Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітального ремонту стадіону НВК № 293 за адресою вул. Милославська, 7» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-03-11-001500-a 48fc7a6cd1324ddcafcf9566f7d8723e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Товстенко Людмила Михайлівна

380445303872 licei_293@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук – ліцей № 293» Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 01489291
Вебсайт: http://293kiev.ua
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, вул.Милославська, 7
Контактна особа: Товстенко Людмила Михайлівна
380445303872
licei_293@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2020 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 22:00
Початок аукціону: 20 березня 2020 12:10
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітального ремонту стадіону НВК № 293 за адресою вул. Милославська, 7» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Милославська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2020 17:17
Оголошення стадіон.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні критерії до учасників
Дата подання: 12 березня 2020 20:30
Дата відповіді: 16 березня 2020 15:31
Шановний Замовнику, вважаємо, вимогу щода учасника п.8 тендерної документації дискримінаційною та просимо внести зміни до оголошення про закупівлю. Яким чином реєстрація юридичної особи у визначеному законодавством порядку не менше, ніж за 5 (п’ять) років до моменту проведення торгів вплине на якість виготовлення проектно-кошторисної документації??? Теж саме стосується наявності в штаті не менше 7 працівників у сфері проектування протягом останніх двох років. Надайте обґрунтоване пояснення, чим вас не влаштовує проектний штат юридичної особи у кількості 6 чи 5 працівників. На сьогоднішній день є програми для створення креслень, кошторисної документації, службових документів тощо з вільною публічною ліцензією, тому п.9 тендерної документації також є дискримінаційним. Кваліфікаційний критерій щодо наявності сертифікованих працівників (архітектора; інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості; інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань; інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; інженера-проектувальника у частині кошторисної документації) також несе дискримінаційний характер. Відповідно до ст. 19 ЗУ «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі: - здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю; - розроблення проектних матеріалів, не передбачених для реалізації (ескізні, пошукові, концептуальні тощо), пропозицій щодо можливості і умов забудови будь-якої земельної ділянки; - виконання робіт, що пов'язані з участю в містобудівних та архітектурних конкурсах, якщо їх умовами не передбачено інше; - проектування об’єктів, які відповідно до законодавства не потребують отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на скаргу у допороговій закупівлі «Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітального ремонту стадіону НВК № 293 за адресою вул. Милославська, 7» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013»
Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення, однак вимушені відмовити з наступних обставин. Всі вимоги тендерної документації слугують підтвердженням для учасників на їх кваліфікацію відповідно до ст.ст. 16, 17 Закону «Про публічні закупівлі». Подання відповідних документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, в тому числі документів на підтвердження строку реєстрації юридичної особи не менше ніж за 5 років до моменту проведення торгів, не є дискримінаційними вимогами, а мають на меті забезпечити поставку робіт належної якості, своєчасно та в повному обсязі. Жоден із кваліфікаційних критеріїв не суперечить діючому законодавству України, є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісних робіт за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних учасників. З іншого боку, значне спрощення вимог до постачальника або їх виключення, як ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних учасників і подальшого невиконання умов договору. Враховуючи те, що при проведенні торгів замовник перш за все повинен керуватися власними інтересами, а не бізнес-інтересами учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги тендерної документації без змін.
Відповідно до ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон») замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Також згідно з ч.2 ст.16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: (1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази; (2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; (3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто, замовник може установити всі три, передбачені ч.2 ст.16 Закону, кваліфікаційні критерії.
Так, відповідно до абзацу 2 пункту 4 Оголошення про проведення допорогової закупівлі «Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітального ремонту стадіону НВК № 293 за адресою вул. Милославська, 7» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013» учаснику необхідно надати документи, зазначені в Додатку №2 в електронному вигляді в форматі pdf.
Згідно з п.9 Додатку 2 «Перелік документів, для підтвердження можливості виконання робіт, що мають бути надані у складі пропозиції» учасник має подати довідку про наявність ліцензійного програмного забезпечення для виконання проектних робіт з обов’язковим зазначенням номера ліцензії.
У розділі «Примітки» Додатку 2 передбачається, що учасник повинен подати документи з урахуванням особливостей законодавства та цієї тендерної документації, а у разі відсутності документа учасник повинен подати лист-пояснення з зазначенням підстави неподання документа з посиланням на нормативно-правові акти.
Згідно з Додатком 2 Оголошення про проведення допорогової закупівлі учасник має надати докази наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасником має бути подана довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про наявність у учасника працівників потрібної кваліфікації (конструкторів, архітекторів, інженерів-проектувальників), які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками, що необхідні для виконання робіт, котрі передбачені технічним завданням, із зазначенням номерів та дат видачі кваліфікаційних сертифікатів та їх завірених печаткою копій, а саме:
(1) архітектора; (2) інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості; (3) інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань; (4) інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; (5) інженера-проектувальника у частині кошторисної документації.
Закон України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 року №687-XIV визначає правові та організаційні засади здійснення архітектурної діяльності і спрямований на формування сприятливого життєвого середовища, досягнення естетичної виразності, економічної доцільності і надійності будинків, споруд та їх комплексів.
Ст.19, на яку ви посилаєтеся у скарзі, розташована у Розділі IV «Здійснення архітектурної діяльності», а тому не поширюється на Замовника.
Більше того, Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Замовник при оголошенні та подальшому здійсненні закупівлі керується спеціальним для нього Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, його статтею 16. Положення Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачають звільнення учасника процедури закупівлі від надання кваліфікаційних сертифікатів за наявності умов, наведених вами у вашій скарзі (ті, які передбачені ст.19 Закону України «Про архітектурну діяльність»).
Дискримінаційні критерії до учасників
Дата подання: 16 березня 2020 11:29
Дата відповіді: 16 березня 2020 15:32
Шановний замовник, надайте відповідь або усуньте порушення у тендерній документації. Ваші критерії до учасників прописані під конкретні фірму. Напишіть уже в критеріях, яке прізвище має бути у директора фірми.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Відповідь надана.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-11-001500-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Щур Ростислав Віталійович, Код ЄДРПОУ:3153305338
Дата подання: 12 березня 2020 20:31
Дискримінаційні критерії до учасників
Шановний Замовнику, вважаємо, вимогу щода учасника п.8 тендерної документації дискримінаційною та просимо внести зміни до оголошення про закупівлю. Яким чином реєстрація юридичної особи у визначеному законодавством порядку не менше, ніж за 5 (п’ять) років до моменту проведення торгів вплине на якість виготовлення проектно-кошторисної документації??? Теж саме стосується наявності в штаті не менше 7 працівників у сфері проектування протягом останніх двох років. Надайте обґрунтоване пояснення, чим вас не влаштовує проектний штат юридичної особи у кількості 6 чи 5 працівників.
На сьогоднішній день є програми для створення креслень, кошторисної документації, службових документів тощо з вільною публічною ліцензією, тому п.9 тендерної документації також є дискримінаційним.
Кваліфікаційний критерій щодо наявності сертифікованих працівників (архітектора; інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості; інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань; інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; інженера-проектувальника у частині кошторисної документації) також несе дискримінаційний характер. Відповідно до ст. 19 ЗУ «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі:
- здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю;
- розроблення проектних матеріалів, не передбачених для реалізації (ескізні, пошукові, концептуальні тощо), пропозицій щодо можливості і умов забудови будь-якої земельної ділянки;
- виконання робіт, що пов'язані з участю в містобудівних та архітектурних конкурсах, якщо їх умовами не передбачено інше;
- проектування об’єктів, які відповідно до законодавства не потребують отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2020 16:53
Скаргу/ вимогу не задоволено

