Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний нагляд за об’єктом «Реконструкція водовода по вул. Шота Руставелі від вул. Гранітний до вул. Шевченко в Центральному районі м Маріуполя, коригування» IІ та ІІІ черга
Очікувана вартість
124 709,34 UAH
UA-2020-03-11-003053-b ● 01ce7b8d55c246c893d9962db82ac303
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 03361508 |
Вебсайт: | http://www.mvk.org.ua |
Місцезнаходження: | 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Соборна, 7 |
Контактна особа: |
Яценко Ольга Олександрівна +380629407790 supply@mvk.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2020 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2020 14:41 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2020 14:41 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 13:21 |
Очікувана вартість: | 124 709,34 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 624,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд за об’єктом «Реконструкція водовода по вул. Шота Руставелі від вул. Гранітний до вул. Шевченко в Центральному районі м Маріуполя, коригування» IІ та ІІІ черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Шота Руставелі від вул. Гранітний до вул. Шевченко в Центральному районі м Маріуполя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2020 14:37 |
Додаток 5_тех.задание_Руставели1 (1).docx |
11 березня 2020 14:37 |
Договір технагляда руставели (восстановлен).docx |
11 березня 2020 14:37 |
шота руставели 2 и 3 очередь.xls |
11 березня 2020 14:37 |
оголошення руставели.doc |
11 березня 2020 14:37 |
заявка роботи Руставели.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-11-003053-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ОГАНДЖАНЯН СУРЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ , Код ЄДРПОУ:1973415139
Дата подання: 23 березня 2020 18:32
вимога
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасників, зазначаємо, що в складі ФОП «ДМИТРІВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» відсутні наступні документи:
1. Згідно п. 2.1 Додатка 5 Технічного завдання Кваліфікаційних вимог до виконавця досвід виконання аналогічних договорів треба підтвердити копіями відповідного(-их) договору(-ів), копіями актів виконаних робіт та копіями відгуків від замовників до кожного аналогічного договору, наведеного в довідці про досвід.
У ФОП «ДМИТРІВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» відсутні копії акти виконаних робіт.
2. Згідно п. 2.1 Додатка 5 Технічного завдання Кваліфікаційних вимог до виконавця, учасник повинен надати Відомості з ЄДРПОУ (єдиного державного реєстру) за поточний рік, сформовані в строк з дати публікації оголошення до дати розкриття пропозицій включно. ФОП «ДМИТРІВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» надав тільки виписку з ЄДРПОУ дата видачі якої 04.07.2019р.
3. Згідно п. 2.1 Додатка 5 Технічного завдання Кваліфікаційних вимог до виконавця, учасник повинен надати Копію свідоцтва про взяття на облік платника податків. ФОП «ДМИТРІВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» не надав цей документ.
4. Згідно п. 2.1 Додатка 5 Технічного завдання Кваліфікаційних вимог до виконавця, учасник повинен надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів за встановленою формою. ФОП «ДМИТРІВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» надав довідку не за встановленою формою.
Пунктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний дискваліфікувати учасника ФОП «ДМИТРІВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» і приступити до розгляду пропозиції ФОП «Оганджанян Сурен Володимирович».
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Відхилити пропозицію ФОП «ДМИТРІВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою, ФОП Оганджанян Сурен Володимирович
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно п. 2.1 Додатка 5 Технічного завдання Кваліфікаційних вимог до виконавця досвід виконання аналогічних договорів треба підтвердити копіями відповідного(-их) договору(-ів), копіями актів виконаних робіт та копіями відгуків від замовників до кожного аналогічного договору, наведеного в довідці про досвід.
У ФОП «ДМИТРІВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» відсутні копії акти виконаних робіт.
2. Згідно п. 2.1 Додатка 5 Технічного завдання Кваліфікаційних вимог до виконавця, учасник повинен надати Відомості з ЄДРПОУ (єдиного державного реєстру) за поточний рік, сформовані в строк з дати публікації оголошення до дати розкриття пропозицій включно. ФОП «ДМИТРІВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» надав тільки виписку з ЄДРПОУ дата видачі якої 04.07.2019р.
