнанням та виробничою базою вказаними в довідці №49 від 18.03.2020р.і вдповідно не виконав дану вимогу.
7. Оголошення містило вимогу, що в складі кошторисної документації має надаватися календарний графік виконання Робіт з визначенням технологічних етапів. Наданий переможцем календарний графік не містить жодного технологічного процесу і тому не відповідає вимогам Оголошення.
8. Оголошення містило вимогу, що кошторисна документація, надається пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Кошторисна документація надана переможцем має підпис та печатку інженера- проектвальника Сич К.І. тільки на Зведеному Кошторисному Розрахунку, а всі інші підписані Котляренко Н.В., яка за посадою не є інженером -проектувальником і її сертифікат переможцем не завантажувався. Таким чином переможець не виконав вимогу Замовника.
9. Згідно оголошення до таблиці 2 додатку 4 потрібно було надати скан-копію сертифіката інженера – проектувальника в частині кошторисної документації завіреною печаткою та підписом інженера – проектувальника, в складі своєї пропозиції переможець надав скан-копію сертифікату завірену тільки підписом та печаткою переможця, що не відповідає вимогам Оголошення.
10. Пунктом 1.8. Оголошення вимагалося надати "Копію договору з підприємством по захороненню будівельного сміття". Переможець в складі свої пропозиція надав копію договору про захоронення твердих побутових відходів. Відповідно до Закону України про відходи, побутові відходи це відходи, що утворюються в процесі життя і діяльності людини в житлових та нежитлових будинках (крім відходів, пов'язаних з виробничою діяльністю підприємств). Відповідно цього будівельне сміття не є побутовими відходами, так як є повязаними з виробничою діяльність. Таким чином переможець не виконав вимогу Замовника.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо відмінити Рішення Замовника №21 від 27.03.2020р. і відхилити пропозицію ТОВ "НВП КАШТАН", як таку, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 12:10
Тендерний комітет Управління культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації уважно розглянув Вашу вимогу щодо скасування Рішення № 21 від 27.03.2020 Переможця торгів ТОВ "НВП КАШТАН" на виконання Капітального ремонту Центральної районної бібліотеки для дітей ім. Героїв Небесної Сотні Централізованої бібліотечної системи Оболонського району м. Києва /завершення/, а саме: капітальний ремонт фасаду (цоколю) за адресою: 04213, м. Київ, пр. Героїв Сталінграду, 51-б (ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013).
При ще раз детальному аналізі пропозиції ТОВ "НВП КАШТАН", яке визнане Переможцем, було виявлено наступне:
1. Таблиця 3 Додатку 4 Оголошення вимагала надати оригінал відгуку до аналогічного договору, переможець надав копії відгуків. Таким чином переможець не виконав вимогу – Законом не заборонено надавати завірені копії. – Претензія надумана.
2. Замовника. 2.Таблиця 2 Додатку 4 Оголошення містила вимогу, що виконроб має бути з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою. В своїй довідці № 42 від 18.03.2020р. про працівників переможець вказав, що його виконроб має середню спеціальну освіту, але яку конкретно не вказав. Таким чином переможець не виконав вимогу Замовника. – Така вимога відсутня. - Претензія надумана.
3. В довідці №44 від 18.03.2020р. переможець підтвердив свою спроможність виконати роботи своїми та залученими силами, при цьому не надав довідки про залучення субпідрядників. Хочемо нагадати, що у Замовника були зауваження до подібної довідки у ТОВ "АЛЬППРОМ", і не зрозуміло чому їх не має до довідки переможця. 4.
- Переможцем надано довідку, згідно додатку 3 розділу 3 п.3.3 за текстом тендерної документації, що стосується авансу, тоді коли довідка ТОВ «Альппром» надана «Щодо спроможності виконання робіт» - Претензія не відповідає дійсності, тобто надумана.
4. Пункт 4.1. Оголошення містив вимогу "(перелічити наявне обладнання рік випуску)" в довідці згідно Додаток №4 табл.1.. В своїй довідці №49 від 18.03.2020р. про наявність відповідного обладнання переможець не вказав рік випуску обладнання. І таким чином не виконав вимогу Замовника. – В додатку 4 таблиці 1 такі вимоги відсутні – Претензія надумана.
5. У Відомості ресурсів до ЗКР кошторисної документації переможець вказує, що планує використовувати при виконання робіт наступні будівельні машини і механізми: автонавантажувачі, кран переносний, навантажувачі одноковшеві, підіймачі щоглові будівельні, дрилі електричні, лебідки електричні. При цьому в довідці №49 від 18.03.2020р. про наявність відповідного обладнання не вказав їх, і згідно довідки орендувати їх він теж не планував. Отже він не підтвердив їх наявність і порушив вимогу п. 4.1. Оголошення.
6. Пункт 4.1. Оголошення містив вимогу надати "Документально підтверджену довідку, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання". Переможець не надав жодного документу, який підтверджував би право власності обладнання та виробничої бази, вказаними в довідці №49 від 18.03.2020р. і відповідно не виконав дану вимогу. - Ці види машини та механізми вказані в РЕКН, при складанні КБ2 вони замінюються на фактично застосовані. Згідно довідки на машини та механізми у Переможця є в наявності чим замінити машини та механізми застосовані в РЕКН. – Претензія надумана.
7. Оголошення містило вимогу, що у складі кошторисної документації має надаватися календарний графік виконання Робіт з визначенням технологічних етапів. Наданий переможцем календарний графік не містить жодного технологічного процесу і тому не відповідає вимогам Оголошення. – «…без прив’язки до конкретної дати початку робіт» - Необхідно читати все речення, а не якусь його частину, що змінює зміст вимог. Порушення відсутнє. - Претензія надумана.
8. Оголошення містило вимогу, що кошторисна документація, надається пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Кошторисна документація надана переможцем має підпис та печатку інженера-проектувальника Сич К.І. тільки на Зведеному Кошторисному Розрахунку, а всі інші підписані Котляренко Н.В., яка за посадою не є інженером -проектувальником і її сертифікат переможцем не завантажувався. Таким чином переможець не виконав вимогу Замовника.- Законом не передбачено підписання та пропечатання всіх кошторисних документів сертифікованим інженером-проектувальником. - Претензія надумана.
9. Згідно оголошення до таблиці 2 додатку 4 потрібно було надати скан-копію сертифіката інженера – проектувальника в частині кошторисної документації завіреною печаткою та підписом інженера – проектувальника, в складі своєї пропозиції переможець надав скан-копію сертифікату завірену тільки підписом та печаткою переможця, що не відповідає вимогам Оголошення. 10. Пунктом 1.8. - Законом не заборонено надавати завірені копії. – Претензія надумана.
10. Оголошення вимагалося надати "Копію договору з підприємством по захороненню будівельного сміття". Переможець в складі свої пропозиція надав копію договору про захоронення твердих побутових відходів. Відповідно до Закону України про відходи, побутові відходи це відходи, що утворюються в процесі життя і діяльності людини в житлових та нежитлових будинках (крім відходів, пов'язаних з виробничою діяльністю підприємств). Відповідно цього будівельне сміття не є побутовими відходами, так як є пов’язаними з виробничою діяльність. – Ніякого виробництва на об’єкті Торгів не ведеться. Сміття від проведення ремонтних робіт це і є тверді відходи. – Претензія надумана.


