Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт цокольного поверху, підвалу та прилеглої території будівлі КНП “Консультативно-діагностичний центр” Подільського району, пов’язаний з ліквідацією наслідків аварійної ситуації на каналізаційному колекторі по вул.Мостицькій, 9
Очікувана вартість
8 014 800,00 UAH
UA-2020-03-11-002332-b f36a51d59f884f179f60a34b1eb82123
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Михайловна Намясенко

+380444633428 podcrp@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП КДЦ Подільського району
Код ЄДРПОУ: 26199200
Місцезнаходження: 04074, Україна , Київська обл., Киев, ул. Мостицкая, 9
Контактна особа: Галина Михайловна Намясенко
+380444633428
podcrp@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам (п.3 ч.2 ст.35 Закону).
Протоколом Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15.07.2019 № 23 визнано, що відповідно до Класифікатору надзвичайних ситуацій, затвердженого та введеного в дію наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 № 457, ситуацію, що сталась на каналізаційному колекторі Д= 1500-2000 мм на вулиці Мостицькій у Подільському районі, як надзвичайну, яка відноситься до категорії «Надзвичайна ситуація техногенного характеру» код 10810 «Аварії на каналізаційних системах із скиданням і викиданням забруднюючих речовин» місцевого рівня (відповідно до підпунктів 1, 2 пункту 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 №368 «Про затвердження Порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за їх рівнями»).
Згідно протоколу Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.07.2019 № 24 в ніч на 22.07.2019 сталася руйнація частини підвального приміщення КНП “Консультативно-діагностичний центр” Подільського району м. Києва.
Слід зазначити, що згідно з висновками комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.07.2019 № 24 сукупність гідрологічних та техногенних чинників, які підсилені сезонними факторами зволоження грунтів масиву, призводять до подальшої деформації несучих конструкцій будівлі.
Згідно листа № 67 від 13.12.2019 Української будівельної корпорації «Укрархбудінвест», та її експертного висновку, на грудень 2019 року постала необхідність негайно вжити заходів щодо посилення грунтів, бо ігнорування проблеми могло значно погіршити стан основних несучих конструкцій.
Відповідно до акту, складеного за результатами позачергового огляду будівельних конструкцій будівлі КНП “Консультативно-діагностичний центр” Подільського району м. Києва комісією Служби нагляду за безпечною експлуатацією будівель і споруд, створеною внутрішнім наказом № 41 від 24.02.2020, встановлено, що станом на лютий 2020 року в порівнянні з груднем 2019 року спостерігається значне погіршення стану будівлі, а саме: грунти продовжують інтенсивно зміщуватись, вентиляційний забірний канал повністю зруйнований, вздовж цоколю будівлі виявлено провалля та просідання грунтів більш, ніж на 150 см, по стінам будівлі спостерігаються ново виявлені тріщини, що ведуть до руйнації корпусу будівлі та інше. За результатами обстежень, з урахуванням експертного висновку, виданого експертом з технічного обстеження будівель та споруд Бондаренко А.О. (сертифікат серія АЕ №005065), комісія зазначила, що стан будівлі несе загрозу для нормального функціонування закладу та безпеці пацієнтів КНП “Консультативно-діагностичний центр” Подільського району м. Києва та прийняла рішення про негайний початок аварійно-відновлювальних робіт.
Слід зазначити наступне:
1. Кошти для КНП “КДЦ” Подільського району м. Києва були виділені тільки в кінці 2019 року і тільки на розробку проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт цокольного поверху, підвалу та прилеглої території будівлі КНП “Консультативно-діагностичний центр” Подільського району, пов’язаний з ліквідацією наслідків аварійної ситуації на каналізаційному колекторі по вул. Мостицькій, 9».
2. Роботи із ліквідації наслідків надзвичайної ситуації на каналізаційному колекторі на вулиці Мостицькій, які проводились ПрАТ «Акціонерна компанія «Київводоканал» та які були несумісні для одночасного виконання з аварійно-відновлювальними роботами в КНП “КДЦ” Подільського району, нещодавно завершились (лист ПрАТ «Акціонерна компанія «Київводоканал» №201/6/602-20 від 06.03.2020).
Таким чином, можливість приступити до аварійно-відновлювальних робіт у будівлі КНП “Консультативно-діагностичний центр” Подільського району м. Києва постала лише зараз.
З урахуванням вищезазначених обставин, застосування саме переговорної процедури закупівлі (у відповідності до п.3 ч.2 ст.35 Закону) дозволить у найкоротші терміни виконати аварійно-відновлювальні роботи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2020 13:18
Оскарження наміру укласти договір: 17 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт цокольного поверху, підвалу та прилеглої території будівлі КНП “Консультативно-діагностичний центр” Подільського району, пов’язаний з ліквідацією наслідків аварійної ситуації на каналізаційному колекторі по вул.Мостицькій, 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Мостицька, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата - при наявності відповідних бюджетних призначень, що затверджені належним чином Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

11 березня 2020 13:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРАНД-КАПІТАЛ"
#40110393
Переможець 8 014 800,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 13:18

Документи

11 березня 2020 13:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 13:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРАНД-КАПІТАЛ"
#40110393
8 014 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2020 13:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:31
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:57
Дод.угода №3 від 22.12.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:56
Договірна ціна.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:56
ЗКР.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 10:49
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 10:47
ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 10:47
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2020 12:28
зведений кошторис 29 11 19.pdf зміни до договору
17 квітня 2020 12:28
зведений кошторис 26 03 2020.pdf зміни до договору
17 квітня 2020 12:28
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 16:36
ДУ №2.pdf зміни до договору
30 березня 2020 16:35
ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ.pdf зміни до договору
30 березня 2020 16:35
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 12:16
ДУ №1.pdf зміни до договору
27 березня 2020 12:15
Договірна ціна ДУ№1.PDF зміни до договору
27 березня 2020 12:15
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 16:47
Договір № 3 від 25.03.2020.pdf укладений
25 березня 2020 16:41
ЗКР.pdf укладений
25 березня 2020 16:41
Договірна ціна.pdf укладений
25 березня 2020 16:41
Протокол УЦМР.pdf укладений
25 березня 2020 16:41
Графік робіт.pdf укладений
25 березня 2020 16:41
локальний кошторис.pdf укладений
25 березня 2020 16:41
Відомість обсягів робіт.pdf укладений
25 березня 2020 16:41
Підс.відомість ресурсів.pdf укладений
25 березня 2020 16:41
ПЗ.pdf укладений
25 березня 2020 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми на вартість технічного нагляду
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення до п.4 "Фінансування робіт"
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-розп
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зведений кошторисний розрахунок загальний до проєктної документації та ЗКР до Дод.угоди №1
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: До №1 та загальн.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення до п.4 Договору "Фінансування робіт", відповідно до передбачених планами асигнувань
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 014 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 335 800,00 UAH)