3. Згідно п. 2.1 Додатка 5 Технічного завдання Кваліфікаційних вимог до виконавця, учасник повинен надати Копію свідоцтва про взяття на облік платника податків. ФОП «ДМИТРІВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» не надав цей документ.
4. Згідно п. 2.1 Додатка 5 Технічного завдання Кваліфікаційних вимог до виконавця, учасник повинен надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів за встановленою формою. ФОП «ДМИТРІВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» надав довідку не за встановленою формою.
Пунктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний дискваліфікувати учасника ФОП «ДМИТРІВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» і приступити до розгляду пропозиції ФОП «Оганджанян Сурен Володимирович».
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Відхилити пропозицію ФОП «ДМИТРІВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою, ФОП Оганджанян Сурен Володимирович
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 березня 2020 16:13
Доброго дня. Ваша вимога розглянута. Учасника діскаліфіковано. Дякуємо.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-03-11-003053-b.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП ОГАНДЖАНЯН СУРЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ , Код ЄДРПОУ:1973415139
Дата подання: 01 квітня 2020 15:06
Вимога щодо дискваліфікації
31 березня Замовник оприлюднив своє рішення щодо дискваліфікації пропозиції ФОП Оганджанян С.В.
ФОП Оганджанян С.В. не погоджується з рішенням Замовника про відхилення пропозиції ФОП Оганджанян С.В.
Замовник зазначає, що пропозиція ФОП Оганджанян С.В. не відповідає умовам тендерної пропозиції, а саме Учасником надано аналогічний договір технічного нагляду класу наслідків СС1, а об’єкт «Реконструкція водовода по вул. Шота Руставелі від вул. Гранітний до вул. Шевченко в Центральному районі м Маріуполя, коригування» IІ та ІІІ черга – класс наслідку СС2, прикладений договір не є аналогічним договором згідно додатка 5 пункту 2.1 підпункт 10.
Згідно підпункту 10 пункту 2.1 додатку 5 щодо кваліфікаційних вимог Замовник вимагає надати: 1) Довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів. Учасник повинен надати довідку про виконання аналогічних договорів за встановленою формою. Досвід підтвердити копіями відповідного(-их) договору(-ів), копіями актів виконаних робіт та копіями відгуків від замовників до кожного аналогічного договору, наведеного в довідці про досвід.
Ніде в тендерній документації не вказано, що треба надати аналогічний договір технічного нагляду класу наслідків СС2, а також в тендерній документації немає визначення аналогічного договору. Замовник вигадав цю вимогу и через це відхилив пропозицію ФОП Оганджанян С.В.
Враховуючі вищезазначене, тендерна пропозиція ФОП Оганджанян С.В. відповідає умовам тендерної документації. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив нашу тендерну пропозицію, порушив статтю 30 Закону.
Розгорнути
Згорнути
ФОП Оганджанян С.В. не погоджується з рішенням Замовника про відхилення пропозиції ФОП Оганджанян С.В.
Замовник зазначає, що пропозиція ФОП Оганджанян С.В. не відповідає умовам тендерної пропозиції, а саме Учасником надано аналогічний договір технічного нагляду класу наслідків СС1, а об’єкт «Реконструкція водовода по вул. Шота Руставелі від вул. Гранітний до вул. Шевченко в Центральному районі м Маріуполя, коригування» IІ та ІІІ черга – класс наслідку СС2, прикладений договір не є аналогічним договором згідно додатка 5 пункту 2.1 підпункт 10.
Згідно підпункту 10 пункту 2.1 додатку 5 щодо кваліфікаційних вимог Замовник вимагає надати: 1) Довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів. Учасник повинен надати довідку про виконання аналогічних договорів за встановленою формою. Досвід підтвердити копіями відповідного(-их) договору(-ів), копіями актів виконаних робіт та копіями відгуків від замовників до кожного аналогічного договору, наведеного в довідці про досвід.
Ніде в тендерній документації не вказано, що треба надати аналогічний договір технічного нагляду класу наслідків СС2, а також в тендерній документації немає визначення аналогічного договору. Замовник вигадав цю вимогу и через це відхилив пропозицію ФОП Оганджанян С.В.
Враховуючі вищезазначене, тендерна пропозиція ФОП Оганджанян С.В. відповідає умовам тендерної документації. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив нашу тендерну пропозицію, порушив статтю 30 Закону.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-03-11-003053-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄС ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:39081134
Дата подання: 01 квітня 2020 13:56
ВИМОГА про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
Під час детального розгляду документів у складі наданої пропозиції ТОВ «АЗОВ-Гаррет» виявлені істотні невідповідності вимогам зазначеним Замовником в оголошенні про проведенні закупівлі, а саме:
1. Відповідно до пункту 1 «Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам КП Маріупольське ВУ ВКГ (замовника) в системі електронних публічних закупівель PROZORRO» зазначеним в Оголошенні про проведення закупівлі (далі- Перелік), Замовником вимагалось надання:
«Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство, або особу:
- реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);
- керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;
- форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).
У наданій довідці ТОВ «Азов-Гаррет» відсутня інформація щодо форми власності та юридичного статусу підприємства, що свідчить про невідповідність вимогам встановленим Замовником.
2. Відповідно до п.5 Переліку, Замовником вимагалось надання: «Відомості з ЄДРПОУ (єдиного державного реєстру) за поточний рік, сформовані в строк з дати публікації оголошення до дати розкриття пропозицій включно.»
Наданий ТОВ «Азов-Гаррет» Витяг з ЄДР сформований станом на 06 серпня 2019 року, що свідчить про недотримання вимог встановленим Замовником. Період з дати оголошення до дати розкриття пропозицій є строк з 11.03.2020р. по 20.03.2020р.
Отже у складі наданої пропозиції ТОВ «Азов-Гаррет» відсутні Відомості з ЄДРПОУ (єдиного державного реєстру) за поточний рік, сформовані в строк з дати публікації оголошення до дати розкриття пропозицій включно.
3. Відповідно до п. 10 Переліку, Замовником вимагалось надання інформації про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме «Досвід підтвердити копіями відповідного(-их) договору(-ів), копіями актів виконаних робіт та копіями відгуків від замовників до кожного аналогічного договору, наведеного в довідці про досвід.»
У складі наданих документів ТОВ «Азов-Гаррет» надано на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів інформацію щодо трьох договорів у вигляді сканкопій:
- Перший договір з Підприємством електричних мереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» м. Маріуполь, №199 від 28.09.2018 р.;
- Другий з Підприємством електричних мереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» м. Маріуполь, №209 від 17.10.2018 р.;
- Третій з Старогнатівською сільською радою Волноваського району Донецької області, №8/1-1 від 08.01.2019 р.
Натомість у складі наданих документів ТОВ «Азов-Гаррет», містяться відгуки лише від Підприємства електричних мереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» м. Маріуполь. Відгук від Старогнатівської сільської ради Волноваського району Донецької області відсутній, що свідчить про недотримання вимог Замовника.
4. Відповідно до п.10 Замовником вимагалось надання «Довідки, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для надання послуг*. Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку учасника, затверджений підписом уповноваженої особи та печаткою за встановленою формою».
У складі наданих документів ТОВ «Азов-Гаррет», міститься довідка складена в довільній формі, що також свідчить про недотримання вимог Замовника.
Враховуючи все вищенаведене, доходимо висновку, що Замовник, при прийнятті рішення про визначення переможця, порушив норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином вимагаємо, усунити виявлене порушення та переглянути рішення щодо визначення переможця закупівлі, в противному випадку, ми як Учасник закупівлі будемо вимушені звернутись до Офісу фінансового контролю, а також до Департаменту захисту економіки Національної поліції України, з ініціативою про проведення моніторингу закупівель Вашого підприємства на дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до пункту 1 «Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам КП Маріупольське ВУ ВКГ (замовника) в системі електронних публічних закупівель PROZORRO» зазначеним в Оголошенні про проведення закупівлі (далі- Перелік), Замовником вимагалось надання:
«Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство, або особу:
- реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);
- керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;
- форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).
У наданій довідці ТОВ «Азов-Гаррет» відсутня інформація щодо форми власності та юридичного статусу підприємства, що свідчить про невідповідність вимогам встановленим Замовником.
2. Відповідно до п.5 Переліку, Замовником вимагалось надання: «Відомості з ЄДРПОУ (єдиного державного реєстру) за поточний рік, сформовані в строк з дати публікації оголошення до дати розкриття пропозицій включно.»
Наданий ТОВ «Азов-Гаррет» Витяг з ЄДР сформований станом на 06 серпня 2019 року, що свідчить про недотримання вимог встановленим Замовником. Період з дати оголошення до дати розкриття пропозицій є строк з 11.03.2020р. по 20.03.2020р.
Отже у складі наданої пропозиції ТОВ «Азов-Гаррет» відсутні Відомості з ЄДРПОУ (єдиного державного реєстру) за поточний рік, сформовані в строк з дати публікації оголошення до дати розкриття пропозицій включно.
3. Відповідно до п. 10 Переліку, Замовником вимагалось надання інформації про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме «Досвід підтвердити копіями відповідного(-их) договору(-ів), копіями актів виконаних робіт та копіями відгуків від замовників до кожного аналогічного договору, наведеного в довідці про досвід.»
У складі наданих документів ТОВ «Азов-Гаррет» надано на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів інформацію щодо трьох договорів у вигляді сканкопій:
- Перший договір з Підприємством електричних мереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» м. Маріуполь, №199 від 28.09.2018 р.;
- Другий з Підприємством електричних мереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» м. Маріуполь, №209 від 17.10.2018 р.;
- Третій з Старогнатівською сільською радою Волноваського району Донецької області, №8/1-1 від 08.01.2019 р.
Натомість у складі наданих документів ТОВ «Азов-Гаррет», містяться відгуки лише від Підприємства електричних мереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» м. Маріуполь. Відгук від Старогнатівської сільської ради Волноваського району Донецької області відсутній, що свідчить про недотримання вимог Замовника.
4. Відповідно до п.10 Замовником вимагалось надання «Довідки, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для надання послуг*. Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку учасника, затверджений підписом уповноваженої особи та печаткою за встановленою формою».
У складі наданих документів ТОВ «Азов-Гаррет», міститься довідка складена в довільній формі, що також свідчить про недотримання вимог Замовника.
Враховуючи все вищенаведене, доходимо висновку, що Замовник, при прийнятті рішення про визначення переможця, порушив норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином вимагаємо, усунити виявлене порушення та переглянути рішення щодо визначення переможця закупівлі, в противному випадку, ми як Учасник закупівлі будемо вимушені звернутись до Офісу фінансового контролю, а також до Департаменту захисту економіки Національної поліції України, з ініціативою про проведення моніторингу закупівель Вашого підприємства на дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2020 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ДМИТРІВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ " |
62 700,00
UAH
|
39 880,00
UAH
|
Документи |
ФОП ОГАНДЖАНЯН СУРЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ |
68 340,00
UAH
|
39 890,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄС ІНЖИНІРИНГ" |
74 825,00
UAH
|
39 900,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Азов-Гаррет |
94 000,00
UAH
|
56 900,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДМИТРІВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
" #3194400738 |
Відхилено |
39 880,00
UAH
|
31 березня 2020 16:16
|
ФОП ОГАНДЖАНЯН СУРЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ #1973415139 |
Відхилено |
39 890,00
UAH
|
31 березня 2020 16:16
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄС ІНЖИНІРИНГ" #39081134 |
Відхилено |
39 900,00
UAH
|
31 березня 2020 16:18
|
ТОВ Азов-Гаррет #24459393 |
Переможець |
56 900,00
UAH
|
31 березня 2020 16:19
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 02 квітня 2020 15:14 |
Коментар щодо відміни: | Відміна закупівлі у зв'язку з технічними та арифметичними помилками у технічному завданні. |
Документи:
02 квітня 2020 15:14
|
Повідомлення про рішення |