Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 79710000-4 охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів)
Cod according to the national classifier 021:2015 - 79710000-4 Security services (facilities protection services)
Очікувана вартість
9 196 992,00 UAH
UA-2020-03-12-000228-a 85cbd182ae294e0b9da75c7fb25594b7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слінько Ганна

+380577250285 khzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна , Харківська область обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Додаткові контактні особи: С.Назаренко
+380577250279
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Specialized communal enterprise "Kharkivzelenbud" of Kharkiv City Council
National ID: 03362152
Contact point: Slinko Hanna Mykolaivna
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Additional contacts: S.Nazarenko
+380577250279

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 березня 2020 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 08:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 11:21
Очікувана вартість: 9 196 992,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 984,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 12 березня 2020 09:38
Enquiries until: 03 квітня 2020 08:00
Complaints submission until: до 09 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 квітня 2020 08:00

Information

Estimated total value: 9 196 992 UAH including VAT
Minimal lowering step: 45 985 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
218976 людино-година
Код за ДК 021:2015 – 79710000-4 охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, об’єкти зеленого господарства
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Cod according to the national classifier 021:2015 - 79710000-4 Security services (facilities protection services)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами акту наданих послуг, який складається за підсумками протягом місяця, протягом 5-ти (п’яти) робочих днів з дня надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2020 11:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 11:32
Протокол 70.pdf
01 квітня 2020 11:31
Перелік змін.pdf
01 квітня 2020 11:31
Додаток 1 .doc
01 квітня 2020 11:31
Тендерна документація.doc
01 квітня 2020 11:31
Оголошення про проведення.pdf
01 квітня 2020 11:31
Додаток 2.doc
01 квітня 2020 11:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 09:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 11:32
Протокол 70.pdf
01 квітня 2020 11:31
Перелік змін.pdf
01 квітня 2020 11:31
Додаток 1 .doc
12 березня 2020 09:35
Додаток 1 .doc
01 квітня 2020 11:31
Тендерна документація.doc
12 березня 2020 09:35
Тендерна документація.doc
01 квітня 2020 11:31
Оголошення про проведення.pdf
12 березня 2020 09:35
Оголошення про проведення.docx
01 квітня 2020 11:31
Додаток 2.doc
12 березня 2020 09:35
Додаток 2.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 квітня 2020
UA-2020-03-12-000228-a85cbd182ae294e0b9da75c7fb25594b7
Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна, Харківська область обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АНТИРЕЙДЕР ГО "ВЕТЕРАН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФАЙДЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 12:45
Електронний підпис
10 квітня 2020 18:18
Електронний підпис
10 квітня 2020 18:18
Електронний підпис
10 квітня 2020 18:13
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
10 квітня 2020 18:13
Фото.PDF
10 квітня 2020 18:13
Тендерна документація.PDF
10 квітня 2020 18:13
Працівники.PDF
10 квітня 2020 18:13
Довідка_ДПС рахунки.PDF

Документи

Публічні документи

11 квітня 2020 20:03
Електронний підпис
11 квітня 2020 20:03
Електронний підпис
11 квітня 2020 19:47
Лист НБУ по лiцензiї.pdf
11 квітня 2020 19:47
Стаття 17 та інше.PDF
11 квітня 2020 19:47
Стаття 16.PDF
11 квітня 2020 19:47
по рахункам.PDF
11 квітня 2020 19:47
Паспорт та код.PDF
11 квітня 2020 19:47
Додаток 2.pdf
11 квітня 2020 19:46
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АНТИРЕЙДЕР ГО "ВЕТЕРАН"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФАЙДЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АНТИРЕЙДЕР ГО "ВЕТЕРАН" 9 013 052,16
UAH з ПДВ
9 013 052,16
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФАЙДЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ 9 021 811,20
UAH з ПДВ
9 021 811,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 12:45
Електронний підпис
10 квітня 2020 18:18
Електронний підпис
10 квітня 2020 18:18
Електронний підпис
10 квітня 2020 18:13
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
10 квітня 2020 18:13
Фото.PDF
10 квітня 2020 18:13
Тендерна документація.PDF
10 квітня 2020 18:13
Працівники.PDF
10 квітня 2020 18:13
Довідка_ДПС рахунки.PDF

Публічні документи

11 квітня 2020 20:03
Електронний підпис
11 квітня 2020 20:03
Електронний підпис
11 квітня 2020 19:47
Лист НБУ по лiцензiї.pdf
11 квітня 2020 19:47
Стаття 17 та інше.PDF
11 квітня 2020 19:47
Стаття 16.PDF
11 квітня 2020 19:47
по рахункам.PDF
11 квітня 2020 19:47
Паспорт та код.PDF
11 квітня 2020 19:47
Додаток 2.pdf
11 квітня 2020 19:46
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АНТИРЕЙДЕР ГО "ВЕТЕРАН"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФАЙДЕНКО СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНТИРЕЙДЕР ГО "ВЕТЕРАН"
#40903574
Переможець 9 013 052,16
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНТИРЕЙДЕР ГО "ВЕТЕРАН"
#40903574
9 013 052,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 10:29
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 11:06
ДУ 5 до дог. Т05-04 (1).pdf зміни до договору
27 січня 2021 11:06
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:01
ДУ 4 до дог. Т05-04 (1) (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:01
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:45
ДУ 4 до дог. Т05-04 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:44
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 15:08
ДУ 3 до дог. Т05-04 (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 08:08
ДУ 2 до дог. Т05-04 (1).pdf зміни до договору
21 липня 2020 08:08
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2020 09:39
ДУ 1 до дог. Т05-04 (1).pdf зміни до договору
04 травня 2020 09:39
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 09:22
Т05-04.pdf укладений
04 травня 2020 09:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Розділ 2. Ціна договору доповнити пунктом 2.1.1. наступного змісту: «2.1.1. Фінансування з міського бюджету на 2020 рік згідно з рішенням 35 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 22.04.2020 № 2122/20 «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020 р.р.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2020 рік» складає 8 668 007,88 грн. (вісім мільйонів шістсот шістдесят вісім тисяч сім гривень вісімдесят вісім копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 1 444 667,98 грн. (один мільйон чотириста сорок чотири тисячі шістсот шістдесят сім гривень дев’яносто вісім копійок), за рахунок коштів підприємства – 345 044,28 грн. (триста сорок п’ять тисяч сорок чотири гривні двадцять вісім копійок), у тому числі ПДВ (20%) – 57 507,38 грн. (п’ятдесят сім тисяч п’ятсот сім гривень тридцять вісім копійок.». 2. Пункт 2.4. розділу 2. Ціна договору викласти в наступній редакції: «3.4. Джерело фінансування – міський бюджет, кошти підприємства.» 3. Пункт 3.2. розділу 3. Порядок здійснення оплати викласти в наступній редакції: «3.2. На підставі Договору Замовник проводить оплату за надані послуги на поточний рахунок Виконавця на підставі акту наданих послуг в сумі 345 044,28 грн. (триста сорок п’ять тисяч сорок чотири гривні двадцять вісім копійок), у тому числі ПДВ (20%) – 57 507,38 грн. (п’ятдесят сім тисяч п’ятсот сім гривень тридцять вісім копійок. за рахунок коштів підприємства з IBAN №UA723223130000026003000035488 в АТ «Укрексімбанк», м. Київ», а розрахунки за надані послуги в сумі 8 668 007,88 грн. (вісім мільйонів шістсот шістдесят вісім тисяч сім гривень вісімдесят вісім копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 1 444 667,98 грн. (один мільйон чотириста сорок чотири тисячі шістсот шістдесят сім гривень дев’яносто вісім копійок) грн. здійснюються Замовником на підставі акту наданих послуг, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок, передбаченого для їх оплати за рахунок коштів міського бюджету з UA308201720344320001000034491 Держказначейська служба України, м. Київ МФО 820172». 4. Розділ 12. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін викласти у наступній редакції: «ЗАМОВНИК: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради код ЄДРПОУ 03362152 61145, Харківська область, м.Харків, вул. Клочківська, буд.195 А UA308201720344320001000034491 Держказначейська служба України, м. Київ МФО 820172 IBAN №UA723223130000026003000035488 в АТ «Укрексімбанк», м. Київ ІПН 033621520302 Витяг з реєстру платників ПДВ 1420304500400 ВИКОНАВЕЦЬ: Товариство з обмеженою відповідальністю «АНТИРЕЙДЕР ГО «ВЕТЕРАН» код ЄДРПОУ 40903574 61029, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Тракторобудівників, буд.2Б UA313348510000000002600626894 в АТ «ПУМБ» м. Харків МФО 334851 ІПН 409035720375 Витяг з реєстру платників ПДВ 1620374500705»
Номер договору про закупівлю: Т05/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу 3. Порядок здійснення оплати договору викласти в наступній редакції: «3.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами акту наданих послуг, протягом 5-ти (п’яти) робочих днів з дня надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника.». 2. Пункт 3.1. розділу 3. Порядок здійснення оплати договору доповнити пунктом 3.1.1. наступного змісту: «3.1.1. Виконавець надає Замовнику акт здачі-приймання наданих Послуг не пізніше 12 числа місяця, наступного за звітним. Виконавець у разі необхідності може надавати у поточному місяці проміжні акти здачі-приймання наданих Послуг.».
Номер договору про закупівлю: Т05/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг надання послуг в зв’язку з чим пункт 1.5. Розділу 1. Предмет договору викласти у наступній редакції: «1.5. Обсяг надання послуг: 216 444 людино-години.». 2. В зв’язку зі зменшенням обсягу надання послуг зменшити суму договору на 104 217,12 грн. (сто чотири тисячі двісті сімнадцять гривень дванадцять копійок), в зв’язку з чим пункт 2.1. розділу 2. Ціна Договору викласти у наступній редакції: «2.1. Ціна договору становить 8 908 835,04 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот вісім тисяч вісімсот тридцять п’ять гривень чотири копійки), в тому числі ПДВ (20%) – 1 484 805,84 грн. (один мільйон чотириста вісімдесят чотири тисячі вісімсот п’ять гривень вісімдесят чотири копійки).». 3. В зв’язку зі зміною ціни договору Додаток № 2. Протокол узгодження договірної ціни до договору № Т05/04 від «04» травня 2020 року викласти в новій редакції (Додаток № 2. Протокол узгодження договірної ціни в новій редакції додається). 4. Пункт 2.1.1. Розділу 2. Ціна Договору викласти у наступній редакції: «2.1.1. Фінансування з міського бюджету на 2020 рік згідно з 38 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 02.12.2020 № 2296/20 «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання місцевих/регіональних програм за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2020 рік» складає 8 908 835,04 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот вісім тисяч вісімсот тридцять п’ять гривень чотири копійки), в тому числі ПДВ (20%) – 1 484 805,84 грн. (один мільйон чотириста вісімдесят чотири тисячі вісімсот п’ять гривень вісімдесят чотири копійки)». 5. Пункт 2.4. розділу 2. Ціна договору викласти в наступній редакції: «2.4. Джерело фінансування – місцевий бюджет.». 6. Пункт 3.2. розділу 3. Порядок здійснення оплати викласти в наступній редакції: «3.2. Розрахунки за надані послуги в сумі 8 908 835,04 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот вісім тисяч вісімсот тридцять п’ять гривень чотири копійки), в тому числі ПДВ (20%) – 1 484 805,84 грн. (один мільйон чотириста вісімдесят чотири тисячі вісімсот п’ять гривень вісімдесят чотири копійки) здійснюються Замовником на підставі акту наданих послуг, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок, передбаченого для їх оплати за рахунок коштів міського бюджету з UA308201720344320001000034491 Держказначейська служба України, м. Київ МФО 820172». 7. Розділ 12. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін викласти у наступній редакції: «ЗАМОВНИК: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради код ЄДРПОУ 03362152 61145, Харківська область, м.Харків, вул. Клочківська, буд.195 А UA308201720344320001000034491 Держказначейська служба України, м. Київ МФО 820172 ІПН 033621520302 Витяг з реєстру платників ПДВ 1420304500400 ВИКОНАВЕЦЬ: Товариство з обмеженою відповідальністю «АНТИРЕЙДЕР ГО «ВЕТЕРАН» код ЄДРПОУ 40903574 61029, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Тракторобудівників, буд.2Б UA313348510000000002600626894 в АТ «ПУМБ» м. Харків МФО 334851 ІПН 409035720375 Витяг з реєстру платників ПДВ 1620374500705»
Номер договору про закупівлю: Т05/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Дію Договору № Т05/04 від «04» травня 2020 року продовжити на строк достатній для проведення процедури торгів до дати укладання нового договору про закупівлю на 2021 рік. 2. Збільшити ціну Договору на 1 766 998,80 грн. (один мільйон сімсот шістдесят шість тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень вісімдесят копійок), у зв’язку з чим пункт п. 2.1. розділу 2 «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна договору становить 10 675 833,84 грн. (десять мільйонів шістсот сімдесят п’ять тисяч вісімсот тридцять три гривні вісімдесят чотири копійки), в тому числі ПДВ (20%) 1 779 305,64 грн. (один мільйон сімсот сімдесят дев’ять тисяч триста п’ять гривень шістдесят чотири копійки).». Додаткова сума збільшення не перевищує 20 відсотків від суми Договору № Т05/04 від «04» травня 2020 року, яка складала 8 908 835,04 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот вісім тисяч вісімсот тридцять п’ять гривень чотири копійки), в тому числі ПДВ (20%) – 1 484 805,84 грн. (один мільйон чотириста вісімдесят чотири тисячі вісімсот п’ять гривень вісімдесят чотири копійки). 3. Викласти в новій редакції п. 1.4. розділу 1 «Предмет договору»: «1.4. Строк надання послуг: до 17 лютого 2021 року. 4. Збільшити обсяг надання послуг на 42 930 людино-годин, у зв’язку з чим пункт п. 1.5. розділу 1 «Предмет договору» викласти в новій редакції: «1.5. Обсяг надання послуг: 259 374 людино-годин. Обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені від реального фінансування видатків». 5. Викласти в новій редакції п. 8.1 розділу 8 «Чинність договору»: «8.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє до 31 березня 2021 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх Зобов’язань». 6. Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 2 «Протокол узгодження договірної ціни» на надання послуг з охорони об’єктів у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: Т05/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Дію Договору № Т05/04 від «04» травня 2020 року продовжити на строк достатній для проведення процедури торгів до дати укладання нового договору про закупівлю на 2021 рік. 2. Збільшити ціну Договору на 1 766 998,80 грн. (один мільйон сімсот шістдесят шість тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень вісімдесят копійок), у зв’язку з чим пункт п. 2.1. розділу 2 «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна договору становить 10 675 833,84 грн. (десять мільйонів шістсот сімдесят п’ять тисяч вісімсот тридцять три гривні вісімдесят чотири копійки), в тому числі ПДВ (20%) 1 779 305,64 грн. (один мільйон сімсот сімдесят дев’ять тисяч триста п’ять гривень шістдесят чотири копійки).». Додаткова сума збільшення не перевищує 20 відсотків від суми Договору № Т05/04 від «04» травня 2020 року, яка складала 8 908 835,04 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот вісім тисяч вісімсот тридцять п’ять гривень чотири копійки), в тому числі ПДВ (20%) – 1 484 805,84 грн. (один мільйон чотириста вісімдесят чотири тисячі вісімсот п’ять гривень вісімдесят чотири копійки). 3. Викласти в новій редакції п. 1.4. розділу 1 «Предмет договору»: «1.4. Строк надання послуг: до 17 лютого 2021 року. 4. Збільшити обсяг надання послуг на 42 930 людино-годин, у зв’язку з чим пункт п. 1.5. розділу 1 «Предмет договору» викласти в новій редакції: «1.5. Обсяг надання послуг: 259 374 людино-годин. Обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені від реального фінансування видатків». 5. Викласти в новій редакції п. 8.1 розділу 8 «Чинність договору»: «8.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє до 31 березня 2021 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх Зобов’язань». 6. Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 2 «Протокол узгодження договірної ціни» на надання послуг з охорони об’єктів у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: Т05/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Розділ 12. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін викласти у наступній редакції: «ЗАМОВНИК: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради код ЄДРПОУ 03362152 61145, Харківська область, м.Харків, вул. Клочківська, буд.195 А UA308201720344320001000034491 Держказначейська служба України, м. Київ МФО 820172 UA278201720344320014000034491 Держказначейська служба України, м. Київ МФО 820172 ІПН 033621520302 Витяг з реєстру платників ПДВ 1420304500400 ВИКОНАВЕЦЬ: Товариство з обмеженою відповідальністю «АНТИРЕЙДЕР ГО «ВЕТЕРАН» код ЄДРПОУ 40903574 61029, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Тракторобудівників, буд.2Б UA313348510000000002600626894 в АТ «ПУМБ» м. Харків МФО 334851 ІПН 409035720375 Витяг з реєстру платників ПДВ 1620374500705»
Номер договору про закупівлю: Т05/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 10 675 833,84
UAH (в тому числі ПДВ 1 779 305,64 UAH)