Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут -Михайлівка, км 6+490- км 8+398
Очікувана вартість
66 385 000,00 UAH
UA-2020-03-11-001106-b 0bb1910343a94f17a8c65d741f1cd0fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна

380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2020 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 30 березня 2020 13:50
Очікувана вартість: 66 385 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 332 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 331925 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут -Михайлівка, км 6+490- км 8+398
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Індекс автомобільних доріг: H-32 — Покровськ - Бахмут - Михайлівка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070. Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості робіт, з періодичністю перерахування не частіше ніж один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Підрядник зобов’язується виконати роботи в обсязі суми попередньої оплати впродовж трьох місяців з дня її отримання, але в будь-якому випадку не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду визначеного Бюджетним кодексом. Не пізніше останнього дня вказаного строку, невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва" (із змінами) Підрядник зобов'язаний використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 (трьох) місяців після одержання авансу. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в). До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 16:05
Тендерна документація зі змінами.docx
19 березня 2020 16:05
Перелік змін.docx
11 березня 2020 10:49
Відомість обсягів робіт.docx
11 березня 2020 10:49
Проект договору.docx
19 березня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 16:05
Тендерна документація зі змінами.docx
11 березня 2020 10:49
Тендерна документація.docx
19 березня 2020 16:05
Перелік змін.docx
11 березня 2020 10:49
Відомість обсягів робіт.docx
11 березня 2020 10:49
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-18-000002 ● e48cd2d8f3bf499c8cfb2c51b6fe1e7c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020 13:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

