Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для анестезії та реанімації
Очікувана вартість
32 830 000,00 UAH
UA-2020-03-11-004498-b 795452f2aa5d4950a5e100fb94a39327
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Орлянська

+380563757104
+380634913521
+380672998608
hospital21_zam@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 21 ім. проф. Є.Г.Попкової" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984659
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Канатна, буд. 17
Контактна особа: Марина Орлянська
+380563757104,+380634913521,+380672998608
hospital21_zam@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Закон України «Про захист населення від інфекційних хвороб», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.02.2020 № 93-р «Про заходи щодо запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV», наказів Міністерства охорони здоров'я України від 24.01.2020 № 185 «Про заходи щодо недопущення занесення і поширення на території України випадків захворювань, спричинених новим коронавірусом, виявленим у місті Ухань (провінція Хубей, Китай)», із змінами, від 17.02.2020 № 366 «Про затвердження Методичних рекомендацій розрахунку кількості (запасу) засобів індивідуального захисту, необхідних для забезпечення медичних працівників в період спалаху інфекційних хвороб із невизначеними шляхами передавання та інфікування», рішення виконавчого комітету міської ради від 03.03.2020 № 286 «Про виділення коштів із резервного фонду міського бюджету», протоколом № 4 засідання міської комісії з питань, техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Дніпровської міської ради від 02.03.2020 на наказу ДОЗН ДМР від 04.03.2020 № 110 «Про визначення відповідального за здійснення переговорної процедури», з метою запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, відповідно до пункту 3 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) для закупівлю Обладнання для анестезії та реанімації може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладення договору з обраним учасником вимагає попередньо проведення з ним переговорів

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2020 17:12
Оскарження наміру укласти договір: 17 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Апарат для штучної вентиляції легень Jenny VM (експертного класу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Канатна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії
15 штуки
Апарат інтенсивної терапії модель V8600 (середнього класу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Канатна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії
5 штуки
Система штучної вентиляції легень модель 7600 (портативний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Канатна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії
30 штуки
Монітор пацієнта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Канатна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 33586 — Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта
10 штуки
Концентратор кисню OXYTEC-SMART
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Канатна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 12873 — Стаціонарний концентратор кисню
4 штуки
Ларингоскоп з набором клинків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Канатна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 15076 — Жорсткий інтубаційний, багаторазовий ларингоскоп
20 штуки
Концентратор кисневий, 12 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Канатна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 12873 — Стаціонарний концентратор кисню

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

11 березня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 17:00
Протокол 6 від 02.03.2020 .FR11.pdf
11 березня 2020 17:00
Резервний фонд 286.pdf
11 березня 2020 17:00
додаток 1.doc
11 березня 2020 17:00
протокол переговорів 27.pdf
11 березня 2020 17:00
№ 110 04.03.2020-1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-13-000009 ● 00a44221044d4b7d80c2882420bcc422
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2020 15:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

12.08.2020 № 161

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.08.2020 № 161
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

4
UA-2020-03-11-004498-b

11.03.2020 Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №21 ім. проф. Є.Г.Попкової" Дніпровської міської ради
(код за ЄДРПОУ 01984659) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-13 15:09:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015: ДК 021:2015: 33170000-2 – Обладнання для анестезії та реанімації), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-11-004498-b, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону про закупівлі, у редакції, що діяла до 19.04.2020 року, повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін.
Моніторингом установлено, що Замовником повідомлення про внесення змін до договору оприлюднювались з порушенням вимог частини 1 статті 10 Закону:
дата внесення змін до договору 30.03.2020, дата публікації змін – 03.04.2020;
дата внесення змін до договору 28.05.2020, дата публікації змін – 05.06.2020;
дата внесення змін до договору 15.06.2020, дата публікації змін – 23.06.2020;
Прошу пояснити причину несвоєчасного оприлюднення повідомлень про внесення змін до договору.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-17 14:02:05

Пояснення

Несвоєчасне оприлюднення повідомлень про внесення змін до договору пов’язано з тим, що Постачальник знаходиться в м. Києві, крім того в цей час співробітники Постачальника знаходилися вдома на карантині, що ускладнило процес - керівник підписував у себе в дома, а потім водій їхав додому до головного бухгалтера ставить печать і тільки потім передавалося кур’єрською доставкою

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-18 13:26:04

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015: ДК 021:2015: 33170000-2 – Обладнання для анестезії та реанімації), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-11-004498-b, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону про закупівлі, у редакції, що діяла до 19.04.2020 року, повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін.
Чому Замовником оприлюднено нову редакцію договору від 17.03.2020 №101 замість повідомлення про внесення змін?
2. Чи стосується змін пункту 4 статті 36 Закону про закупівлі додаткова угода №3?
3. Чому у додатковій угоді №1 від 26.03.2020 до договору від 17.03.2020 №101 замість 7 найменувань, як зазначено в інформації про предмет закупівлі та яка оприлюднена з порушенням частини 1 статті 10 Закону про закупівлі, вказано 8 найменувань, зокрема, добавлено монітор пацієнта Х10 з додатковими аксесуарами у кількості 10 штук на суму 560 747,70 грн без ПДВ?
4. Чому у додатковій угоді №1 від 26.03.2020 до договору від 17.03.2020 №101 невірно визначена сума у поз 5 – монітор пацієнта Х12?
5. Чому не відмінено торги через численні порушення законодавства у сфері закупівель, які неможливо усунути?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДГАРАНТ"
#32157279
Переможець 32 830 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 17:12

Документи

11 березня 2020 17:12
Електронний підпис
11 березня 2020 17:10
Рішення 29.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 17:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДГАРАНТ"
#32157279
32 830 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2020 17:12
Електронний підпис
11 березня 2020 17:10
Рішення 29.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 11:53
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 15:01
дог 101_ ДУ6_24 11_Медгарант.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 14:55
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2020 07:31
МЕДГАРАНТ ДОД.УГ. 4.pdf зміни до договору
23 червня 2020 07:29
медгарант доп.угода4.pdf зміни до договору
16 червня 2020 13:26
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 09:13
ТОВ Медгарант_ДУ№2_.FR12.pdf зміни до договору
05 червня 2020 09:12
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 14:31
допугода 1 до дог 32.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 14:30
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 10:50
допугода в новій редакції.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 10:49
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 12:20
Медгарант доп угода.1.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 12:19
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 18:21
дог.101МЕДГАРАНТ в новій редакції.pdf зміни до договору
30 березня 2020 17:36
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 20:40
договор 101.pdf укладений
17 березня 2020 20:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 101
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): специфікація в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): допугода в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару,
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 32 830 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 147 757,01 UAH)