Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітального ремонту стадіону НВК № 293 за адресою вул. Милославська, 7» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-03-11-001500-a ● 48fc7a6cd1324ddcafcf9566f7d8723e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук – ліцей № 293» Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 01489291 |
Вебсайт: | http://293kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , Київська обл., Київ, вул.Милославська, 7 |
Контактна особа: |
Товстенко Людмила Михайлівна 380445303872 licei_293@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2020 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2020 12:10 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітального ремонту стадіону НВК № 293 за адресою вул. Милославська, 7» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Милославська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2020 17:17 |
Оголошення стадіон.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні критерії до учасників
Дата подання: 12 березня 2020 20:30
Дата відповіді: 16 березня 2020 15:31
Шановний Замовнику, вважаємо, вимогу щода учасника п.8 тендерної документації дискримінаційною та просимо внести зміни до оголошення про закупівлю. Яким чином реєстрація юридичної особи у визначеному законодавством порядку не менше, ніж за 5 (п’ять) років до моменту проведення торгів вплине на якість виготовлення проектно-кошторисної документації??? Теж саме стосується наявності в штаті не менше 7 працівників у сфері проектування протягом останніх двох років. Надайте обґрунтоване пояснення, чим вас не влаштовує проектний штат юридичної особи у кількості 6 чи 5 працівників.
На сьогоднішній день є програми для створення креслень, кошторисної документації, службових документів тощо з вільною публічною ліцензією, тому п.9 тендерної документації також є дискримінаційним.
Кваліфікаційний критерій щодо наявності сертифікованих працівників (архітектора; інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості; інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань; інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; інженера-проектувальника у частині кошторисної документації) також несе дискримінаційний характер. Відповідно до ст. 19 ЗУ «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі:
- здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю;
- розроблення проектних матеріалів, не передбачених для реалізації (ескізні, пошукові, концептуальні тощо), пропозицій щодо можливості і умов забудови будь-якої земельної ділянки;
- виконання робіт, що пов'язані з участю в містобудівних та архітектурних конкурсах, якщо їх умовами не передбачено інше;
- проектування об’єктів, які відповідно до законодавства не потребують отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на скаргу у допороговій закупівлі «Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітального ремонту стадіону НВК № 293 за адресою вул. Милославська, 7» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013»
Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення, однак вимушені відмовити з наступних обставин. Всі вимоги тендерної документації слугують підтвердженням для учасників на їх кваліфікацію відповідно до ст.ст. 16, 17 Закону «Про публічні закупівлі». Подання відповідних документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, в тому числі документів на підтвердження строку реєстрації юридичної особи не менше ніж за 5 років до моменту проведення торгів, не є дискримінаційними вимогами, а мають на меті забезпечити поставку робіт належної якості, своєчасно та в повному обсязі. Жоден із кваліфікаційних критеріїв не суперечить діючому законодавству України, є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісних робіт за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних учасників. З іншого боку, значне спрощення вимог до постачальника або їх виключення, як ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних учасників і подальшого невиконання умов договору. Враховуючи те, що при проведенні торгів замовник перш за все повинен керуватися власними інтересами, а не бізнес-інтересами учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги тендерної документації без змін.
Відповідно до ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон») замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Також згідно з ч.2 ст.16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: (1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази; (2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; (3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто, замовник може установити всі три, передбачені ч.2 ст.16 Закону, кваліфікаційні критерії.
Так, відповідно до абзацу 2 пункту 4 Оголошення про проведення допорогової закупівлі «Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітального ремонту стадіону НВК № 293 за адресою вул. Милославська, 7» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013» учаснику необхідно надати документи, зазначені в Додатку №2 в електронному вигляді в форматі pdf.
Згідно з п.9 Додатку 2 «Перелік документів, для підтвердження можливості виконання робіт, що мають бути надані у складі пропозиції» учасник має подати довідку про наявність ліцензійного програмного забезпечення для виконання проектних робіт з обов’язковим зазначенням номера ліцензії.
У розділі «Примітки» Додатку 2 передбачається, що учасник повинен подати документи з урахуванням особливостей законодавства та цієї тендерної документації, а у разі відсутності документа учасник повинен подати лист-пояснення з зазначенням підстави неподання документа з посиланням на нормативно-правові акти.
Згідно з Додатком 2 Оголошення про проведення допорогової закупівлі учасник має надати докази наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасником має бути подана довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про наявність у учасника працівників потрібної кваліфікації (конструкторів, архітекторів, інженерів-проектувальників), які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками, що необхідні для виконання робіт, котрі передбачені технічним завданням, із зазначенням номерів та дат видачі кваліфікаційних сертифікатів та їх завірених печаткою копій, а саме:
(1) архітектора; (2) інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості; (3) інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань; (4) інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; (5) інженера-проектувальника у частині кошторисної документації.
Закон України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 року №687-XIV визначає правові та організаційні засади здійснення архітектурної діяльності і спрямований на формування сприятливого життєвого середовища, досягнення естетичної виразності, економічної доцільності і надійності будинків, споруд та їх комплексів.
Ст.19, на яку ви посилаєтеся у скарзі, розташована у Розділі IV «Здійснення архітектурної діяльності», а тому не поширюється на Замовника.
Більше того, Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Замовник при оголошенні та подальшому здійсненні закупівлі керується спеціальним для нього Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, його статтею 16. Положення Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачають звільнення учасника процедури закупівлі від надання кваліфікаційних сертифікатів за наявності умов, наведених вами у вашій скарзі (ті, які передбачені ст.19 Закону України «Про архітектурну діяльність»).
Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення, однак вимушені відмовити з наступних обставин. Всі вимоги тендерної документації слугують підтвердженням для учасників на їх кваліфікацію відповідно до ст.ст. 16, 17 Закону «Про публічні закупівлі». Подання відповідних документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, в тому числі документів на підтвердження строку реєстрації юридичної особи не менше ніж за 5 років до моменту проведення торгів, не є дискримінаційними вимогами, а мають на меті забезпечити поставку робіт належної якості, своєчасно та в повному обсязі. Жоден із кваліфікаційних критеріїв не суперечить діючому законодавству України, є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісних робіт за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних учасників. З іншого боку, значне спрощення вимог до постачальника або їх виключення, як ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних учасників і подальшого невиконання умов договору. Враховуючи те, що при проведенні торгів замовник перш за все повинен керуватися власними інтересами, а не бізнес-інтересами учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги тендерної документації без змін.
Відповідно до ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон») замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Також згідно з ч.2 ст.16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: (1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази; (2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; (3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто, замовник може установити всі три, передбачені ч.2 ст.16 Закону, кваліфікаційні критерії.
Так, відповідно до абзацу 2 пункту 4 Оголошення про проведення допорогової закупівлі «Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітального ремонту стадіону НВК № 293 за адресою вул. Милославська, 7» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013» учаснику необхідно надати документи, зазначені в Додатку №2 в електронному вигляді в форматі pdf.
Згідно з п.9 Додатку 2 «Перелік документів, для підтвердження можливості виконання робіт, що мають бути надані у складі пропозиції» учасник має подати довідку про наявність ліцензійного програмного забезпечення для виконання проектних робіт з обов’язковим зазначенням номера ліцензії.
У розділі «Примітки» Додатку 2 передбачається, що учасник повинен подати документи з урахуванням особливостей законодавства та цієї тендерної документації, а у разі відсутності документа учасник повинен подати лист-пояснення з зазначенням підстави неподання документа з посиланням на нормативно-правові акти.
Згідно з Додатком 2 Оголошення про проведення допорогової закупівлі учасник має надати докази наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасником має бути подана довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про наявність у учасника працівників потрібної кваліфікації (конструкторів, архітекторів, інженерів-проектувальників), які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками, що необхідні для виконання робіт, котрі передбачені технічним завданням, із зазначенням номерів та дат видачі кваліфікаційних сертифікатів та їх завірених печаткою копій, а саме:
(1) архітектора; (2) інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості; (3) інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань; (4) інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; (5) інженера-проектувальника у частині кошторисної документації.
Закон України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 року №687-XIV визначає правові та організаційні засади здійснення архітектурної діяльності і спрямований на формування сприятливого життєвого середовища, досягнення естетичної виразності, економічної доцільності і надійності будинків, споруд та їх комплексів.
Ст.19, на яку ви посилаєтеся у скарзі, розташована у Розділі IV «Здійснення архітектурної діяльності», а тому не поширюється на Замовника.
