Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 21 ім. проф. Є.Г.Попкової" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984659 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Канатна, буд. 17 |
Контактна особа: |
Марина Орлянська +380563757104,+380634913521,+380672998608 hospital21_zam@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2020 17:12 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 березня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
11 березня 2020 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2020 17:00 |
Протокол 6 від 02.03.2020 .FR11.pdf | |
11 березня 2020 17:00 |
Резервний фонд 286.pdf | |
11 березня 2020 17:00 |
додаток 1.doc | |
11 березня 2020 17:00 |
протокол переговорів 27.pdf | |
11 березня 2020 17:00 |
№ 110 04.03.2020-1.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-13-000009 ● 00a44221044d4b7d80c2882420bcc422
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2020 15:06 |
12.08.2020 № 161
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.08.2020 № 161
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4
UA-2020-03-11-004498-b
11.03.2020 Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №21 ім. проф. Є.Г.Попкової" Дніпровської міської ради
(код за ЄДРПОУ 01984659) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-13 15:09:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015: ДК 021:2015: 33170000-2 – Обладнання для анестезії та реанімації), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-11-004498-b, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону про закупівлі, у редакції, що діяла до 19.04.2020 року, повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін.
Моніторингом установлено, що Замовником повідомлення про внесення змін до договору оприлюднювались з порушенням вимог частини 1 статті 10 Закону:
дата внесення змін до договору 30.03.2020, дата публікації змін – 03.04.2020;
дата внесення змін до договору 28.05.2020, дата публікації змін – 05.06.2020;
дата внесення змін до договору 15.06.2020, дата публікації змін – 23.06.2020;
Прошу пояснити причину несвоєчасного оприлюднення повідомлень про внесення змін до договору.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-17 14:02:05
Пояснення
Несвоєчасне оприлюднення повідомлень про внесення змін до договору пов’язано з тим, що Постачальник знаходиться в м. Києві, крім того в цей час співробітники Постачальника знаходилися вдома на карантині, що ускладнило процес - керівник підписував у себе в дома, а потім водій їхав додому до головного бухгалтера ставить печать і тільки потім передавалося кур’єрською доставкою
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-18 13:26:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015: ДК 021:2015: 33170000-2 – Обладнання для анестезії та реанімації), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-11-004498-b, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону про закупівлі, у редакції, що діяла до 19.04.2020 року, повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін.
Чому Замовником оприлюднено нову редакцію договору від 17.03.2020 №101 замість повідомлення про внесення змін?
2. Чи стосується змін пункту 4 статті 36 Закону про закупівлі додаткова угода №3?
3. Чому у додатковій угоді №1 від 26.03.2020 до договору від 17.03.2020 №101 замість 7 найменувань, як зазначено в інформації про предмет закупівлі та яка оприлюднена з порушенням частини 1 статті 10 Закону про закупівлі, вказано 8 найменувань, зокрема, добавлено монітор пацієнта Х10 з додатковими аксесуарами у кількості 10 штук на суму 560 747,70 грн без ПДВ?
4. Чому у додатковій угоді №1 від 26.03.2020 до договору від 17.03.2020 №101 невірно визначена сума у поз 5 – монітор пацієнта Х12?
5. Чому не відмінено торги через численні порушення законодавства у сфері закупівель, які неможливо усунути?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДГАРАНТ" #32157279 |
Переможець |
32 830 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2020 15:01
|
дог 101_ ДУ6_24 11_Медгарант.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2020 07:31
|
МЕДГАРАНТ ДОД.УГ. 4.pdf | зміни до договору |
23 червня 2020 07:29
|
медгарант доп.угода4.pdf | зміни до договору |
16 червня 2020 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2020 09:13
|
ТОВ Медгарант_ДУ№2_.FR12.pdf | зміни до договору |
05 червня 2020 09:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2020 14:31
|
допугода 1 до дог 32.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2020 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2020 10:50
|
допугода в новій редакції.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2020 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2020 12:20
|
Медгарант доп угода.1.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2020 12:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2020 18:21
|
дог.101МЕДГАРАНТ в новій редакції.pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 17:36
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 20:40
|
договор 101.pdf | укладений |
17 березня 2020 20:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 101 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | специфікація в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | допугода в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |