Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект комп'ютерного обладнання для кабінетів НУШ
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-03-11-002538-b b6e6f38eccdb4a139297e7a628c0548a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Миколаївна Ропатюк

+380677220987 shopenn86@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАРІУПОЛЬСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ №37 ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23031575
Місцезнаходження: 87520, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь , проїзд Шопена, буд. 4
Контактна особа: Вікторія Миколаївна Ропатюк
+380677220987
shopenn86@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2020 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2020 13:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 13:38
Початок аукціону: 20 березня 2020 15:55
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
комплект комп'ютерного обладнання для кабінетів НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87520, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, проїзд Шопена, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування обласний бюджет Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2020 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 12:52
Оголошення допорогова закупiвля (1).doc
11 березня 2020 13:46
Проект Договору.docx
11 березня 2020 13:46
пропозиція 3.docx
11 березня 2020 13:46
інформація про учасника 1.docx
11 березня 2020 13:46
вимоги до учасників 2.docx
12 березня 2020 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 12:52
Оголошення допорогова закупiвля (1).doc
11 березня 2020 13:46
Оголошення допорогова закупiвля (1).doc
11 березня 2020 13:46
Проект Договору.docx
11 березня 2020 13:46
пропозиція 3.docx
11 березня 2020 13:46
інформація про учасника 1.docx
11 березня 2020 13:46
вимоги до учасників 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги
Дата подання: 11 березня 2020 15:22
Дата відповіді: 12 березня 2020 12:27
Замовник, у Вас не відповідність щодо характеристик ноутбука, у Найменування товару*(технічні характеристики) вказан процесор Intel Core i5 7020U (2.5 ГГц) (але такого не має, є Intel Core i3 7020U (2.5 ГГц) ), а у вказаной моделі LENOVO V130 - 15 (81HN00GJRA) процесор Core i5-7200U (2,5-3,1ГГц). Уточніть будь ласка за якими саме характеристиками потрібен ноутбук, та чи буде прийнято до розгляду аналог ноутбуку за кращіми характеристиками.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуэмо за запитання. Ви маєте рацію, у технічному
завданні допущена помилка, правильна модель прпоцессора Intel® Core™
i5-7200U. В своїх пропозиціях просимо орієтнуватись на модель
процесора Intel® Core™ i5-7200U.
технічні вимоги
Дата подання: 11 березня 2020 15:22
Дата відповіді: 12 березня 2020 12:27
Замовник, у Вас не відповідність щодо характеристик ноутбука, у Найменування товару*(технічні характеристики) вказан процесор Intel Core i5 7020U (2.5 ГГц) (але такого не має, є Intel Core i3 7020U (2.5 ГГц) ), а у вказаной моделі LENOVO V130 - 15 (81HN00GJRA) процесор Core i5-7200U (2,5-3,1ГГц). Уточніть будь ласка за якими саме характеристиками потрібен ноутбук, та чи буде прийнято до розгляду аналог ноутбуку за кращіми характеристиками.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуэмо за запитання. Ви маєте рацію, у технічному
завданні допущена помилка, правильна модель прпоцессора Intel® Core™
i5-7200U. В своїх пропозиціях просимо орієтнуватись на модель
процесора Intel® Core™ i5-7200U.
Предмет закупівлі
Дата подання: 12 березня 2020 12:35
Дата відповіді: 12 березня 2020 14:12
Шановний замовник, Ви моніторили ціни перед оголошенням закупівлі? Беручи до уваги товар, що Ви б хотіли закупити і Ваш бюджет, є великий ризик взагалі не закупити товар для вашого закладу! Просимо переглянути тендерну документацію і внести зміни.
Відповідь: Наш заклад фінансується з обласного бюджету. Комп'ютерне обладнання ,яке потрібно придбати для закладу та розмір планових призначень були узгоджені та затверджені Департаментом освіти і науки ДОДА. Тому внесення змін не меє можливим.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-11-002538-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 12 березня 2020 08:42
1
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації
закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ДК 021:2015 - 30200000-1 - Комп'ютерне обладнання та приладдя.)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2020 13:59
Добрий день.
В тендерній документації встановлено надання авторизаційного листа від
виробника чи офіційного представника виробника на території України, з
зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви товару із
зазначенням кількості для запобіганню ризиків постачання контрафактної
продукції (ввезена на територію України незаконним шляхом), а також
запобіганню постачання неякісної продукції.
Ствердження, що вимога надання авторизаційного листа від виробника чи
офіційного представника виробника на території України є дискримінаційна, не
відповідає дійсності, оскільки виробники чи їх офіційні представники на
території України не обмежують потенційних учасників, які мають наміри
реалізовувати їх продукцію, та надають їм відповідні листи за запитом, таким
чином, замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником
продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та діючими
гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника
обладнання.
Положення Закону України «Про публічні закупівлі» не розповсюджуються на
процедуру допорогових закупівель.
Відповідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель , вартість яких є меншою за вартість , що встановлена в абзацах 2 і 3 частини 1 статті 2 Закону України « Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 Замовник може встановлювати вимоги до предмета Закупівлі. Тому замовник залишає за собою право купувати те обладнання, яке необхідне для процесу навчання. Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 89 670,00
UAH з ПДВ
89 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 89 700,00
UAH з ПДВ
89 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 14:48
Електронний підпис
17 березня 2020 14:39
33. Документи якості Lenovo.pdf
17 березня 2020 14:39
31. Сертифікат спікера.pdf
17 березня 2020 14:39
28. Гриф МОН на дошки.pdf
17 березня 2020 14:39
26. Довідка про ціну.pdf
17 березня 2020 14:39
9. Довідка про персонал.pdf
17 березня 2020 14:39
7. Довідка досвід.pdf
17 березня 2020 14:39
5. Порівняльна таблиця.pdf
17 березня 2020 14:39
2. Проект Договору.pdf
17 березня 2020 14:39
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 16:55
06 СЕС на принтер и на мфу.pdf
17 березня 2020 16:55
13 Технічна специфікація.pdf
17 березня 2020 16:55
05 Висновок на ноутбук.pdf
17 березня 2020 16:55
15 Порівняльна таблиця.pdf
17 березня 2020 16:55
03 Відомість з ЄДРПОУ.pdf
17 березня 2020 16:55
17 Проект договору.pdf
17 березня 2020 16:55
02 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
17 березня 2020 16:55
19 Лист виробника Epson.pdf
17 березня 2020 16:55
20 Авторизаційний лист.jpg
17 березня 2020 16:55
14 Гарантійний лист .pdf
17 березня 2020 16:55
01 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 89 670,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 09:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
#38242978
Переможець 89 700,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 10:29

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

24 березня 2020 09:16
протокол відхилиння.doc

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
#38242978
89 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
доп угода 1.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 08:30
20.pdf укладений
01 квітня 2020 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту до договору 6.4 сторони дійшли згоди викласти у наступній редакції : п.8 " Юридична адреса і платіжні реквізити сторін". Покупець : Маріупольська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 37 Донецької обласної ради Юридична адреса: 87520, м. Маріуполь проїзд Шопена ,4 Банківські реквізити : р/р UA918201720344221003100036836 в ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 23031575
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 89 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 950,00 UAH)