Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) : 03190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (папір)
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2020-03-12-000139-a e15a71dd532a4756ae22c2b938af15c4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Буркун Наталія Михайлівна

+380445360403 kyivmst@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київмедспецтранс
Код ЄДРПОУ: 01993807
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська, 25
Контактна особа: Буркун Наталія Михайлівна
+380445360403
kyivmst@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2020 09:07
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2020 13:00
Початок аукціону: 24 березня 2020 12:49
Очікувана вартість: 199 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір офісний А4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1332 пачка
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Київ, вул. Кууренівська, 16-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2020 09:07
інфо_папір А4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

екологічний офісний папір
Дата подання: 12 березня 2020 09:48
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:10
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник прийме до уваги Ваші пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 101 578,32
UAH з ПДВ
101 578,32
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 119 880,00
UAH з ПДВ
114 285,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» 169 909,92
UAH з ПДВ
114 924,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 13:38
Електронний підпис
24 березня 2020 13:38
Пропозиція оновлена.pdf
23 березня 2020 10:17
Електронний підпис

Публічні документи

23 березня 2020 11:57
Електронний підпис
23 березня 2020 11:51
Цінова пропозиція.PDF
23 березня 2020 11:51
Сертификат Navigator Universal 80.pdf
23 березня 2020 11:51
Свідотство ПДВ.pdf
23 березня 2020 11:51
Протокол.pdf
23 березня 2020 11:51
Наказ.pdf
23 березня 2020 11:51
Довідка.PDF
23 березня 2020 11:51
Держ.реєстрація.PDF
23 березня 2020 11:51
Гарантійний лист.PDF
23 березня 2020 11:51
BDS-80 UN.pdf

Публічні документи

23 березня 2020 11:11
Електронний підпис
23 березня 2020 11:09
Цінова пропозиція.pdf
23 березня 2020 11:09
Статут.pdf
23 березня 2020 11:09
Установчий договір.pdf
23 березня 2020 11:09
Завірена копія - Статут.pdf
23 березня 2020 11:09
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
23 березня 2020 11:09
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 березня 2020 11:08
Довідка 4-ОПП.pdf
23 березня 2020 11:08
Витяг з ЄДРПОУ - 05.03.2020.pdf
23 березня 2020 11:08
Виписка з ЄДРПОУ - 10.08.2015.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 101 578,32
UAH з ПДВ
25 березня 2020 10:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

25 березня 2020 10:19
Протокол 81дп

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2020 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
101 578,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2020 10:19
Протокол 81дп

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 239к укладений
03 квітня 2020 14:57