Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2020-03-11-003409-b ● 8d52703a0022470ab0f3a3d495b5c351
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "П'ятихатська центральна районна лікарня" П'ятихатської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01989088 |
Місцезнаходження: | 52100, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатський район, місто П'ятихатки, , ВУЛ. ПРОКОПЕНКО, будинок 13 |
Контактна особа: |
Ольга Володимирівна Недзельська +380974334323,+380565130539,+380565132034 pyatmed@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2020 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2020 12:41 |
Очікувана вартість: | 18 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650.5 кілограми
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з вивезення та знешкодження небезпечних відходів категорія "В" (медічні та біологічні відходи, шприци, системи, дзеркала, гумові пробки); (Послуги з вивезення та знешкодження небезпечних відходів категорія "С" (люмінесцентні лампи, термометри)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52100, Україна, Дніпропетровська область, м. П`ятихатки, вул.Прокопенко,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2020 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2020 14:32 |
проект договору.doc | |
13 березня 2020 14:32 |
оголошення.doc | |
11 березня 2020 15:06 |
форма цінової пропозиції.doc |
13 березня 2020 14:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 березня 2020 14:32 |
проект договору.doc
|
|||
13 березня 2020 14:32 |
оголошення.doc
|
|||
11 березня 2020 15:06 |
форма цінової пропозиції.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-11-003409-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 12 березня 2020 17:11
дискримінаційні умови закупівлі
1.Найменування Замовника: Комунальне підприємство "П'ятихатська центральна районна лікарня" П'ятихатської районної ради, Код ЄДРПОУ 01989088 Адреса 52100, Україна, Дніпропетровська область, П'ятихатки, ВУЛ. ПРОКОПЕНКО, будинок 13
2.Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-03-11-003409-b
3.Підстави подання вимоги: дискримінаційні умови закупівлі
4.Обгрунтування вимоги:
Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно пункту 12 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.
В проекті Договору в Р.4 «Відповідальність сторін» Замовник зазначає:
4.2. Виконавець несе повну відповідальність за якість та об’єм виконаних послуг згідно чинного законодавства.
Якщо трактувати це як заборону залучення третіх осіб до виконання послуг, то слід вважати це дискримінаційною вимогою, яка звужує коло учасників.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (ЦКУ) та Господарського кодексу України (ГКУ).
Пунктом 2 Статті 902 ЦКУ передбачено, що у випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
Статтею 194 Господарського кодексу України також передбачено наступне:
Стаття 194. Виконання господарського зобов'язання третьою особою.
1. Виконання господарського зобов'язання може бути покладено в цілому або в частині на третю особу, що не є стороною в зобов'язанні. Управнена сторона зобов'язана прийняти виконання, запропоноване третьою особою - безпосереднім виконавцем, якщо із закону, господарського договору або характеру зобов'язання не випливає обов'язок сторони виконати зобов'язання особисто.
2. Неналежне виконання зобов'язання третьою особою не звільняє сторони від обов'язку виконати зобов'язання в натурі, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 193 цього Кодексу.
Чинним законодавством не забороняється залучення субвиконавця, який має всі дозвільні документи (Ліцензію на поводження з небезпечними відходами) для утилізації відходів, яких немає в Ліцензії Учасника. Вимога замовника, що субпідряд на утилізацію небезпечних відходів не дозволяється, є дискримінаційною та порушує основні принципи закупівель, передбачені Ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Детальна інформація зазначена у файлі.
Розгорнути
Згорнути
2.Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-03-11-003409-b
3.Підстави подання вимоги: дискримінаційні умови закупівлі
4.Обгрунтування вимоги:
Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно пункту 12 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.
В проекті Договору в Р.4 «Відповідальність сторін» Замовник зазначає:
4.2. Виконавець несе повну відповідальність за якість та об’єм виконаних послуг згідно чинного законодавства.
Якщо трактувати це як заборону залучення третіх осіб до виконання послуг, то слід вважати це дискримінаційною вимогою, яка звужує коло учасників.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (ЦКУ) та Господарського кодексу України (ГКУ).
Пунктом 2 Статті 902 ЦКУ передбачено, що у випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
Статтею 194 Господарського кодексу України також передбачено наступне:
Стаття 194. Виконання господарського зобов'язання третьою особою.
1. Виконання господарського зобов'язання може бути покладено в цілому або в частині на третю особу, що не є стороною в зобов'язанні. Управнена сторона зобов'язана прийняти виконання, запропоноване третьою особою - безпосереднім виконавцем, якщо із закону, господарського договору або характеру зобов'язання не випливає обов'язок сторони виконати зобов'язання особисто.
2. Неналежне виконання зобов'язання третьою особою не звільняє сторони від обов'язку виконати зобов'язання в натурі, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 193 цього Кодексу.
Чинним законодавством не забороняється залучення субвиконавця, який має всі дозвільні документи (Ліцензію на поводження з небезпечними відходами) для утилізації відходів, яких немає в Ліцензії Учасника. Вимога замовника, що субпідряд на утилізацію небезпечних відходів не дозволяється, є дискримінаційною та порушує основні принципи закупівель, передбачені Ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Детальна інформація зазначена у файлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 березня 2020 15:11
Внести зміни до проекту договору п4.2.Р4.
Номер вимоги: UA-2020-03-11-003409-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 12 березня 2020 17:12
дискримінаційні умови закупівлі
1.Найменування Замовника: Комунальне підприємство "П'ятихатська центральна районна лікарня" П'ятихатської районної ради, Код ЄДРПОУ 01989088 Адреса 52100, Україна, Дніпропетровська область, П'ятихатки, ВУЛ. ПРОКОПЕНКО, будинок 13
2.Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-03-11-003409-b
3.Підстави подання вимоги: дискримінаційні умови закупівлі
4.Обгрунтування вимоги:
Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно пункту 12 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.
В ч. 3.2 Оголошення до ТД вимагається:
- наявність ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на впровадження вказаного виду діяльності,
- наявність ліцензії на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження)
Зауважуємо на тому, що ліцензія на перевезення небезпечних вантажів, видається Державною службою України з безпеки на транспорті. Дану умову доцільно прописати в тендерній документації окремим пунктом.
Перелік відходів, який зазначений в тендерній документації містить в собі:
• медичні та біологічні відходи;
• шприці, системи, дзеркала;
• гумові пробки;
• люмінесцентні лампи;
• термометри.
Враховуючи те, що технічне завдання має широкий перелік небезпечних відходів різної номенклатури та потребує наявності в учасників ліцензії на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами за всіма видами зазначених відходів, що значно звужую коло учасників, Замовник міг передбачити залучення субпідрядника, для можливості залучення широкого коло учасників, які мають відповідні дозвільні документи та власні потужності за кожною спеціалізацією відходів, або прописати вимогу щодо наявності ліцензії в наступній редакції: наявність ліцензії на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація або знешкодження), цим самим забезпечити дотримання таких основних принципів, що визначені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економність та ефективність, недискримінація учасників.
Державними санітарно – епідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, затвердженими Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325, Розділом V встановлено вимоги до відходів категорії В, якими передбачено, що небезпечні медичні відходи категорії В повинні саме знешкоджуватися, а саме пунктами зазначеного Наказу передбачено:
Детальна інформація зазначена у файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 березня 2020 15:02
Внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі п.3.2."Технічні умови та вимоги"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2020 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
15 374,40
UAH з ПДВ
|
15 038,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" |
15 960,00
UAH з ПДВ
|
15 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #37797799 |
Переможець |
15 038,40
UAH з ПДВ
|
24 березня 2020 09:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:11
|
ДУ Біо.PDF | укладений |
31 грудня 2020 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 11:54
|
дог №304-20НВ-Б від01.04.20.PDF | укладений |
02 квітня 2020 11:53
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Уважати розірваним договір № 304/20НВ-Б, який був укладений 01.04.2020 року між Замовником і виконавцем у зв'язку з тим , що строк дії договору закінчився та не виникло потреби в даних послугах по збиранню, перевезенню, зберіганню, обробленню, утилізації, знешкодженню відходів. |