Згідно оголошення Розділ 12 «Інша інформація» п. 12.5 «Оригінал довідки з банківської установи про відкриття рахунку контрагента із зазначенням усіх реквізитів та згідно додатку 3, розділу 3 п.3.1 необхідно надати «Довідку про наявні відкриті рахунки в банках з зазначенням повної назви кожного банку, реквізитів, адреси, номеру телефону, факсу.» - Додідку не надано. Вами надана власна довідка №25/03/06 від 25.03.2020р. – що не відповідає вимогам тендерної документації.
Висновок: Вимоги тендерної документації не виконано.

Таким чином, ТОВ «Альппром» висуває свої вимоги/скарги надумано та безпідставно.
У подальшому Замовник знімає з себе відповідальність надавати відповідь на надумані вимоги та скарги.

Документи подані скаржником

Документи

27 березня 2020 12:47
Відповідь на скаргу Н.С..doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ" 274 479,22
UAH
248 950,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Каштан" 277 309,00
UAH
249 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 11:06
Електронний підпис
20 березня 2020 10:48
Електронний підпис
20 березня 2020 10:48
Форма пропозиції.pdf
20 березня 2020 10:48
Сертифікація.pdf
20 березня 2020 10:48
Проект договору.pdf
20 березня 2020 10:48
Наявність працівників.pdf
20 березня 2020 10:48
Наявність обладнання.pdf
20 березня 2020 10:48
Копія Статуту.pdf
20 березня 2020 10:48
Копія виписки з ЄДР.pdf
20 березня 2020 10:48
Досвід надання послуг.pdf
20 березня 2020 10:48
Дозвільні документи.pdf
20 березня 2020 10:48
Довідки та листи.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 08:20
Електронний підпис
20 березня 2020 08:18
35.imd
20 березня 2020 08:18
35.ims
20 березня 2020 08:18
Сертифікати.pdf
20 березня 2020 08:18
Охорона праці та ТБ.pdf
20 березня 2020 08:18
Аналогічні договори.pdf
20 березня 2020 08:18
Статут з додатками.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬППРОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Каштан"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬППРОМ"
#33020233
Відхилено 248 950,00
UAH
25 березня 2020 13:47
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Каштан"
#21611624
Переможець 249 000,00
UAH
27 березня 2020 13:48

Документи

Документи

27 березня 2020 13:47
Рішення Н.Сотня перем.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Каштан"
#21611624
249 000,00
UAH
Документи

Документи

27 березня 2020 13:47
Рішення Н.Сотня перем.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 14:49
Дод.Угода № 2 ГНС.PDF зміни до договору
20 жовтня 2020 14:48
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 15:53
Дод.Угода_кап_рем Г.Н.С.PDF зміни до договору
10 липня 2020 15:52
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 09:56
Договiр_капремонт_1__ГНСотня.PDF укладений
15 квітня 2020 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни на підставі Експертного звіту від 02.07.2020 № 0183-4241-20/УЕГ/В
Номер договору про закупівлю: № 1-ГНС
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 08.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із збільшенням об'єму робіт
Номер договору про закупівлю: № 1-ГНС
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 296 938,80
UAH (в тому числі ПДВ 49 489,80 UAH)