Більше того, Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Замовник при оголошенні та подальшому здійсненні закупівлі керується спеціальним для нього Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, його статтею 16. Положення Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачають звільнення учасника процедури закупівлі від надання кваліфікаційних сертифікатів за наявності умов, наведених вами у вашій скарзі (ті, які передбачені ст.19 Закону України «Про архітектурну діяльність»).
Дискримінаційні критерії до учасників
Дата подання: 16 березня 2020 11:29
Дата відповіді: 16 березня 2020 15:32
Шановний замовник, надайте відповідь або усуньте порушення у тендерній документації. Ваші критерії до учасників прописані під конкретні фірму. Напишіть уже в критеріях, яке прізвище має бути у директора фірми.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Відповідь надана.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-11-001500-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Щур Ростислав Віталійович, Код ЄДРПОУ:3153305338
Дата подання: 12 березня 2020 20:31
Дискримінаційні критерії до учасників
Шановний Замовнику, вважаємо, вимогу щода учасника п.8 тендерної документації дискримінаційною та просимо внести зміни до оголошення про закупівлю. Яким чином реєстрація юридичної особи у визначеному законодавством порядку не менше, ніж за 5 (п’ять) років до моменту проведення торгів вплине на якість виготовлення проектно-кошторисної документації??? Теж саме стосується наявності в штаті не менше 7 працівників у сфері проектування протягом останніх двох років. Надайте обґрунтоване пояснення, чим вас не влаштовує проектний штат юридичної особи у кількості 6 чи 5 працівників.
На сьогоднішній день є програми для створення креслень, кошторисної документації, службових документів тощо з вільною публічною ліцензією, тому п.9 тендерної документації також є дискримінаційним.
Кваліфікаційний критерій щодо наявності сертифікованих працівників (архітектора; інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості; інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань; інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; інженера-проектувальника у частині кошторисної документації) також несе дискримінаційний характер. Відповідно до ст. 19 ЗУ «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі:
- здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю;
- розроблення проектних матеріалів, не передбачених для реалізації (ескізні, пошукові, концептуальні тощо), пропозицій щодо можливості і умов забудови будь-якої земельної ділянки;
- виконання робіт, що пов'язані з участю в містобудівних та архітектурних конкурсах, якщо їх умовами не передбачено інше;
- проектування об’єктів, які відповідно до законодавства не потребують отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт.
Розгорнути
Згорнути
На сьогоднішній день є програми для створення креслень, кошторисної документації, службових документів тощо з вільною публічною ліцензією, тому п.9 тендерної документації також є дискримінаційним.
Кваліфікаційний критерій щодо наявності сертифікованих працівників (архітектора; інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості; інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань; інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; інженера-проектувальника у частині кошторисної документації) також несе дискримінаційний характер. Відповідно до ст. 19 ЗУ «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі:
- здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю;
- розроблення проектних матеріалів, не передбачених для реалізації (ескізні, пошукові, концептуальні тощо), пропозицій щодо можливості і умов забудови будь-якої земельної ділянки;
- виконання робіт, що пов'язані з участю в містобудівних та архітектурних конкурсах, якщо їх умовами не передбачено інше;
- проектування об’єктів, які відповідно до законодавства не потребують отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2020 16:53
Скаргу/ вимогу не задоволено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2020 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ, ЖИТЛОВИХ І ПРОМИСЛОВИХ БУДІВЕЛЬ" |
479 327,28
UAH з ПДВ
|
461 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК "ІЗОБУД"" |
487 731,23
UAH з ПДВ
|
464 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ, ЖИТЛОВИХ І ПРОМИСЛОВИХ БУДІВЕЛЬ" #34534047 |
Відхилено |
461 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2020 18:24
|
ТОВ "БК "ІЗОБУД"" #37313199 |
Переможець |
464 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 18:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2020 17:56
|
ДУ №3 проект.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2020 17:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2020 12:48
|
ДУ № 2.pdf | зміни до договору |
26 червня 2020 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2020 11:52
|
ДУ проект.pdf | зміни до договору |
29 травня 2020 11:51
|
Договір проект капремонту стадіону.PDF | укладений |
04 квітня 2020 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт, визначених Договором |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 03/04-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт, визначених Договором |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 03/04-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в п.3.1 Договора |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 03/04-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |