Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система ультразвукова діагностична VINNO 6
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-03-11-004591-b 33415342a726412abe794525876961bb
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Орлянська

+380563757104
+380634913521
+380672998608
hospital21_zam@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 21 ім. проф. Є.Г.Попкової" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984659
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Канатна, буд. 17
Контактна особа: Марина Орлянська
+380563757104,+380634913521,+380672998608
hospital21_zam@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Закон України «Про захист населення від інфекційних хвороб», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.02.2020 № 93-р «Про заходи щодо запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV», наказів Міністерства охорони здоров'я України від 24.01.2020 № 185 «Про заходи щодо недопущення занесення і поширення на території України випадків захворювань, спричинених новим коронавірусом, виявленим у місті Ухань (провінція Хубей, Китай)», із змінами, від 17.02.2020 № 366 «Про затвердження Методичних рекомендацій розрахунку кількості (запасу) засобів індивідуального захисту, необхідних для забезпечення медичних працівників в період спалаху інфекційних хвороб із невизначеними шляхами передавання та інфікування», рішення виконавчого комітету міської ради від 03.03.2020 № 286 «Про виділення коштів із резервного фонду міського бюджету», протоколом № 4 засідання міської комісії з питань, техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Дніпровської міської ради від 02.03.2020 на наказу ДОЗН ДМР від 04.03.2020 № 110 «Про визначення відповідального за здійснення переговорної процедури», з метою запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, відповідно до пункту 3 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) для закупівлю Обладнання для анестезії та реанімації може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладення договору з обраним учасником вимагає попередньо проведення з ним переговорів

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2020 17:25
Оскарження наміру укласти договір: 17 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Система ультразвукова діагностична VINNO 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Канатна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

11 березня 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 17:21
Резервний фонд 286.pdf
11 березня 2020 17:21
Протокол 6 від 02.03.2020 .FR11.pdf
11 березня 2020 17:21
№ 110 04.03.2020-1.pdf
11 березня 2020 17:21
протокол 28.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДГАРАНТ"
#32157279
Переможець 1 200 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 17:25

Документи

11 березня 2020 17:25
Електронний підпис
11 березня 2020 17:24
Рішення 30.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 17:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДГАРАНТ"
#32157279
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2020 17:25
Електронний підпис
11 березня 2020 17:24
Рішення 30.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 14:01
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 10:52
Медгарантдог.102 в новій редакції.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 10:50
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 20:44
договор 102.pdf укладений
17 березня 2020 20:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 102
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 200 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 78 504,67 UAH)