18.09.2020 № 35

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.09.2020 №35
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-03-11-001106-b 11.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (UA-M-2020-09-18-000002) по закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут -Михайлівка, км 6+490- км 8+398» (UA-2020-03-11-001106-b ). Згідно висновку Держаудитслужби Службою автомобільних доріг у Донецькій області, під час проведення зазначеної закупівлі, було вчинено два епізоди порушень з якими не погоджується Замовник виходячи з наступного: 1. Держаудитслужба зазначає наступне: «За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії. При цьому, банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Однак, учасником торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі тендерної пропозиції не надано виписку з банку по рахунку покриття, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу 3 тендерної документації Замовника.» Аналізуючи надані документи у складі тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь», вбачається, що дійсно цим Учасником не надано виписку з банку по рахунку покриття грошового забезпечення по банківській гарантії забезпечення тендерної пропозиції, яка запитувалась Замовником виключно з метою отримати дані та переконатися щодо належного виконання Учасником процедури надання забезпечення, та підтвердження зачислення грошового покриття на рахунок покриття. Уважно вивчивши документацію ТОВ «Автомагістраль-Південь» тендерний комітет Замовника переконався у належному виконанні зазначеним учасником вимог тендерної документації, а саме п.2 розділу 3. Так, у довідці ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» в м.Одеса від 27.03.2020р. №0631701/7816-20, яка була своєчасно надана у складі документів до банківської гарантії, архівний файл «Банківська гарантія.7z», міститься інформація щодо номеру рахунку та залишку на рахунку покриття по банківської гарантії №20-68GR0001 від 27.03.2020р. Тобто, ознайомившись з цією інформацією, Замовник мав можливість переконатися у належному виконанні учасником свого обов’язку щодо здійснення грошового покриття за відповідною банківською гарантією, а відтак у Служби автомобільних доріг у Донецькій області не було підстав для відхилення ТОВ «Автомагістраль-Південь» з зазначених у вимозі підстав. Також, згідно пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, до формальних (несуттєвих) помилок належать зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції Учасника. Зазначене, також виключає законність та обґрунтованість вимоги Держаудитслужби в цій частині. У зв’язку з чим вважаємо висновок Держаудитслужби в цій частині необґрунтованим, тобто прийнятим без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення. 2. Щодо другого епізоду Держаудитслужба зазначає наступне: «Відповідно до додатку 4 до тендерної документації Замовника учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт, визначених в тендерній документації в натуральних величинах. Для підтвердження інформації, що зазначається учасником у довідці «Інформація про виконання аналогічного договору», яка надається учасником згідно таблиці 6 додатку 4 до тендерної документації, учасник повинен, зокрема, надати копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами). При цьому зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. На виконання зазначених вимог учасником торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі тендерної пропозиції надано інформацію про виконання двох аналогічних договорів, сумарний обсяг об’ємів основних робіт яких відповідає обсягу об’ємів основних робіт, що визначені у пункті 5 розділу 3 тендерної документації Замовника та два позитивні відгуки від Служб автомобільних доріг в Одеській області та Дніпропетровській області. Разом з цим, наданий у складі тендерної пропозиції позитивний відгук від Служби автомобільних доріг в Одеській області від 26.02.2020 №01-589/14 виданий учаснику ТОВ «Автомагістраль-Південь» раніше дати оголошення закупівлі (відгук виданий 26.02.2020 р., дата оголошення закупівлі – 11.03.2020 р.), що не відповідає вимогам додатку 4 до тендерної документації Замовника. Однак на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 08.02.2020) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 14.04.2020 №2-59 на суму 62 704 000,00 гривень.» Зазначений відгук до аналогічного договору, що був наданий Службою автомобільних доріг в Одеській області від 26.02.2020 №01-589/14 має всі необхідні дані, що передбачено тендерною документацією Замовника, а відтак дає можливість Службі автомобільних доріг пересвідчитися у належності даних, які подаються та зазначаються Учасником на підтвердження виконання аналогічного договору. Враховуючи той факт, що ТОВ «Автомагістраль-Південь» у ході торгів на дану закупівлю надало найбільш економічно вигідну пропозицію, а саме: економія бюджетних коштів складає 3 681,0 тис.грн., та те, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення в першу чергу ефективного здійснення закупівель, Замовнику доцільно було укласти договір та здійснити будівництво автомобільної дороги. Відповідно до п.2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції», надання відгуку на виконання аналогічного договору, датованого на два тижні раніше оголошення закупівлі за рішенням тендерного комітету є формальними (несуттєвими) помилкою, якщо вони не впливають на зміст тендерної пропозиції та на прийняття рішення щодо відповідності Учасника умовам тендерної документації. Тож, тендерним комітетом уважно було розглянуто зазначену невідповідність щодо дати видачі позитивного відгуку, та враховано всі обставини справи в сукупності, натомість Держаудитслужба вдається до надмірного формалізму, та не звертає уваги на первісну мету ЗУ «Про публічні закупівлі». Також, немаловажним є той факт, що жоден з учасників не скористався правом на оскарження відповідно до ч.2 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020р.). Враховуючи викладене, вважаємо висновок Держаудитслужби необґрунтованим, та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи. Також, просимо врахувати, що згідно з п. 2 ст. 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини. Відповідно до ст. 509 Цивільного кодексу України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу. Згідно ч.1 ст.526 Цивільного кодексу України - зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. У відповідності до окремих положень ст. 598 Цивільного кодексу України відзначено, що зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом. Відповідно до положень п.17.2. Договору №2-59 відзначено, що Замовник має право відмовитися від Договору в односторонньому порядку та вимагати відшкодування Підрядником збитків за таких обставин: - порушення Підрядником умов пункту 3.1. Договору щодо початку виконання робіт; - відставання з вини Підрядника строків виконання робіт більш ніж на один місяць, якщо таке відставання не пов’язане з відсутністю фінансування (несвоєчасністю його здійснення); - неодноразове (два і більше рази) порушення Підрядником будівельних норм і правил, безпеки руху інших нормативних документів, передбачених п. 1.5. цього Договору; - не усунення у встановлений термін (строк) недоліків, виявлених та зафіксованих Замовником. Положення чинного законодавства України не передбачають підстав для розірвання договору про закупівлю послуг у зв'язку із вимогою Державної аудиторської служби (її структурного підрозділу), більше того, у відповідності до Положення «Про Державну аудиторську службу», що затверджено постановою КМУ № 43 від 03.02.2016 р., Держаудитслужба не наділена повноваженнями щодо розірвання договорів, які укладені у чіткій послідовності та відповідності чинному законодавству України. З урахуванням описаного, а ні положення Договору №2-59, а ні положення чинного законодавства не передбачають розірвання Договору №2-59 згідно вимоги Держаудитслужби, у зв'язку із окресленим, Висновок в частині зобов'язання Службу автомобільних доріг у Донецькій області здійснити заходи щодо розірвання Договору №2-59 є незаконним. Додатково повідомляємо, що роботи по договору з ТОВ «Автомагістраль-Південь» від 14.04.2020 р. №2-59 виконано на 100%. Розірвання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та виконав повністю умови укладеного ним договору є неможливим. Заперечення на висновок моніторингу затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 21.10.2020р. №446.