Документи

16 березня 2020 16:52
Відповідь на скаргу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2020 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ, ЖИТЛОВИХ І ПРОМИСЛОВИХ БУДІВЕЛЬ" 479 327,28
UAH з ПДВ
461 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "ІЗОБУД"" 487 731,23
UAH з ПДВ
464 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 21:25
Пропозиція.pdf
19 березня 2020 21:25
Ліцензія АВК.pdf
19 березня 2020 21:25
інформаційні Довідки.pdf
19 березня 2020 21:25
ІД щодо досвіда роботи.pdf
19 березня 2020 21:25
Акти виконаних робіт.pdf
19 березня 2020 21:25
111 Експертний Звіт.pdf
19 березня 2020 21:25
8 Штатний роспис.pdf
19 березня 2020 21:25
8 Виписка ТОВ ПИ.pdf
19 березня 2020 21:25
8 1 ДФ .pdf
19 березня 2020 21:25
3 Протокол.pdf
19 березня 2020 21:25
1 Проект Договору.pdf
19 березня 2020 21:25
Договор .pdf

Публічні документи

18 березня 2020 17:31
Електронний підпис
18 березня 2020 17:27
18 Штатний розклад.pdf
18 березня 2020 17:27
17.5 Квитанцii.pdf
18 березня 2020 17:27
15.1 Договор.part5.rar
18 березня 2020 17:27
15.1 Договор.part4.rar
18 березня 2020 17:27
15.1 Договор.part3.rar
18 березня 2020 17:27
15.1 Договор.part2.rar
18 березня 2020 17:27
15.1 Договор.part1.rar
18 березня 2020 17:27
14.2 Кошторис_2.pdf
18 березня 2020 17:27
14.1 Кошторис_1.pdf
18 березня 2020 17:27
14 Договiрна_цiна.pdf
18 березня 2020 17:27
12 Протокол_9_заг._сборiв.pdf
18 березня 2020 17:27
11 Наказ_1-д15.pdf
18 березня 2020 17:27
10 Витяг з ЄДР.pdf
18 березня 2020 17:27
9 Лист-гарантiя.pdf
18 березня 2020 17:27
8 Проект договора.pdf
18 березня 2020 17:27
7 Довiдка_щодо_дозволу.pdf
18 березня 2020 17:27
6 Довiдка_про_довкiлля.pdf
18 березня 2020 17:27
4.1 Протокол 7_заг._сборiв.pdf
18 березня 2020 17:27
3.5 Сертифiкат_Чiкало.pdf
18 березня 2020 17:27
3.4 Сертифiкат_Харчов.pdf
18 березня 2020 17:27
3.3 Сертифiкат_Маринич.pdf
18 березня 2020 17:27
3.2 Сертифiкат_Колeснiк.pdf
18 березня 2020 17:27
3.1 Сертифiкат_Eвменец_.pdf
18 березня 2020 17:27
3 Довiдка_про_працiвникiв.pdf
18 березня 2020 17:27
2 Довiдка_про_обладнання.pdf
18 березня 2020 17:27
1 Форма_Пропозицii.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ, ЖИТЛОВИХ І ПРОМИСЛОВИХ БУДІВЕЛЬ"

ТОВ "БК "ІЗОБУД""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ, ЖИТЛОВИХ І ПРОМИСЛОВИХ БУДІВЕЛЬ"
#34534047
Відхилено 461 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 18:24
ТОВ "БК "ІЗОБУД""
#37313199
Переможець 464 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 18:34

Документи

23 березня 2020 18:24
Пр 56 стадіон.pdf

Документи

26 березня 2020 18:33
ПР перем стадіон.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 18:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК "ІЗОБУД""
#37313199
464 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2020 18:33
ПР перем стадіон.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 17:56
ДУ №3 проект.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 17:55
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 12:48
ДУ № 2.pdf зміни до договору
26 червня 2020 12:47
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 11:52
ДУ проект.pdf зміни до договору
29 травня 2020 11:51
Договір проект капремонту стадіону.PDF укладений
04 квітня 2020 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт, визначених Договором
Номер договору про закупівлю: Договір № 03/04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт, визначених Договором
Номер договору про закупівлю: Договір № 03/04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п.3.1 Договора
Номер договору про закупівлю: Договір № 03/04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML