Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печатки та штампи
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-03-11-003116-b deca32a911d442b1b8b8f6be73295ae9
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Білий

+380984766532 sso_zt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43291152
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Бориса Лятошинського, буд. 5
Контактна особа: Артем Білий
+380984766532
sso_zt_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 18 березня 2020 14:00
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
101 штуки
Печатки та штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
79 штуки
Чашка пломбіраторна з планкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Бориса Лятошинського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 14:42
ОГОЛОШЕННЯ_закупівлі Печатки та штампи.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-11-003116-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Гудков Олексій Михайлович, Код ЄДРПОУ:3150017593
Дата подання: 27 березня 2020 22:50
Скарга
Згідно п. 2 ч.1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» головним критерієм оцінки є ціна. П. 2 ч.1 ст. 2 Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом. Тендер на штемпельну продукцію загальною вартістю 30 000,00 грн. (Тридцять тисяч грн. 00 коп.) було проведено Територіальним управлінням Служби судової охорони у Житомирській області (далі Замовник) з грубим порушенням з обранням переможця учасника з високою ціною. Ціна яка була найкращою не була розглянута. Замовник дискваліфікував учасника без посилання до жодної статті вище зазначено Закону. Учасник ФОП Гудков О. М. після електронних торгів отримав телефонне повідомлення про надання зразків печаток та металевих виробів для оцінки якості оснащення та металу з якого виготовляється вироби. Без отримання від замовника усних або письмових чітких зразків, змісту, креслень, з зазначенням глибини гравіювання металевого пломбіру та чітких критеріїв оцінки, нашим підприємством було надано зразки. Зазвичай такі дії виконуються після підписання договору. Узгоджується макет та тестовий зразок, де зазначається текст та глибина гравіювання після узгодження якого виготовляється вся партія продукції для Замовника. Без отримання будь яких зауважень, запитань та пропозиції щодо можливості виготовлення металевих виробів глибше, більше або з випуклим зображенням учасник фо-п Гудков О. М. отримав повідомлення тільки про дискваліфікацію.
У протоколі засідання тендерного комітету про дискваліфікацію учасника фо-п Гудков О. М зазначено про невідповідність якості наданим зразкам. Критерії оцінки якості не передбачено у самому протоколі та не був наданий у первинній тендерній документації.
Виходячи з вище зазначеного, замовник в особі Територіального управління Служби судової охорони у Житомирській області грубо порушив ЗУ «Про публічні закупівлі» та ЗУ «Про захист економічної конкуренції» надавши перевагу учаснику з набагато більшою ціною без юридичних та об’єктивних причин.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2020 11:33
Після перевірки та порівняння запропонованих зразків, було встановлено що Пропозиція ФОП Гудков Олексій Михайлович не відповідає вимогам які були вказані в оголошенні про проведення допорогової закупівлі, а саме в пункті 7 вимагалася Печатка металева (латунь) d=22 мм запропонований зразок не відповідає даній вимозі. Окрім цього не має чіткого відтиску печатки. Фото порівняння додаються.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-03-11-003116-b.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Гудков Олексій Михайлович, Код ЄДРПОУ:3150017593
Дата подання: 30 березня 2020 12:37
Скарга на відповідь
Відповідь замовника щодо скарги на порушення у проведенні публічних закупівель не відповідає змісту скарги. Замовник посилається на пункт 7 тендерної документації про надання зразку з неякісним відбитком та маленьким діаметром. Зразок надавався для перевірки якості металу, а не кінцевого виробу. Адже Замовник не надав жодної технічної документації щодо до його виготовлення, а попросив в усній формі надати лише зразки виробів для оцінки якості матеріалу.
Розгорнути Згорнути

Документи

30 березня 2020 11:33
IMG_20200326_115946.jpg
30 березня 2020 11:33
IMG_20200326_115913.jpg
30 березня 2020 11:33
IMG_20200326_120805.jpg
30 березня 2020 11:33
IMG_20200330_111931.jpg
30 березня 2020 11:33
IMG_20200330_111948.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гудков Олексій Михайлович 20 920,00
UAH з ПДВ
14 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС" 16 212,00
UAH з ПДВ
16 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 11:44
накладна квт.pdf
17 березня 2020 11:44
накладна рух.pdf
17 березня 2020 11:44
сертефикат.jpeg
17 березня 2020 11:44
сертификат.JPG
17 березня 2020 11:44
щодо санкцій каз.pdf
17 березня 2020 11:44
щодо ліцензування.pdf
17 березня 2020 11:44
Згода про обробку перон.pdf
17 березня 2020 11:44
паспорт.pdf
17 березня 2020 11:44
паспорт 3.pdf
17 березня 2020 11:44
паспорт 2.pdf
17 березня 2020 11:44
інн.pdf
17 березня 2020 11:44
Єдиний податок.pdf
17 березня 2020 11:44
договір-1квт.doc.pdf
17 березня 2020 11:44
Виписка2.pdf
17 березня 2020 11:44
Виписка1.pdf
17 березня 2020 11:44
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 14:49
Повноваження.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гудков Олексій Михайлович

ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гудков Олексій Михайлович
#3150017593
Рішення скасоване 14 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 13:24
ФОП Гудков Олексій Михайлович
#3150017593
Відхилено 14 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 13:25
ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС"
#16290804
Переможець 16 060,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 13:26

Документи

27 березня 2020 13:24
Електронний підпис

Документи

27 березня 2020 13:25
Електронний підпис

Документи

27 березня 2020 13:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС"
#16290804
16 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2020 13:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 10:19
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 08:03
57 ТОВ НВП ОЛАВТЕКС.pdf укладений
14 квітня 2020 08:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 060,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 676,66 UAH)