2020-10-21 11:20:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов
Дата публікації: 27 жовтня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 63 700 000,00
UAH з ПДВ
62 704 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАНКОМ 64 500 000,00
UAH з ПДВ
63 026 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 65 600 000,00
UAH з ПДВ
63 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 18:47
Електронний підпис
03 квітня 2020 19:54
Електронний підпис
27 березня 2020 11:52
Електронний підпис
27 березня 2020 11:52
4. Банківська гарантія.7z
27 березня 2020 11:52
4. Банківська гарантія.pdf
27 березня 2020 11:31
2. Відповідність вимогам.pdf
27 березня 2020 11:31
1.3. Договір №2.pdf
27 березня 2020 11:31
1.3. Договір №1.pdf
27 березня 2020 11:31
1.2.1. Ярлигін Д.С..pdf

Публічні документи

27 березня 2020 11:20
Електронний підпис
27 березня 2020 11:13
Ліцензія завірена.zip
27 березня 2020 11:13
Довіреність 29_завірена.zip
27 березня 2020 11:13
Гарантия 18582.zip
27 березня 2020 11:13
7.1.Щодо розміщення БГ.pdf
27 березня 2020 11:13
18.Лист-згода.pdf
27 березня 2020 11:13
17.Інформаційна довідка.pdf
27 березня 2020 11:13
16.Статут.pdf
27 березня 2020 11:13
14.Ліцензія.pdf
27 березня 2020 11:13
12.Сертифікат ISO 9001.pdf
27 березня 2020 11:13
9.Перелік та обсяг робіт.pdf
27 березня 2020 11:13
3.7.Лабораторія.pdf
27 березня 2020 11:13
3.6.1.Аналогічний договір.pdf
27 березня 2020 11:13
3.4.Транспортна схема.pdf
27 березня 2020 11:13
2.Тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2020 11:13
1.Відомості про Учасника.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 11:18
Електронний підпис
27 березня 2020 11:17
Технічне завдання.PDF
27 березня 2020 11:17
Тендерна пропозиція.PDF
27 березня 2020 11:17
Пакет 8 (техніка).pdf
27 березня 2020 11:17
Пакет 7.pdf
27 березня 2020 11:17
Пакет 4.pdf
27 березня 2020 11:17
Пакет 1.pdf
27 березня 2020 11:17
Календарний графік.PDF
27 березня 2020 11:17
G7290.20.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ ДАНКОМ

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 62 704 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 10:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2020 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
62 704 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2021 11:12
ДУ від 07.09.2021 до договору №2-59 від 14.04.2020.pdf зміни до договору
07 вересня 2021 11:11
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 10:09
ДУ від 10.03.2021 до договору №2-59 від 14.04.2020 (1).pdf зміни до договору
10 березня 2021 10:08
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:39
ДУ від 21.12.2020 до договору №2-59 від 14.04.2020 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 15:51
ДУ від 30.11.2020 до договору №2-59 від 14.04.2020 (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 15:50
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 14:20
ДУ від 27.07.2020 до договору №2-59 від 14.04.2020 (1).pdf зміни до договору
27 липня 2020 14:20
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 10:49
ДУ від 20.07.2020 до договору №2-59 від 14.04.2020 (1).pdf зміни до договору
20 липня 2020 10:46
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 16:59
Договір №2-59 від 14.04.2020.pdf укладений
14 квітня 2020 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення фінансування на 2020 рік, уточнення реквізитів
Номер договору про закупівлю: 2-59
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення п.12.4 договору
Номер договору про закупівлю: 2-59
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п.4 ст.5 ч.41 Закону України “Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-59
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, строку виконання робіт, перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-59
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 2-59
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 2-59
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 62 325 602,12
UAH (в тому числі ПДВ 10 387 600,35 UAH)